Bayern krijgt best wat kansjes hier en daar, maar heel dominant vind ik ze eigenlijk niet. Ze hebben wel veel balbezit. Wat dat betreft lijken zij een beetje op ons in de Eredivisie.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:23 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ga eens iets geks zeggen: ik denk dat we niet de 0 houden vandaag.
Tja, met deze trainer is de conditie van de spelers niet beter gewordenquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:27 schreef De_Pel het volgende:
Het holy fire begint al wel een beetje op te raken in de eerste beentjes.
Jij mag daar niks over zeggen zolang Brubby Taylor en Rensch opgeroepen worden.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die had al 30 interlands achter z'n naam staan als het aan bepaalde Feyenoorders lag
Dat doe ik niet hoorquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij mag daar niks over zeggen zolang Brubby Taylor en Rensch opgeroepen worden.
De Robben onder de keepers.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:29 schreef hhh38 het volgende:
Zo zonde dat hij altijd geblesseerd raakt
Taylor hoort niet in dat rijtje thuisquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij mag daar niks over zeggen zolang Brubby Taylor en Rensch opgeroepen worden.
Zonder blessures was ie 5 jaar geleden al weggegaan en nu onbetwist eerste doelman geweest bij een Europese subtopper.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:29 schreef hhh38 het volgende:
Zo zonde dat hij altijd geblesseerd raakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |