Ze weten niet hoe laat het isquote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zeikerds, het speelde allemaal nog voor middennacht.
Met de allereerste BB hadden ze al een liveshow, met Rolf Wouters.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:25 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die liveshow was die er al vanaf het begin?
Want ik kan mij herinneren dat er tegen degene werd gezegd je hoeft nog niet weg maar je nominatie blijft geldig.
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met de allereerste BB hadden ze al een liveshow, met Rolf Wouters.
[ afbeelding ]
Nou ja.quote:
Ik vind milena met of zonder mannen niet zo leuk. Ze is heel sneakyquote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:39 schreef ben34567 het volgende:
Sharice heeft een deprimerende uitstraling en trekt net zoals Fleur de vrolijkheid weg bij Milena. Milena is veel leuker met de mannen. Van mij mag Sharice weg.
Dat zegt meer over Jordy dan over de groepquote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:43 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy zegt dat het niet veel uitmaakt wie er uitgaat vanavond de groep verandert niet.
Ze brengt wat vrolijkheid en speelsheid in het huis zoals gisterennacht. Alle andere vrouwen daar zijn saai.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:40 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik vind milena met of zonder mannen niet zo leuk. Ze is heel sneaky
Hij bedoelt dat niet verkeerd dat het geen overheersende.mensen zijquote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat zegt meer over Jordy dan over de groep
Daarmee bedoelt hij dat de originele groep onveranderd blijft, omdat alle genomineerden nieuwkomers zijn?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:43 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy zegt dat het niet veel uitmaakt wie er uitgaat vanavond de groep verandert niet.
Sorry maar zijn eerdere uitspraken spreken dat echt tegenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat niet verkeerd dat het geen overheersende.mensen zij
Klopt ook welquote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:43 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy gaf al eens aan data hij vanuit de suite goed kan horen wat er in het boudoir besproken wordt.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jordy van de week ook de mensen in ee slaapkamer gister
Wat eigenlijk vreemd is want ze grenzen niet aan elkaar toch? Maar ze kunnen inderdaad best veel horen daar.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:52 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Jordy gaf al eens aan data hij vanuit de suite goed kan horen wat er in het boudoir besproken wordt.
Dus ze horen wel meer van elkaar denk
vermoed ook dat er dit jaar geen bewoners meer bijkomen hierom, want die andere slaapkamer is er ook niet meer dus dat gaat nooit passen 14 bewoners in ene. wel heel jammer want groepje is best klein zoquote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:17 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat zal nog wel even duren want ze hebben uitgerekend dat er maar maximaal 10 bedden in de slaapkamer passen
2 in de suite, 12 in de slaapkamerquote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:55 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
vermoed ook dat er dit jaar geen bewoners meer bijkomen hierom, want die andere slaapkamer is er ook niet meer dus dat gaat nooit passen 14 bewoners in ene. wel heel jammer want groepje is best klein zo
Mis je ook weinig aanquote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:56 schreef Joyce-43 het volgende:
ik versta die Niels echt vaak voor geen ene meter
Oh bij de anderen groep, bij die 2 hoor ik geen kwaadspreken. Wel ober sensatie als die drie Jeffrey, mattie en elsa als sterke erop zouden staan.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:58 schreef Droopie het volgende:
Roddel, stoken en liegen.
Vrijdagochtend genot.
"I smell bitch"
Zou even zappen naar ander kanaal.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh bij de anderen groep, bij die 2 hoor ik geen kwaadspreken. Wel ober sensatie als die drie Jeffrey, mattie en elsa als sterke erop zouden staan.
ja ik quote iemand die zei dat er maar 10 bedden in de slaap kamer passen dus dan kom je op 12 danquote:
Ik hou hier niet van doe dit gewoon rechtstreeks naar de personen toe.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:00 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zou even zappen naar ander kanaal.
Ze zijn helemaal los
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |