SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Kissingbird op 24-01-2025 13:47:49 ]Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb geen regenjas
Een regenjas heb je wel nodig in dit landSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je andere vraag zie mijn antwoord aan birdie
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hopelijk voel je snel weer beterquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een regenjas heb je wel nodig in dit landje andere vraag zie mijn antwoord aan birdie
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Komt vast goed.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Killemquote:
Bye Killem, ik ga ook even wat anders doenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:34 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Hi Dot![]()
Bye Dot![]()
Ik ga maar weer iets nuttigs doen.
Claudia zal ik daarentegen niet snel missenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:37 schreef maily het volgende:
[..]
Doe je toch zo graag?![]()
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
Waylon ook nietquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Claudia zal ik daarentegen niet snel missen![]()
![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Aan het thuiswerken en daadwerkelijk echt dingen doenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Aan het thuiswerken en daadwerkelijk echt dingen doen![]()
![]()
![]()
Checkquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:48 schreef maily het volgende:
[..]
Geen kaas, geen koffie, geen Arie, geen Claudia, geen Waylon.![]()
![]()
![]()
Ik heb alle fruit in de vriezer en diepvries pizza in de fruitschaalquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
hoelang al?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb alle fruit in de vriezer en diepvries pizza in de fruitschaal![]()
![]()
Ach is toch onbeperkt houdbaar door de conserveermiddelenquote:Uw ADH vitamine Worst
Appels, citrusvruchten leg ik altijd in de koelkast. Vind ik lekker om koud te eten.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:56 schreef maily het volgende:
[..]
smaken verschillen.
weinig dingen die ik zo uit de koelkast eet/drink.Smile, it's free therapy.![]()
Vreemd en raar, maar ieder zijn dingquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Appels, citrusvruchten leg ik altijd in de koelkast. Vind ik lekker om koud te eten.Trotste mama van Ambar
Sommige mensen zijn ook pas lekker als ze helemaal diepgevroren zijnUw ADH vitamine Worst
QFTquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:05 schreef hemarookworst het volgende:
Sommige mensen zijn ook pas lekker als ze helemaal diepgevroren zijnTrotste mama van Ambar
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:05 schreef hemarookworst het volgende:
Sommige mensen zijn ook pas lekker als ze helemaal diepgevroren zijn
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
In de salamiquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ach is toch onbeperkt houdbaar door de conserveermiddelen![]()
![]()
Psychrofiliequote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:05 schreef hemarookworst het volgende:
Sommige mensen zijn ook pas lekker als ze helemaal diepgevroren zijn
Smile, it's free therapy.![]()
Ja dat was de aandachtsboog voor vandaagwelTrotste mama van Ambar
![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Resultaten bloedtest:
Alles oké maar te weinig vitamine D dus die krijg ik extra. Schildklier blijkt iets te snel te werken maar niet zo erg dat ik er last van zal hebben.:')![]()
Ok dat valt mee dan. Paar pilletjes vitamine Dquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Resultaten bloedtest:
Alles oké maar te weinig vitamine D dus die krijg ik extra. Schildklier blijkt iets te snel te werken maar niet zo erg dat ik er last van zal hebben.![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 24-01-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3515 / +126 / +118 / 11409 / 12296
2. _UserName_ / 1574 / +133 / +88 / 1573 / 2018
3. Harrie / 1182 / +15 / +23 / 3036 / 3463
4. Dr.Mikey / 653 / +27 / +50 / 1092 / 1396
5. KillemWieft / 522 / +22 / +10 / 871 / 1142
6. drakin / 467 / +0 / +0 / 1634 / 1903
7. Lovely / 403 / +82 / +8 / 2798 / 3163
8. ToT / 385 / +10 / +7 / 3788 / 4074
9. HappyCharly / 311 / +29 / +14 / 1916 / 2140
10. sinterklaaskapoentje / 307 / +31 / +3 / 2340 / 2640
11. hemarookworst / 302 / +31 / +6 / 1356 / 1592
12. kree / 302 / +0 / +0 / 2273 / 2507
13. mascara-klodder / 286 / +0 / +0 / 1578 / 1813
14. AardappelSchotel / 275 / +9 / +4 / 1898 / 2167
15. MizzezAmy / 271 / +43 / +14 / 2528 / 2797
16. maily / 205 / +24 / +1 / 2120 / 2325
17. gebrokenglas / 198 / +20 / +5 / 1852 / 2056
18. devzero / 198 / +0 / +89 / 425 / 493
19. sp3c / 198 / +1 / +16 / 1105 / 1243
20. roos94 / 160 / +16 / +0 / 424 / 509SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Maar iedereen heeft toch bijna vit D tekort?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+sinterklaaskapoentje
![]()
Daar komt het op neerquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ok dat valt mee dan. Paar pilletjes vitamine D
Had ook niet anders verwacht:')![]()
Hoeveel zijn jullie voor 1 persoon kwijt aan boodschappen in de maand?Trotste mama van Ambar
Echt geen flauw ideequote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoeveel zijn jullie voor 1 persoon kwijt aan boodschappen in de maand?sinterklaaskapoentje
![]()
Van bolkenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb je wel ergens een idee van?![]()
![]()
Goh die drakin krijgt ook nooit punten hier zegDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Moet je hier maar vaker zijn.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:42 schreef drakin het volgende:
Goh die drakin krijgt ook nooit punten hier zeg![]()
![]()
Lekker om zen te worden.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Priegelwerk dit![]()
Tekort aan vitamine D kan depressie klachten gevenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Resultaten bloedtest:
Alles oké maar te weinig vitamine D dus die krijg ik extra. Schildklier blijkt iets te snel te werken maar niet zo erg dat ik er last van zal hebben.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
* greysbones kijkt in de lijst ziet Drakin op 6 staan en kucht een keerquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:42 schreef drakin het volgende:
Goh die drakin krijgt ook nooit punten hier zegThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Escher?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Priegelwerk ditThinking is difficult, that’s why most people judgesinterklaaskapoentje
![]()
Gewoon een p1m0l tekenenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Priegelwerk ditUw ADH vitamine Worst
Vitamine D(epressie)quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tekort aan vitamine D kan depressie klachten geven
Ik neem de laatste tijd ook weer vitamine D en mijn stemming klaart wel op, en lijkt me geen placeboWell, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ik heb ook al een tijdje vitamine D werkt zeker welquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:59 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vitamine D(epressie)
Ik neem de laatste tijd ook weer vitamine D en mijn stemming klaart wel op, en lijkt me geen placebosinterklaaskapoentje
![]()
Krijg je uit zonlicht geloof ik. En er us geen zonquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:59 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vitamine D(epressie)
Ik neem de laatste tijd ook weer vitamine D en mijn stemming klaart wel op, en lijkt me geen placebo:')![]()
Hoe is het met je ?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Krijg je uit zonlicht geloof ik. En er us geen zonsinterklaaskapoentje
![]()
Gaat wel vandaag. Wel last van depressieve gevoelens/angst maar niet meer dan normaal. De avonden gaan beter. Misschien zo ff liggen.quote::')![]()
Boven UV-index/zonkracht 3 pas inderdaadquote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Krijg je uit zonlicht geloof ik. En er us geen zon
(en dat is in NL/BE pas als we halverwege maart zitten, op een onbewolkte dag...)
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Doe rustig aan! moet je lang opgenomen blijven?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gaat wel vandaag. Wel last van depressieve gevoelens/angst maar niet meer dan normaal. De avonden gaan beter. Misschien zo ff liggen.
Vervelend dat je wat last hebt van depressieve gevoelens en angst. Hoe ga je er mee om?![]()
oeh. ja. gisteren hier al!quote:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@sinterklaaskapoentje
![]()
Iig 3 wekenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:10 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Doe rustig aan! moet je lang opgenomen blijven?
Vervelend dat je wat last hebt van depressieve gevoelens en angst. Hoe ga je er mee om?
Hoe ga je er mee om, tja gewoon doorgaan met activiteiten ondanks de pijn. Er werkt eigenlijk niks:')![]()
Dat zei het NIBUD ook over mijn situatie. Nog eens even bestuderen.quote:
Nu ja, over mijn Koopkracht, dan. Ik geloof dat ik het nog niet echt merk. In de winkel steeds duurder....
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Heel herkenbaar, er moet echt een soort knop om, maar dat maakt het nog niet perse beter. Je moet er mee leren omgaan. Ben zelf ook meerde malen opgenomen, maar t moet echt vanuit je zelf komen. Opname kan wel ff iets helpen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Iig 3 weken
Hoe ga je er mee om, tja gewoon doorgaan met activiteiten ondanks de pijn. Er werkt eigenlijk niks![]()
Geef het wat tijd.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Iig 3 weken
Hoe ga je er mee om, tja gewoon doorgaan met activiteiten ondanks de pijn. Er werkt eigenlijk niksDit is slechts de eerste week he, en dan dus ook nog eens voornamelijk gericht op observatie.
![]()
![]()
Bedoel netto door wat wijzigingen in belastingstelsel box 1quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat zei het NIBUD ook over mijn situatie. Nog eens even bestuderen.
Nu ja, over mijn Koopkracht, dan. Ik geloof dat ik het nog niet echt merk. In de winkel steeds duurder....Uw ADH vitamine Worst
Precies idd!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Geef het wat tijd.Dit is slechts de eerste week he, en dan dus ook nog eens voornamelijk gericht op observatie.
oh hoi god!sinterklaaskapoentje
![]()
Wat hebben die opnames voor jou gedaan uiteindelijk als je terug kijkt?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:15 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Heel herkenbaar, er moet echt een soort knop om, maar dat maakt het nog niet perse beter. Je moet er mee leren omgaan. Ben zelf ook meerde malen opgenomen, maar t moet echt vanuit je zelf komen. Opname kan wel ff iets helpen.:')![]()
Ik ook netto meer, hoeveel meer zou ik moeten kijken.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Bedoel netto door wat wijzigingen in belastingstelsel box 1
Maar las een artikel van Radar over de koopkracht - met tabelletje van het NIBUD over de diverse soorten huishoudens en inkomenssituaties.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@sinterklaaskapoentje
![]()
Ik probeer gewoon zo veel mogelijk mee te doen met het programma. En een beetje contacten leggen zolang dat gaat. Sommige mensen zijn zo depressief die praten niet eens meer...quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Geef het wat tijd.Dit is slechts de eerste week he, en dan dus ook nog eens voornamelijk gericht op observatie.
:')sinterklaaskapoentje
![]()
Oef, zo dan!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik probeer gewoon zo veel mogelijk mee te doen met het programma. En een beetje contacten leggen zolang dat gaat. Sommige mensen zijn zo depressief die praten niet eens meer...
Maar dan is er voor jou in ieder geval meer hoop dan voor een aantal anderen daar!![]()
![]()
Ook goed!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:23 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Ja gaat wel goed, hoe is het met jou?De koters zijn hier lekker vrolijk bezig en dat is altijd dikke lol!
![]()
![]()
Toen echt die knop bij mij om ging kon ik me echt inzetten voor de therapie die ik daar kreeg, + activiteiten die ik deed. Maar dat heeft wel enkele jaren geduurd. Ik heb nog steeds soms last van angsten , paniek aanvallen en depressie, maar het is leefbaar! Ik woon begeleid en dat is heel helpend. Opname heeft me uit eindelijk leren om gaan met trauma'squote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat hebben die opnames voor jou gedaan uiteindelijk als je terug kijkt?sinterklaaskapoentje
![]()
Ben nu ruim twee jaar onderweg. Weet niet of de 'knop om is.' Is nog niet echt leefbaar behalve in de avond en met vrienden of Klodder. Trauma's heb ik helemaal niet. Het is gewoon een constant aanwezig kutgevoel.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:24 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Toen echt die knop bij mij om ging kon ik me echt inzetten voor de therapie die ik daar kreeg, + activiteiten die ik deed. Maar dat heeft wel enkele jaren geduurd. Ik heb nog steeds soms last van angsten , paniek aanvallen en depressie, maar het is leefbaar! Ik woon begeleid en dat is heel helpend. Opname heeft me uit eindelijk leren om gaan met trauma's:')![]()
Enig idee wat de onderliggende gedachte van dat gevoel is?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ben nu ruim twee jaar onderweg. Weet niet of de 'knop om is.' Is nog niet echt leefbaar behalve in de avond en met vrienden of Klodder. Trauma's heb ik helemaal niet. Het is gewoon een constant aanwezig kutgevoel.![]()
Erg vervelend, maar ook dan uiteindelijk zal er bij je zelf iets moeten veranderen dat je echt zelf weer wil. Dat het beter is. klinkt heel hard maar t is wel zoquote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ben nu ruim twee jaar onderweg. Weet niet of de 'knop om is.' Is nog niet echt leefbaar behalve in de avond en met vrienden of Klodder. Trauma's heb ik helemaal niet. Het is gewoon een constant aanwezig kutgevoel.![]()
![]()
Oehlala!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow.....
Hee kaatje, ben je toevallig nog single?![]()
Voor jou altijdquote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow.....
Hee kaatje, ben je toevallig nog single?![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Heb het gevoel dat ik niet goed genoeg ben.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Enig idee wat de onderliggende gedachte van dat gevoel is?Ja maar wat moet veranderen?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:31 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Erg vervelend, maar ook dan uiteindelijk zal er bij je zelf iets moeten veranderen dat je echt zelf weer wil. Dat het beter is. klinkt heel hard maar t is wel zo:')![]()
Kaat Mosselquote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow.....
Hee kaatje, ben je toevallig nog single?
Uw ADH vitamine Worst
Dat je zo min over jezelf denkt.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ja maar wat moet veranderen?![]()
Nee 0 punten bij vandaag en gister.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones kijkt in de lijst ziet Drakin op 6 staan en kucht een keer
Dat mag wel zo doorgaanDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Niet goed genoeg voor wat? Voor wie?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb het gevoel dat ik niet goed genoeg ben.
Je hebt niets te bewijzen tegen wie dan ook, zelfs tegen jezelf niet.
Je leeft, je doet je ding, niets moet in het leven. Er zijn geen objectieve doelen die je MOET bereiken.
Je hebt wensen, 1 wens is eind vorig jaar uit gekomen en dat is geweldig!
Andere wensen kun je ook aan werken, maar hoezo niet goed genoeg?sinterklaaskapoentje
![]()
Ik vind mezelf wel oké... Probleem is meer dat ik bang ben dat mensen me afwijzen. Zelfs als daar nul aanleiding voor is.quote::')![]()
Er is geen pasklaar antwoord voorquote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
Ja maar wat moet veranderen?
Dat zul je zelf moeten gaan ontdekkenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik ben weer wegquote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Dat je weer wat dingen positief in ziet en er zin in hebt.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
Ja maar wat moet veranderen?![]()
Mag ik even zeggen hoe trots ik op jou benquote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:44 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Dat je weer wat dingen positief in ziet en er zin in hebt.![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judgesinterklaaskapoentje
![]()
Voor vrienden, familie, liefde. Ik vind het wel enorm kloten dat ik niet meer op hbo-niveau kan werken wat ik jaren heb gedaan. Dat doet wel wat met mijn zelfbeeld. Ik vind dat ik iets aan de maatschappij moet bijdragen om mee te tellen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet goed genoeg voor wat? Voor wie?
Je hebt niets te bewijzen tegen wie dan ook, zelfs tegen jezelf niet.
Je leeft, je doet je ding, niets moet in het leven. Er zijn geen objectieve doelen die je MOET bereiken.
Je hebt wensen, 1 wens is eind vorig jaar uit gekomen en dat is geweldig!
Andere wensen kun je ook aan werken, maar hoezo niet goed genoeg?:')![]()
Je moet je geluk en eigenwaarde niet van anderen af laten hangen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik vind mezelf wel oké... Probleem is meer dat ik bang ben dat mensen me afwijzen. Zelfs als daar nul aanleiding voor is.![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:44 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Dat je weer wat dingen positief in ziet en er zin in hebt.![]()
![]()
![]()
Ik ben een docent op een internationale HBO geweest. Ik heb les gegeven aan studenten uit China, Afrika, het Midden-Oosten en weet ik wat nog meer.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Voor vrienden, familie, liefde. Ik vind het wel enorm kloten dat ik niet meer op hbo-niveau kan werken wat ik jaren heb gedaan. Dat doet wel wat met mijn zelfbeeld. Ik vind dat ik iets aan de maatschappij moet bijdragen om mee te tellen.
En nu ben ik arbeidsongeschikt en zit ik de hele dagen te bolken.
Als je je beperkingen onder ogen ziet en erkent, frustreert het je ook niet zo.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ik doe mijn best wel. Was bij het begin hier al heel negatief maar dat moet andersquote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:44 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Dat je weer wat dingen positief in ziet en er zin in hebt.:')sinterklaaskapoentje
![]()
Hoe heb je dat gedaan??quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben een docent op een internationale HBO geweest. Ik heb les gegeven aan studenten uit China, Afrika, het Midden-Oosten en weet ik wat nog meer.
En nu ben ik arbeidsongeschikt en zit ik de hele dagen te bolken.
Als je je beperkingen onder ogen ziet en erkent, frustreert het je ook niet zo.:')![]()
Wat is er zo bijzonder aan HBO niveau danquote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Voor vrienden, familie, liefde. Ik vind het wel enorm kloten dat ik niet meer op hbo-niveau kan werken wat ik jaren heb gedaan. Dat doet wel wat met mijn zelfbeeld. Ik vind dat ik iets aan de maatschappij moet bijdragen om mee te tellen.
Ik zou zoeken naar iets waar je blij van wordt ipv van een bepaald niveau na te streven
En wanneer draagt iemand iets bij ?
Erg subjectiefThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ben echt zwaar door een hel gegaan.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoe heb je dat gedaan??
Allerlei medicatie gehad, allerlei therapieën.
Voor mij was de doorslaggevende factor dat ik eindelijk de diagnoses kreeg van ADHD en Asperger.
Daar heb ik groepstherapie voor gehad en al die herkenning en erkenning tijdens die therapieën was gewoonweg niet normaal!![]()
![]()
Begin is met vitamine D en magnesium bij te slikken, maar echt serieus.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik doe mijn best wel. Was bij het begin hier al heel negatief maar dat moet andersTrotste mama van Ambar
Iets terug lezen ieniquote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Begin is met vitamine D en magnesium bij te slikken, maar echt serieus.
Nee buiten in de regen een rondje hier de buurtquote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Van de bank naar de keuken en terugThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Maar dat is mijn nieuwe huis wel een stuk verder dan in mijn oude huisquote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Van de bank naar de keuken en terugTrotste mama van Ambar
Aah dankjewel Grijsjequote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mag ik even zeggen hoe trots ik op jou ben![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee buiten in de regen een rondje hier de buurtGoed zo
Sportief bezigquote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar dat is mijn nieuwe huis wel een stuk verder dan in mijn oude huis
Je kan het natuurlijk niet forceren, maar het moet echt vanuit je zelf komen en niet vanuit de ander.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik doe mijn best wel. Was bij het begin hier al heel negatief maar dat moet anders![]()
Proberen lief te zijn voor jezelf sinterklaaskapoetje. Jij moet weer gelukkig worden met wie je zelf bent als mens. En niet bang zijn wat anderen van je denken. Je geliefden willen je vooral weer zien glimlachen. Je hebt een dappere stap genomen, dus bent opweg om dat te bewerkstelligen.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Geen idee, ik spreek alleen ABNquote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dus wat zeggen ze daar bij jou?![]()
![]()
Ik zie nu hele lijsten met uitsprakenquote:![]()
Half platThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
HihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕sinterklaaskapoentje
![]()
Ik werd blij van de journalistiek. Dat was echt mijn passie en nog steeds. Maar dat is veel te zwaar voor mij nu. Ook als community manager werd ik gelukkig van het werk. Het moet wel een beetje uitdagend zijn, afwisselend, spannend. Dus vandaar dat hbo niveau. Maar het heeft ook deels met eigenwaarde tr maken. Het gevoel dat ik iets waard ben voor de wereld. Als journalist informeer je mensen en controleer je de macht (bv de regionale politiek). Dat vind ik bijdragen. Bij de kringloop krijg ik die kick er niet van.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan HBO niveau dan
Ik zou zoeken naar iets waar je blij van wordt ipv van een bepaald niveau na te streven
En wanneer draagt iemand iets bij ?
Erg subjectiefFijn hoor. Heb zelf ADD maar heb daar niet echt een boodschap aan.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben echt zwaar door een hel gegaan.
Allerlei medicatie gehad, allerlei therapieën.
Voor mij was de doorslaggevende factor dat ik eindelijk de diagnoses kreeg van ADHD en Asperger.
Daar heb ik groepstherapie voor gehad en al die herkenning en erkenning tijdens die therapieën was gewoonweg niet normaal!:')![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:06 schreef Lovely het volgende:
Hihi" spoiler leeg "SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile, it's free therapy.sinterklaaskapoentje
![]()
Daar ben ik me wel bewust van. Anderen kunnen je problemen niet oplossen. Was het maar zo'n feest.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:03 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Je kan het natuurlijk niet forceren, maar het moet echt vanuit je zelf komen en niet vanuit de ander.:')![]()
Klikte perongeluk op het oogje en ik had geen zin om het weg te halenquote:
Er is genoeg afwisselend spannend werk dat een ander niveau heeftquote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik werd blij van de journalistiek. Dat was echt mijn passie en nog steeds. Maar dat is veel te zwaar voor mij nu. Ook als community manager werd ik gelukkig van het werk. Het moet wel een beetje uitdagend zijn, afwisselend, spannend. Dus vandaar dat hbo niveau. Maar het heeft ook deels met eigenwaarde tr maken. Het gevoel dat ik iets waard ben voor de wereld. Als journalist informeer je mensen en controleer je de macht (bv de regionale politiek). Dat vind ik bijdragen. Bij de kringloop krijg ik die kick er niet van.
[..]
Fijn hoor. Heb zelf ADD maar heb daar niet echt een boodschap aan.
Laat het oude los en ga op zoek naar wat wel pastThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Juist dan extra vit D en magnesium. Probeer het een aantal weken en bekijk of je daar van op knapt.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik werd blij van de journalistiek. Dat was echt mijn passie en nog steeds. Maar dat is veel te zwaar voor mij nu. Ook als community manager werd ik gelukkig van het werk. Het moet wel een beetje uitdagend zijn, afwisselend, spannend. Dus vandaar dat hbo niveau. Maar het heeft ook deels met eigenwaarde tr maken. Het gevoel dat ik iets waard ben voor de wereld. Als journalist informeer je mensen en controleer je de macht (bv de regionale politiek). Dat vind ik bijdragen. Bij de kringloop krijg ik die kick er niet van.
[..]
Fijn hoor. Heb zelf ADD maar heb daar niet echt een boodschap aan.Trotste mama van Ambar
Dat doe ik dus nu ook idd met dagbesteding. Soms vind ik het wel lastig en wil ik meer maar dan is ergens dat besef dat dit gewoon het beste is voor nu, en de toekomst zien we wel weer !quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er is genoeg afwisselend spannend werk dat een ander niveau heeft
Laat het oude los en ga op zoek naar wat wel past![]()
Preciesquote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:09 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Dat doe ik dus nu ook idd met dagbesteding. Soms vind ik het wel lastig en wil ik meer maar dan is ergens dat besef dat dit gewoon het beste is voor nu, en de toekomst zien we wel weer !
Daar moet dan aan gewerkt worden.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik vind mezelf wel oké... Probleem is meer dat ik bang ben dat mensen me afwijzen. Zelfs als daar nul aanleiding voor is.
Dat dat tussen jouw oren zit.
Want als jij je zo voelt straal je dat ook uit.![]()
Je bent feitelijk op zoek naar een uitdaging binnen je mogelijkheden?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
Fijn hoor. Heb zelf ADD maar heb daar niet echt een boodschap aan.![]()
Daarbij moet wat een ander van je vindt ook niet en reden zijn om jezelf niet meer ok te vindenThinking is difficult, that’s why most people judgesinterklaaskapoentje
![]()
Ben nu dus bezig in de kringloop. Biedt wel afleiding en een beetje zingeving. Maar niet heel erg veel. Niet voldoende. Ik blijf maar denken aan: 'als ik straks weer beter ben ga ik een toffe baan zoeken.' maar ja dat duurt dus eindeloos.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Laat het oude los en ga op zoek naar wat wel pastExtra vit D krijg ik dus vanaf nu want daar heb ik wat tekort aan.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Juist dan extra vit D en magnesium. Probeer het een aantal weken en bekijk of je daar van op knapt.Ja je hebt gelijkquote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:10 schreef maily het volgende:
[..]
Daar moet dan aan gewerkt worden.
Dat dat tussen jouw oren zit.
Want als jij je zo voelt straal je dat ook uit.:')![]()
Dinsdagavond sneeuw gevallen en het ligt er nog steedsHet lijkt wel of ik weer terug ben in Nederland
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Laat het oude los en ga op zoek naar wat wel past![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:04 schreef StevenHyde het volgende:
Proberen lief te zijn voor jezelf sinterklaaskapoetje. Jij moet weer gelukkig worden met wie je zelf bent als mens. En niet bang zijn wat anderen van je denken. Je geliefden willen je vooral weer zien glimlachen. Je hebt een dappere stap genomen, dus bent opweg om dat te bewerkstelligen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Want in NL hebben we sneeuw ?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:14 schreef devzero het volgende:
Dinsdagavond sneeuw gevallen en het ligt er nog steedsHet lijkt wel of ik weer terug ben in Nederland
Hee Sintquote:
Hoe is het daar? Al een beetje je plek kunnen vinden?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Wanneer was je voor t laatst hier?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:14 schreef devzero het volgende:
![]()
![]()
Weer in Nederland is geen touw aan vast te knopen, maar waarschijnlijk regent het bij julliequote:Maar sneeuw in Florida die langer dan 30 minuten blijft liggen, laat staan meerdere dagen, is uitermate uitzonderlijk.
![]()
Heyquote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:16 schreef maily het volgende:
[..]
Heej.
Weer een beetje kunnen slapen naast je planning?
Ja, net ruim 3 uur
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik merk dat je wel steeds een beetje enthousiaster wordt. Als in; het is nu kut maar ik wil er wel aan werken.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ben nu dus bezig in de kringloop. Biedt wel afleiding en een beetje zingeving. Maar niet heel erg veel. Niet voldoende. Ik blijf maar denken aan: 'als ik straks weer beter ben ga ik een toffe baan zoeken.' maar ja dat duurt dus eindeloos.
[..]
Extra vit D krijg ik dus vanaf nu want daar heb ik wat tekort aan.
[..]
Ja je hebt gelijk
Heel goed om te lezen.![]()
![]()
Oh gelukkigquote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:18 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
JustinnerT
Ik voel me weer een beetje mens![]()
Viel ook geen gesprek mee aan te knopen eerder![]()
![]()
![]()
![]()
Het is nu bij jullie (ietsje) warmer dan hier. Aankomende dinsdag wordt het hier 21 graden, gewoon bizarquote:![]()
![]()
Werklaptop dichtgeklapt
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
kortebroekenweerquote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is nu bij jullie (ietsje) warmer dan hier. Aankomende dinsdag wordt het hier 21 graden, gewoon bizar
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
8 graden maar..quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is nu bij jullie (ietsje) warmer dan hier. Aankomende dinsdag wordt het hier 21 graden, gewoon bizar
Lekker hoor, kan niet wachten tot het hier weer rond de 20 graden is
Dat krijg ik ook vaak te horenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:19 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh gelukkig![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, en heerlijk over de kleine gedroomdquote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:19 schreef maily het volgende:
[..]
Voor jou wel ff lekker een-momentje!
Gesprekken met jou gaan allemaal naar /dev/zeroquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
En hier 5, maar wel lekker zonnetje, dus straks nog even een wandeling makenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
8 graden maar..
Lekker hoor, kan niet wachten tot het hier weer rond de 20 graden is![]()
Nee, ik leek wel een verwardiërquote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:19 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh gelukkig![]()
![]()
Jyskequote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:21 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, en heerlijk over de kleine gedroomd![]()
![]()
En ze komen uit /dev/random, maar @devrandom was lang geleden al bezetquote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gesprekken met jou gaan allemaal naar /dev/zero![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: