abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216403262
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2025 16:10 schreef Vostok het volgende:

[..]
Bekeerd naar wat?
De enige echte waarheid. Dat Musk een nazi is en daarom de Hitlergroet doet
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  donderdag 23 januari 2025 @ 16:15:29 #102
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_216403267
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2025 16:14 schreef Cherni het volgende:

[..]
Ik kan vssk genoeg een collage tegen op de vrije baan en dan was mijn groet bedoeld als goede dag ook een NAZI handgebaar(althans zo ziet heter dan uit. Als iedere idioot denkt dat ik dan een NAZI ben prima. Het zegt iets over de personen die gelijk een oordeel hebben en alles op NASI ww2 te betrekken zonder naar daden te kijken.
Als jij het verschil niet ziet tussen hand opsteken en deze groet brengen dan houdt het op he. Dan wil je het gewoon niet zien.
pi_216403268
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2025 16:14 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
De enige echte waarheid. Dat Musk en nazi is en daarom de Hitlergroet doet
Dat hij een Hitlergroet doet idd.
pi_216403274
Zijn jullie nog steeds bezig over de vermeende nazi groet :')

twitter

Allebei geen nazi groet.
Hell To The Liars
  donderdag 23 januari 2025 @ 16:16:30 #105
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_216403281
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2025 16:16 schreef Droopie het volgende:
Zijn jullie nog steeds bezig over de vermeende nazi groet :')

[ x ]

Allebei geen nazi groet.
Welke vermeende groet bedoel je? We hebben het over een echte nazi groet. Wellicht heb je het over een andere situatie :)
pi_216403305
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2025 16:14 schreef Cherni het volgende:

[..]
Ik kwan vaak genoeg een collega tegen op de vrije baan en dan was mijn groet bedoeld als goede dag ook een NAZI handgebaar(althans zo ziet het er dan uit). Als iedere idioot denkt dat ik dan een NAZI ben prima. Het zegt iets over de personen die gelijk een oordeel hebben en alles op NAZI ww2 te betrekken zonder naar daden te kijken.
Wel uitkijken dat je hand niet te hoog zit. En vooral niet je hand op je hart zetten voordat je je collega's groet
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_216403313
quote:
10s.gif Op donderdag 23 januari 2025 16:18 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Wel uitkijken dat je hand niet te hoog zit. En vooral niet je hand op je hart zetten voordat je je collega's groet
En ook niet de nazi partij AfD endorsen voordat je de groet brengt.
pi_216403317
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2025 16:15 schreef Vostok het volgende:

[..]
Dat hij een Hitlergroet doet idd.
En wie maken zich daar schuldig aan? Aangangers van .....?
pi_216403327
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2025 16:16 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Welke vermeende groet bedoel je? We hebben het over een echte nazi groet. Wellicht heb je het over een andere situatie :)
Ow gelukkig, mijn fout dan.
Ik denk kom evem kijken in t trump topic en t eerste wat ik lees nazi groet.
Dus dacht doe even wat zeggen en ben weer pleitte
Hell To The Liars
pi_216403330
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2025 16:19 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
En wie maken zich daar schuldig aan? Aangangers van .....?
Is dit een pubquiz?
  Forum Admin donderdag 23 januari 2025 @ 16:20:46 #111
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_216403332
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2025 16:08 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Je kan ook doorschieten met telkens verbanden te zoeken met de Tweede Wereldoorlog. Als je lang vergelijkt dan vind je altijd wel iets.
Vertel mij wat over (linkse)Amerikanen die op alles wat ze niet bevalt het label nazi plakken, maar dit is wel een buitencategorie hoor
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  donderdag 23 januari 2025 @ 16:24:22 #112
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216403352
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2025 15:50 schreef Straatcommando. het volgende:
Blijf eens van die OP af.
Ik heb een afbeelding verwijderd en een link toegevoegd. Niks ingrijpends gedaan.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  donderdag 23 januari 2025 @ 16:25:22 #113
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216403361
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2025 15:56 schreef cynicus het volgende:

[..]
Ja, je kan je afvragen of Netanyahu een vriend is van de Joden. Lees: een punt maken dat zijn acties meer schade berokkenen dan goeddoen voor de Israelische staat op de lange termijn.
Terechte vraag.
PR-technisch heeft Netanyahu het niet goed gedaan zover ik het kan beoordelen. Militair technisch hebben ze gedaan wat ze konden denk ik.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  donderdag 23 januari 2025 @ 16:27:39 #114
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_216403380
twitter

Gehele filmpje van Led by Donkeys
pi_216403404
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2025 07:45 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Oh, zo zijn er nog meer redenen. Zoals het veranderde moderatie beleid op FB, de haat en zuurheid die er steeds meer te lezen is net als op X.
Ik hoef jou toch niet uit te leggen waarom ik een bepaalde app wel of niet gebruik? :')

Sommige mensen reageren echt alsof ze zelf werkzaam zijn bij X, Facebook of insta.
Het is een persoonlijke keuze en die hoef je niet af te kraken. En doe vooral alsof TikTok levensgevaarlijk is.
Ik kraak niets af, jij zegt te stoppen met TikTok als het in Amerikaanse handen komt. Omdat je grote zorgen maakt om je data. Daarmee impliceer je natuurlijk dat die data wel veilig was in Chinese handen. Je snapt hopelijk dat zo'n vreemde move wel wat vragen oproept. Zeker als je zoiets deelt op een discussieforum kun je opmerkingen verwachten natuurlijk.
pi_216403468
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2025 16:15 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Als jij het verschil niet ziet tussen hand opsteken en deze groet brengen dan houdt het op he. Dan wil je het gewoon niet zien.
Oke dan is hij een NAZI met gelijke ideeën als Hitler als jij het zegt. De man doet wel vaker vreemd. Net zoals Trump en Biden dat ook deed. Obama was prima.

Wel bizar dat velen niet al jaren inzagen dat Musk een psychopaat is. Maar op handen en voeten droegen hoe geweldig hij was met zijn innovatie mbt klimaat, energie etc. En met een groet is het nu pas duidelijk waarbij het de vraag is of hij de ideeën van NAZI Duitsland ook nastreeft. Ik kan mij vergissen maar dat zie ik niet gebeuren. Het is wel een psychopaat maar geen Hitler met extreem rechtse ideeën.

Ook nu Trump aan de macht is zie ik niet veel veranderen. Hij is eerder president geweest. Werd de VS zoals een NAZI Duitsland?

Wat bizar is dat wij zoveel belang moeten hechten aan een president van de VS. Nog meer dan onze eigen overheid en machthebbers in Brussel. Dat zegt dus dat wij de vazal zijn van een VS en de EU geen deuk in een pakje boter kan slaan. Maar ja beter een VS dan de combinatie Rusland/China.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 23 januari 2025 @ 16:43:16 #117
485843 crew  Jippie
pi_216403509
Hier graag verder over de extremiteiten van Musk

NWS / Dochter van Elon Musk uit kritiek op zijn 'nazi-groet' #1

Dan kunnen we het hier over de rest hebben ^O^
pi_216403521
quote:
2s.gif Op donderdag 23 januari 2025 16:43 schreef Jippie het volgende:

Vreemde titel wel voor zogenaamd een algemeen topic over Musk.
pi_216403556
quote:
2s.gif Op donderdag 23 januari 2025 16:43 schreef Jippie het volgende:

Dan kunnen we het eindelijk over de deportaties hebben.

Zijn die al begonnen?
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 23 januari 2025 @ 16:56:26 #120
485843 crew  Jippie
pi_216403614
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2025 16:48 schreef zuco het volgende:

[..]

Zijn die al begonnen?
Ik zag gisteren al 1 Mexicaan de grens overlopen, het ging zo gekunsteld dat moet wel in scène zijn gezet.
pi_216403620
Halflege klaslokalen, stille straten en gesloten winkels: angst voor deportaties heerst in Chicago

In Chicago, in de Amerikaanse staat Illinois, heerst een grote angst voor de deportaties die de Amerikaanse president Donald Trump heeft aangekondigd. De stad wordt genoemd als de startlocatie van de invallen. "De angst is hier tastbaar", vertelt correspondent Maral Noshad Sharifi. "Veel mensen durven niet meer buitenkomen. Klaslokalen zijn halfleeg."

https://www.vrt.be/vrtnws(...)nald-trump-migratie/
pi_216403626
Gaat het nog over de "hitlergroet" van Musk?

Op reddit krijg je dan meteen een permanente ban, als je het gore lef hebt om het als ongemakkelijke uiting te omschrijven :')

Nu mag ik nooit meer op tokkiefeesboek reageren.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 23 januari 2025 @ 16:58:21 #123
485843 crew  Jippie
pi_216403639
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2025 16:44 schreef Mr.Crow het volgende:

[..]
Vreemde titel wel voor zogenaamd een algemeen topic over Musk.
Ja eh, het was een algemeen topic totdat er een nieuwtje werd gepost, ik dacht dan hernoem ik het maar.
pi_216403642
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2025 16:48 schreef zuco het volgende:

[..]

Zijn die al begonnen?
quote:
2s.gif Op donderdag 23 januari 2025 16:56 schreef Jippie het volgende:

[..]
Ik zag gisteren al 1 Mexicaan de grens overlopen, het ging zo gekunsteld dat moet wel in scène zijn gezet.
NWS / Grootste deportatieoperatie in Amerikaanse geschiedenis start dinsdag.

Dan kunnen we het hier over de rest hebben.
pi_216403652
quote:
2s.gif Op donderdag 23 januari 2025 16:58 schreef Jippie het volgende:

[..]
Ja eh, het was een algemeen topic totdat er een nieuwtje werd gepost, ik dacht dan hernoem ik het maar.
Wat vreemd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')