SPOILER: speeldag 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 8Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?![]()
kukeluquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:33 schreef vul_maar_in het volgende:
@:kukelucucktsju10 heeft geen ballen.![]()
![]()
Je stelt me teleurquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hebben jullie een Nadje en droogje bij de wedstrijd?
What can change the nature of a man?![]()
WIE SJAL NOT WIE SJAL NOT BIE MOEFTquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De Kuip heeft een waas voor zijn ogen.
WIE SOEPPOT DE FAAYNOOOOOT BOYS
WIE SJAL NOT BIE MOEFT![]()
Er zijn geen middenvelders meer over helaas.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:34 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Stel...we offeren hem op. wat zetten we erin? oprechte vraag ik ken dat hele feyenoord niet![]()
We begonnen pas na 7 minuten.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:35 schreef leolinedance het volgende:
PIngel bij 45+9 ja??![]()
![]()
9 minuten blessuretijd in eerste helft?![]()
Gohquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De Kuip heeft een waas voor zijn ogen.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Vuurwerk enzo.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:35 schreef leolinedance het volgende:
![]()
9 minuten blessuretijd in eerste helft?Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Het is een complot!quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:35 schreef leolinedance het volgende:
![]()
Ja maar dat was omdat de domme Feyenoord-tokkies zich misdroegen (goh)quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:35 schreef leolinedance het volgende:
![]()
Ja kunnen we hier alles voor gaan lopen kauwenquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:35 schreef leolinedance het volgende:
![]()
Ja al een paar keer eerder dacht ik dat er werd afgefloten.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:35 schreef Slobeend het volgende:
Horen jullie ook een irritant fluitje?![]()
Zo'n iemand gun ik een tia.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:35 schreef Slobeend het volgende:
Ja heel irritantquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:35 schreef Slobeend het volgende:
![]()
pfff. spits erin en zeggen dattie moet zakken ofzo?quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er zijn geen middenvelders meer over helaas.![]()
Jij vast in je linkeroorquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:35 schreef Slobeend het volgende:
Geen spoilers aubquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bayern scoort zo twee keer binnen drie minuten.![]()
Dat zou ik eerder doen ja.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:36 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
pfff. spits erin en zeggen dattie moet zakken ofzo?![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:35 schreef ISVV het volgende:
[..]
WIE SJAL NOT WIE SJAL NOT BIE MOEFT
WIE SOEPPOT DE FAAYNOOOOOT BOYS
WIE SJAL NOT BIE MOEFT![]()
![]()
Heerlijk zo'n wedstrijd. Dit is Europa Cup voetbal. Alle mazzel hebben, goed counteren en een steeds meer gefrustreerde tegenstander.quote:
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Ach CityUn dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Je verwacht het niet hequote:Op woensdag 22 januari 2025 22:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja maar dat was omdat de domme Feyenoord-tokkies zich misdroegen (goh)![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heerlijk zo'n wedstrijd. Dit is Europa Cup voetbal. Alle mazzel hebben, goed counteren en een steeds meer gefrustreerde tegenstander.![]()
![]()
@RamboDirk is wel naar Tirolquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:37 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Gaat die Hancko deze winter nou nog weg?![]()
?quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:35 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ja kunnen we hier alles voor gaan lopen kauwen![]()
Osman wel.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Weet niet of Carranza nou beter is dan Nadje![]()
PALOBoot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Het zit Feyenoord niet speciaal tegenUn dann rettet kein Kavallerie,
mag het ook eens. de tottenham gal zit me nog diep.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heerlijk zo'n wedstrijd. Dit is Europa Cup voetbal. Alle mazzel hebben, goed counteren en een steeds meer gefrustreerde tegenstander.![]()
Hoe staat dit 2-0?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Ik zeg het. Paal Ha ha ha.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Dit is nog extremer dan PSG - PSV.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Oh PSG staat inmiddels voor.
Dan zullen die het wel gaan redden, salonremise antigenot.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
ajax- spursquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:39 schreef Adames het volgende:
Een psv shaktar scenario is nog alle tijd voorWhat can change the nature of a man?![]()
Nou jaquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja maar de blessurepech is zijn schuld ofzo
Deels toch wel![]()
Als Celtic 0-0 speelt dan zitten die wel in grote problemen met de huidige standen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Manchester City heeft wel een serieus probleem, of hebben die een makkelijke laatste pot thuis?quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh PSG staat inmiddels voor.
Dan zullen die het wel gaan redden, salonremise antigenot.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:38 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
mag het ook eens. de tottenham gal zit me nog diep.
Dat is erquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:40 schreef vul_maar_in het volgende:
je zou onderhand een schakelgenotje willen ook al is het groep.Un dann rettet kein Kavallerie,
Club Brugge-thuisquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Manchester City heeft wel een serieus probleem, of hebben die een makkelijke laatste pot thuis?![]()
Wie is die engnek ?quote:
Ok, dan zullen die het nog wel gaan reddenquote:
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
En 4-2
Pep
Un dann rettet kein Kavallerie,
Nee. VARREDquote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Brugge, dat gaat wel lukken zou je zeggen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Manchester City heeft wel een serieus probleem, of hebben die een makkelijke laatste pot thuis?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Net Beelen en Bijlow. (lol)quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:43 schreef Slobeend het volgende:
Schildkamp haalt direct alweer Osman en Mitchell door elkaar.
![]()
Salzburg scoort hun eerste doelpunt wat niet tegen Feyenoord is
Nou, dat zit als volgt. Feyenoord heeft die bal tot twee keer toe (regelementair) over de doellijn weten te krijgen. Bayern is dat nog niet gelukt.quote:
Stuur me gerust een DM voor meer duiding!![]()
F-je van de weekquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Nadje voetbalt mee als supporter.![]()
Nee, hij krijgt een opwaardering en verlenging. Heb ik vernomen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gaan ze Priske nu nog steeds ontslaan?![]()
Celtic-Barcelona. Jaar weet ik niet meer.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is nog extremer dan PSG - PSV.
Die zitten nu driftig te overleggen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gaan ze Priske nu nog steeds ontslaan?
"Ja zeg, hier hadden we niet op gerekend"
2004.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Celtic-Barcelona. Jaar weet ik niet meer.Yea, she's on crack.![]()
DM gestuurd, ik vind het lastig.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:44 schreef ISVV het volgende:
[..]
Nou, dat zit als volgt. Feyenoord heeft die bal tot twee keer toe (regelementair) over de doellijn weten te krijgen. Bayern is dat nog niet gelukt.
Dat zei ik , je had best een dagje kunnen wacten met je persbericht.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die zitten nu driftig te overleggen.
"Ja zeg, hier hadden we niet op gerekend"![]()
Geweldige coach he.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Met een trollenelftal 2-0 van Bayern winnen zou wel geniaal zijn.
quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:44 schreef ISVV het volgende:
[..]
Nou, dat zit als volgt. Feyenoord heeft die bal tot twee keer toe (reglementair) over de doellijn weten te krijgen. Bayern is dat nog niet gelukt.
Het is "reglementair"quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:45 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
DM gestuurd, ik vind het lastig.
Misschien dat het dan duidelijker wordt.Un dann rettet kein Kavallerie,
mouth breatherquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:46 schreef PSVCL het volgende:
dooie spits die Kane, zit geen emotie in die man
sad![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:45 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
DM gestuurd, ik vind het lastig.![]()
![]()
Blijven doneren.quote:Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Dat wilde ik aanpassen, maar met m'n dikke worstenvingers quote ik m'n eigen bericht.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het is "reglementair"
Misschien dat het dan duidelijker wordt.
Voel me nu als Mike vd Hoorn met die eigen goal![]()
Je bent een ranzige klomp cellen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:47 schreef ISVV het volgende:
[..]
Dat wilde ik aanpassen, maar met m'n dikke worstenvingers quote ik m'n eigen bericht.
Voel me nu als Mike vd Hoorn met die eigen goalYea, she's on crack.![]()
Het is niet officieel naar buiten gebracht hequote:Op woensdag 22 januari 2025 22:46 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dat zei ik , je had best een dagje kunnen wacten met je persbericht.
Ga krentenbrood met kaas eten trekpopquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:48 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Je bent een ranzige klomp cellen.![]()
Nu dat Celtic gaat winnen weet ik dat zo nog niet.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
Stuttgart - PSG volgende ronde salon-remise?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:47 schreef ISVV het volgende:
[..]
Dat wilde ik aanpassen, maar met m'n dikke worstenvingers quote ik m'n eigen bericht.
Voel me nu als Mike vd Hoorn met die eigen goal![]()
![]()
Met je pindakaas.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:48 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ga krentenbrood met kaas eten trekpopYea, she's on crack.![]()
*schaterlach*quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik ben ontzettend benieuwd of hij ook duidt vanuit een treurige hotelkamer in Oost-Berlijn.
Is een druilerige sporthal in Boshoven ook goed hahaha
Oh oh oh, zou een bepaalde Radio1 commentator zeggen. Ik was heerlijk bijgelovig vanavond. De vorige keer dat Feyenoord een imho kansloze wedstrijd ging voetballen tegen (ik meen) Benfica ben ik gewoon naar badminton training gegaan. Om in de rustmomenten tussen de lob drop oefeningen en wisselsprong-smash-routine even te checken hoe erg het ging worden. En ik ben niet teleurgesteld, want net als in die gare wedstrijd tegen Benfica heeft Feyenoord al mijn verwachtingen overtroffen. Wow, gewoon wow. Er sijpelen idd geruchten door hier dat Priske al ontslagen is ongeacht de uitslag. Well, dan kan ie zo in Dortmund beginnen. Me rug op dat Holy Fire
Stiekem hoop ik dat Priske A) die hele zeur discussie over de woorden Heilig en Vuur als motivator heeft gebruikt en B) dat Kompany en zijn elftal de hele zooi hier in Rotterdam kei en keihard hebben onderschat na dat echec tegen Bayer04. Helemaal niet des Bayerns eigenlijk, maar wel erg lekker af en toe. Ik zeg het nog eens, ik ben een grote fan van de nieuwe Champions League setup. De sjeiks van City en PSG zullen er zeker heeeeel anders over denken en misschien al lobbyen om dit geldverbrandend gedrocht (voor hun dan) weer af te voeren voor "gewoon" die vertrouwde poulefase. Ik hoop dat dat Zeker Niet Gebeurt."Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"![]()
Ik had een twee - nul voorsprong niet verwacht. Wellicht opbeurend voor het waardeloze seizoen dat ze tot nu toe hebben.![]()
Nu al door in de CL is wel gewoon uiterst knap.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:49 schreef Wotte het volgende:
Ik had een twee - nul voorsprong niet verwacht. Wellicht opbeurend voor het waardeloze seizoen dat ze tot nu toe hebben.![]()
Nouja, City/Brugge of een Portugese club uitgeschakeld dus, tenzij Stuttgart en PSG niet voor de salonremise gaan.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wie zal het zeggen, mijn waarde vrindquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:49 schreef Wotte het volgende:
Nee precies, dan is Stuttgart het bokje als Man City wintquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu dat Celtic gaat winnen weet ik dat zo nog niet.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Feyenoord heeft toch al tegen meerdere toptegenstanders heel goed gespeeldquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:49 schreef Wotte het volgende:
Ik had een twee - nul voorsprong niet verwacht. Wellicht opbeurend voor het waardeloze seizoen dat ze tot nu toe hebben.
Priskegod![]()
Nee, dan is Brugge natuurlijk de lul. En Zagreb. Of een van die twee Portugese teams als die verliezen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee precies, dan is Stuttgart het bokje als Man City wint[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nieuwe ebook van Sabata is uit, erg leukquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:49 schreef Sabata het volgende:
[..]
*schaterlach*
Oh oh oh, zou een bepaalde Radio1 commentator zeggen. Ik was heerlijk bijgelovig vanavond. De vorige keer dat Feyenoord een imho kansloze wedstrijd ging voetballen tegen (ik meen) Benfica ben ik gewoon naar badminton training gegaan. Om in de rustmomenten tussen de lob drop oefeningen en wisselsprong-smash-routine even te checken hoe erg het ging worden. En ik ben niet teleurgesteld, want net als in die gare wedstrijd tegen Benfica heeft Feyenoord al mijn verwachtingen overtroffen. Wow, gewoon wow. Er sijpelen idd geruchten door hier dat Priske al ontslagen is ongeacht de uitslag. Well, dan kan ie zo in Dortmund beginnen. Me rug op dat Holy Fire
Stiekem hoop ik dat Priske A) die hele zeur discussie over de woorden Heilig en Vuur als motivator heeft gebruikt en B) dat Kompany en zijn elftal de hele zooi hier in Rotterdam kei en keihard hebben onderschat na dat echec tegen Bayer04. Helemaal niet des Bayerns eigenlijk, maar wel erg lekker af en toe. Ik zeg het nog eens, ik ben een grote fan van de nieuwe Champions League setup. De sjeiks van City en PSG zullen er zeker heeeeel anders over denken en misschien al lobbyen om dit geldverbrandend gedrocht (voor hun dan) weer af te voeren voor "gewoon" die vertrouwde poulefase. Ik hoop dat dat Zeker Niet Gebeurt.![]()
Kobo plus abbonement, zou je ook moeten doen Maatquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:50 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nieuwe ebook van Sabata is uit, erg leuk
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"![]()
Feyenoord presteert al 2 seizoenen bovenmaats europees en ik geniet.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Feyenoord heeft toch al tegen meerdere toptegenstanders heel goed gespeeld
Priskegod![]()
Jazeker zal naar verwachting wel voorlopig het laatste seizoen zijn aldaar. Althans dat hoop ik.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nu al door in de CL is wel gewoon uiterst knap.![]()
goed verhaalquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:49 schreef Sabata het volgende:
[..]
*schaterlach*
Stiekem hoop ik dat Priske A) die hele zeur discussie over de woorden Heilig en Vuur als motivator heeft gebruikt en B) dat Kompany en zijn elftal de hele zooi hier in Rotterdam kei en keihard hebben onderschat na dat echec tegen Bayer04. Helemaal niet des Bayerns eigenlijk, maar wel erg lekker af en toe. Ik zeg het nog eens, ik ben een grote fan van de nieuwe Champions League setup. De sjeiks van City en PSG zullen er zeker heeeeel anders over denken en misschien al lobbyen om dit geldverbrandend gedrocht (voor hun dan) weer af te voeren voor "gewoon" die vertrouwde poulefase. Ik hoop dat dat Zeker Niet Gebeurt.![]()
Gestopt met lezen na *schaterlach*quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:49 schreef Sabata het volgende:
[..]
*schaterlach*
Die move van Amorim is zowel voor Sporting als Man U lekker gelopen welquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nouja, City/Brugge of een Portugese club uitgeschakeld dus, tenzij Stuttgart en PSG niet voor de salonremise gaan.
Gewoon papieren boeken lezen; dan leer je abonnement juist spellen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:51 schreef Sabata het volgende:
[..]
Kobo plus abbonement, zou je ook moeten doen MaatYea, she's on crack.![]()
Zou Musiala na vanavond wel Feyenoord spelers kennen?Un dann rettet kein Kavallerie,
Aiiiquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:51 schreef Sabata het volgende:
[..]
Kobo plus abbonement, zou je ook moeten doen Maat![]()
Bayern wint het op corners!Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Sporting zal wel minimaal een punt pakken tegen Bologna. Benfica ben ik nog niet zo zeker van dat die een punt gaan pakken in Turijn.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die move van Amorim is zowel voor Sporting als Man U lekker gelopen wel[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zpellling doee ik al 45 jaar fuot. tiepen ook. Kammenie schelen,quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:51 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Gewoon papieren boeken lezen; dan leer je abonnement juist spellen."Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"![]()
steesquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat komt omdat @:maxi-mus stees abbo zegt, @:GGMM ook![]()
![]()
Ik zie dit voor één keer door de fingers.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:53 schreef Sabata het volgende:
[..]
Zpellling doee ik al 45 jaar fuot. tiepen ook. Kammenie schelen,Yea, she's on crack.![]()
Ik zou die Priske houden inderdaad verliest van vrijwel iedereen maar je hebt er wel een paar memorabele potjes. Die pakken ze niet meer af.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Feyenoord heeft toch al tegen meerdere toptegenstanders heel goed gespeeld
Priskegod![]()
Jup.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:53 schreef leolinedance het volgende:
Was het een terechte pingel eigenlijk?![]()
Zeer zeker.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:53 schreef leolinedance het volgende:
Was het een terechte pingel eigenlijk?What can change the nature of a man?![]()
Ik raad Oeroeg van Hella Haasse aan.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:51 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Gewoon papieren boeken lezen; dan leer je abonnement juist spellen.Oh.![]()
Ranzige bigquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:54 schreef 3rr0r het volgende:
Zit een kruimel onder m'n d denk ik daarom niet betrouwbaar![]()
Morgen Twente, Ajax en AZ ook nog even winnen en het is DE Hollandsche week van 2025.What can change the nature of a man?![]()
Ach
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Lees eens Elementaire deeltjes van Michel Houellebecq.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik raad Oeroeg van Hella Haasse aan.Yea, she's on crack.![]()
4 puntjes.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:55 schreef Coco het volgende:
Morgen Twente, Ajax en AZ ook nog even winnen en het is DE Hollandsche week van 2025.![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:55 schreef Coco het volgende:
Morgen Twente en AZ ook nog even winnen en het is DE Hollandsche week van 2025.![]()
Voordeel van dat abbonement dat je er zeer belezen door lijkt. Slinger je overal wel even lekker tussendoor dat daar zoveel leuke boekjes op staan en zo'n keke ereader, ideaal.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:51 schreef Sabata het volgende:
[..]
Kobo plus abbonement, zou je ook moeten doen Maat
Worden ze nat van.![]()
Ajax in de vrieskou in Oost-Europa in een klein stadion met sintelbaan.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:55 schreef Coco het volgende:
Morgen Twente, Ajax en AZ ook nog even winnen en het is DE Hollandsche week van 2025.
Dat wordt een galavoorstelling.Oh.![]()
nou idd. (no jinx) maar wat een coefficientenfestijnquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:55 schreef Coco het volgende:
Morgen Twente, Ajax en AZ ook nog even winnen en het is DE Hollandsche week van 2025.![]()
Komt door dat vuurwerk. De andere wedstridjen zijn wel klaar nuquote:Un dann rettet kein Kavallerie,
JAAAAAAAAA, dikke middelvinger naar Iedereen die Priske weg wil"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"![]()
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
SODEKNETTER
ONGELOFELIJKGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
3-0, jeetje[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
DE UEDA CHAMPONS LEAGUEUn dann rettet kein Kavallerie,
Ik zag mensen 0-8 voorspellen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Als dit een FM-potje was had ik nu mijn laptop uit het raam geflikkerd
![]()
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Jammer van die eerste zinquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:56 schreef Zipportal het volgende:
VIEZE HATERS.
3-0
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:56 schreef Wotte het volgende:
[..]
Voordeel van dat abbonement dat je er zeer belezen door lijkt. Slinger je overal wel even lekker tussendoor dat daar zoveel leuke boekjes op staan en zo'n keke ereader, ideaal.
Worden ze nat van.![]()
![]()
Absurd dit. eerst die statistieken dan dit
Kun je dit misschien nader toelichten?quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:56 schreef Sabata het volgende:
JAAAAAAAAA, dikke middelvinger naar Iedereen die Priske weg wil![]()
Die Portugese back valt niet echt lekker in he
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Welkomquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:56 schreef Zipportal het volgende:
VIEZE HATERS.
3-0
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALeuk dat je er nog even bij bent
![]()
Nee, ik ga slapen, 5 uur weer op.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:57 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Kun je dit misschien nader toelichten?"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"![]()
RIP Bayern München|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
computerspelletjesquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:57 schreef TheVulture het volgende:
Als dit een FM-potje was had ik nu mijn laptop uit het raam geflikkerd![]()
![]()
nou nou nouquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:56 schreef Zipportal het volgende:
VIEZE HATERS.
3-0
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
Dat is typisch de mentaliteit van een echte CUPFIGHTERquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:58 schreef maxi-mus het volgende:
Oh nu is het opeens een KARAKTERELFTAL![]()
Ik vind die Hang in Boom ook leukquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:59 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ueda is de leukste Japanner op de Nederlandse velden.![]()
Priske gelijk aanstellen als zijn opvolgerquote:
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok![]()
Blijft sowieso wel bizar dat die daar hoofdtrainer is geworden eigenlijkquote:Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:59 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ueda is de leukste Japanner op de Nederlandse velden.What can change the nature of a man?![]()
Zo lekker in de kleedkamer krijsen zonder zelf de ironie ervan inzien wat voor voetballer hij zelf was.RED ONS HENNIEGOD![]()
Niet alleen winnen, ook de 0 houden
Dat Bayern weet ook weer waar het staat.Un dann rettet kein Kavallerie,
Dit is geilquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat is die van Don en Ad @:de_boswachterU MAD?![]()
Tegenover Bijlo.quote:Op woensdag 22 januari 2025 23:00 schreef Zorro het volgende:
Niet alleen winnen, ook de 0 houden
Dat Bayern weet ook weer waar het staat.![]()
Dan spreek jij het raar uitquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:59 schreef Wotte het volgende:
[..]
Laten we wel wezen het is ook gewoon een domme spelling van dat woord.![]()
@Scrummie was de enige die winst Feyenoord heeft voorspeld.quote:Op woensdag 22 januari 2025 23:00 schreef PSVCL het volgende:
[..]
was de enige die wist dat feyenoord punten zou pakkenWhat can change the nature of a man?![]()
En @Scrummie . Al begon die in de rust opeens met indekken.quote:Op woensdag 22 januari 2025 23:00 schreef PSVCL het volgende:
[..]
was de enige die wist dat feyenoord punten zou pakken![]()
FM?quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:57 schreef TheVulture het volgende:
Als dit een FM-potje was had ik nu mijn laptop uit het raam geflikkerdBoot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Oh dat wist ik niet, valt tegenquote:Op woensdag 22 januari 2025 23:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En @:scrummie . Al begon die in de rust opeens met indekken.
Binnensmonds en heel snel.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Football Managerquote:
Fleetwood Mac.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Forum Opties Forumhop: Hop naar: