Wel vet hoor!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:39 schreef Kreator het volgende:
Dit is toch niet normaal om zo te bezorgen. Hier heeft iemand ingekeken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt je bestelling wel?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:39 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt er wel op.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:43 schreef maily het volgende:
[..]
Klopt je bestelling wel?
Maat en uitvoering?
Inderdaad niet normaal. Vreemd dat ze er nog inzitten, lijkt wel bewust opgemaakt. Je hebt geluk.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:39 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heel vet die hoekige vormen in al het rode.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:39 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij ook in het wit en in een of ander shiny paars roze.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 08:28 schreef BasNijmegen het volgende:
[ afbeelding ]
De officiële foto voor deze Valentijn colorway is uitgekomen. Ik ga best goed op deze combinatie van zwart en roze. 🤔
Jep klopt. Die skip ik sowieso. Die zijn mij iets too much.quote:Op zondag 26 januari 2025 11:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Volgens mij ook in het wit en in een of ander shiny paars roze.
Ik vind ze een beetje meh.
Oh dit schreeuwt Donna!quote:Op zaterdag 25 januari 2025 08:28 schreef BasNijmegen het volgende:
[ afbeelding ]
De officiële foto voor deze Valentijn colorway is uitgekomen. Ik ga best goed op deze combinatie van zwart en roze. 🤔
Verwacht je een stormloop op dit paartje?quote:Op donderdag 30 januari 2025 11:23 schreef BasNijmegen het volgende:
Zojuist ook de bevestiging gehad dat ik de raffle voor de Travis Scott 'Light Chocolate' gewonnen heb.
Hij zal wel uitverkocht raken (lage oplage), maar geen sky high resell.quote:Op donderdag 30 januari 2025 12:01 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Verwacht je een stormloop op dit paartje?
Hmm bij de dames is new balance vooral in trek als ik om mij heen kijkquote:Op maandag 3 februari 2025 23:17 schreef Bami het volgende:
Jaaa dit topic zocht ik. Tot nu toe ben ik altijd een trouwe all star converse drager geweest. Echter, ik moet erkennen dat een wat stevigere schoen die fatsoenlijke ondersteuning biedt misschien toch ook wel leuk is.
Zijn hier mensen die daar een beetje onderbouwde tips voor kunnen geven qua welk merk en model dan handig zou zijn?
Dikke bonuspunten als het ook nog leuk staat onder rokje/jurk/korte broek.
Ik neem aan dat je 'm inmiddels wel hebt kunnen bestellen?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 09:42 schreef Donna het volgende:
Nou ik zou de AM1 Valentijn editie even bestellen. Uitverkocht.
Nopequote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:36 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je 'm inmiddels wel hebt kunnen bestellen?
Ja de zwarte idd.quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:07 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Welke maat heb je en om welke kleur ging het? De De zwart met roze toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |