Komt waarschijnlijk goed. Meestal gaat ie dan naar een afhaalpunt. Zul je morgen wel bericht van krijgen.quote:Op maandag 17 maart 2025 19:03 schreef StateOfMind het volgende:
Wel stress nu, want on eerste instantie zou mijn grotere maat Samba XLG vanochtend bezorgd worden, maar kreeg een bericht dat ze dat niet gingen redden, en later kreeg ik een nieuw tijdvak van 15.50-17.50.
Onderweg naar huis kreeg ik een bericht dat het bezorgd was, maar aangezien ik alleen woon was er dus niemand om het aan te nemen, dus ik ging ervan uit een briefje aan te treffen dat het bij buren op nummer zus en zo was afgegeven.
Helaas niks.
Meteen wat buren langs gegaan om te vragen, niks.
Toen contact gehad via zo'n chat bot en ze deden navraag bij de bezorger en volgens hem was het toch echt op nummer 15 (waar ik woon) afgegeven.
Toen een telefoon nummer gevonden van de PostNL klantenservice, nogmaals verteld dat het pakket toch echt niet op mijn huisnummer is afgegeven omdat daar helemaal niemand was.
Nu wordt ik als het goed is vanavond nog gebeld.
Kutzooi
Nope, geen toestemming gegeven nee.quote:Op maandag 17 maart 2025 21:50 schreef Mubassie het volgende:
Had je toestemming gegeven om je pakket bij de voordeur oid te laten leveren?
Anders snap ik dat echt niet van zo'n bezorger
Ah fijnquote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:47 schreef StateOfMind het volgende:
Pakket lag inderdaad in de garage van de onderbuurman
Een hele opluchting, scheelt weer een hoop gestress en welles nietes met PostNL en Adidas.
26e komt een US drop. Europa is pas in april aan de beurt.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:06 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Ja super gaaf! Half maart komt er weer een Low Poly variant en die is gebaseerd op Donkey Kong.
[ afbeelding ]
Draag nu een limited edition Hummel shirtje en kwaliteit is echt wel goedquote:Op maandag 17 maart 2025 08:47 schreef Xurk het volgende:
[..]
Hummel,maar dat is wat obscuurder wellicht.
Die Far Out zijn echt gaaf. Mooie pack was dat met CNPTSquote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:35 schreef D_A het volgende:
Laatst opgepikt.
Ronnie Fieg for KITH & ASICS GEL-KAYANO™ 12.1 Cream / Sage
[ afbeelding ]
Concepts Far Out
[ afbeelding ]
Air Jordan 1 Black Toe
[ afbeelding ]
Ja heb ze nu alle drie, fijne schoenenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:56 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Die Far Out zijn echt gaaf. Mooie pack was dat met CNPTS
Er is ook echt niets bijzonders voorbij gekomen. Geen enkele shock-drop of re-stock bij Nike.quote:Op woensdag 26 maart 2025 08:57 schreef Xurk het volgende:
Ik probeer jaarlijks mee te doen met Air Max Day, ondanks dat ik steeds minder Air Max paartjes heb in recente jaren. Maar ik ben het vandaag gewoon glad vergeten, oeps
Ik had vandaag NB x ALD 1300s aan. Oeps :pquote:Op woensdag 26 maart 2025 08:57 schreef Xurk het volgende:
Ik probeer jaarlijks mee te doen met Air Max Day, ondanks dat ik steeds minder Air Max paartjes heb in recente jaren. Maar ik ben het vandaag gewoon glad vergeten, oeps
Link?quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:20 schreef Xurk het volgende:
Ik zag net op Facebook dat het juist die "Big Head Mode" Low Poly was bij Patta vandaag?
Sorry, je hebt gelijk. Ik wist niet dat de DK uitvoering ook "Big Head" heettequote:Op donderdag 27 maart 2025 08:21 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Link?
Ik heb alleen maar 'Origins' voorbij zien komen.
Ah. De 'Origins' inderdaad. Als het goed is droppen deze 12 april via de SNKRS App.quote:Op donderdag 27 maart 2025 09:06 schreef Xurk het volgende:
[..]
Sorry, je hebt gelijk. Ik wist niet dat de DK uitvoering ook "Big Head" heette
Dit was de foto die ik zag:
[ afbeelding ]
afbeelding
Dat zou bizar zijn. Waar zie je dit staan?quote:Op donderdag 27 maart 2025 23:06 schreef Nober het volgende:
Ik zie de Air Max 95 Neon nu staan voor 4/4 maar de grootste maat zou 46 zijn...
43einhalb maar het zou ook nog kunnen dat er nog een paar maten bijkomen?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:29 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Dat zou bizar zijn. Waar zie je dit staan?
of je neemt iets wat je zelf mooi vind.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:39 schreef Discombobulate het volgende:
Welke New Balance zijn nou het meest hip?
Omdat ik toch even een nieuw paar gympen wil dacht ik aan New Balance. De 530 Navy Blue is het meest populair of niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |