Timede wel verkeerd maar zonder gevolgen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:20 schreef Binge-watch het volgende:
Nadje nog foutloos voorlopig. Volhouden!
quote:
De switch loopt hier lichtelijk achter merk ik.quote:
Voor de strijd om plek 8 maakt dit weinig uit natuurlijkquote:
Aangezien hij z'n oude niveau haalt, max 3 wedstrijdenquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:23 schreef bbuddybb het volgende:
Bijlow haalt weer zijn oude niveau.
Hoelang zou hij fit blijven deze keer?
Langer dan Stengs in elk gevalquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:23 schreef bbuddybb het volgende:
Bijlow haalt weer zijn oude niveau.
Hoelang zou hij fit blijven deze keer?
Bij DR Congo zou hij de beste speler zijn.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die had al 30 interlands achter z'n naam staan als het aan bepaalde Feyenoorders lag
Bayern krijgt best wat kansjes hier en daar, maar heel dominant vind ik ze eigenlijk niet. Ze hebben wel veel balbezit. Wat dat betreft lijken zij een beetje op ons in de Eredivisie.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:23 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ga eens iets geks zeggen: ik denk dat we niet de 0 houden vandaag.
Tja, met deze trainer is de conditie van de spelers niet beter gewordenquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:27 schreef De_Pel het volgende:
Het holy fire begint al wel een beetje op te raken in de eerste beentjes.
Jij mag daar niks over zeggen zolang Brubby Taylor en Rensch opgeroepen worden.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die had al 30 interlands achter z'n naam staan als het aan bepaalde Feyenoorders lag
Dat doe ik niet hoorquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij mag daar niks over zeggen zolang Brubby Taylor en Rensch opgeroepen worden.
De Robben onder de keepers.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:29 schreef hhh38 het volgende:
Zo zonde dat hij altijd geblesseerd raakt
Taylor hoort niet in dat rijtje thuisquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij mag daar niks over zeggen zolang Brubby Taylor en Rensch opgeroepen worden.
Zonder blessures was ie 5 jaar geleden al weggegaan en nu onbetwist eerste doelman geweest bij een Europese subtopper.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:29 schreef hhh38 het volgende:
Zo zonde dat hij altijd geblesseerd raakt
Bij hem hebben we in elk geval het vooruitzicht dat hij hiervan leert en die stap gaat makenquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:30 schreef bbuddybb het volgende:
Milambo jongeh. Het moet allemaal veel sneller.
Kwam er alleen makkelijk uit bij de geboorte.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:32 schreef ashardalan het volgende:
Heeft die Nadjé al een goede wedstrijd gespeeld?
Was je erbij?quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Kwam er alleen makkelijk uit bij de geboorte.
Zelfs dat betwijfel ik gezien zijn afmetingen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Kwam er alleen makkelijk uit bij de geboorte.
quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:35 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Zelfs dat betwijfel ik gezien zijn afmetingen.
Op Rijnmond worden ze helemaal gek. Ook vanwege die lulquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:35 schreef TweedeKlum het volgende:
Wie zit er op een fluit te blazen daar.
Heerlijk, zo’n potje waar hij niet hoeft te voetballenquote:
En Gonzalez, dan is de bingokaart zo vol.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:35 schreef Binge-watch het volgende:
Ik vrees dat we naast Nadje ook nog Mitchell gaan zien zo als Nieuwkoop kapot gaat
Bedoel je de eerste 8?quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:36 schreef De_Pel het volgende:
Wel bijzonder lekker dat je hem niet per se hoeft te winnen. Ook met 1 puntje ben je zeker van de eerste 24. Mocht je winnen dan kun je zomaar bij de eerste 16 komen.
Geplaatst bij loting toch?quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bedoel je de eerste 8?
Eerste 16 doet niet zoveel
16 is voordeliger voor de loting.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bedoel je de eerste 8?
Eerste 16 doet niet zoveel
quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:35 schreef bbuddybb het volgende:
Jongons, dit kan niet lang meer goed gaan.
Houd me vast.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:35 schreef TweedeKlum het volgende:
Wie zit er op een fluit te blazen daar.
Subsidiespeler. Dit kan écht niet.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:37 schreef hhh38 het volgende:
Ik zit hier echt hardop te lachen om Nadje. Slechtste voetballer ooit in de CL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |