SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door MizzezAmy op 23-01-2025 13:44:43 ]Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
@tong80 zit er ook in eentje:quote:
(Paintje gemaakt toen hij iemand een hersenloze amoebe noemde of zoiets!)
![]()
Maar hij knuffelt wel met de amoebequote:Op donderdag 23 januari 2025 13:37 schreef ToT het volgende:
[..]
@:tong80 zit er ook in eentje:
[ afbeelding ]
(Paintje gemaakt toen hij iemand een hersenloze amoebe noemde of zoiets!)
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ditquote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
* Fogel geeft een kusjequote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Wat heb je niet?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
quote:anders koop ik het per stuk, duur geworden wel
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja worsten hebben flink last van inflatie gehad iddquote:Op donderdag 23 januari 2025 13:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]anders koop ik het per stuk, duur geworden wel
![]()
Wat heb je wel?quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Je kan beter vragen "wat heb je wel?"sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
ik hoop dat het allemaal goed komt. Aan jullie ligt het iig niet.quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja okee!
Maar je bent nu echt met de dingen bezig die het pad daar naar toe zo optimaal mogelijk maken!:')![]()
Minimaal?quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, er moet er minimaal 1 mn mond in gaan![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, er moet er minimaal 1 mn mond in gaan
of
Uw ADH vitamine Worst
Wist ik niet. Vlieg ook maar 1x per 3 jaar ofzo. Lekker patiencen op mijn mobiel.quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Er is tegenwoordig toch ook wifi van het vliegtuig?
Volgens mij kan je in heel veel vliegtuigen wel internetten tegenwoordigBastognekoeken koekoek jonguh!sinterklaaskapoentje
![]()
?????????quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]:')![]()
Da's ook lekkerquote:Op donderdag 23 januari 2025 13:49 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Wist ik niet. Vlieg ook maar 1x per 3 jaar ofzo. Lekker patiencen op mijn mobiel.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Tower Bridge of Eiffel tower, maar dan met worsten en drie personenquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groentensinterklaaskapoentje
![]()
Tower bridge kan ik me wel iets bij voorstellen (met high five). Maar de Eiffeltoren?quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Tower Bridge of Eiffel tower, maar dan met worsten en drie personen:')![]()
Dat zijn opties.quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Of gewoon
Is vrijwel hetzelfde, maar dan met een hoge high Five denk ikquote:Op donderdag 23 januari 2025 13:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Tower bridge kan ik me wel iets bij voorstellen (met high five). Maar de Eiffeltoren?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Inmiddels aan boord.
@Sally dit vliegtuig (een a320 van LATAM) heeft wifi, maar tegen betaling. 2USD voor berichten, 5 voor surfen en 10 voor streamen. Of gratis als je de juiste status hebt bij latam (en dat heb ik niet)
* Fogel gaat voor de optie 0. Geen internetI'm surrounded by morons!
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japansinterklaaskapoentje
![]()
Is prima te overleven tochquote:Op donderdag 23 januari 2025 13:58 schreef Fogel het volgende:
Inmiddels aan boord.
@:sally dit vliegtuig (een a320 van LATAM) heeft wifi, maar tegen betaling. 2USD voor berichten, 5 voor surfen en 10 voor streamen. Of gratis als je de juiste status hebt bij latam (en dat heb ik niet)
* Fogel gaat voor de optie 0. Geen internet:')![]()
En ik maar denken dat je overal de hoogste status hebtquote:Op donderdag 23 januari 2025 13:58 schreef Fogel het volgende:
Inmiddels aan boord.
@:sally dit vliegtuig (een a320 van LATAM) heeft wifi, maar tegen betaling. 2USD voor berichten, 5 voor surfen en 10 voor streamen. Of gratis als je de juiste status hebt bij latam (en dat heb ik niet)
* Fogel gaat voor de optie 0. Geen internetUw ADH vitamine Worst
Moet denk ik wat saus opquote:Op donderdag 23 januari 2025 13:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat zijn opties.
Of gewoon
[ afbeelding ]Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja, muziek luisteren of een serie of film kijken. De vlucht is maar twee uur.quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is prima te overleven tochDa’s een denkfoutquote:Op donderdag 23 januari 2025 13:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je overal de hoogste status hebt
I'm surrounded by morons!
Fijne vlucht!quote:Op donderdag 23 januari 2025 14:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, muziek luisteren of een serie of film kijken. De vlucht is maar twee uur.
[..]
Da’s een denkfout
Dank jequote:
Amybolkje
Gaarnequote:I'm surrounded by morons!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 23-01-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3327 / +184 / +56 / 11036 / 11869
2. _UserName_ / 1464 / +159 / +111 / 1537 / 1955
3. Harrie / 1155 / +39 / +11 / 2981 / 3395
4. Dr.Mikey / 599 / +38 / +23 / 1074 / 1365
5. KillemWieft / 512 / +31 / +22 / 832 / 1087
6. drakin / 467 / +10 / +0 / 1634 / 1903
7. ToT / 376 / +20 / +8 / 3744 / 4023
8. Lovely / 342 / +6 / +29 / 2673 / 3004
9. kree / 302 / +4 / +0 / 2273 / 2507
10. HappyCharly / 295 / +18 / +27 / 1845 / 2049
11. sinterklaaskapoentje / 293 / +22 / +20 / 2280 / 2564
12. mascara-klodder / 286 / +0 / +0 / 1578 / 1813
13. hemarookworst / 285 / +2 / +20 / 1301 / 1530
14. AardappelSchotel / 266 / +8 / +4 / 1841 / 2096
15. MizzezAmy / 240 / +0 / +26 / 2481 / 2737
16. sp3c / 181 / +10 / +0 / 1093 / 1215
17. maily / 180 / +9 / +0 / 1979 / 2166
18. gebrokenglas / 175 / +12 / +2 / 1800 / 1992
19. roos94 / 160 / +0 / +16 / 423 / 508
20. Fogel / 126 / +4 / +16 / 669 / 792SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Internet doet het weer, zo dan wat een dmmetjes en like komen er ineens binnen![]()
Wat raar dat ik dat op dat andere internet adres niet binnen kreegWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Popi Dot hoorquote:Op donderdag 23 januari 2025 14:56 schreef Dotteke het volgende:
Internet doet het weer, zo dan wat een dmmetjes en like komen er ineens binnen![]()
Wat raar dat ik dat op dat andere internet adres niet binnen kreeg![]()
Dat is wel vreemd inddquote:Op donderdag 23 januari 2025 14:56 schreef Dotteke het volgende:
Wat raar dat ik dat op dat andere internet adres niet binnen kreeg"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Wel raar dat dat niet door kwam op dat andere internet waar ik op zatquote:
Valt wel mee met popi zijn vaak, ontevreden users die vinden dat de een dit en en de ander dat doet![]()
Of dat ze iets willen weten of iets niet goed werktWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.sinterklaaskapoentje
![]()
Nee niet geslapen. Gewoon een beetje gelegen. Best lekker. Om 16 uur weer programma.quote::')sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...sinterklaaskapoentje
![]()
![]()
![]()
Heb jij al de toorn van mario over je heen gekregen vanwege je hoge positie, username heeft het afgelopen nachten al gehadquote:
Uw ADH vitamine Worst
quote:Ben jij dat?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen idee, ik heb geen notificatie gehadquote:Op donderdag 23 januari 2025 15:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb jij al de toorn van mario over je heen gekregen vanwege je hoge positie, username heeft het afgelopen nachten al gehad![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Mooie ventquote:Op donderdag 23 januari 2025 15:38 schreef StevenHyde het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Nu met beeld (vanaf 1:40):')![]()
Die ging er nog serieus op in ookquote:Op donderdag 23 januari 2025 15:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb jij al de toorn van mario over je heen gekregen vanwege je hoge positie, username heeft het afgelopen nachten al gehad![]()
![]()
"Nederland ontspringt de dans dus", zegt De Hond. "Later in de middag neemt de wind verder af in kracht."quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:45 schreef Lovely het volgende:
https://www.rtl.nl/nieuws(...)verlast-orkaankracht![]()
We gaan het zienquote:Op donderdag 23 januari 2025 15:52 schreef maily het volgende:
[..]
"Nederland ontspringt de dans dus", zegt De Hond. "Later in de middag neemt de wind verder af in kracht."
Gelukkig wonen we niet in Schotland
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
We gaan het zien
Gelukkig wonen we niet in Schotland![]()
![]()
Maar het waait nu ook best hard en een regenbui gehad"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:56 schreef Lovely het volgende:
Maar het waait nu ook best hard en een regenbui gehad![]()
![]()
Dan toch liever 4 graden met zon
Vandaag scheen die maar een beetje
WaterkoudThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb vandaag nog lokaal voor orkaankracht gezorgdquote:Op donderdag 23 januari 2025 15:52 schreef maily het volgende:
[..]
"Nederland ontspringt de dans dus", zegt De Hond. "Later in de middag neemt de wind verder af in kracht."Uw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog lokaal voor orkaankracht gezorgd![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog lokaal voor orkaankracht gezorgd![]()
![]()
Kreeg mail en wou kijken op werktelefoon, net tegelijk begon die mailapp te updaten, dus had de hele zooi bij elkaar gevloekt gewoon omdat het kanUw ADH vitamine Worst
Dat zal ze lerenquote:Op donderdag 23 januari 2025 16:06 schreef hemarookworst het volgende:
Kreeg mail en wou kijken op werktelefoon, net tegelijk begon die mailapp te updaten, dus had de hele zooi bij elkaar gevloekt gewoon omdat het kan![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:13 schreef Lovely het volgende:
Lekker vloeken
God gloeiende nog eens aan toe![]()
![]()
That's not lovely at all![]()
![]()
Hoop niet dat het vanavond al te hard gaat waaien heb nog een vergaderingquote:Op donderdag 23 januari 2025 15:56 schreef Lovely het volgende:
Maar het waait nu ook best hard en een regenbui gehadWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Buiten?quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoop niet dat het vanavond al te hard gaat waaien heb nog een vergadering![]()
![]()
Van een manderijn wordt je geen chagrijn
Bonnie st claire
ok ok iets andersBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
BolkI'm surrounded by morons!
quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:13 schreef Lovely het volgende:
Lekker vloeken
God gloeiende nog eens aan toe![]()
![]()
![]()
Hoop het dan ook niet voor jequote:Op donderdag 23 januari 2025 16:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoop niet dat het vanavond al te hard gaat waaien heb nog een vergadering
Ai, ik heb verzuimd vanochtend, met de koffie. 🫣
Dat heeft ongetwijfeld consequenties.
[ Bericht 15% gewijzigd door gebrokenglas op 23-01-2025 16:52:42 ]Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Cancellen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoop niet dat het vanavond al te hard gaat waaien heb nog een vergadering
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Er gaan 10 puntjes van je totale punten afquote:Op donderdag 23 januari 2025 16:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat heeft ongetwijfeld consequenties.
quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat heeft ongetwijfeld consequenties.![]()
![]()
Minstensquote:Op donderdag 23 januari 2025 16:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Er gaan 10 puntjes van je totale punten af![]()
![]()
Oei aantekening in je dossier, dat wordt een pittig functioneringsgesprekquote:Op donderdag 23 januari 2025 16:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat heeft ongetwijfeld consequenties.Uw ADH vitamine Worst
Ow. 😳quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Er gaan 10 puntjes van je totale punten afAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Allemaal? Oepsie.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
* gebrokenglas zal voortaan proberen niet weer te verzaken 's ochtends....
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ha die KiBiquote:
Koffie?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Jup ALLEMAALquote:![]()
zo gaat dat bij het verzuimen van het uitdelen van die smerige virtuele koffie
Smile, it's free therapy.![]()
Nou, 10 vind ik al meer dan genoeg hoor.....quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Maar daar ga jij niet over natuurlijkquote:Op donderdag 23 januari 2025 17:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, 10 vind ik al meer dan genoeg hoor.....
Na al die boosheid toch wel een group hug voor GG hoorUw ADH vitamine Worst
maar dat bepaal jij nu nietquote:Op donderdag 23 januari 2025 17:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, 10 vind ik al meer dan genoeg hoor.....![]()
Het gaat om het effect van de maatregel, niet de grootte ervan. Dus 10 punten, tsja je kunt ook zeggen: het kost je 5 punten. Dat is wat schappelijker.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar daar ga jij niet ovrr natuurlijk![]()
Het gaat om het signaal.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nouuuuuquote:Op donderdag 23 januari 2025 17:02 schreef hemarookworst het volgende:
Na al die boosheid toch wel een group hug voor GG hoor![]()
doen niet zo akelig
Wat ben ik blij dat ik m'n eigen puntenteller heb nu.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nou vooruit dan maar weerquote:Op donderdag 23 januari 2025 17:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Het gaat om het effect van de maatregel, niet de grootte ervan. Dus 10 punten, tsja je kunt ook zeggen: het kost je 5 punten. Dat is wat schappelijker.![]()
Omdat jij het bent
Het de eerste keer is
En het bijna weekend is"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Yesquote:Op donderdag 23 januari 2025 17:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar weer![]()
Omdat jij het bent
Het de eerste keer is
En het bijna weekend is
* gebrokenglas kijkt opgelucht....Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee, dat hoeft echt niet. 5. Dat is een mooi getal.quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Daarom misschien wel 25 voor een duidelijker signaal
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Omdat het disproportionele boosheid isquote:Op donderdag 23 januari 2025 17:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat hij een knuffie krijgt net nu we zo booswoestig zijn
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Omdat het disproportionele boosheid isGG weet denk ik wel dat we om virtuele koffie disproportionele virtuele nep boosheid hebben
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Omdat het disproportionele boosheid isHema
![]()
dankjewel dat je het voor me opneemt.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Moet weer ff verder met niet leuk ding doen![]()
Komt niet veel van terecht als ik blijf bolken![]()
Nou, dreigen met punteninname vind ik een behoorlijk dreigementquote:Op donderdag 23 januari 2025 17:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]GG weet denk ik wel dat we om virtuele koffie disproportionele virtuele nep boosheid hebben
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Succesquote:Op donderdag 23 januari 2025 17:07 schreef Kissingbird het volgende:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja maar jij weet dat dat nooit gaat lukken. Jij zou dat wel kunnen doen in je eigen tellijstquote:Op donderdag 23 januari 2025 17:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, dreigen met punteninname vind ik een behoorlijk dreigement
Smile, it's free therapy.sinterklaaskapoentje
![]()
Wat voor ding?quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:07 schreef Kissingbird het volgende:
:')![]()
* gebrokenglas plaatst een koffiebolk.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zat er over te twijfelen. Ben ook niet al te lekker. Maar ja dat ben ik ook niet als ik thuis zit.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nouja, als je je niet lekker voelt is zo'n vergadering niet echt leuk.quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zat er over te twijfelen. Ben ook niet al te lekker. Maar ja dat ben ik ook niet als ik thuis zit.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
HallonOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Je kunt hetquote:Op donderdag 23 januari 2025 17:07 schreef Kissingbird het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bijna weekend....![]()
Nog even wat langer doorwerken vandaag, want ik had daarstraks een afspraak tussendoor. Dus dan maar de werkdag opknippen
Mij bellen op dit tijdstip
Ja ik werk regelmatig op dit tijdstip maar na 5 ben ik niet bereikbaar
Uw ADH vitamine Worst
Ach als ik thuis zit ook niet. Soms kan je beter wat doen dan thuis hangen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nouja, als je je niet lekker voelt is zo'n vergadering niet echt leuk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja wil eigenlijk nergens meer heenquote:Op donderdag 23 januari 2025 17:53 schreef maily het volgende:
[..]
Je wil nooit naar je werk?
En nu niet naar huis?
♡♡♡♡![]()
Misschien is het wel belangrijk?quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:46 schreef hemarookworst het volgende:
Mij bellen op dit tijdstip
Ja ik werk regelmatig op dit tijdstip maar na 5 ben ik niet bereikbaarAutocorrect
(zelfst. naamw.)
O jee.quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja wil eigenlijk nergens meer heen
Dan maar blijven waar je bent.![]()
Dan sturen ze maar een mail.quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Misschien is het wel belangrijk?![]()
Dat kan nietquote:Op donderdag 23 januari 2025 17:55 schreef maily het volgende:
[..]
O jee.
Dan maar blijven waar je bent.♡♡♡♡![]()
Heb ook geen (voice)mail of een appje achteraan dus valt meequote:Op donderdag 23 januari 2025 17:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Misschien is het wel belangrijk?Uw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:53 schreef maily het volgende:
[..]
Je wil nooit naar je werk?
En nu niet naar huis?
Hij of zij probeerde gewoon, had je opgenomen dan was het mooi geweest maar het lijkt inderdaad wel te kunnen wachten. Niks aan de hand dusquote:Op donderdag 23 januari 2025 17:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb ook geen (voice)mail of een appje achteraan dus valt mee
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wat zet je op tafel vanavond?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Traybakequote:Op donderdag 23 januari 2025 18:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat zet je op tafel vanavond?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: