Goeie middenvelderquote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:35 schreef Black-Death het volgende:
Transfer Regeer afgerond. Prima om erbij te hebben.
Ben benieuwd wat er nog gaat gebeuren.
Zou best kunnen, maar dat terughalen van spelers ben ik niet zo'n fan van, waarom dan laten gaan?quote:
Salarissen doen we niet aan?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:36 schreef Wotte het volgende:
[..]
Walter Benitez (transfervrij)
Diant Ramaj
Kenny Tete (transfervrij)
Daniele Rugani (transfervrij)
Sutalo vergeet ik
Youri Baas
Yorrel Hato
Joël Veltman (transfervrij)
Greg Taylor (transfervrij)
Pablo Rosario (transfervrij)
Kenneth Taylor
Kian Fitz-Jim
Jordan Henderson
Youri Regeer
Robert Navarro (transfervrij)
Nadiem Amiri ( +/- 10 miljoen)
Berghuis
Bertrand Traore
Weghorst
Vladyslav Vanat (+/- 10 miljoen)
Godts
Raùl Moro ( +/- 8 miljoen)
+/- 28 miljoen.
Makkelijk kampioen.
Vind het opzich niet eens zulke buitensporige keuzes.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Salarissen doen we niet aan?
We gaan er achter komen he.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou best kunnen, maar dat terughalen van spelers ben ik niet zo'n fan van, waarom dan laten gaan?
Omdat ze moeten spelen om te kunnen groeien. Die kans is er niet altijd op dat moment.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou best kunnen, maar dat terughalen van spelers ben ik niet zo'n fan van, waarom dan laten gaan?
misschien wat vaker volgen danquote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:18 schreef Karzai het volgende:
ik ken de halve selectie van ajax niet eens meer
Dan ben je 4 jaar te laat maat.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:45 schreef Karzai het volgende:
het hele commerciele circus van het voetbal boeit mij niet zo, ik wil gewoon een goede wedstrijd zien
Gaat in ieder geval niet vaak goed. Al kan je dit zien als een verkapte verhuurperiode, gezien z'n leeftijd.quote:
Shitballs leef jij ook nogquote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:51 schreef mitt het volgende:
[..]
Gaat in ieder geval niet vaak goed. Al kan je dit zien als een verkapte verhuurperiode, gezien z'n leeftijd.
We gaan het zien, ik kan me hem niet zo goed herinneren bij Ajax, nu zegt dat niet alles maar hij is me toen dus niet opgevallen als een echt talent, meer aanvulling.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat ze moeten spelen om te kunnen groeien. Die kans is er niet altijd op dat moment.
Het moet wel tegen 'normale' bedragen kunnen, dus met terugkoopclausule.
Iets meer wel, laatste CL is ook alweer 30 jaar geleden bijna, er is veel veranderd sindsdien.quote:
Waar slaat dit nou weer op. 2017 Europa League finale, 2019 halve finale CL, maar de laatste goede periode is 30 jaar geleden.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Iets meer wel, laatste CL is ook alweer 30 jaar geleden bijna, er is veel veranderd sindsdien.
Ik wist niet dat je kwaad werdquote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Waar slaat dit nou weer op. 2017 Europa League finale, 2019 halve finale CL, maar de laatste goede periode is 30 jaar geleden.
Hoop ook dat hij het gaat redden hoor, of voor een mooi bedrag wordt doorverkocht in de zomer.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
We gaan het zien, ik kan me hem niet zo goed herinneren bij Ajax, nu zegt dat niet alles maar hij is me toen dus niet opgevallen als een echt talent, meer aanvulling.
Juist wel toch?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:51 schreef mitt het volgende:
[..]
Gaat in ieder geval niet vaak goed. Al kan je dit zien als een verkapte verhuurperiode, gezien z'n leeftijd.
Nou vind ik dat ook ook wat minder komt uit de jeugd. Vooral aanvallend is het de laatste jaren zeer matig.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:18 schreef Karzai het volgende:
ajax heeft altijd top spelers voortgebracht, maja vorig jaar allemaal paniek aankopen die veel geld kosten en niets kunnen
ja hato en godts , fitz jim , baas, rensch, brobbey, ga zo maar doorquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou vind ik dat ook ook wat minder komt uit de jeugd. Vooral aanvallend is het de laatste jaren zeer matig.
Verdedigers zijn er nog wel.
Mwa, zou het zoveel beter zijn dan psv, Feyenoord en AZ? Denk dat het wel meevalt.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:18 schreef Karzai het volgende:
ajax heeft altijd top spelers voortgebracht
hebben die 4 europacups gewonnen dan?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mwa, zou het zoveel beter zijn dan psv, Feyenoord en AZ? Denk dat het wel meevalt.
Ah spelers van een halve eeuw terug. Nu snap ik het.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
hebben die 4 europacups gewonnen dan?
Dat valt het niet blijkt uit alle statistieken. Meeste profspelers van alle jeugdopleidingen in Europa.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mwa, zou het zoveel beter zijn dan psv, Feyenoord en AZ? Denk dat het wel meevalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |