Wel vet hoor!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:39 schreef Kreator het volgende:
Dit is toch niet normaal om zo te bezorgen. Hier heeft iemand ingekeken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt je bestelling wel?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:39 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt er wel op.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:43 schreef maily het volgende:
[..]
Klopt je bestelling wel?
Maat en uitvoering?
Inderdaad niet normaal. Vreemd dat ze er nog inzitten, lijkt wel bewust opgemaakt. Je hebt geluk.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:39 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heel vet die hoekige vormen in al het rode.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:39 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij ook in het wit en in een of ander shiny paars roze.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 08:28 schreef BasNijmegen het volgende:
[ afbeelding ]
De officiële foto voor deze Valentijn colorway is uitgekomen. Ik ga best goed op deze combinatie van zwart en roze. 🤔
Jep klopt. Die skip ik sowieso. Die zijn mij iets too much.quote:Op zondag 26 januari 2025 11:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Volgens mij ook in het wit en in een of ander shiny paars roze.
Ik vind ze een beetje meh.
Oh dit schreeuwt Donna!quote:Op zaterdag 25 januari 2025 08:28 schreef BasNijmegen het volgende:
[ afbeelding ]
De officiële foto voor deze Valentijn colorway is uitgekomen. Ik ga best goed op deze combinatie van zwart en roze. 🤔
Verwacht je een stormloop op dit paartje?quote:Op donderdag 30 januari 2025 11:23 schreef BasNijmegen het volgende:
Zojuist ook de bevestiging gehad dat ik de raffle voor de Travis Scott 'Light Chocolate' gewonnen heb.
Hij zal wel uitverkocht raken (lage oplage), maar geen sky high resell.quote:Op donderdag 30 januari 2025 12:01 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Verwacht je een stormloop op dit paartje?
Hmm bij de dames is new balance vooral in trek als ik om mij heen kijkquote:Op maandag 3 februari 2025 23:17 schreef Bami het volgende:
Jaaa dit topic zocht ik. Tot nu toe ben ik altijd een trouwe all star converse drager geweest. Echter, ik moet erkennen dat een wat stevigere schoen die fatsoenlijke ondersteuning biedt misschien toch ook wel leuk is.
Zijn hier mensen die daar een beetje onderbouwde tips voor kunnen geven qua welk merk en model dan handig zou zijn?
Dikke bonuspunten als het ook nog leuk staat onder rokje/jurk/korte broek.
Ik neem aan dat je 'm inmiddels wel hebt kunnen bestellen?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 09:42 schreef Donna het volgende:
Nou ik zou de AM1 Valentijn editie even bestellen. Uitverkocht.
Nopequote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:36 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je 'm inmiddels wel hebt kunnen bestellen?
Ja de zwarte idd.quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:07 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Welke maat heb je en om welke kleur ging het? De De zwart met roze toch?
Bij One Block Down hebben ze jouw maat nog.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:54 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja de zwarte idd.
36.5.
Ik kwam 2 wazige sites tegen waar ik sowieso niet ga bestellen.
Ja super gaaf! Half maart komt er weer een Low Poly variant en die is gebaseerd op Donkey Kong.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:44 schreef StateOfMind het volgende:
Gisteren iemand gezien met de wit met rode Low Poly, erg mooi.
Lopen heerlijkquote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:37 schreef StateOfMind het volgende:
Denk dat ik volgende maand nog een paartje erbij koop, bruin met een gum zool.
[ afbeelding ]
Ik ben geen grote fan de AM1, maar de Low Poly is wel tof.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:06 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Ja super gaaf! Half maart komt er weer een Low Poly variant en die is gebaseerd op Donkey Kong.
[ afbeelding ]
Hoe kan je deze bemachtigen?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:06 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Ja super gaaf! Half maart komt er weer een Low Poly variant en die is gebaseerd op Donkey Kong.
[ afbeelding ]
Gewoon zin in wat anders of andere reden?quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:17 schreef StateOfMind het volgende:
Maar voor mij geen Nike (en andere Amerikaanse merken) meer.
Puur een principe kwestie in verband met de huidige stand van zaken met het nieuwe Amerika onder Trump.quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gewoon zin in wat anders of andere reden?
De Donkey Kongs lijken op dit moment alleen in LA uit te komen via een plaatselijke raffle. Ben zeer benieuwd of deze ook nog op een andere manier gaan droppen, maar hier is nog weinig over duidelijk. Er gaan geruchten dat deze sneaker op Air Max Day (26-03) gaat droppen.quote:
Deze vind ik wel gaaf. Goede kleurstelling ook. Die zal wel weer onbetaalbaar worden op StockX en dat is voor mij misschien ook maar beter.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:06 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Resell is super wisselend. Die eerste Low Poly dropt (de rode) gaat inmiddels under retail.quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:46 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Deze vind ik wel gaaf. Goede kleurstelling ook. Die zal wel weer onbetaalbaar worden op StockX en dat is voor mij misschien ook maar beter.
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:06 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Super vet!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:32 schreef Xurk het volgende:
Een Saucony die ik een jaar geleden op het oog had (maar destijds een andere keuze maakte) dook op voor een mooi prijsje bij Zalando Lounge:D
Saucony Grid Shadow 2 "Creek Marsh"
[ afbeelding ]
afbeelding
Het is een ode aan het moerassig gebied waar veel visuele kenmerken van het merk aan ontleend zijn*. Ook in deze schoenen dus veel details daarvan qua thema (incl. schoenendoos), op deze foto toevallig niet echt te zien
*Bijv. het "river" logo van Saucony stelt altijd een letterlijk stuk water voor met een drietal stenen erin, wat daar ergens te vinden is – Saucony is ook afgeleid van Saconk, wat vertaalt naar twee rivieren die samenkomen.
Ook een 44 hier nodigquote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:27 schreef BasNijmegen het volgende:
Deze droppen komende dinsdag.
[ afbeelding ]
Een must have, maar ik zal wel misgrijpen.
Mocht iemand in maat 44 mee willen doen....
43,5 eerder als ze die hadden gemaaktquote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:51 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Je kunt ook voor 44.5 gaan natuurlijk
het is wel een leuke sneaker, maar wat betaal je hier nou voor, hij wordt waarschijnlijk gewoon met kinderhandjes in elkaar gezet in vietnam of bangladeshquote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:06 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
¤150quote:Op zondag 16 maart 2025 00:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
het is wel een leuke sneaker, maar wat betaal je hier nou voor, hij wordt waarschijnlijk gewoon met kinderhandjes in elkaar gezet in vietnam of bangladesh
Buiten de VS kijkend, heb je weleens schoenen van bijv. Diadora, Karhu, KangaROOS overwogen? Ook Hummel en Le Coq Sportif hebben weleens toffe schoenen, maar dat is wat obscuurder wellicht.quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:46 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Puur een principe kwestie in verband met de huidige stand van zaken met het nieuwe Amerika onder Trump.
Alles wat Amerikaans is boycotten is vrijwel onmogelijk.
Voor zaken als Android, iOS, Windows bijvoorbeeld, daar zijn voor mij als leek geen alternatieven voor.
YouTube idem.
Maar voor de rest zijn er veel mogelijkheden om Amerikaanse producten en diensten te boycotten.
Heb Netflix, Amazon Prime, Disney+ en HBO Max geannuleerd, ga niet meer naar de McDonald's, Burger King, KFC en zulks.
Geen Coca Cola en Pepsi en submerken meer.
En dus ook geen Amerikaanse kleding en schoenen merken meer![]()
Is voor het eerst sinds de middelbare school tijd (en dat is heeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang geleden) dat ik een ander merk dan Nike gekocht heb.
En ik moet zeggen dat ik er geen spijt van heb, lopen heerlijk).
Heb voor nu Adidas, maar voor een volgend paartje zat ik idd aan Diadora te denken jaquote:Op maandag 17 maart 2025 08:47 schreef Xurk het volgende:
[..]
Buiten de VS kijkend, heb je weleens schoenen van bijv. Diadora, Karhu, KangaROOS overwogen? Ook Hummel en Le Coq Sportif hebben weleens toffe schoenen, maar dat is wat obscuurder wellicht.
Dat is altijd klote idd. Gelukkig komt het meestal wel goed, maar de onduidelijkheid is niet fijn.quote:Op maandag 17 maart 2025 19:03 schreef StateOfMind het volgende:
Wel stress nu, want on eerste instantie zou mijn grotere maat Samba XLG vanochtend bezorgd worden, maar kreeg een bericht dat ze dat niet gingen redden, en later kreeg ik een nieuw tijdvak van 15.50-17.50.
Onderweg naar huis kreeg ik een bericht dat het bezorgd was, maar aangezien ik alleen woon was er dus niemand om het aan te nemen, dus ik ging ervan uit een briefje aan te treffen dat het bij buren op nummer zus en zo was afgegeven.
Helaas niks.
Meteen wat buren langs gegaan om te vragen, niks.
Toen contact gehad via zo'n chat bot en ze deden navraag bij de bezorger en volgens hem was het toch echt op nummer 15 (waar ik woon) afgegeven.
Toen een telefoon nummer gevonden van de PostNL klantenservice, nogmaals verteld dat het pakket toch echt niet op mijn huisnummer is afgegeven omdat daar helemaal niemand was.
Nu wordt ik als het goed is vanavond nog gebeld.
Kutzooi
Komt waarschijnlijk goed. Meestal gaat ie dan naar een afhaalpunt. Zul je morgen wel bericht van krijgen.quote:Op maandag 17 maart 2025 19:03 schreef StateOfMind het volgende:
Wel stress nu, want on eerste instantie zou mijn grotere maat Samba XLG vanochtend bezorgd worden, maar kreeg een bericht dat ze dat niet gingen redden, en later kreeg ik een nieuw tijdvak van 15.50-17.50.
Onderweg naar huis kreeg ik een bericht dat het bezorgd was, maar aangezien ik alleen woon was er dus niemand om het aan te nemen, dus ik ging ervan uit een briefje aan te treffen dat het bij buren op nummer zus en zo was afgegeven.
Helaas niks.
Meteen wat buren langs gegaan om te vragen, niks.
Toen contact gehad via zo'n chat bot en ze deden navraag bij de bezorger en volgens hem was het toch echt op nummer 15 (waar ik woon) afgegeven.
Toen een telefoon nummer gevonden van de PostNL klantenservice, nogmaals verteld dat het pakket toch echt niet op mijn huisnummer is afgegeven omdat daar helemaal niemand was.
Nu wordt ik als het goed is vanavond nog gebeld.
Kutzooi
Nope, geen toestemming gegeven nee.quote:Op maandag 17 maart 2025 21:50 schreef Mubassie het volgende:
Had je toestemming gegeven om je pakket bij de voordeur oid te laten leveren?
Anders snap ik dat echt niet van zo'n bezorger
Ah fijnquote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:47 schreef StateOfMind het volgende:
Pakket lag inderdaad in de garage van de onderbuurman
Een hele opluchting, scheelt weer een hoop gestress en welles nietes met PostNL en Adidas.
26e komt een US drop. Europa is pas in april aan de beurt.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:06 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Draag nu een limited edition Hummel shirtje en kwaliteit is echt wel goedquote:Op maandag 17 maart 2025 08:47 schreef Xurk het volgende:
[..]
Hummel,maar dat is wat obscuurder wellicht.
Die Far Out zijn echt gaaf. Mooie pack was dat met CNPTSquote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:35 schreef D_A het volgende:
Laatst opgepikt.
Ronnie Fieg for KITH & ASICS GEL-KAYANO™ 12.1 Cream / Sage
[ afbeelding ]
Concepts Far Out
[ afbeelding ]
Air Jordan 1 Black Toe
[ afbeelding ]
Ja heb ze nu alle drie, fijne schoenenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:56 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Die Far Out zijn echt gaaf. Mooie pack was dat met CNPTS
Er is ook echt niets bijzonders voorbij gekomen. Geen enkele shock-drop of re-stock bij Nike.quote:Op woensdag 26 maart 2025 08:57 schreef Xurk het volgende:
Ik probeer jaarlijks mee te doen met Air Max Day, ondanks dat ik steeds minder Air Max paartjes heb in recente jaren. Maar ik ben het vandaag gewoon glad vergeten, oeps
Ik had vandaag NB x ALD 1300s aan. Oeps :pquote:Op woensdag 26 maart 2025 08:57 schreef Xurk het volgende:
Ik probeer jaarlijks mee te doen met Air Max Day, ondanks dat ik steeds minder Air Max paartjes heb in recente jaren. Maar ik ben het vandaag gewoon glad vergeten, oeps
Link?quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:20 schreef Xurk het volgende:
Ik zag net op Facebook dat het juist die "Big Head Mode" Low Poly was bij Patta vandaag?
Sorry, je hebt gelijk. Ik wist niet dat de DK uitvoering ook "Big Head" heettequote:Op donderdag 27 maart 2025 08:21 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Link?
Ik heb alleen maar 'Origins' voorbij zien komen.
Ah. De 'Origins' inderdaad. Als het goed is droppen deze 12 april via de SNKRS App.quote:Op donderdag 27 maart 2025 09:06 schreef Xurk het volgende:
[..]
Sorry, je hebt gelijk. Ik wist niet dat de DK uitvoering ook "Big Head" heette
Dit was de foto die ik zag:
[ afbeelding ]
afbeelding
Dat zou bizar zijn. Waar zie je dit staan?quote:Op donderdag 27 maart 2025 23:06 schreef Nober het volgende:
Ik zie de Air Max 95 Neon nu staan voor 4/4 maar de grootste maat zou 46 zijn...
43einhalb maar het zou ook nog kunnen dat er nog een paar maten bijkomen?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:29 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Dat zou bizar zijn. Waar zie je dit staan?
of je neemt iets wat je zelf mooi vind.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:39 schreef Discombobulate het volgende:
Welke New Balance zijn nou het meest hip?
Omdat ik toch even een nieuw paar gympen wil dacht ik aan New Balance. De 530 Navy Blue is het meest populair of niet?
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:39 schreef Discombobulate het volgende:
Omdat ik toch even een nieuw paar gympen wil dacht ik aan New Balance. De 530 Navy Blue is het meest populair of niet?
Naja, dat zijn die 530's dus, maar er zijn heel wat variaties op. Overigens heeft New Balance ook echt troep. Het zijn in veel gevallen wel echt 'dad shoes'quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:15 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
of je neemt iets wat je zelf mooi vind.
Heel vet dezequote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:43 schreef mrPanerai het volgende:
Sky Medal Saru Edition, erg lang achter gezocht en als Mizuno liefhebben eindelijk gevonden voor een normale prijs.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gave CW!quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:43 schreef mrPanerai het volgende:
Sky Medal Saru Edition, erg lang achter gezocht en als Mizuno liefhebben eindelijk gevonden voor een normale prijs.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De 530 zijn alleen hip in het witquote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:39 schreef Discombobulate het volgende:
Gave colorway!quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:43 schreef mrPanerai het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar die zijn met blauw om de N toch? Ik zag ook de helemaal blauwe, maar die zijn foeilelijk.quote:
Hoewel ik het een vette schoen vind, is het niet een model dat ik draag. Daarnaast heb ik teveel wat ik sowieso zelden tot nooit draag, dus ik ben sowieso vrij selectief in mijn aankopen laatste tijd.quote:Op donderdag 3 april 2025 18:36 schreef Nober het volgende:
Wie gaat er nog meer de 95 Neon proberen te bemachtigen?
quote:Op donderdag 3 april 2025 18:36 schreef Nober het volgende:
Wie gaat er nog meer de 95 Neon proberen te bemachtigen?
Exact dit inderdaad. Herken ik mij helemaal in.quote:Op donderdag 3 april 2025 18:55 schreef M1stral het volgende:
[..]
Hoewel ik het een vette schoen vind, is het niet een model dat ik draag. Daarnaast heb ik teveel wat ik sowieso zelden tot nooit draag, dus ik ben sowieso vrij selectief in mijn aankopen laatste tijd.
Ik denk zelfs dat ik 3/4 van mijn collectie wel uit kan dunnen, haha. Maar anderzijds zie ik de noodzaak niet zo iets weg te doen.quote:Op donderdag 3 april 2025 20:29 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
[..]
Exact dit inderdaad. Herken ik mij helemaal in.
Een paar weken geleden dacht ik 80% van mijn collectie weg te gaan doen. Een groot is nog niet en het andere deel draag ik bijna nooit. Inmiddels een paar weken verder en heb nog niks ondernomen. Het blijft toch ook leuk om een collectie te hebben haha.quote:Op vrijdag 4 april 2025 12:03 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat ik 3/4 van mijn collectie wel uit kan dunnen, haha. Maar anderzijds zie ik de noodzaak niet zo iets weg te doen.
Naast veel branded spul (Nike, Asics) ook een hoop schoenen die gewoon nog nieuw in doos zitten van o.a. ETQ. Hun maken echt mooie basics qua sneakers, echter zie ik nooit tijd ze te dragen. Klein fortuin waard ook aan nieuwwaarde.
Haha, herkenbaar.quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:48 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Een paar weken geleden dacht ik 80% van mijn collectie weg te gaan doen. Een groot is nog niet en het andere deel draag ik bijna nooit. Inmiddels een paar weken verder en heb nog niks ondernomen. Het blijft toch ook leuk om een collectie te hebben haha.
Ik draag alles wat ik koop.quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:02 schreef M1stral het volgende:
Hebben we allemaal ook sneakers staan alleen voor de heb? Als in, draag ze niet, omdat dat enorm zonde zou zijn of andere reden?
Heb een paartje SB Gibson's voor de sier, alleen zijn ze wel redelijk afgetrapt door de vorige eigenaar (maar voor 60,- in volgens mij 2015 vond ik het wel oke)quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:02 schreef M1stral het volgende:
Hebben we allemaal ook sneakers staan alleen voor de heb? Als in, draag ze niet, omdat dat enorm zonde zou zijn of andere reden?
Ik draag mijn Nikes niet meer wegens principes.quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:02 schreef M1stral het volgende:
Ik probeer alles te dragen, maar in combinatie met werk en een klein kind hebben is dat vaak niet mogelijk. Meestal trek ik toch iets aan wat makkelijker schoon te maken is of wat tegen een 'stootje' kan.quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:02 schreef M1stral het volgende:
Ik heb een paar Nike Air Max 90 "Pirate Radio" Navy die ik echt te ordinair vind om te dragen. Ik vind AM90 sowieso niets. Verder heb ik nog een paar Nike Air Max 1 "Houndstooth" die ik mwah vind. Beide Kasina Won Ang's draag ik ook zelden. De Atmos safari draag ik dan weer wel.quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:02 schreef M1stral het volgende:
Ja, draag op dit moment drie paar het meeste (normaal en voor met de hond lopen) en die beat ik. Daardoor nog wel paartjes ongedragen en sommige die ik niet meer draag om uiteenlopende redenen. Rest draag ik allemaal. Had rond de 100 paar, nu iets van 90.quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:02 schreef M1stral het volgende:
90 paar 😱quote:Op maandag 7 april 2025 18:21 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Ja, draag op dit moment drie paar het meeste (normaal en voor met de hond lopen) en die beat ik. Daardoor nog wel paartjes ongedragen en sommige die ik niet meer draag om uiteenlopende redenen. Rest draag ik allemaal. Had rond de 100 paar, nu iets van 90.
Ongedragen:
AM1 ‘City Pack Amsterdam’
Paartje AM1 ‘Curry’ retro (had ik dubbel)
Twee paar AM1 ‘Anniversary Red’ (had ik 3 paar van)
Asics GLIII x Kith ‘X-men’ (Storm)
AM1 NH ‘Treeline’ (had ik dubbel)
AF1 Nike By You 2021 (gepast destijds, maar zitten strak)
Vintage AM96II “Team Red” (DS, crumbled zool, voor display. Waren destijds mn eerste Air Max)
1, 2 of 3 keer gedragen:
AM1/96 Wotherspoons (had ik dubbel, maar deze mogen ook weg)
AM1 ‘Magma Orange’
AM1 ‘Safari Cobblestone’
AM96 Nike By You 2022
AM1 Nike By You 2024 (strakke fit)
Diadora S8000 x Extra Butter ‘Giallo 2.0’ (te strak, mogen weg)
Diadora N9000 x Hanon ‘Pictish Warrior’ (te strak, mogen weg)
Diadora N9000 x Limitededitions ‘Castellers’ (mijn grail, maar zool heeft cracks :’( )
Asics GLIII x END. ‘Wasabi’
Asics GLIII x Hanon ‘Wildcats’ (tweedehands gekocht)
NB1500 Sample Lab x END. ‘Kakkerlak’
Nou. Ik heb wel eens een miskoop. Die dacht ik dan echt mooi te vinden of super goed bij outfit X te vinden staan, maar dan blijkt dat tegen te vallen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:02 schreef M1stral het volgende:
Deze roze Maxie’s mét roze kleding? Dan ben je een lekker vrolijk zuurstokje.quote:Op maandag 7 april 2025 19:55 schreef Donna het volgende:
[..]
Nou. Ik heb wel eens een miskoop. Die dacht ik dan echt mooi te vinden of super goed bij outfit X te vinden staan, maar dan blijkt dat tegen te vallen.
Die gaan dan op Vinted.
Op het moment draag ik mijn AM1 '87 Leopard Print het meeste, past bij mijn beige mood van de laatste tijd.
En ik heb AM1 met knalroze leer en veters en die zijn voor bij roze kleding.
Deze
[ afbeelding ]
En als het regent; volledig zwarte.
Ik ben absoluut een vrolijk zuurstokje.quote:Op maandag 7 april 2025 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Deze roze Maxie’s mét roze kleding? Dan ben je een lekker vrolijk zuurstokje.
Ik hou van vrolijke mensen.quote:Op maandag 7 april 2025 21:10 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik ben absoluut een vrolijk zuurstokje.
Die juist met roze kleding!
Die zijn mooiquote:Op maandag 7 april 2025 21:16 schreef Donna het volgende:
En deze. Voor een klein vleugje zuurstok.
[ afbeelding ]
Ja!quote:
Ja klopt wel, ik heb verschillende oud roze sneakers met dat materiaal. Die mogen dus alleen maar buiten als het mooi weer isquote:Op maandag 7 april 2025 21:22 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja!
Maar wel heel besmettelijk. Heb er sneller vlekken op dan andere lichte sneakers. Denk dat het komt door het stofje.
Dat was vroeger mijn allereerste Air Maxquote:Op maandag 7 april 2025 21:32 schreef Nober het volgende:
Paars is ook vrolijk.
[ afbeelding ]
Draag
📸Air Max 91 BW "Persian Violet"
Air Max 1 86 BW "University Red"
Nauwelijks
Air Max 96 II "Midnight Navy"
Nog niet
Air Max 91 BW "White Violet"
Air Max 1 86 BW "Royal Blue"
Welke maat heb je?quote:Op maandag 7 april 2025 18:21 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
AM1/96 Wotherspoons (had ik dubbel, maar deze mogen ook weg)
Die 'pluche: sneakers blijven toch echtquote:Op dinsdag 8 april 2025 20:05 schreef BasNijmegen het volgende:
Ik heb op dit moment zo'n 140 paar sneakers, waarvan 90% Nike/Jordan. Ik denk dat ik hier 90 paar van gedragen heb, waarvan ik er 20 regelmatig draag.
[..]
Welke maat heb je?
Owja, er droppen deze maand nog twee gave must haves voor mij.
De .Swoosh Big Head Origins (11-04-2025)
[ afbeelding ]
En de King's Day lijken toch nog een re-stock (of echte release) te gaan krijgen. (25-04-2025)
[ afbeelding ]
US9 / EU42,5quote:Op dinsdag 8 april 2025 20:05 schreef BasNijmegen het volgende:
Ik heb op dit moment zo'n 140 paar sneakers, waarvan 90% Nike/Jordan. Ik denk dat ik hier 90 paar van gedragen heb, waarvan ik er 20 regelmatig draag.
[..]
Welke maat heb je?
Wel enorme vuil en stof magnetenquote:Op dinsdag 8 april 2025 21:48 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Die 'pluche: sneakers blijven toch echt
Daarom bewaar ik dit soort sneakers in een dropbox of gewoon in de doos.quote:Op woensdag 9 april 2025 22:48 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wel enorme vuil en stof magneten
Das ook weer waar, goed nadenken dus wanneer je er mee naar buiten gaatquote:Op woensdag 9 april 2025 22:48 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wel enorme vuil en stof magneten
Deze zijn heel tof!quote:Op dinsdag 8 april 2025 12:58 schreef BasNijmegen het volgende:
Gisteren deze Low Poly kunnen bemachtigen. Gebaseerd op het spel Goldeneye (Jammes Bond 007) op de Nintendo 64.
[ afbeelding ]
Nope helaas. Waren ook redelijk gelimiteerd.quote:Op vrijdag 11 april 2025 12:45 schreef mrPanerai het volgende:
Iemand de Swoosh Big Head Origins kunnen scoren?
Ik ben benieuwd of die dan weer (onverminderd) populair blijken. Ik weet dat de afgelopen tijd de "Panda Dunk" juist als een enorme no-no werd beschouwd door fashionista's, omdat het inmidels meer dan oversaturated en passé isquote:Op donderdag 10 april 2025 16:04 schreef BasNijmegen het volgende:
Ter ere van het 40jarige bestaan van de Dunk Low gaat Nike deze zomer de Panda colorway weer uitbrengen.
Dit keer komt er ook daadwerkelijk een pandabeer op de sneaker.
[ afbeelding ]
📸 fallinlovesnkr
Ik denk ook dat dit de colorway is met de meeste re-stocks/re-makes ooit.quote:Op vrijdag 11 april 2025 15:55 schreef Xurk het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of die dan weer (onverminderd) populair blijken. Ik weet dat de afgelopen tijd de "Panda Dunk" juist als een enorme no-on werd beschouwd door fashionista's, omdat het inmidels meer dan oversaturated en passé is
Bedoel je de 'worn blue'? Die komen geloof ik eind september maar weet niet of dat EU of US datum is.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:23 schreef Xurk het volgende:
Súper clean 👌🏼 Vind de CW zelfs mooier dan de OG groene van twee jaar terug.
Ik heb low-key een oogje op die denim Jordan IV's die in de herfst schijnen uit te komen. Destijds de collab met Levi's niet weten te bemachtigen en de Denham AM1's ook niet. Drie keer scheepsrecht?
Ik ben een kind van de jaren 80. En die nieuwe Airmax 1 geven mij niet diezelfde gevoel als toen ze net uit kwamen. Zelfs niet als ze nu in diezelfde kleurstrllingen (rood wit, blauw wit)worden uitgebracht. Meer mensen met dit sentiment?quote:Op maandag 7 april 2025 21:16 schreef Donna het volgende:
En deze. Voor een klein vleugje zuurstok.
[ afbeelding ]
Hier heb ik geen 'last' van. Ik ben verknocht aan het model en niet de colorway.quote:Op woensdag 16 april 2025 23:11 schreef Jeo_Boden het volgende:
[..]
Ik ben een kind van de jaren 80. En die nieuwe Airmax 1 geven mij niet diezelfde gevoel als toen ze net uit kwamen. Zelfs niet als ze nu in diezelfde kleurstrllingen (rood wit, blauw wit)worden uitgebracht. Meer mensen met dit sentiment?
Ik heb ze hier ook staan. Zeer snel idd door Nike.quote:Op woensdag 16 april 2025 18:27 schreef Mubassie het volgende:
Gisteren early access gehad op de Nike SB x Air Jordan 4 ‘Navy’ und heute schon geliefert. Snel zijn ze wel bij Nike![]()
[ afbeelding ]
Die bedoel ik ja. Zal wel schier onmogelijk zijn, zoals vaker bij Jordan. Maar vind ze wel de moeite waard om in elk geval in de gaten te houden.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:57 schreef Mubassie het volgende:
Bedoel je de 'worn blue'? Die komen geloof ik eind september maar weet niet of dat EU of US datum is.
Bijna niet te pakken
Dat is dan ook precies de reden dat ik normaliter eigenlijk geen Jordan koop -- de prijs in on par met New Balance "Made in England/USA" en Diadora "Made In Italy", maar de kwaliteit is vaak bedroevendquote:Op donderdag 17 april 2025 08:16 schreef BasNijmegen het volgende:
Ik heb ze hier ook staan. Zeer snel idd door Nike.
¤230 blijft voor mij wel echt een struikelblok. Ik weet niet of ik dit het waard vind.
Eindelijk eens een Wquote:Op dinsdag 22 april 2025 07:51 schreef BasNijmegen het volgende:
Vandaag dropt de King's Day!
Fingers crossed 🤞
Helaas is die nooit meer in '46' op voorraad gekomen.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 07:14 schreef shiz het volgende:
Zou vandaag moeten komen. SL 72 RS Cordura model. Na de populariteit van de Samba wilde ik ook wel weer eens een sneakerlook rocken. De laatste jaren ben ik eerder van de foamtech schoenen (Ultra Boost, YZY, New Balance Fresh Foam). Maar de Samba en Gazelle ook hebben te vlakke bodems en de SL 72 reeks is denk ik perfect voor mij.Ben benieuwd.
- en... binnen. Way nice. Ook veel comfortabeler dan verwacht. Maar verkeerde sizing.Valt wat te ruim uit.
Vandaag al.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 21:46 schreef Jeo_Boden het volgende:
Morgenochtend de jordan 4 cements. Ik heb eigenlijk geen idee waar of hoe je ze kunt bemachtigen. Schijnt moeilijk te zijn.
Geen fan van de AM1 maar deze zijn wel nice.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:50 schreef Divje het volgende:
De jaarlijkse vakantiegeld StockX aankoop
[ afbeelding ]
Nu wachten
Heel benieuwd hoe de materialen en afwerking zijn
Ook 1 van de redenen om ze te halen ja.quote:Op zondag 1 juni 2025 13:06 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Geen fan van de AM1 maar deze zijn wel nice.
Bonuspunten voor het ontbreken van de mini Swoosh.
Deze zijn heel tof! Die staan ook op mijn lijstje.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:50 schreef Divje het volgende:
[ afbeelding ]
Nu wachten
Nice! Toch GOAT eens in de gaten houden dan, wil die en de blauwe nog om de Waves-familie compleet te makenquote:Op zondag 1 juni 2025 20:07 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Deze zijn heel tof! Die staan ook op mijn lijstje.
[ afbeelding ]
Toevallig eergisteren deze Patta Monarch weten te scoren via GOAT. Er was ineens een enorme price drop, waardoor ik ze voor retail heb kunnen kopen.
Even 'Want' aanklikken bij de schoen. Dan krijg je een pushmelding als er een prijsdrop is.quote:Op zondag 1 juni 2025 20:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Nice! Toch GOAT eens in de gaten houden dan, wil die en de blauwe nog om de Waves-familie compleet te maken
quote:Op zondag 1 juni 2025 12:50 schreef Divje het volgende:
[ afbeelding ]
Nu wachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Divje op 12-06-2025 17:08:23 ]oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op donderdag 12 juni 2025 16:58 schreef Divje het volgende:
[..]Uiteindelijk met wat omwegen goed gekomen. Pracht schoentjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh ah toma toma vem vem vem vem
De verkopende partij heeft de verkoop geannuleerd. Potver, baal ik echt van.quote:Op zondag 1 juni 2025 20:07 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Deze zijn heel tof! Die staan ook op mijn lijstje.
[ afbeelding ]
Toevallig eergisteren deze Patta Monarch weten te scoren via GOAT. Er was ineens een enorme price drop, waardoor ik ze voor retail heb kunnen kopen.
Poh, dat is kutquote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:40 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
De verkopende partij heeft de verkoop geannuleerd. Potver, baal ik echt van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |