Zijn de namen niet conservatief genoeg voor je?quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:12 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Je hoeft alleen al naar een van de namen te kijken van de kinderen, in Nederland wordt dat gezien als mishandeling.
Dat maak jij ervan.quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:26 schreef Rnie het volgende:
[..]
Zijn de namen niet conservatief genoeg voor je?
Dat vraag ik aan je, aangezien je de namen van zijn kinderen gebruikt als voorbeeld waarom het geen liefdevolle vader zou zijn. Los van het feit dat de namen daar niks over zeggen, komt het wel heul conservatief over, maargoed ik kan het mis hebben.quote:
Goeden trollpoging.quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:26 schreef Rnie het volgende:
[..]
Nee hoor, zie post #28 als toelichting. Ik laat me verrassen door de Fishmeister.quote:
Ik weet niet of je "Tau Techno Mechanicus" als progressief of conservatief kunt wegzetten. Eerder als knetter gestoord.quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:26 schreef Rnie het volgende:
[..]
Krankzinnige namen, maar als iemand te diep met zijn gelaat in andermans uitlaat zit, verdedig je alles.quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:38 schreef Rnie het volgende:
[..]
Nee hoor, zie post #28 als toelichting. Ik laat me verrassen door de Fishmeister.
Dat zeiden ze in de jaren 50 ook over Sem en Noah.quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:54 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je "Tau Techno Mechanicus" als progressief of conservatief kunt wegzetten. Eerder als knetter gestoord.
Of je pakt alles aan om aan te tonen dat het geen liefdevolle vader is, die mogelijkheid is er ook natuurlijk. 1 op de 10 kinderen heeft klaarblijkelijk problemen met hem omwille van de woke ideologie die Musk hekelt. De rest van de kinderen klaarblijkelijk niet. Hoe verklaar je dat dan?quote:Op donderdag 23 januari 2025 14:12 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Krankzinnige namen, maar als iemand te diep met zijn gelaat in andermans uitlaat zit, verdedig je alles.
Tuurlijk gast, je kind verstoten om een verschil van opvatting als het op het leven aankomt is erg liefdevol.quote:Op donderdag 23 januari 2025 14:48 schreef Rnie het volgende:
[..]
Of je pakt alles aan om aan te tonen dat het geen liefdevolle vader is, die mogelijkheid is er ook natuurlijk. 1 op de 10 kinderen heeft klaarblijkelijk problemen met hem omwille van de woke ideologie die Musk hekelt. De rest van de kinderen klaarblijkelijk niet. Hoe verklaar je dat dan?
Het is andersom. Hij/zij/het stoot Musk af.quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:00 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Tuurlijk gast, je kind verstoten om een verschil van opvatting als het op het leven aankomt is erg liefdevol.
Nee, omdat ie zo'n liefdevolle vader was. Maar prima, noem jij je kind lekker Shampoo Fles.quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:01 schreef Rnie het volgende:
[..]
Het is andersom. Hij/zij/het stoot Musk af.Hij/zij/het wilt niks meer te maken hebben met Musk omwille van een verschil in opvatting.
Goeien kombek. Shampoo Fles is opzich wel leuk, maar ik ga meer voor de glimmende objecten als Pearl, Necklace of Diamond.quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:04 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nee, omdat ie zo'n liefdevolle vader was. Maar prima, noem jij je kind lekker Shampoo Fles.
Je kunt argumenteren wat je wil, maar je gaat een Muskofiel zich nooit kritisch laten uitlaten over Musk.quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:04 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nee, omdat ie zo'n liefdevolle vader was. Maar prima, noem jij je kind lekker Shampoo Fles.
Niet dit in ieder geval. En dat doet niemand in die schijtlollige kut vergelijkingen van je.quote:
'Een verschil in opvattingen'quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:01 schreef Rnie het volgende:
[..]
Het is andersom. Hij/zij/het stoot Musk af.Hij/zij/het wilt niks meer te maken hebben met Musk omwille van een verschil in opvattingen.
Musk noemde zijn kind dood. En dan is het kind degene die het verkeerd doet?quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:01 schreef Rnie het volgende:
[..]
Het is andersom. Hij/zij/het stoot Musk af.Hij/zij/het wilt niks meer te maken hebben met Musk omwille van een verschil in opvattingen.
Je denkt teveel in kleur, dat is dus het hele probleem he?quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:57 schreef Knipoogje het volgende:
Bedrijven gaan nu weer bang worden om minderheden aan te nemen uit angst DEI te worden verweten. "Je hebt deze zwarte vrouw aangenomen. Was er geen witte man beschikbaar?"
Ongeveer vergelijkbare CV? Neem die witte man maar aan de voor de zekerheid want stel je voor.
Nee, ik denk logisch.quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:01 schreef Rnie het volgende:
[..]
Je denkt teveel in kleur, dat is dus het hele probleem he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |