De enige echte waarheid. Dat Musk een nazi is en daarom de Hitlergroet doetquote:
Als jij het verschil niet ziet tussen hand opsteken en deze groet brengen dan houdt het op he. Dan wil je het gewoon niet zien.quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:14 schreef Cherni het volgende:
[..]
Ik kan vssk genoeg een collage tegen op de vrije baan en dan was mijn groet bedoeld als goede dag ook een NAZI handgebaar(althans zo ziet heter dan uit. Als iedere idioot denkt dat ik dan een NAZI ben prima. Het zegt iets over de personen die gelijk een oordeel hebben en alles op NASI ww2 te betrekken zonder naar daden te kijken.
Dat hij een Hitlergroet doet idd.quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:14 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
De enige echte waarheid. Dat Musk en nazi is en daarom de Hitlergroet doet
Welke vermeende groet bedoel je? We hebben het over een echte nazi groet. Wellicht heb je het over een andere situatiequote:Op donderdag 23 januari 2025 16:16 schreef Droopie het volgende:
Zijn jullie nog steeds bezig over de vermeende nazi groet
[ x ]
Allebei geen nazi groet.
Wel uitkijken dat je hand niet te hoog zit. En vooral niet je hand op je hart zetten voordat je je collega's groetquote:Op donderdag 23 januari 2025 16:14 schreef Cherni het volgende:
[..]
Ik kwan vaak genoeg een collega tegen op de vrije baan en dan was mijn groet bedoeld als goede dag ook een NAZI handgebaar(althans zo ziet het er dan uit). Als iedere idioot denkt dat ik dan een NAZI ben prima. Het zegt iets over de personen die gelijk een oordeel hebben en alles op NAZI ww2 te betrekken zonder naar daden te kijken.
En ook niet de nazi partij AfD endorsen voordat je de groet brengt.quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:18 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Wel uitkijken dat je hand niet te hoog zit. En vooral niet je hand op je hart zetten voordat je je collega's groet
En wie maken zich daar schuldig aan? Aangangers van .....?quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:15 schreef Vostok het volgende:
[..]
Dat hij een Hitlergroet doet idd.
Ow gelukkig, mijn fout dan.quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Welke vermeende groet bedoel je? We hebben het over een echte nazi groet. Wellicht heb je het over een andere situatie
Is dit een pubquiz?quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:19 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
En wie maken zich daar schuldig aan? Aangangers van .....?
Vertel mij wat over (linkse)Amerikanen die op alles wat ze niet bevalt het label nazi plakken, maar dit is wel een buitencategorie hoorquote:Op donderdag 23 januari 2025 16:08 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Je kan ook doorschieten met telkens verbanden te zoeken met de Tweede Wereldoorlog. Als je lang vergelijkt dan vind je altijd wel iets.
Ik heb een afbeelding verwijderd en een link toegevoegd. Niks ingrijpends gedaan.quote:
Terechte vraag.quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:56 schreef cynicus het volgende:
[..]
Ja, je kan je afvragen of Netanyahu een vriend is van de Joden. Lees: een punt maken dat zijn acties meer schade berokkenen dan goeddoen voor de Israelische staat op de lange termijn.
Ik kraak niets af, jij zegt te stoppen met TikTok als het in Amerikaanse handen komt. Omdat je grote zorgen maakt om je data. Daarmee impliceer je natuurlijk dat die data wel veilig was in Chinese handen. Je snapt hopelijk dat zo'n vreemde move wel wat vragen oproept. Zeker als je zoiets deelt op een discussieforum kun je opmerkingen verwachten natuurlijk.quote:Op donderdag 23 januari 2025 07:45 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Oh, zo zijn er nog meer redenen. Zoals het veranderde moderatie beleid op FB, de haat en zuurheid die er steeds meer te lezen is net als op X.
Ik hoef jou toch niet uit te leggen waarom ik een bepaalde app wel of niet gebruik?![]()
Sommige mensen reageren echt alsof ze zelf werkzaam zijn bij X, Facebook of insta.
Het is een persoonlijke keuze en die hoef je niet af te kraken. En doe vooral alsof TikTok levensgevaarlijk is.
Oke dan is hij een NAZI met gelijke ideeën als Hitler als jij het zegt. De man doet wel vaker vreemd. Net zoals Trump en Biden dat ook deed. Obama was prima.quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als jij het verschil niet ziet tussen hand opsteken en deze groet brengen dan houdt het op he. Dan wil je het gewoon niet zien.
Vreemde titel wel voor zogenaamd een algemeen topic over Musk.quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:43 schreef Jippie het volgende:
Hier graag verder over de extremiteiten van Musk
NWS / Dochter van Elon Musk uit kritiek op zijn 'nazi-groet' #1
Dan kunnen we het hier over de rest hebben
Dan kunnen we het eindelijk over de deportaties hebben.quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:43 schreef Jippie het volgende:
Hier graag verder over de extremiteiten van Musk
NWS / Dochter van Elon Musk uit kritiek op zijn 'nazi-groet' #1
Dan kunnen we het hier over de rest hebben
Ik zag gisteren al 1 Mexicaan de grens overlopen, het ging zo gekunsteld dat moet wel in scène zijn gezet.quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:48 schreef zuco het volgende:
[..]
Dan kunnen we het eindelijk over de deportaties hebben.
Zijn die al begonnen?
Ja eh, het was een algemeen topic totdat er een nieuwtje werd gepost, ik dacht dan hernoem ik het maar.quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:44 schreef Mr.Crow het volgende:
[..]
Vreemde titel wel voor zogenaamd een algemeen topic over Musk.
quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:48 schreef zuco het volgende:
[..]
Dan kunnen we het eindelijk over de deportaties hebben.
Zijn die al begonnen?
NWS / Grootste deportatieoperatie in Amerikaanse geschiedenis start dinsdag.quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:56 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik zag gisteren al 1 Mexicaan de grens overlopen, het ging zo gekunsteld dat moet wel in scène zijn gezet.
Wat vreemd.quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:58 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja eh, het was een algemeen topic totdat er een nieuwtje werd gepost, ik dacht dan hernoem ik het maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |