Om te lachen?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:03 schreef maxi-mus het volgende:
Als Brobbey voor rond de 30 gaat moet ik een vrije dag nemen. @:ggmm
Ik sta niet op te banken om de 2e seizoenshelft de hele tijd te kijken naar Weghorst en Akpom maar dat soort bedragen kun je natuurlijk niet weigeren.quote:
@klaasweetallesquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:09 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik ben er persoonlijk mee opgehouden sinds ze daar meenden dat Feyenoord financieel gezond is. Terwijl iedere idioot met een eendaagse cursus boekhouden nog voor dertig miljoen aan negatieve reserves op die balans ziet staan.
Nee verhuren moet je nooit doen natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:10 schreef Scorpie het volgende:
30 miljoen voor Brobbey moet je natuurlijk altijd doen, dat dan weer wel. Alleen niet zo’n halve gare huurconstructie met “optie tot koop”, das echt niks.
Verplichte optiequote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:10 schreef Scorpie het volgende:
30 miljoen voor Brobbey moet je natuurlijk altijd doen, dat dan weer wel. Alleen niet zo’n halve gare huurconstructie met “optie tot koop”, das echt niks.
quote:
keihard gelachenquote:
Stel je voor dat hij er 10 had gemaakt > 300 miljoen!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
keihard gelachen![]()
de man heeft 1 doelpunt gemaakt dit seizoen
30 miljoen voor de temu Lukaku, dat is toch genot.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:40 schreef TLC het volgende:
Bij West Ham zoeken ze naar een spits die nooit scoort, logisch dat ze dus bij Brobbey uitkomen
Dat is niet waar. Hij heeft 3 doelpunten dit seizoen. Of je had moeten zeggen: in de eredivisiequote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
keihard gelachen![]()
de man heeft 1 doelpunt gemaakt dit seizoen
je heb deze speler niet voor 100 miljoen verkochtquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[ x ]
Blijft toch fantastisch dat we deze man voor 100 mio hebben verkocht
Ongekend bizarre vergelijking.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:57 schreef StevenHyde het volgende:
Ondertussen is zelfs Vitesse gered en hebben wij nog geen inkomende transfer. Ongekend toch.
Of gewoon helemaal geen geld voor iets wat kwaliteit heeft terwijl je blijft zitten met een legertje Winston Bogardetjes.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:05 schreef StevenHyde het volgende:
Doel dat de meest bizarre dingen gebeuren en wij het niet eens voor elkaar krijgen om in 4,5 maand een linksbuiten aan te trekken. Dat er geen plan b en c was.
Je mocht willen dat je een winston bogardertje in je selectie zou hebben op dit moment....quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Of gewoon helemaal geen geld voor iets wat kwaliteit heeft terwijl je blijft zitten met een legertje Winston Bogardetjes.
Die had de kleine filosoof gewoon laten verdwijnen samen met zijn krijsende assistentjes.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:10 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Je mocht willen dat je een winston bogardertje in je selectie zou hebben op dit moment....
Dat is zijn geheim. Hij heeft twee chocolade benen, en een hoofd. Eigenlijk is Brubby een soort choco paashaas.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Altijd op zijn chocoladebeen inderdaad
Dit klinkt behoorlijk racistisch.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:19 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Dat is zijn geheim. Hij heeft twee chocolade benen, en een hoofd. Eigenlijk is Brubby een soort choco paashaas.
De man ligt constant op de grondquote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:19 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Dat is zijn geheim. Hij heeft twee chocolade benen, en een hoofd. Eigenlijk is Brubby een soort choco paashaas.
quote:Ajax kan zich qua makelaarskosten meten met de Europese top. De Amsterdammers waren over het seizoen 2019/2020 bijna 34 miljoen euro kwijt aan zaakwaarnemers: alleen Chelsea, Borussia Dortmund, Manchester City en Manchester United scoren hoger.
In april werden de cijfers van de Eredivisie-clubs gepubliceerd. Ajax staat op nationaal niveau op eenzame hoogte, bleek hieruit: de Amsterdammers betaalden liefst 33,8 miljoen euro aan makelaarscommissies en zorgden voor twee derde (!) van het Eredivisie-totaal. Achtervolger PSV bleef met 4,5 miljoen euro op grote afstand.
Dit en special price for you - 50M - decide quicklyquote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:49 schreef Houniet het volgende:
Geen uitleen onzin, alleen kopen, cash of pin.
Nee joh huren met verplichte optie tot koop zonder voorwaarden. Geen probleem. Kunnen wij bankgarantie voor krijgen. Spurs kunnen de kosten uitstellen tot de zomer en FF fixen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:49 schreef Houniet het volgende:
Geen uitleen onzin, alleen kopen, cash of pin.
37.5 en ze krijgen Wijndal er ook bij.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:57 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Nee joh huren met verplichte optie tot koop zonder voorwaarden. Geen probleem. Kunnen wij bankgarantie voor krijgen. Spurs kunnen de kosten uitstellen tot de zomer en FF fixen.
Iedereen blij.
Voor 38,5 miljoen breng ik Branco met de waterfiets gratis naar London. Als een vrienden bonus.
ff tegen elkaar uitspelen en dan verkloten. Zoietsquote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:48 schreef Houniet het volgende:
Spurs ook in aantocht voor Brobb. Let the games begin.
Dan moeten we maar met plek 1 genoegen nemen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:02 schreef papert het volgende:
Snap dat ze het bedrag niet kunnen weigeren, maar vindt het toch jammer als hij nu gaat. Denk dat zonder Brobbey plek 2 veel moeilijker wordt.
Je kan het gewoon moeilijk verkroppen dat Brobbey waarschijnlijk voor meer geld weggaat dan Gimenez. Snap ik wel.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
De man ligt constant op de grond
dit moet gewoon wel een soort transferfraude zijn waarbij transferburoos onderling elkaar gaan proberen te verrijken
[..]
Voor dertig miljoen koop ik een kampioenswaardig elftal in de Eredivisie. Zo moeilijk is het allemaal niet.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dan moeten we maar met plek 1 genoegen nemen.
verkeerde topic zit jequote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:09 schreef Wotte het volgende:
[..]
Voor dertig miljoen koop ik een kampioenswaardig elftal in de Eredivisie. Zo moeilijk is het allemaal niet.
Ze willen alleen maar lenen...quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:08 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je kan het gewoon moeilijk verkroppen dat Brobbey waarschijnlijk voor meer geld weggaat dan Gimenez. Snap ik wel.
Yes, hello Daniel (Levy) i've got a great striker from the world famous Ajax Academy. It's Branco from de trees. Yes special prices for you, my friend.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
verkeerde topic zit je
GAM / [Football Manager #301] when fm24
Zou KPMG ook in het complot zitten? Ze frauderen wel met examens. Wellicht ben je wat op het spoor. Ik zou er een vlammende column aan wagen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:11 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ze willen alleen maar lenen...
bovendien die bedragen bij ajax kloppen achteraf nooit
Yeah right. De selecties van de huidige top 6 hebben allemaal een marktwaarde van 50 miljoen of meer.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:09 schreef Wotte het volgende:
[..]
Voor dertig miljoen koop ik een kampioenswaardig elftal in de Eredivisie. Zo moeilijk is het allemaal niet.
zie onderstaand mijn column grote vriendquote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:17 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zou KPMG ook in het complot zitten? Ze frauderen wel met examens. Wellicht ben je wat op het spoor. Ik zou er een vlammende column aan wagen.
Zodra ik moet poepen ga ik deze uitdaging aan.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:24 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Yeah right. De selecties van de huidige top 6 hebben allemaal een marktwaarde van 50 miljoen of meer.
Dat is geen column Klaas.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
zie onderstaand mijn column grote vriend
VBL / 020 is een criminele organisatie
Heb alvast 2 gratis tips voor je fm team. Meneer Williams, voormalig ManU, kan links en rechts achter. En meneer Kent, kan links voor, rechts voor, en op 10.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:31 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zodra ik moet poepen ga ik deze uitdaging aan.
Ik gebruik 1 juli 2025 als peildatum dat scheelt al :-)quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:39 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Heb alvast 2 gratis tips voor je fm team. Meneer Williams, voormalig ManU, kan links en rechts achter. En meneer Kent, kan links voor, rechts voor, en op 10.
Als we zo gaan beginnen: o.a. Van Dijk, De Bruyne en Messi zijn transfervrij na dit seizoen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:02 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik gebruik 1 juli 2025 als peildatum dat scheelt al :-)
Nee, ik houd het realistisch. Paar spelers van nu mogen blijven. 30 miljoen budget en enigzins realistische salariseisen. Verder toch geen hobby's op het toilet.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:19 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Als we zo gaan beginnen: o.a. Van Dijk, De Bruyne en Messi zijn transfervrij na dit seizoen.
zeker op het middenveld. Liever hij dan brancoquote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:35 schreef Black-Death het volgende:
Transfer Regeer afgerond. Prima om erbij te hebben.
Ben benieuwd wat er nog gaat gebeuren.
Als we die nou nog eens zouden kunnen lozen deze winter. Samen met Tahirovic en Hlynsson bij voorkeur. Dat zou opruimen in die linie.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:25 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
zeker op het middenveld. Liever hij dan branco
quote:Vier linksbacks!”, doelt Kroes op het binnenhalen van Gastón Ávila en Borna Sosa, terwijl Owen Wijndal en Anass Salah-Eddine al bij Ajax zaten. “Ik had mensen een klap in hun nek gegeven als ik er als algemeen directeur weet van had gehad. Vier linkerverdedigers en geen enkele rechtsbuiten. Het is echt verschrikkelijk.”
Walter Benitez (transfervrij)quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:33 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Als we die nou nog eens zouden kunnen lozen deze winter. Samen met Tahirovic en Hlynsson bij voorkeur. Dat zou opruimen in die linie.
Goeie middenvelderquote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:35 schreef Black-Death het volgende:
Transfer Regeer afgerond. Prima om erbij te hebben.
Ben benieuwd wat er nog gaat gebeuren.
Zou best kunnen, maar dat terughalen van spelers ben ik niet zo'n fan van, waarom dan laten gaan?quote:
Salarissen doen we niet aan?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:36 schreef Wotte het volgende:
[..]
Walter Benitez (transfervrij)
Diant Ramaj
Kenny Tete (transfervrij)
Daniele Rugani (transfervrij)
Sutalo vergeet ik
Youri Baas
Yorrel Hato
Joël Veltman (transfervrij)
Greg Taylor (transfervrij)
Pablo Rosario (transfervrij)
Kenneth Taylor
Kian Fitz-Jim
Jordan Henderson
Youri Regeer
Robert Navarro (transfervrij)
Nadiem Amiri ( +/- 10 miljoen)
Berghuis
Bertrand Traore
Weghorst
Vladyslav Vanat (+/- 10 miljoen)
Godts
Raùl Moro ( +/- 8 miljoen)
+/- 28 miljoen.
Makkelijk kampioen.
Vind het opzich niet eens zulke buitensporige keuzes.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Salarissen doen we niet aan?
We gaan er achter komen he.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou best kunnen, maar dat terughalen van spelers ben ik niet zo'n fan van, waarom dan laten gaan?
Omdat ze moeten spelen om te kunnen groeien. Die kans is er niet altijd op dat moment.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou best kunnen, maar dat terughalen van spelers ben ik niet zo'n fan van, waarom dan laten gaan?
misschien wat vaker volgen danquote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:18 schreef Karzai het volgende:
ik ken de halve selectie van ajax niet eens meer
Dan ben je 4 jaar te laat maat.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:45 schreef Karzai het volgende:
het hele commerciele circus van het voetbal boeit mij niet zo, ik wil gewoon een goede wedstrijd zien
Gaat in ieder geval niet vaak goed. Al kan je dit zien als een verkapte verhuurperiode, gezien z'n leeftijd.quote:
Shitballs leef jij ook nogquote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:51 schreef mitt het volgende:
[..]
Gaat in ieder geval niet vaak goed. Al kan je dit zien als een verkapte verhuurperiode, gezien z'n leeftijd.
We gaan het zien, ik kan me hem niet zo goed herinneren bij Ajax, nu zegt dat niet alles maar hij is me toen dus niet opgevallen als een echt talent, meer aanvulling.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat ze moeten spelen om te kunnen groeien. Die kans is er niet altijd op dat moment.
Het moet wel tegen 'normale' bedragen kunnen, dus met terugkoopclausule.
Iets meer wel, laatste CL is ook alweer 30 jaar geleden bijna, er is veel veranderd sindsdien.quote:
Waar slaat dit nou weer op. 2017 Europa League finale, 2019 halve finale CL, maar de laatste goede periode is 30 jaar geleden.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Iets meer wel, laatste CL is ook alweer 30 jaar geleden bijna, er is veel veranderd sindsdien.
Ik wist niet dat je kwaad werdquote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Waar slaat dit nou weer op. 2017 Europa League finale, 2019 halve finale CL, maar de laatste goede periode is 30 jaar geleden.
Hoop ook dat hij het gaat redden hoor, of voor een mooi bedrag wordt doorverkocht in de zomer.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
We gaan het zien, ik kan me hem niet zo goed herinneren bij Ajax, nu zegt dat niet alles maar hij is me toen dus niet opgevallen als een echt talent, meer aanvulling.
Juist wel toch?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:51 schreef mitt het volgende:
[..]
Gaat in ieder geval niet vaak goed. Al kan je dit zien als een verkapte verhuurperiode, gezien z'n leeftijd.
Nou vind ik dat ook ook wat minder komt uit de jeugd. Vooral aanvallend is het de laatste jaren zeer matig.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:18 schreef Karzai het volgende:
ajax heeft altijd top spelers voortgebracht, maja vorig jaar allemaal paniek aankopen die veel geld kosten en niets kunnen
ja hato en godts , fitz jim , baas, rensch, brobbey, ga zo maar doorquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou vind ik dat ook ook wat minder komt uit de jeugd. Vooral aanvallend is het de laatste jaren zeer matig.
Verdedigers zijn er nog wel.
Mwa, zou het zoveel beter zijn dan psv, Feyenoord en AZ? Denk dat het wel meevalt.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:18 schreef Karzai het volgende:
ajax heeft altijd top spelers voortgebracht
hebben die 4 europacups gewonnen dan?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mwa, zou het zoveel beter zijn dan psv, Feyenoord en AZ? Denk dat het wel meevalt.
Ah spelers van een halve eeuw terug. Nu snap ik het.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
hebben die 4 europacups gewonnen dan?
Dat valt het niet blijkt uit alle statistieken. Meeste profspelers van alle jeugdopleidingen in Europa.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mwa, zou het zoveel beter zijn dan psv, Feyenoord en AZ? Denk dat het wel meevalt.
stonden bijna in de finale hoor 6 jaar geledenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ah spelers van een halve eeuw terug. Nu snap ik het.
Besteldquote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:13 schreef Karzai het volgende:
gekocht 1600 bladzijden en 2000 foto's vandaag de laatste dag 125 euro koopje
https://www.kickuitgevers.nl/onze-boeken/sport/125-jaar-ajax/
[ afbeelding ]
Mjah, alleen of die 6 uit eigen jeugd nou allemaal zo goed zijn ........quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:25 schreef Karzai het volgende:
het is ook en balans gewoon 6 uit de eigen jeugd en 5 aankopen
het is momenteel geen top elftal inderdaad maar toch tweede met een puntje achter psvquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:01 schreef marcb1974 het volgende:het
[..]
Mjah, alleen of die 6 uit eigen jeugd nou allemaal zo goed zijn ........
Hato, zeker wel
Brobbey, laat het nu in ieder geval niet zien,
Godt, komt eraan,
Fitz-Jim, moet het laten zien,
Baas, leuk, maar .....
Rensch, nooit langere tijd overtuigd,
Taylor mag er ook nog bij. Laat het dit seizoen eindelijk wel zien.
Maar dat is iets anders. Dan praat je over kwantiteit.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat valt het niet blijkt uit alle statistieken. Meeste profspelers van alle jeugdopleidingen in Europa.
Toen met Ziyech, Tadic, Onana, Schone, Tagliafico enzo? Mooie tijden.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
stonden bijna in de finale hoor 6 jaar geleden
madrid in eigen huis verslaan met 1-4quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Toen met Ziyech, Tadic, Onana, Schone, Tagliafico enzo? Mooie tijden.
Zeker als je zo 2 keer eigen jeugd in de thumbnail ziet. Fantastisch.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
madrid in eigen huis verslaan met 1-4
Bekijk deze YouTube-video
er zijn mensen die altijd wat te zeiken hebbenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zeker als je zo 2 keer eigen jeugd in de thumbnail ziet. Fantastisch.
Zelden zo lekker geslapen, dat dan weer welquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:25 schreef Buitendam het volgende:
User @:caland ging toen naar bed en zag de goal van Moura niet.
(lol)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |