Ze weten niet hoe laat het isquote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zeikerds, het speelde allemaal nog voor middennacht.
Met de allereerste BB hadden ze al een liveshow, met Rolf Wouters.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:25 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die liveshow was die er al vanaf het begin?
Want ik kan mij herinneren dat er tegen degene werd gezegd je hoeft nog niet weg maar je nominatie blijft geldig.
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met de allereerste BB hadden ze al een liveshow, met Rolf Wouters.
[ afbeelding ]
Nou ja.quote:
Ik vind milena met of zonder mannen niet zo leuk. Ze is heel sneakyquote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:39 schreef ben34567 het volgende:
Sharice heeft een deprimerende uitstraling en trekt net zoals Fleur de vrolijkheid weg bij Milena. Milena is veel leuker met de mannen. Van mij mag Sharice weg.
Dat zegt meer over Jordy dan over de groepquote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:43 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy zegt dat het niet veel uitmaakt wie er uitgaat vanavond de groep verandert niet.
Ze brengt wat vrolijkheid en speelsheid in het huis zoals gisterennacht. Alle andere vrouwen daar zijn saai.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:40 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik vind milena met of zonder mannen niet zo leuk. Ze is heel sneaky
Hij bedoelt dat niet verkeerd dat het geen overheersende.mensen zijquote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat zegt meer over Jordy dan over de groep
Daarmee bedoelt hij dat de originele groep onveranderd blijft, omdat alle genomineerden nieuwkomers zijn?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:43 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy zegt dat het niet veel uitmaakt wie er uitgaat vanavond de groep verandert niet.
Sorry maar zijn eerdere uitspraken spreken dat echt tegenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat niet verkeerd dat het geen overheersende.mensen zij
Klopt ook welquote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:43 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy gaf al eens aan data hij vanuit de suite goed kan horen wat er in het boudoir besproken wordt.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jordy van de week ook de mensen in ee slaapkamer gister
Wat eigenlijk vreemd is want ze grenzen niet aan elkaar toch? Maar ze kunnen inderdaad best veel horen daar.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:52 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Jordy gaf al eens aan data hij vanuit de suite goed kan horen wat er in het boudoir besproken wordt.
Dus ze horen wel meer van elkaar denk
vermoed ook dat er dit jaar geen bewoners meer bijkomen hierom, want die andere slaapkamer is er ook niet meer dus dat gaat nooit passen 14 bewoners in ene. wel heel jammer want groepje is best klein zoquote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:17 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat zal nog wel even duren want ze hebben uitgerekend dat er maar maximaal 10 bedden in de slaapkamer passen
2 in de suite, 12 in de slaapkamerquote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:55 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
vermoed ook dat er dit jaar geen bewoners meer bijkomen hierom, want die andere slaapkamer is er ook niet meer dus dat gaat nooit passen 14 bewoners in ene. wel heel jammer want groepje is best klein zo
Mis je ook weinig aanquote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:56 schreef Joyce-43 het volgende:
ik versta die Niels echt vaak voor geen ene meter
Oh bij de anderen groep, bij die 2 hoor ik geen kwaadspreken. Wel ober sensatie als die drie Jeffrey, mattie en elsa als sterke erop zouden staan.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:58 schreef Droopie het volgende:
Roddel, stoken en liegen.
Vrijdagochtend genot.
"I smell bitch"
Zou even zappen naar ander kanaal.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh bij de anderen groep, bij die 2 hoor ik geen kwaadspreken. Wel ober sensatie als die drie Jeffrey, mattie en elsa als sterke erop zouden staan.
ja ik quote iemand die zei dat er maar 10 bedden in de slaap kamer passen dus dan kom je op 12 danquote:
Ik hou hier niet van doe dit gewoon rechtstreeks naar de personen toe.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:00 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zou even zappen naar ander kanaal.
Ze zijn helemaal los
hij zegt best veel volgens mijn haha maar ik versta hem echt heel slechtquote:
Stoere boy die keanuquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:01 schreef Ireth het volgende:
Ah, ze mogen geen vies spelletje spelen want dan gaat keanu dat ook doen en dat mag wel
Ze spelen allemaal vieze spelletjesquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:01 schreef Ireth het volgende:
Ah, ze mogen geen vies spelletje spelen want dan gaat keanu dat ook doen en dat mag wel
Inderdaad en daarom zitten ze ook in BB. Sommige lijken dat niet door te hebbenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze spelen allemaal vieze spelletjes
Er is er geen 1 heilig
Lafaardsquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:03 schreef Ireth het volgende:
En daar is Niels, gelijk koetjes en kalfjes praatjes
waar hadden ze het over?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:01 schreef Ireth het volgende:
Volgens mij zitten de Suite en het boudoir wel naast elkaar hoorquote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:55 schreef engine het volgende:
[..]
Wat eigenlijk vreemd is want ze grenzen niet aan elkaar toch? Maar ze kunnen inderdaad best veel horen daar.
Afgelopen dagen al vaker gehoord dat ze Niels&Jordy willen aanspreken, maar ze doen het nooit.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:04 schreef Koos1958 het volgende:
Vind het lafaards als ze.jordy en niels niet confronteren. Mattie voorop
Allemaal praatjes he van die lui.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:04 schreef Koos1958 het volgende:
Vind het lafaards als ze.jordy en niels niet confronteren. Mattie voorop
En zelf in de slaapkamer wat ze allemaal bespreken is zeker netjes. Bah kijk eerst eens naar jezelfquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Niels en jordy spelen het spel te vies volgens hun..
FTFYquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:05 schreef LonesomeFairy het volgende:
Keanu lekker stoer lullen. Als het erop aankomt gebeurt er gewoon niks.
Ik vind deze 3 bij plus Elsa gewoon niet leuk.
oh aha ja dat is toch ook wel zo hahaquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Niels en jordy spelen het spel te vies volgens hun..
Yep, maar nu gaan gullie het spel dus ook vies spelen (zeggen ze) en dan mag het welquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:10 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
oh aha ja dat is toch ook wel zo haha
Ik versta ze echt slecht vandaag.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:12 schreef Koos1958 het volgende:
Mattie nu in boudoir tegen jolien, mattie en miranda. Klopt al niet wat hij zegt tegen ze.
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
Yep, maar nu gaan gullie het spel dus ook vies spelen (zeggen ze) en dan mag het wel
Ik doe ook mee!?!?!?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:12 schreef Koos1958 het volgende:
Mattie nu in boudoir tegen jolien, mattie en miranda. Klopt al niet wat hij zegt tegen ze.
oh ik dacht Niels hahaquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:14 schreef Verity het volgende:
Keanu: Weet je wat het is met Jordy? Het is hem naar het hoofd gestegen.
Komt vast door dat foute kapsel..quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:14 schreef Verity het volgende:
Keanu: Weet je wat het is met Jordy? Het is hem naar het hoofd gestegen.
Volgens dat plaatje zit er een gang en de toiletten tussen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:04 schreef rinardo het volgende:
[..]
Volgens mij zitten de Suite en het boudoir wel naast elkaar hoor
[ link | afbeelding ]
Heeft Matheus weer staan af luisteren?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:55 schreef Koos1958 het volgende:
Is maar net hoe mattie wat hij gehoord heeft gaat aanpassen in zijn voordeel want in feite zeiden ze dat het sensatie zou zijn als die drie op de bank zaten en niet als ze zelf zouden nomineren.Ben benieuwd of er iemand gewoon een gesprek met niels en jordy hierover aangaan. Denk het niet allemaal beetje lafjes daar
Dus dan zijn ze allemaal af ?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:15 schreef Koos1958 het volgende:
Ze hebben gewoon niet in de gaten dat ze zelf ook steeds hetzelfde lopen te doen als wat ze niels en jordy verwijten
Het is een spel en ieder speelt voor zichzelfquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:16 schreef LonesomeFairy het volgende:
Blijft Niels gewoon in de buurt van die telefooncel staan nu?
Hij is nog niet genoeg aan de beurt geweest?
Dat is inderdaad wel opvallend ja. Alsof hij het niet kan loslaten.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:16 schreef LonesomeFairy het volgende:
Het komt door de dakconstructie. Zijn 3 puntdaken naast elkaar.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:14 schreef engine het volgende:
[..]
Volgens dat plaatje zit er een gang en de toiletten tussen.
Dan zou iemand op de wc dus ook alles in dat hok horen.
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:17 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het komt door de dakconstructie. Zijn 3 puntdaken naast elkaar.
Woonkamer | kluis - decission room - slaapkamer | gameroom -suite
scheiding zit ergens boven boudoir dus vanuit daar kun je veel horen dat via het plafonnetje doordeinst vanuit beide kanten. In het boudoir kunnen ze ook horen wat er in de decision room gezegd wordt
Anderen mogen daar ook gewoon gaan staan.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:16 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ze gaan met z'n allen buiten sporten.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:16 schreef LonesomeFairy het volgende:
Dat doet de rest toch zelf? Die kunnen daar ook gaan staanquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:16 schreef LonesomeFairy het volgende:
Klopt, maar hij is de enige die het doet. Terwijl de dingen van die telefoon niet zo belangrijk waren. Behalve dan de targetsquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:20 schreef engine het volgende:
[..]
Anderen mogen daar ook gewoon gaan staan.
Dat dus. Niels doet iets wel wat anderen dus niet doenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:20 schreef engine het volgende:
[..]
Anderen mogen daar ook gewoon gaan staan.
Dat is het spelquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:20 schreef Verity het volgende:
Eindelijk is het spel begonnen!
Al lijkt het nu erop dat het iedereen tegen Jordy & Niels is en hun volgende week gaan nomineren. Beetje jammer dat ze de reden gebruiken van hetgeen wat ze zelf ook doen: roddelen en tactieken bespreken.
Benieuwd wie van het grote bondje als eerste afvalt, om een nieuwe te starten of aan te sluiten bij Jordy & Niels.
Jeff mag het nietquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat dus. Niels doet iets wel wat anderen dus niet doenEn dan worden die anderen daar dan boos over
Ze hebben niet op mattie en Jeffrey gestemd alleen op een eerlijke manier een target gegevenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is het spel
En iedereen speelt het voor zichzelf
En ze nemen elkaar kwalijk dat ze over elkaar roddelen
Jordy en Niels over mattie Jeff en Elsa
Mattie Jeff en Elsa ( en de rest ) over Jordy en Niels
En deels hebben Jordy en Niels dit ook aan zichzelf te danken
Door te zeggen ik stem niet op u
En dat wel te doen
Goede eigenschap in dit spel, slim ookquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:16 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Heeft Matheus weer staan af luisteren?![]()
Dat doet hij vaak he, sneaky peaky overal een beetje nonchalant gaan staan en zijn oor uitrekken.![]()
En dan met anderen er over smoezen
Eten of gegeten wordenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:23 schreef rinardo het volgende:
[..]
Goede eigenschap in dit spel, slim ook
Als je het spel slim speelt, en je wilt winnen, dan zou ik zeker in de buurt van die cel gaan staan ja!!!!!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:21 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Dat doet de rest toch zelf? Die kunnen daar ook gaan staan
Hij het type dat wacht tot anderen tot de aanval over gaan en er dan vol in mee gaat.. hysterische natrapperquote:
Twee kantenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:26 schreef rinardo het volgende:
[..]
Als je het spel slim speelt, en je wilt winnen, dan zou ik zeker in de buurt van die cel gaan staan ja!!!!!
Niels heeft Mattheus genomineerdquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:23 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze hebben niet op mattie en Jeffrey gestemd alleen op een eerlijke manier een target gegeven
Dat is niet wat hij met Niels besprakquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:26 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy zegt nu gewoon jij mattie.en ik op de bank en dat is dus wat mattie heeft gehoord. Jordy dus eerlijk nu de anderen nog
Daar ben ik ook van overtuigd.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:25 schreef greysbones het volgende:
Laat Niels maar vertrekken komende week
Heb je meteen een andere Jordy
Dus gewoon open en eerlijk van hemquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is het wat hij met Niels besprak
Niet bedoel ikquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:29 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dus gewoon open en eerlijk van hem
Deels hebben ze het inderdaad aan zichzelf te danken. Maar vind wel dat het logisch is dat ze meer gesproken hebben over wie te nomineren en de tactieken die daarbij komen. Niels is 2 weken Decisionmaker geweest.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is het spel
En iedereen speelt het voor zichzelf
En ze nemen elkaar kwalijk dat ze over elkaar roddelen
Jordy en Niels over mattie Jeff en Elsa
Mattie Jeff en Elsa ( en de rest ) over Jordy en Niels
En deels hebben Jordy en Niels dit ook aan zichzelf te danken
Door te zeggen ik stem niet op u
En dat wel te doen
Als je daarnaast anderen na 3 weken nog steeds gaat verwijten 3 tientjes meer voor zichzelf gepakt te hebben, ben je gewoon hypocriet bezig.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Twee kanten
Als jij degene bent die elke keer als 1ste gaat
Heb je de nominatie pin al bijna op( anderen zullen je dan nomineren)
Tweede kant
Je hebt alle voordelen of nadelen
Hij roddelt uiteraard ook nietquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy hoort niemand roddelen ... wat heerlijk naief..
Euhhhmmquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy hoort niemand roddelen ... wat heerlijk naief..
Vandaar dat ze zoveel slapenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Een beetje grappig, maar ook wel heel vermoeiend, die gametalk de hele tijd.
Nope, Keanu, Mattheus en Wicky.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:29 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee keanu, charice.en wickey toch
Ik een beetje meer dan de anderquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nope, Keanu, Mattheus en Wicky.
[ afbeelding ]
Hij vertrouwd Mattheus speltechnisch niet en hij heeft met het geld van het eerste spel een gamechanger gekocht van 1000 euro. (Hoe durft ie!)
Oke stom ik had begrepen keanu. Hij heeft wel.gelijk over mattie.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nope, Keanu, Mattheus en Wicky.
[ afbeelding ]
Hij vertrouwd Mattheus speltechnisch niet en hij heeft met het geld van het eerste spel een gamechanger gekocht van 1000 euro. (Hoe durft ie!)
Ik denk dat Jordy overal info verzamelt om zijn eigen conclusies te trekkenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:35 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy is veel slimmer dan ze denken, en ook eerlijker dan de meeste daar.
Ja, gesloopt vorige week.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:35 schreef LonesomeFairy het volgende:
Is daar een kruk stuk in het boudoir?
En is het niet altijd eens met niels.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:35 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ik denk dat Jordy overal info verzamelt om zijn eigen conclusies te trekken
Dus de volgende keer zet ie Jordy erop, want die kocht een gamechanger van 800,- .. De rekel!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:35 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oke stom ik had begrepen keanu. Hij heeft wel.gelijk over mattie.
Welke conclusie trek jij hieruit?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:33 schreef Rhosyn het volgende:
Kijk hoe Jeffry zit.
En hoe Jordy zit.
Jeffrey armen wijd, achterover en been op knie.
Jordy naar voren buigend en hand onder hoofd.
Trek je conclusie.
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik denk dat sommige mensen niet door hebben ... dat we ze doorhebben.
Ga jij maar af op je gevoel. tegenover wie zit jij liever.quote:
In datzelfde gesprek zei hij dat Jolien kei sterk staat buiten. Maar haar gaat hij vast niet tegen "zwakke" op de bank zetten.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:34 schreef Koos1958 het volgende:
Jeffrey zegt elke week zwakke tegen sterke gaan ze steeds eruit
Klopt. Hij volgt Niels ook niet altijd. Doet zijn eigen ding. Maar trekt wel veel met Niels op.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En is het niet altijd eens met niels.
Hij heeft Niels ook allang door. Was gisterenavond iets in de suite, en was op het moment dat Niels hem aan het testen was. Of hij vertelde dat hij iemand had getest.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:35 schreef Koos1958 het volgende:
Ah zo, nou ja ik moet niks van die hele Jeffrey hebbe. Als die naar me voorover gebogen zat zou ik hem nog steeds niet vertrouwen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:38 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ga jij maar af op je gevoel. tegenover wie zit jij liever.
iemand die zich naar je toe wendt en nadenkt of iemand die zich van je afwendt en zich groot maakt.?
Die mag er heel snel uit van mij. Naar persoon is het.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff denkt echt dat hij de Godfather is..
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:41 schreef greysbones het volgende:
Ik heb liever iemand voor me met open armen
Dan met gesloten armen
Hij dekt zich vast in, geloof niet wat ze over mij gaan zeggen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:40 schreef Verity het volgende:
Jeffrey: als er nieuwe komen, niet meteen alles van ze aannemen wat ze zeggen
Die denkt te kunnen manipuleren maar valt door de mand nu en niels doorzag hem.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:42 schreef KinKiJan het volgende:
Is Jeffrey die 2 aan het testen? Zien hoe snel het rond gaat ofzo?
Zou wel iets voor hem zijn eigenlijk
True, maar Jeffrey zeker niet !!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:41 schreef greysbones het volgende:
Ik heb liever iemand voor me met open armen
Dan met gesloten armen
Geloof dat Jordy er ook doorheen priktquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die denkt te kunnen manipuleren maar valt door de mand nu en niels doorzag hem.
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:25 schreef greysbones het volgende:
Laat Niels maar vertrekken komende week
Heb je meteen een andere Jordy
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:44 schreef Hznootje het volgende:
Niels zegt dat vandaag Axel naar huis gaat
Iedereen daaro denkt dat Axel naar huis gaat vermoed ik, ik denk dat het als een BOM in gaat slaan vanavondquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:44 schreef Hznootje het volgende:
Niels zegt dat vandaag Axel naar huis gaat
En wat is er eerlijk aan om zogenaamd je van de domme te houden en dus je anders voor te doen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:35 schreef Koos1958 het volgende:
Klonk ook erg ongeloofwaardig toen Jeffrey dat zei.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy : Met welke drie wil jij in de finale zitten?
Jeff : Jullie twee, en Mattie.
Niels : Echt?? Dat geloof ik niet. Ben eerlijk he..
Jordy : Dus als het moet zou je Sharice, MIlena erop zetten?
Jeff : Ja, Sharice sowieso..
Niels : En Jolien?
Jeff : Die zou ik er zelf niet opzetten.. maar ja.. [..] .. ik ga haar er sws niet opzetten.
Ja ik hoop dat Axel als eerste wordt genoemd vanavondquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:46 schreef rinardo het volgende:
[..]
Iedereen daaro denkt dat Axel naar huis gaat vermoed ik, ik denk dat het als een BOM in gaat slaan vanavond
Hij doet zich niet dommer voor. Ligt aan de anderen dat ze hem onderschatten denk ik dan. Hij observeert veel luistert naar mensen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
En wat is er eerlijk aan om zogenaamd je van de domme te houden en dus je anders voor doen.
Jaa! En dan een volledig shot van alle bewoners, wil graag alle gezichten kunnen zienquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:48 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja ik hoop dat Axel als eerste wordt genoemd vanavond
Ja en hoort altijd andere zeggen....of hij kon niet anders.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij doet zich niet dommer voor. Ligt aan de anderen dat ze hem onderschatten denk ik dan. Hij observeert veel luistert naar mensen.
quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh .. nu weer over die paar euro extra ... 'stelen'...
En dan Wicky graag want die MOET blijvenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:48 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja ik hoop dat Axel als eerste wordt genoemd vanavond
Wat je bij de een liegen noemt is bij de ander het spel spelen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:50 schreef Koos1958 het volgende:
Niels zegt ik sta erop he volgende week. Jeffrey zegt nee joh wij stemmen niet op je. Die gozer kan wel heel makkelijk liegen bah.
Van mij mogen Jordy en Niels en Jeff en Elsa wegquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:50 schreef Ireth het volgende:
[..]![]()
Die speelt tenminste nog lekker fanatiek het spel en ik vind de combinatie jordi/niels gewoon leuk om naar te kijken/luisteren![]()
Van mij mag Jeff weg. Of Elsa...
Niet met je eens, dit is een goede eigenschap voor dit spel, zo kom je ver, het is niet real world he, ze spelen een spel!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:50 schreef Koos1958 het volgende:
Niels zegt ik sta erop he volgende week. Jeffrey zegt nee joh wij stemmen niet op je. Die gozer kan wel heel makkelijk liegen bah.
Haha..ik hetzelfde, maar kan niet echt in actie komenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:52 schreef Ireth het volgende:
Ik ga ff huishoudelijk doen enzo. Enige vrije dag deze week dus ga proberen orde in de chaos te scheppen![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:51 schreef Hznootje het volgende:
Iemand nog een nieuwe stand van de poll van Salar? Als ik kijk kan ik niet ‘refreshen’
Daarom is hij bang voor de nieuwe bewoners.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:53 schreef Koos1958 het volgende:
Jeffrey jij bent.juist de meester.fluisteraar.achter mensen hun rug. Hoe meer je het ontkent hoe meer het tegen je gaat keren.
Dat wordt best nog spannendquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:54 schreef rinardo het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]upload photos
ze hebben gewoon echt geen flauw ideequote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:54 schreef Koos1958 het volgende:
Jeffrey lukt echt zo dom. Noemt jordy de sterkte. Niels zegt Jeffrey matti en keanu.
WTF, ik geloof er niets meer vanquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:54 schreef rinardo het volgende:
[..]
Het wordt gewoon nog spannendquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:54 schreef rinardo het volgende:
[..]
Allemaal wicky eruitquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:56 schreef Thorelf het volgende:
Iemand nog beetje zicht op polls in de social media?
Oh nee..hoop dat ze er een keer naast zittenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:54 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dit vind ik de fijnstequote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:56 schreef Thorelf het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.
Het gehele gesprek tussen Jeffrey, Niels, Jordy en Jolien, was enkel om Niels en Jordy doen te geloven dat ze nog steeds een bondje zijn. En dat ze volgende week niet worden genomineerd. Alles wat Jeffrey kon bedenken, zei die.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:54 schreef Koos1958 het volgende:
Jeffrey lukt echt zo dom. Noemt jordy de sterkte. Niels zegt Jeffrey matti en keanu.
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:58 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Dit vind ik de fijnsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Dat weet je niet he?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:58 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Gaat niemand weg vanavond, wees gerust
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:18 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Nog 3 weken en er staat alleen nog een tentje op dat terrein
Die zal ik ook niet missenquote:
deze was 2 uur gelee heb nu net gekeken, is nog zelfde dus geen verschuivingen meerquote:
Wicky is de gangmakerquote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:00 schreef rinardo het volgende:
[..]
deze was 2 uur gelee heb nu net gekeken, is nog zelfde dus geen verschuivingen meer
FB mag je hier niet plaatsen, dan krijg je commentaar daar zitten alleen 60 plussers ( schijnbaar tellen die stemmen niet mee volgens sommige)quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:56 schreef Thorelf het volgende:
Echt onzin, die polls zitten altijd goed van FB.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:01 schreef rinardo het volgende:
[..]
FB mag je hier niet plaatsen, dan krijg je commentaar daar zitten alleen 60 plussers ( schijnbaar tellen die stemmen niet mee volgens sommige)
Er is hier toch een Poll topic.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:01 schreef rinardo het volgende:
[..]
FB mag je hier niet plaatsen, dan krijg je commentaar daar zitten alleen 60 plussers ( schijnbaar tellen die stemmen niet mee volgens sommige)
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:01 schreef rinardo het volgende:
[..]
Hij lult johquote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:02 schreef Folies het volgende:
[..]
Er is hier toch een Poll topic.
En waarom mogen IG en X wel, maar FB niet?
Van mij mogen alle Polls wel op 1 verzamelplek. Kan je zelf de stand bijhouden.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:04 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Hij lult joh
Tuurlijk mag FB wel
Alleen die zitten er meestal wel naast volgens mij,
Ze fluisteren vandaag wel erg veel.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:06 schreef Hznootje het volgende:
Ik kan Elsa niet verstaan, en als ik wel iets versta snap ik er helemaal niks van
Nee hoorquote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:04 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Hij lult joh
Tuurlijk mag FB wel
Alleen die zitten er meestal wel naast volgens mij,
ik hoor alleen mi gado, kousenband en iets met melk nuquote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:06 schreef Hznootje het volgende:
Ik kan Elsa niet verstaan, en als ik wel iets versta snap ik er helemaal niks van
Niels en Jordyquote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:09 schreef engine het volgende:
Jeff komt elsa even vertellen dat iemand haar elke week erop gaat zitten
Wie verraad hij nu?
Ik ken de poll niet vinden in die groepquote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee hoor
Is naast de poll van Salar de grootste
Welke is dat dan, want er zijn weet ik hoeveel BB groepen op FBquote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee hoor
Is naast de poll van Salar de grootste
Ja denk dat ik in de verkeerde zit te kijkenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:11 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Welke is dat dan, want er zijn weet ik hoeveel BB groepen op FB
Van mij mogen de mensen blijven die het spel spelen, ook als ik geen fan van ze ben.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:10 schreef Snensie het volgende:
Nu is het iedereen tegen Niels en dan hoop ik dat hij blijft. Is leuk voor de steams als iemand blijft die iedereen weg wil.
Ik heb hem gevondenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:11 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Welke is dat dan, want er zijn weet ik hoeveel BB groepen op FB
ohhhhh geweldig dit, ik smul ervanquote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:09 schreef engine het volgende:
Jeff komt elsa even vertellen dat iemand haar elke week erop gaat zitten
Wie verraad hij nu?
Jaquote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:16 schreef rinardo het volgende:
[..]
ohhhhh geweldig dit, ik smul ervan
https://www.facebook.com/(...)679649/?locale=nl_NLquote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:12 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja denk dat ik in de verkeerde zit te kijken
nah ja...fuck commentaar. Gewoon plaatsen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:01 schreef rinardo het volgende:
[..]
👍quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:20 schreef Koos1958 het volgende:
Wat zou het lachen zijn als alles backfired bij mattie.en jeffrey
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |