zeker op het middenveld. Liever hij dan brancoquote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:35 schreef Black-Death het volgende:
Transfer Regeer afgerond. Prima om erbij te hebben.
Ben benieuwd wat er nog gaat gebeuren.
Als we die nou nog eens zouden kunnen lozen deze winter. Samen met Tahirovic en Hlynsson bij voorkeur. Dat zou opruimen in die linie.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:25 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
zeker op het middenveld. Liever hij dan branco
quote:Vier linksbacks!”, doelt Kroes op het binnenhalen van Gastón Ávila en Borna Sosa, terwijl Owen Wijndal en Anass Salah-Eddine al bij Ajax zaten. “Ik had mensen een klap in hun nek gegeven als ik er als algemeen directeur weet van had gehad. Vier linkerverdedigers en geen enkele rechtsbuiten. Het is echt verschrikkelijk.”
Walter Benitez (transfervrij)quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:33 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Als we die nou nog eens zouden kunnen lozen deze winter. Samen met Tahirovic en Hlynsson bij voorkeur. Dat zou opruimen in die linie.
Goeie middenvelderquote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:35 schreef Black-Death het volgende:
Transfer Regeer afgerond. Prima om erbij te hebben.
Ben benieuwd wat er nog gaat gebeuren.
Zou best kunnen, maar dat terughalen van spelers ben ik niet zo'n fan van, waarom dan laten gaan?quote:
Salarissen doen we niet aan?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:36 schreef Wotte het volgende:
[..]
Walter Benitez (transfervrij)
Diant Ramaj
Kenny Tete (transfervrij)
Daniele Rugani (transfervrij)
Sutalo vergeet ik
Youri Baas
Yorrel Hato
Joël Veltman (transfervrij)
Greg Taylor (transfervrij)
Pablo Rosario (transfervrij)
Kenneth Taylor
Kian Fitz-Jim
Jordan Henderson
Youri Regeer
Robert Navarro (transfervrij)
Nadiem Amiri ( +/- 10 miljoen)
Berghuis
Bertrand Traore
Weghorst
Vladyslav Vanat (+/- 10 miljoen)
Godts
Raùl Moro ( +/- 8 miljoen)
+/- 28 miljoen.
Makkelijk kampioen.
Vind het opzich niet eens zulke buitensporige keuzes.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Salarissen doen we niet aan?
We gaan er achter komen he.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou best kunnen, maar dat terughalen van spelers ben ik niet zo'n fan van, waarom dan laten gaan?
Omdat ze moeten spelen om te kunnen groeien. Die kans is er niet altijd op dat moment.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou best kunnen, maar dat terughalen van spelers ben ik niet zo'n fan van, waarom dan laten gaan?
misschien wat vaker volgen danquote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:18 schreef Karzai het volgende:
ik ken de halve selectie van ajax niet eens meer
Dan ben je 4 jaar te laat maat.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:45 schreef Karzai het volgende:
het hele commerciele circus van het voetbal boeit mij niet zo, ik wil gewoon een goede wedstrijd zien
Gaat in ieder geval niet vaak goed. Al kan je dit zien als een verkapte verhuurperiode, gezien z'n leeftijd.quote:
Shitballs leef jij ook nogquote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:51 schreef mitt het volgende:
[..]
Gaat in ieder geval niet vaak goed. Al kan je dit zien als een verkapte verhuurperiode, gezien z'n leeftijd.
We gaan het zien, ik kan me hem niet zo goed herinneren bij Ajax, nu zegt dat niet alles maar hij is me toen dus niet opgevallen als een echt talent, meer aanvulling.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat ze moeten spelen om te kunnen groeien. Die kans is er niet altijd op dat moment.
Het moet wel tegen 'normale' bedragen kunnen, dus met terugkoopclausule.
Iets meer wel, laatste CL is ook alweer 30 jaar geleden bijna, er is veel veranderd sindsdien.quote:
Waar slaat dit nou weer op. 2017 Europa League finale, 2019 halve finale CL, maar de laatste goede periode is 30 jaar geleden.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Iets meer wel, laatste CL is ook alweer 30 jaar geleden bijna, er is veel veranderd sindsdien.
Ik wist niet dat je kwaad werdquote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Waar slaat dit nou weer op. 2017 Europa League finale, 2019 halve finale CL, maar de laatste goede periode is 30 jaar geleden.
Hoop ook dat hij het gaat redden hoor, of voor een mooi bedrag wordt doorverkocht in de zomer.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
We gaan het zien, ik kan me hem niet zo goed herinneren bij Ajax, nu zegt dat niet alles maar hij is me toen dus niet opgevallen als een echt talent, meer aanvulling.
Juist wel toch?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:51 schreef mitt het volgende:
[..]
Gaat in ieder geval niet vaak goed. Al kan je dit zien als een verkapte verhuurperiode, gezien z'n leeftijd.
Nou vind ik dat ook ook wat minder komt uit de jeugd. Vooral aanvallend is het de laatste jaren zeer matig.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:18 schreef Karzai het volgende:
ajax heeft altijd top spelers voortgebracht, maja vorig jaar allemaal paniek aankopen die veel geld kosten en niets kunnen
ja hato en godts , fitz jim , baas, rensch, brobbey, ga zo maar doorquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou vind ik dat ook ook wat minder komt uit de jeugd. Vooral aanvallend is het de laatste jaren zeer matig.
Verdedigers zijn er nog wel.
Mwa, zou het zoveel beter zijn dan psv, Feyenoord en AZ? Denk dat het wel meevalt.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:18 schreef Karzai het volgende:
ajax heeft altijd top spelers voortgebracht
hebben die 4 europacups gewonnen dan?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mwa, zou het zoveel beter zijn dan psv, Feyenoord en AZ? Denk dat het wel meevalt.
Ah spelers van een halve eeuw terug. Nu snap ik het.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
hebben die 4 europacups gewonnen dan?
Dat valt het niet blijkt uit alle statistieken. Meeste profspelers van alle jeugdopleidingen in Europa.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mwa, zou het zoveel beter zijn dan psv, Feyenoord en AZ? Denk dat het wel meevalt.
stonden bijna in de finale hoor 6 jaar geledenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ah spelers van een halve eeuw terug. Nu snap ik het.
Besteldquote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:13 schreef Karzai het volgende:
gekocht 1600 bladzijden en 2000 foto's vandaag de laatste dag 125 euro koopje
https://www.kickuitgevers.nl/onze-boeken/sport/125-jaar-ajax/
[ afbeelding ]
Mjah, alleen of die 6 uit eigen jeugd nou allemaal zo goed zijn ........quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:25 schreef Karzai het volgende:
het is ook en balans gewoon 6 uit de eigen jeugd en 5 aankopen
het is momenteel geen top elftal inderdaad maar toch tweede met een puntje achter psvquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:01 schreef marcb1974 het volgende:het
[..]
Mjah, alleen of die 6 uit eigen jeugd nou allemaal zo goed zijn ........
Hato, zeker wel
Brobbey, laat het nu in ieder geval niet zien,
Godt, komt eraan,
Fitz-Jim, moet het laten zien,
Baas, leuk, maar .....
Rensch, nooit langere tijd overtuigd,
Taylor mag er ook nog bij. Laat het dit seizoen eindelijk wel zien.
Maar dat is iets anders. Dan praat je over kwantiteit.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat valt het niet blijkt uit alle statistieken. Meeste profspelers van alle jeugdopleidingen in Europa.
Toen met Ziyech, Tadic, Onana, Schone, Tagliafico enzo? Mooie tijden.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
stonden bijna in de finale hoor 6 jaar geleden
madrid in eigen huis verslaan met 1-4quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Toen met Ziyech, Tadic, Onana, Schone, Tagliafico enzo? Mooie tijden.
Zeker als je zo 2 keer eigen jeugd in de thumbnail ziet. Fantastisch.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
madrid in eigen huis verslaan met 1-4
Bekijk deze YouTube-video
er zijn mensen die altijd wat te zeiken hebbenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zeker als je zo 2 keer eigen jeugd in de thumbnail ziet. Fantastisch.
Zelden zo lekker geslapen, dat dan weer welquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:25 schreef Buitendam het volgende:
User @:caland ging toen naar bed en zag de goal van Moura niet.
(lol)
Met brobbey als 1e spits wel?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:52 schreef Scorpie het volgende:
Brobbey dus in Londen, die is dus wel pleite.
Benieuwd wat Farioli nu gaat doen want Weghorst als 1e spits zie ik niet goedkomen voor plek 2.
Nu gaat die kloten zodat die naar een nieuwe club kan.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:52 schreef Scorpie het volgende:
Benieuwd wat Farioli nu gaat doen want Weghorst als 1e spits zie ik niet goedkomen voor plek 2.
Hij had aan het begin van 't seizoen, toen Brobbey "nog niet fit" was na het EK, geen moeite om met Akpom in de punt te spelen. Dus ik denk dat we die in roulatie met Weghorst gaan zien. Jammer dat dit niet allemaal 3 weken eerder kon, dan had Haller misschien naar ons kunnen komen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:52 schreef Scorpie het volgende:
Zijn knieën kunnen de jodenjachten niet meer aan.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:13 schreef Black-Death het volgende:
Ziyech gaat weg bij Galatasaray. Mag wel half jaartje komen
Dit.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zijn knieën kunnen de jodenjachten niet meer aan.
Nee, juist niet.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[ x ]
KKD-motoriek gaat het ook daar heel moeilijk krijgen.
Hij loopt wat raar volgens de scouting van Feyenoord vond 'm wel een paar keer alleraardigst spelen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[ x ]
KKD-motoriek gaat het ook daar heel moeilijk krijgen.
Laat je me al die moeite doen en je prijst me niet eens de hemel in. Lul.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:09 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Hij had aan het begin van 't seizoen, toen Brobbey "nog niet fit" was na het EK, geen moeite om met Akpom in de punt te spelen. Dus ik denk dat we die in roulatie met Weghorst gaan zien. Jammer dat dit niet allemaal 3 weken eerder kon, dan had Haller misschien naar ons kunnen komen.
Zijn ze daar eindelijk gestopt met drinken ja?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:15 schreef marcb1974 het volgende:
West Ham schijnt te twijfelen aan de Brobbey deal
Inderdaad, hadden wij hem niet kunnen huren? Hij zou met afstand de beste speler van de selectie zijn.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Antony verhuurd aan Real Betis, dat is toch ook wel tragisch zeg
dezelfde waarschijnlijkquote:Op zondag 26 januari 2025 12:39 schreef Schanulleke het volgende:
[ x ]
Benieuwd met welke gemankeerde selectie we straks de play-offs ingaan.
Goh what a surprisequote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:15 schreef marcb1974 het volgende:
West Ham schijnt te twijfelen aan de Brobbey deal
Normaal reageer ik niet op hem. Daar ga ik nu mee verder.quote:Op zondag 26 januari 2025 16:04 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Ajax houdt je wel erg bezig he jochie?
Die hattrick tegen jong PSV vorige week was niet zaligmakend?quote:Op zondag 26 januari 2025 06:49 schreef tong80 het volgende:
Ik zag net Jong Ajax. Rijkhof wordt het ook niet.
Ik was misschien te voorbarig. Maar gisteren was het niks.quote:Op zondag 26 januari 2025 17:49 schreef XDo het volgende:
[..]
Die hattrick tegen jong PSV vorige week was niet zaligmakend?
Eens. Ik pak er vast koffie bij. Een nieuwe werkweek jongens, op naar zondagquote:
Het fijne is wel dat de concurrentie zoveel begint te morsen dat een eigen nederlaag ook ineens niet meer de druk er meteen op zet voor plek 2. Al hoop ik wel gewoon op 3 punten zondag, maar Feyenoord blijft net zo goed onvoorspelbaar.quote:Op maandag 27 januari 2025 09:04 schreef Houniet het volgende:
[..]
Eens. Ik pak er vast koffie bij. Een nieuwe werkweek jongens, op naar zondag.
(denk de stem van Jan Vertonghen erbij)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |