SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op je vrije dag een noodpakketje smokkelenquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Maakt niet uit
Gewoon honger![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Niet eens zon slecht ideequote:Op donderdag 23 januari 2025 21:13 schreef maily het volgende:
[..]
Op je vrije dag een noodpakketje smokkelen:')![]()
Of even je lokale shoarma boer opbellen om een 3 dubbele XXL shoarma pozza met 4 dubbele extra knoflook en ultra mega sterke sambal bestellen.
Dan heb je er morgen ochtend ook nog een mooi genot van op de porseleinen troon![]()
![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.sinterklaaskapoentje
![]()
Zou ik wel doen als het kon. Maar ik zit vast in een psychiatrische kliniekquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:15 schreef DerRabbit het volgende:
Of even je lokale shoarma boer opbellen om een 3 dubbele XXL shoarma pozza met 4 dubbele extra knoflook en ultra mega sterke sambal bestellen.
Dan heb je er morgen ochtend ook nog een mooi genot van op de porseleinen troon![]()
![]()
:')![]()
Vaste bestelling dus, we gaan gelijk aan de slagquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:15 schreef DerRabbit het volgende:
![]()
![]()
Calzone doenquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zou ik wel doen als het kon. Maar ik zit vast in een psychiatrische kliniek
Past tussen de tralies door
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡♡♡♡![]()
quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
Voor de verandering...
GOEIE TT!!!
![]()
![]()
![]()
Kan wel pozza in de oven gooien voor je hoor, maar wel ophalen. Ik bezorg niet vanavond.quote:Lach met een schone bipssinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Calzone doen
Past tussen de tralies door
Geen tralies hier gelukkigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is anders op de gesloten afdeling:')![]()
Ik krijg door de week maar 2 uur internettijd, weekend wel wat meer.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Geen tralies hier gelukkig![]()
Is anders op de gesloten afdelingLach met een schone bips![]()
Was grapjequote:Op donderdag 23 januari 2025 21:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Geen tralies hier gelukkig![]()
Is anders op de gesloten afdeling
♡♡♡♡![]()
Thankyouquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kan wel pozza in de oven gooien voor je hoor, maar wel ophalen. Ik bezorg niet vanavond.
Ik heb ontdooide pozza
♡♡♡♡sinterklaaskapoentje
![]()
Huh? Waar ben je danquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik krijg door de week maar 2 uur internettijd, weekend wel wat meer.Ja weet ik maar ik ga er lekker toch serieus op inquote:
:')![]()
Ah nog n keer zie ikquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Huh? Waar ben je dan
[..]
Ja weet ik maar ik ga er lekker toch serieus op in
♡♡♡♡![]()
Garpjes? In DTS? Hoe durf je?quote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Kan ook in de oven.... Alles kan in de oven. Eeuwen historie bewijzen datquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Thankyou
Ik heb ontdooide pozza
Lach met een schone bips![]()
Vucht, maar omdat die lul naast me in cel nogal gevaarlijk lijkt mag ik ook geen kut meer.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Huh? Waar ben je dan
[..]
Ja weet ik maar ik ga er lekker toch serieus op inLach met een schone bips![]()
JJa naar durf niet ivm bederfquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kan ook in de oven.... Alles kan in de oven. Eeuwen historie bewijzen dat
Geen zin in buikloop♡♡♡♡![]()
12u ontdooid no problem... Is allemaal voorgebakken.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:25 schreef HappyCharly het volgende:
J
[..]
Ja naar durf niet ivm bederf
Geen zin in buikloopLach met een schone bips![]()
Na in de oven te zijn geweest op 200+ graden is er niks aan de hand hoorquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:25 schreef HappyCharly het volgende:
J
[..]
Ja naar durf niet ivm bederf
Geen zin in buikloop![]()
Tenzij je het rooster pakt ipv de pizza, dan best wel wat aan de handquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
Na in de oven te zijn geweest op 200+ graden is er niks aan de hand hoor
Lach met een schone bips![]()
Ja dat dus niet doen @HappyCharlyquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Tenzij je het rooster pakt ipv de pizza, dan best wel wat aan de hand
Forum Opties Forumhop: Hop naar: