SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik zie dat toch anders en het gebeurt gewoonquote:Op donderdag 23 januari 2025 00:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik denk dat het vaak ook wel mee valt persoonlijk, we zijn hier ook niet helemaal op een Bokt forum waar iedereen lief moet zijn omdat we paardenmeisjes zijn.
En wat ik eerder deze week al zij structureel pest gedrag is natuurlijk fout, maar kut opmerkingen moeten gewoon kunnen lijkt me. Als het maar niet doorgaat.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ken ik je buurvrouw? Proost, KUT!quote:Op donderdag 23 januari 2025 00:05 schreef Harrie het volgende:
[..]
naar de BUUF![]()
Mijn Boervrouw vind you niet liev Fogel
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Heb jij gewoon ook gelijk, een lolletje moet kunnen natuurlijk maar hou het op de vlakte. Kijk dat ik Katwijk een kutgat vind is weer heel wat anders dan jou op jouw hobby afzeiken. Al is het niet mijn hobby, lekker blijven doenquote:Op donderdag 23 januari 2025 00:02 schreef kree het volgende:
[..]
Jawel. Maar heb best veel zelfspot ook. En dat is helemaal ok. Totdat er soort van kwetsend wordt gedaan uit eigen popu voordeel. (En toch is nog wel eenS). Daar ben ik niet zo oké mee eigenlijk.
Laat staan mensen wegzetten enzo om (iets). Dat is beetje. Laat iedereen in zijn of haar waarde. En discussie erover mag best. Heerlijk. Daar kom ik hiervoor. Maar hoeft nooit zo persoonlijk.
Lach met een schone bips![]()
Lekker belangrijk!
Is duizend delen geledenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Hèhè, gaat lekker de laatste dagen. Al is de reden wat minder maar goed. We hebben weer nachtdienst, gelukkig sliep ik om 19:30
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:voel de liefde!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Dat kan, en als jij dat anders ziet kan ik dan weer weinig aan doen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 00:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zie dat toch anders en het gebeurt gewoonLach met een schone bips![]()
jij wil mijn boervrouw helemaal niet kennenquote:
zo'n schreeuwend booskijken hok met snor die niet opvalt door de hoofddoekHeb liever met de boerman te doen
dat is een aardige vent
![]()
Nee deze wat ik wilde posten sla ik over.quote:Op donderdag 23 januari 2025 00:10 schreef Harrie het volgende:
[..]
jij wil mijn boervrouw helemaal niet kennen
zo'n schreeuwend booskijken hok met snor die niet opvalt door de hoofddoekHeb liever met de boerman te doen
dat is een aardige vent
Klinkt typisch, volgens mij kan je met boerman prima biertje doen maar mag niet van boervrouwquote:Op donderdag 23 januari 2025 00:10 schreef Harrie het volgende:
[..]
dat is een aardige vent
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Dat wijf kijkt zo boos altijd ik heb al schrik als ik mijn auto heel ff voor de deur stil laat staan om boodschappen uit te laden.quote:Op donderdag 23 januari 2025 00:11 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Klinkt typisch, volgens mij kan je met boerman prima biertje doen maar mag niet van boervrouw![]()
![]()
![]()
Ik heb ook liever met de buurman van je buurvrouw te doenquote:Op donderdag 23 januari 2025 00:10 schreef Harrie het volgende:
[..]
dat is een aardige vent
Heb ook net vies hard op mijn tong gebeten net per ongeluk, bloed en dus ga ik maar slapen voor ik ook lelijke dingen ga zeggen uit ergernis![]()
Ciao
De "waarom bestaat jij" blik terwijl ze het eigenlijk over zichzelf af moet vragenquote:Op donderdag 23 januari 2025 00:13 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat wijf kijkt zo boos altijd ik heb al schrik als ik mijn auto heel ff voor de deur stil laat staan om boodschappen uit te laden.![]()
Zeg danOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Zeker frietOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
boermanquote:Op donderdag 23 januari 2025 00:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb ook liever met de buurman van je buurvrouw te doen![]()
ja, pure haat in die ogen, altijd en alleen maar. ga er niet verder over nadenken want ik wil zo lekker slapenquote:Op donderdag 23 januari 2025 00:14 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
De "waarom bestaat jij" blik terwijl ze het eigenlijk over zichzelf af moet vragen![]()
Ook net slecht nieuws gekregen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik kreeg een keer een klacht van de buurvrouw dat haar man zo dronken bij mij vandaan kwam. Heb maar verteld dat hij het toch echt zelf gedronken heeft uit vrije wil en dat ze maar bij hem moet gaan klagen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 00:11 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Klinkt typisch, volgens mij kan je met boerman prima biertje doen maar mag niet van boervrouwI'm surrounded by morons!
Wat dan?quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dan niet!quote:Op donderdag 23 januari 2025 00:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ga ook geen nieuwe meer kopen
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Lekker koken kunnen ze welquote:Op donderdag 23 januari 2025 00:15 schreef Harrie het volgende:
[..]
ja, pure haat in die ogen, altijd en alleen maar. ga er niet verder over nadenken want ik wil zo lekker slapen
Iets met crisis opnamen,komende tijd gaat onzeker worden. Maar is momenteel even beter voor die persoon.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mijn vrouw net (na aanval): waar is de shag? We zijn inmiddels 3 weken gestopt met roken
jouw buurmanquote:Op donderdag 23 januari 2025 00:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Iets met crisis opnamen,komende tijd gaat onzeker worden. Maar is momenteel even beter voor die persoon.![]()
![]()
Klinkt heftig..quote:Op donderdag 23 januari 2025 00:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Iets met crisis opnamen,komende tijd gaat onzeker worden. Maar is momenteel even beter voor die persoon.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Hmquote:Op donderdag 23 januari 2025 00:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Iets met crisis opnamen,komende tijd gaat onzeker worden. Maar is momenteel even beter voor die persoon.
MoeilijkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ha dan zou ik niet verdrietig zijnquote:
R.I.P DTS.![]()
Rot nieuws Mikey.quote:Op donderdag 23 januari 2025 00:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Iets met crisis opnamen,komende tijd gaat onzeker worden. Maar is momenteel even beter voor die persoon.
Sterkte.
Nooit fijn om van dichtbij mee te maken.Smile, it's free therapy.![]()
Sterkte Mikey!!quote:Op donderdag 23 januari 2025 00:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Haha nou juist zolang met humor kan ik een hoop aan.quote:Op donderdag 23 januari 2025 00:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heb jij gewoon ook gelijk, een lolletje moet kunnen natuurlijk maar hou het op de vlakte. Kijk dat ik Katwijk een kutgat vind is weer heel wat anders dan jou op jouw hobby afzeiken. Al is het niet mijn hobby, lekker blijven doenDo what you love, love what you do!![]()
Is ook is even een gevalletje gevaar voor zichzelf laatste weken, Weet dat dit even tijdelijk beter is maar leuk is anders als je dichtbij staat.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Stukje Enschede was leuk.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Sterktequote:Op donderdag 23 januari 2025 00:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is ook is even een gevalletje gevaar voor zichzelf laatste weken, Weet dat dit even tijdelijk beter is maar leuk is anders als je dichtbij staat.
Fijn dat er hulp isquote:Op donderdag 23 januari 2025 00:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is ook is even een gevalletje gevaar voor zichzelf laatste weken, Weet dat dit even tijdelijk beter is maar leuk is anders als je dichtbij staat.
Sterkte Mikey !♡♡♡♡![]()
100%, het is altijd moeilijk iemand te zien lijden die dicht bij je staat. Weet er alles van af.quote:Op donderdag 23 januari 2025 00:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is ook is even een gevalletje gevaar voor zichzelf laatste weken, Weet dat dit even tijdelijk beter is maar leuk is anders als je dichtbij staat.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Harrie!quote:Op donderdag 23 januari 2025 00:29 schreef Harrie het volgende:
[..]
Jan lijkt scherp nu eerste stuk dus hij staat nog aan
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Er is een verschil hè? Tussen dingen over mensen zeggen en situatie en etc helpen of. Noem op wat
Of
Wat is het eigenlijk?
Persoonlijk zeggen “jij bent kut en je bent een eikel”.
Daar ben ik het nooit zo mee eens.Do what you love, love what you do!![]()
Eens met tip 2quote:Op woensdag 22 januari 2025 23:44 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ook. Maar soms helpt t ff dm te doen enzo en even buiten alles om te houden. Tip?
Tip twee trouwens niet iedereen van gediend. Hahaha
♡♡♡♡![]()
Ik ben ook een lul.quote:Op donderdag 23 januari 2025 00:31 schreef kree het volgende:
Denk altijd maar. Kijk eerst maar eens naar jezelf.
Ja is moeilijk ook elke keer toch proberen goed te doen terwijl het soms lijkt alsof je niet goed kan doen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 00:29 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
100%, het is altijd moeilijk iemand te zien lijden die dicht bij je staat. Weet er alles van af.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gelukkig dat Feyenoord vanavond een epische wedstrijd heeft gespeeld.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb er dan ook niet zo’n moeite mee als iemand me niet mag. Moet altijd lachen om mensen die denken dat ze super leuk zijn en dan een keer van iemand te horen krijgen dat die persoon het daar niet mee eens is. Zijn ze helemaal van slag.quote:
Soms is er alleen zijn al goed. Fysiek of online, jezelf laten zien kan al genoeg zijn, zeker in geestelijke situaties. Ik ben er nu ook voor mijn vrouw, al is ze het zo weer vergeten maar dat geeftvnietquote:Op donderdag 23 januari 2025 00:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja is moeilijk ook elke keer toch proberen goed te doen terwijl het soms lijkt alsof je niet goed kan doen.
Ik ben nog aan het nagenieten. Ben inmiddels toe aan de 2e handdoek.quote:Op donderdag 23 januari 2025 00:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gelukkig dat Feyenoord vanavond een epische wedstrijd heeft gespeeld.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ja, die error in de ogen.. een beetje als de buurvrouw van Harriequote:Op donderdag 23 januari 2025 00:33 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb er dan ook niet zo’n moeite mee als iemand me niet mag. Moet altijd lachen om mensen die denken dat ze super leuk zijn en dan een keer van iemand te horen krijgen dat die persoon het daar niet mee eens is. Zijn ze helemaal van slag.
Gelukkig woont @kree in Rijnsburgquote:Op donderdag 23 januari 2025 00:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heb jij gewoon ook gelijk, een lolletje moet kunnen natuurlijk maar hou het op de vlakte. Kijk dat ik Katwijk een kutgat vind is weer heel wat anders dan jou op jouw hobby afzeiken. Al is het niet mijn hobby, lekker blijven doen
♡♡♡♡![]()
Dat wijf mag niet langer besproken worden nierquote:Op donderdag 23 januari 2025 00:35 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, die error in de ogen.. een beetje als de buurvrouw van Harrie![]()
![]()
nee in kutwijkquote:Op donderdag 23 januari 2025 00:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Gelukkig woont @:kree in Rijnsburg![]()
Ze wil ff laten weten dat ze eindelijk lekker aan het DM’en zijn. Als dat geen neuken wordt!quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Die nobody said it was easy kwam wel even binnenquote:Op donderdag 23 januari 2025 00:34 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het nagenieten. Ben inmiddels toe aan de 2e handdoek.
R.I.P DTS.![]()
zo slecht dit manquote:Op donderdag 23 januari 2025 00:39 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ze wil ff laten weten dat ze eindelijk lekker aan het DM’en zijn. Als dat geen neuken wordt!![]()
![]()
M’n lichaam schokt nog na. M’n gezicht tintelt en ik heb een hematoom op m’n eikel.quote:Op donderdag 23 januari 2025 00:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die nobody said it was easy kwam wel even binnenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ben wel Katwijker. Hahaquote:Op donderdag 23 januari 2025 00:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Gelukkig woont @:kree in RijnsburgDo what you love, love what you do!![]()
De mensen in Enschede zijn woest zegt Dennisquote:
Heb hem op pauze gezet, ff bier halen en dan ga ik er ff voor zitten![]()
![]()
Heb hem eigenlijk maar met een halfoog gezien werd halverwege net gebeld.quote:Op donderdag 23 januari 2025 00:42 schreef Harrie het volgende:
[..]
De mensen in Enschede zijn woest zegt Dennis
Heb hem op pauze gezet, ff bier halen en dan ga ik er ff voor zittenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Trustenquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Tja omdat geen keus. Maar ok dat is een verhaal voor andere keer.quote:
Technisch gezien is Rijnsburg ook gemeente Katwijk al een tijd.
Nouja doei alle. Moet morgen vroeg op.Do what you love, love what you do!![]()
Het maakt me ook geen bal uitquote:Op donderdag 23 januari 2025 00:45 schreef kree het volgende:
[..]
Tja omdat geen keus. Maar ok dat is een verhaal voor andere keer.
Nouja doei alle. Moet morgen vroeg op.♡♡♡♡![]()
welterusten Kreequote:Op donderdag 23 januari 2025 00:45 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja doei alle. Moet morgen vroeg op.![]()
HCje hebt gelijk speurneus
![]()
![]()
Het maakt me ook geen bal uitquote:Op donderdag 23 januari 2025 00:45 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja doei alle. Moet morgen vroeg op.Niet gespeurdquote:Op donderdag 23 januari 2025 00:45 schreef Harrie het volgende:
[..]
welterusten Kree![]()
Hij zei t zelf
Het was een plaagje
♡♡♡♡![]()
Je hebt een woord verkeerd gespeld.quote:Op donderdag 23 januari 2025 00:45 schreef Harrie het volgende:
[..]
welterusten Kree![]()
oke danquote:Op donderdag 23 januari 2025 00:47 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je hebt een woord verkeerd gespeld.
Ik vind HC wel leukmaar dat wist je al
![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 januari 2025 00:49 schreef Harrie het volgende:
[..]
oke dan
Ik vind HC wel leukmaar dat wist je al
♡♡♡♡![]()
Zoveel waar ik op wil reafeeen. Zoveel geen tijd. Van t weekend weer. 😉Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 23 januari 2025 00:53 schreef kree het volgende:
Zoveel waar ik op wil reafeeen. Zoveel geen tijd. Van t weekend weer. 😉
♡♡♡♡![]()
Gewoon eens niet reageren, en de rest lekker laten gaan?quote:Op donderdag 23 januari 2025 00:53 schreef kree het volgende:
Zoveel waar ik op wil reafeeen. Zoveel geen tijd. Van t weekend weer. 😉Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Trustenquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ga vooral een keer uitslapen hopelijk.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
heb RP nog steed aan staan, lijkt er op dat Jan vandaag redelijk fit is, morgen de extra ook maar ff kijken dusquote:![]()
![]()
Heb dat nog nooit gezien..quote:Op donderdag 23 januari 2025 00:58 schreef Harrie het volgende:
[..]
heb RP nog steed aan staan, lijkt er op dat Jan vandaag redelijk fit is, morgen de extra ook maar ff kijken dus♡♡♡♡![]()
Extra sowieso beter meestal.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik kijk nieuws.
En het lokale nieuws.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik wacht op bier
Heb geen zin.. wil weekendquote:Op donderdag 23 januari 2025 01:10 schreef Harrie het volgende:
[..]
Als jij nu alvast naar bed gaat dan kom ik er zo lekker bij liggen
♡♡♡♡![]()
Proost dan maar.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Doe mij... een frisje?
Gezelligquote:Op donderdag 23 januari 2025 01:10 schreef Harrie het volgende:
[..]
Als jij nu alvast naar bed gaat dan kom ik er zo lekker bij liggenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Proost!
![]()
Slogan van deze kroeg, in een woestijn; de woestijn is niet meer zo droog. (Maar dan ik het Spaans)I'm surrounded by morons!
Ik heb zin in vrijdag, het centrum in om even nog wat dingen te halen voor de kleine, wat eten met vrouwlief
Ik keek nog ff in mijn agenda maar wij hebben niet afgesproken tochquote:Op donderdag 23 januari 2025 01:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Een sociale afspraak die ik niet kan afzeggen![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 januari 2025 01:17 schreef Fogel het volgende:
Proost!
![]()
Slogan van deze kroeg, in een woestijn; de woestijn is niet meer zo droog. (Maar dan ik het Spaans)
♡♡♡♡![]()
Voldoet ook niet aan wat ik zeiquote:Op donderdag 23 januari 2025 01:18 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik keek nog ff in mijn agenda maar wij hebben niet afgesproken toch♡♡♡♡![]()
Mijn afspraak van dit weekend ging niet door
Jij hoeft toch ook niet i de agenda?quote:Op donderdag 23 januari 2025 01:18 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik keek nog ff in mijn agenda maar wij hebben niet afgesproken toch
Net wel even contact gehad geeft wel even rust.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Goed zoquote:Op donderdag 23 januari 2025 01:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Net wel even contact gehad geeft wel even rust.♡♡♡♡![]()
Das altijd fijn.. hier is de kleine ook gevoeld, zeer prettig na een aanvalquote:Op donderdag 23 januari 2025 01:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Net wel even contact gehad geeft wel even rust.
Ik heb even totaal geen idee hoe mijn weekend eruit gaat zien.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik werk er aanquote:Op donderdag 23 januari 2025 01:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Voldoet ook niet aan wat ik zeiprobeer een beetje sociaal te zijn zo tussendoor
en nee ik ben niet af te zeggen
![]()
Welterusten voor straks, ik ga alvast slapen![]()
![]()
Nee ik verder ook niet.. maandag mits het droog is de auto schoonmaken van binnen en buiten, maxicosi erin, plaats maken voor kinderwagenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Mijn weekend breng ik deels in een vliegtuig door.
Tussen de 17 en 18 uur vliegen ongeveer.I'm surrounded by morons!
Waar gaat de reis heen?quote:Op donderdag 23 januari 2025 01:23 schreef Fogel het volgende:
Mijn weekend breng ik deels in een vliegtuig door.
Tussen de 17 en 18 uur vliegen ongeveer.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik bliIk blijf maar op vannacht denk ikquote:Op donderdag 23 januari 2025 01:23 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik werk er aanprobeer een beetje sociaal te zijn zo tussendoor
![]()
Welterusten voor straks, ik ga alvast slapen♡♡♡♡![]()
Trustenquote:Op donderdag 23 januari 2025 01:23 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik werk er aanprobeer een beetje sociaal te zijn zo tussendoor
![]()
Welterusten voor straks, ik ga alvast slapen♡♡♡♡![]()
Heb je overdag wel wat geslapen?quote:Op donderdag 23 januari 2025 01:26 schreef HappyCharly het volgende:
Ik bli
[..]
Ik blijf maar op vannacht denk ikTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Naar huis.quote:
Santiago-Buenos Aires-Amsterdam-Trondheim.I'm surrounded by morons!
Half uurquote:Op donderdag 23 januari 2025 01:27 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Heb je overdag wel wat geslapen?
Was gewoon werken♡♡♡♡![]()
Mooi tripjequote:Op donderdag 23 januari 2025 01:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Naar huis.
Santiago-Buenos Aires-Amsterdam-Trondheim.
Ben je piloot?quote:Op donderdag 23 januari 2025 01:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Naar huis.
Santiago-Buenos Aires-Amsterdam-Trondheim.♡♡♡♡![]()
quote:Gelukkig noet want dan zou ik geen champagne mogen drinken onderwegquote:
![]()
R.I.P DTS.![]()
quote:Op donderdag 23 januari 2025 01:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig noet want dan zou ik geen champagne mogen drinken onderweg
Truequote:Op donderdag 23 januari 2025 01:29 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Das niet veel.. rust is belangrijk, zeker met werk
Maar wil niet werken
En wil geen weekend♡♡♡♡![]()
Owquote:Op donderdag 23 januari 2025 01:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig noet want dan zou ik geen champagne mogen drinken onderweg
Waarom vlieg je zoveel dan?♡♡♡♡![]()
Moet toch geld in het laatje komen.. en is goed voor de social skills, goede tijdsbestedingquote:Op donderdag 23 januari 2025 01:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
True
Maar wil niet werken
En wil geen weekendTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Vergeefse moeite.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik ga ook gewoon werken uiteraardquote:Op donderdag 23 januari 2025 01:34 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Moet toch geld in het laatje komen.. en is goed voor de social skills, goede tijdsbesteding
Gewoon
♡♡♡♡![]()
Omdat naar Zuid-Amerika zwemmen zo lang duurtquote:Op donderdag 23 januari 2025 01:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ow
Waarom vlieg je zoveel dan?
En waarom link je dat aan mij?quote:Op donderdag 23 januari 2025 01:39 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ergens moeite voor doen wat geen zin heeft♡♡♡♡![]()
Wat voor werk doe je?quote:Op donderdag 23 januari 2025 01:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik ga ook gewoon werken uiteraard
GewoonTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Grapjasquote:Op donderdag 23 januari 2025 01:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Omdat naar Zuid-Amerika zwemmen zo lang duurt♡♡♡♡![]()
Ik link dat aan Sally, die quote ikquote:Op donderdag 23 januari 2025 01:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
En waarom link je dat aan mij?
Maar blijft staan dat vergeefse moeite altijd jammer is
Oké primaquote:Op donderdag 23 januari 2025 01:41 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik link dat aan Sally, die quote ik
Maar blijft staan dat vergeefse moeite altijd jammer is♡♡♡♡![]()
Ik ben gewoon slecht in thuis zijn. No joke.quote:I'm surrounded by morons!
Is vast niet de reden lijkt mequote:Op donderdag 23 januari 2025 01:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ben gewoon slecht in thuis zijn. No joke.♡♡♡♡![]()
Reiziger in het kwadraatquote:Op donderdag 23 januari 2025 01:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ben gewoon slecht in thuis zijn. No joke.
Toch proberen wat slaap te pakken.. bang voor een aanval hoef ik nu toch niet te zijn
Toch wel, al ben ik beter geworden in thuis zijn.quote:Op donderdag 23 januari 2025 01:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Is vast niet de reden lijkt meI'm surrounded by morons!
Okequote:Op donderdag 23 januari 2025 01:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Toch wel, al ben ik beter geworden in thuis zijn.♡♡♡♡![]()
Als kind veel huisarrest gehad?quote:Op donderdag 23 januari 2025 01:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Toch wel, al ben ik beter geworden in thuis zijn.
Bolk dan maar.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Oh, werkt het op die manier? Een gehad is voorlopig niet nog een?quote:Op donderdag 23 januari 2025 01:48 schreef _UserName_ het volgende:
Toch proberen wat slaap te pakken.. bang voor een aanval hoef ik nu toch niet te zijnOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Neequote:Op donderdag 23 januari 2025 01:49 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Als kind veel huisarrest gehad?I'm surrounded by morons!
![]()
![]()
Slapen is op zich een goed plan. Morgen worden we tussen 0630 en 0715 opgehaald.I'm surrounded by morons!
Slaap lekkerquote:Op donderdag 23 januari 2025 01:57 schreef Fogel het volgende:
Slapen is op zich een goed plan. Morgen worden we tussen 0630 en 0715 opgehaald.♡♡♡♡![]()
Plan goed, uitvoering minderquote:
Thanksquote:Op donderdag 23 januari 2025 02:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oké dan slaap lekker voor straks
YwThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
YNBASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
quote:Op donderdag 23 januari 2025 02:13 schreef Fogel het volgende:
YNBAGrappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡♡♡♡![]()
Truste
Pilletje net ingenomen dus ik ben zo weg. Anders ga ik hier in DTS zitten trippen.quote:
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 23-01-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3271 / +184 / +0 / 10943 / 11747
2. _UserName_ / 1357 / +159 / +4 / 1458 / 1845
3. Harrie / 1147 / +39 / +3 / 2975 / 3384
4. Dr.Mikey / 583 / +38 / +7 / 1067 / 1348
5. KillemWieft / 497 / +31 / +7 / 831 / 1084
6. drakin / 467 / +10 / +0 / 1634 / 1903
7. ToT / 368 / +20 / +0 / 3722 / 3997
8. Lovely / 313 / +6 / +0 / 2652 / 2971
9. kree / 302 / +4 / +0 / 2273 / 2507
10. HappyCharly / 294 / +18 / +26 / 1844 / 2047
11. mascara-klodder / 286 / +0 / +0 / 1578 / 1813
12. sinterklaaskapoentje / 273 / +22 / +0 / 2257 / 2529
13. hemarookworst / 265 / +2 / +0 / 1265 / 1480
14. AardappelSchotel / 262 / +8 / +0 / 1816 / 2062
15. MizzezAmy / 214 / +0 / +0 / 2447 / 2697
16. sp3c / 181 / +10 / +0 / 1085 / 1204
17. maily / 180 / +9 / +0 / 1975 / 2161
18. gebrokenglas / 173 / +12 / +0 / 1794 / 1985
19. roos94 / 144 / +0 / +0 / 420 / 500
20. loveyoulongtime / 125 / +4 / +1 / 1104 / 1189SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
quote:Op donderdag 23 januari 2025 02:30 schreef Monitor het volgende:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 23-01-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3271 / +184 / +0 / 10943 / 11747
2. _UserName_ / 1357 / +159 / +4 / 1458 / 1845
3. Harrie / 1147 / +39 / +3 / 2975 / 3384
4. Dr.Mikey / 583 / +38 / +7 / 1067 / 1348
5. KillemWieft / 497 / +31 / +7 / 831 / 1084
6. drakin / 467 / +10 / +0 / 1634 / 1903
7. ToT / 368 / +20 / +0 / 3722 / 3997
8. Lovely / 313 / +6 / +0 / 2652 / 2971
9. kree / 302 / +4 / +0 / 2273 / 2507
10. HappyCharly / 294 / +18 / +26 / 1844 / 2047
11. mascara-klodder / 286 / +0 / +0 / 1578 / 1813
12. sinterklaaskapoentje / 273 / +22 / +0 / 2257 / 2529
13. hemarookworst / 265 / +2 / +0 / 1265 / 1480
14. AardappelSchotel / 262 / +8 / +0 / 1816 / 2062
15. MizzezAmy / 214 / +0 / +0 / 2447 / 2697
16. sp3c / 181 / +10 / +0 / 1085 / 1204
17. maily / 180 / +9 / +0 / 1975 / 2161
18. gebrokenglas / 173 / +12 / +0 / 1794 / 1985
19. roos94 / 144 / +0 / +0 / 420 / 500
20. loveyoulongtime / 125 / +4 / +1 / 1104 / 1189DankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡♡♡♡![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ik ookThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
YNWAThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zit vaak wel een kleine week tussen bij haarquote:Op donderdag 23 januari 2025 01:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, werkt het op die manier? Een gehad is voorlopig niet nog een?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
R.I.P DTS.![]()
Maar even over Feyenoord, wedstrijdje hoor!quote:Op donderdag 23 januari 2025 03:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Die koet er weer een kind bij die woont bij ze moeder en heeft er al vier
Ja heerlijk he
R.I.P DTS.![]()
Lol wat is dezequote:Op donderdag 23 januari 2025 03:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die koet er weer een kind bij die woont bij ze moeder en heeft er al vierOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Deze gast heeft zo een rotkop jeetje.quote:Op donderdag 23 januari 2025 03:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die koet er weer een kind bij die woont bij ze moeder en heeft er al vier![]()
De vuurwerk specialist van NederlandThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Een jaar of 10 geleden was hij nog wel leuk, maar vind het tegenwoordig een betwetertje die de grenzen opzoekt en jankt als hij gepakt wordt omdat ie er overheen gaat.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ook pretparken/zwembaden wel met zijn Xtremeridesquote:Op donderdag 23 januari 2025 03:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
De vuurwerk specialist van Nederland
Ja met zo'n kan het niet anders dan misgaanOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nah, met zo'n vader wonen bij je oma lijkt mij ook geen goede bodem. Maar wie ben ikquote:Op donderdag 23 januari 2025 03:56 schreef sp3c het volgende:
Ja met zo'n kan het niet anders dan misgaan
Als je je kind uitperst en je denkt gvd wat een lelijk rotding, dan noem je het Djhalycia, weet je gelijk zeker dat het al 0-5 achter staat in het leven![]()
![]()
Shit stapelt opquote:Op donderdag 23 januari 2025 03:56 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nah, met zo'n vader wonen bij je oma lijkt mij ook geen goede bodem. Maar wie ben ikOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Die gast heeft gewon wat letters in de blender geflikkerd en ze op een bord gegooid. Dat gaat het worden!quote:Op donderdag 23 januari 2025 03:58 schreef roos94 het volgende:
Als je je kind uitperst en je denkt gvd wat een lelijk rotding, dan noem je het Djhalycia, weet je gelijk zeker dat het al 0-5 achter staat in het levenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja ken hem ook van zijn pretpark reviews vroeger maar hij maakt er af en toe er wel een zooitje van.quote:Op donderdag 23 januari 2025 03:52 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ook pretparken/zwembaden wel met zijn XtremeridesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Klopt, ik had 'm eerder wel hoog zitten, mede door het koe(t)-gedeelte maar nee. Hij is een schim van wat hij was en deedquote:Op donderdag 23 januari 2025 03:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja ken hem ook van zijn pretpark reviews vroeger maar hij maakt er af en toe er wel een zooitje van.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Door de week wonen ze bij dit lekkerdingquote:Op donderdag 23 januari 2025 03:56 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nah, met zo'n vader wonen bij je oma lijkt mij ook geen goede bodem. Maar wie ben ik
R.I.P DTS.![]()
Als dat de moeder is, dan is de nieuwe generatie tokkies geborenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ketjap manis.
Qua vrouw is hij er wel op vooruit gegaan.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Patty heet zeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Leuke snorquote:Op donderdag 23 januari 2025 04:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Door de week wonen ze bij dit lekkerding
[ afbeelding ]![]()
Ze schijnt nu een hoofddoek te dragen en naast Harrie te wonenquote:
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Lag al kon de slaap niet vatten.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Buurman is een keer rustig gelukkig meer zorgen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja hopelijk kan ik deze morgen een keer uitslapen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
zou mooi zijn idd, ben ik ook van plan morgen. Net nog wel ff een uurtje geslapen maar het ritme is helemaal naar de rukTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Hee Amy
Ook vervelden ja.. Nu moet ik zegen; uitslapen is voor mij na 7 uur wakker worde
![]()
R.I.P DTS.![]()
Hmm ja, ik ga voor na 9 uur wakker worden dan. Maar nog even een glaasje water er dan proberen nog paar uurtjes weer verder te slapen, beetje misselijk en hoofdpijn, gisteren te enerverende dag gehadCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Morguh .
nog steeds een internetstoring hier, nou ja niet alleen dat tv en telefoon doen het ook nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja vanaf gisteren middag rond 15.30 uurWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja en dan zit je daar, geen tv, geen radio, geen internet, geen telefoon
Jemig wat ben je verslaafd aan dat soort dingen zeg.
Mijn kleinzoon was niet te genieten gisteren avond
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Marioquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, ik kan gelukkig meeliften op de wifi van de buren.quote:Op donderdag 23 januari 2025 05:27 schreef _UserName_ het volgende:
je weet pas wat je mist, als het er niet meer is
Maar het is wel vreemd de hele avond tv kijken op je ipadWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe is het daar?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja, dat wel. wat zei de provider ervan dan?quote:Op donderdag 23 januari 2025 05:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik kan gelukkig meeliften op de wifi van de buren.
Maar het is wel vreemd de hele avond tv kijken op je ipadTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Het is een kabelbreuk. ZIjn heel veel mensen die niets hebbenquote:Op donderdag 23 januari 2025 05:31 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ja, dat wel. wat zei de provider ervan dan?
Ik las dat KPN, Hollands nieuwe en Odido gisteren ook storing hadden
Of dat al opgelost is weet ik nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: