SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
I knowquote:Op woensdag 22 januari 2025 20:45 schreef Harrie het volgende:
[..]
lach maar....... ik beb gewoon serieus
Vind lief
♡♡♡♡![]()
jij kent @Fogel nietquote:Op woensdag 22 januari 2025 20:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat een leraar met zelfmoord dreigt omdat zijn klas zo vervelend is?!![]()
![]()
Kaatje kopstandThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik ben altijd wel in voor een BBQquote:Op woensdag 22 januari 2025 20:49 schreef Harrie het volgende:
[..]
Jij mag ook wel een keer komen BBQen![]()
![]()
Nou nee, niet persoonlijk.quote:
Maar op zich lijkt het me niet een heel erg vreselijk persoon?
Al kan men als kind natuurlijk anders zijn.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
ben alleen bang dat je dan op het laatste moment toch afzegt..... geen idee waar dat vandaan komtquote:Op woensdag 22 januari 2025 20:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik ben altijd wel in voor een BBQ![]()
hij is de HELLquote:Op woensdag 22 januari 2025 20:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou nee, niet persoonlijk.
Al kan men als kind natuurlijk anders zijn.
erger bestaat niet![]()
![]()
Mensen denken wel vaker dat ik een kloontje van iemand benquote:Op woensdag 22 januari 2025 20:51 schreef Harrie het volgende:
[..]
ben alleen bang dat je dan op het laatste moment toch afzegt..... geen idee waar dat vandaan komt![]()
![]()
jij hebt het over een kloon, dat was niet wat ik bedoeldequote:Op woensdag 22 januari 2025 20:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Mensen denken wel vaker dat ik een kloontje van iemand ben![]()
![]()
Bedoelde... Ook gelezenquote:
(en had nogal wat klassen te gaan op het VWO![]()
![]()
En idd NL, ENG, DU én FR.... al liet ik Frans al vallen zo snel het kon)
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Oh dat dacht ik. Wat bedoel je dan wel?quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:53 schreef Harrie het volgende:
[..]
jij hebt het over een kloon, dat was niet wat ik bedoelde![]()
Zonde. Frans is de taal van de liefde. Desnoods betaald.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Bedoelde... Ook gelezen
(en had nogal wat klassen te gaan op het VWO![]()
![]()
En idd NL, ENG, DU én FR.... al liet ik Frans al vallen zo snel het kon)
Yea, she's on crack.![]()
L'amours Toujoursquote:Op woensdag 22 januari 2025 20:54 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Zonde. Frans is de taal van de liefde. Desnoods betaald.![]()
Ik liet Frans ook zo snel mogelijk vallen. Ik spreek geen woord Frans meer.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
dat je geen tijd hebt omdat je te druk bent met Bolken en geen risico wil nemenquote:Op woensdag 22 januari 2025 20:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh dat dacht ik. Wat bedoel je dan wel?![]()
Ik weet nog maar een paar woorden, maar daar kom je niet ver meequote:Op woensdag 22 januari 2025 20:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik liet Frans ook zo snel mogelijk vallen. En ik spreek geen woord Frans.![]()
![]()
Ik neem vast wel een keer rustquote:Op woensdag 22 januari 2025 20:55 schreef Harrie het volgende:
[..]
dat je geen tijd hebt omdat je te druk bent met Bolken en geen risico wil nemen![]()
![]()
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeee vreselijke taalquote:Op woensdag 22 januari 2025 20:54 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Zonde. Frans is de taal van de liefde. Desnoods betaald.
Mijn vader dweepte er helemaal mee en wilde graag dat wij (mn broeertje en in) er eindexamen in deden.
Maar nee, toch echt geen taalknobbel en ik ben een echte beta. Kon niet alle vakken houden, dus...
Had wel een 8e vak: Economie I .Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Risico?quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:55 schreef Harrie het volgende:
[..]
dat je geen tijd hebt omdat je te druk bent met Bolken en geen risico wil nemen♡♡♡♡![]()
Ik zou een fijne schoonzoon voor je vader zijn, maar ik wil je dat niet ook nog opdringen na dat trauma!quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeee vreselijke taal
Mijn vader dweepte er helemaal mee en wilde graag dat wij (mn broeertje en in) er eindexamen in deden.
Maar nee, toch echt geen taalknobbel en ik ben een echte beta. Kon niet alle vakken houden, dus...
Had wel een 8e vak: Economie I .Yea, she's on crack.![]()
Whahahaha!quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:57 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik zou een fijne schoonzoon voor je vader zijn, maar ik wil je dat niet ook nog opdringen na dat trauma!![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Frans is verschrikkelijk, zowel de taal als de man die de taal zo leuk vondquote:Op woensdag 22 januari 2025 20:54 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Zonde. Frans is de taal van de liefde. Desnoods betaald.Ow en het land is ook kut
![]()
![]()
Wat is er zo kut aan? En kom niet met dat geouwehoer van dat ze chauvinistisch zijn.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:58 schreef Harrie het volgende:
[..]
Frans is verschrikkelijk, zowel de taal als de man die de taal zo leuk vondOw en het land is ook kut
Gelukkig maarquote:Op woensdag 22 januari 2025 20:59 schreef Harrie het volgende:
[..]
Met jou wil ik geen risico nemen HC♡♡♡♡![]()
Heb er geen gevoel bij, vind de klanken gewoon niet tof en het is arrogant kutvolk daarom ook dat ik het land niet mag want ze hebben best mooie natuur maar die ga ik niet meer zien want verder dan overheen vliegen kom ik niet meerquote:Op woensdag 22 januari 2025 21:00 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Wat is er zo kut aan? En kom niet met dat geouwehoer van dat ze chauvinistisch zijn.![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:02 schreef Harrie het volgende:
[..]
Heb er geen gevoel bij, vind de klanken gewoon niet tof en het is arrogant kutvolk daarom ook dat ik het land niet mag want ze hebben best mooie natuur maar die ga ik niet meer zien want verder dan overheen vliegen kom ik niet meer
Daar is wat aan te doen hequote:Op woensdag 22 januari 2025 20:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou nee, niet persoonlijk.
Al kan men als kind natuurlijk anders zijn.
Het lag aan de klas, niet specifiek aan mij.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Man(3x) wie geloofd die shit nu nogquote:Op woensdag 22 januari 2025 21:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Daar is wat aan te doen he
Het lag aan de klas, niet specifiek aan mij.![]()
![]()
Alles.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:00 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Wat is er zo kut aan? En kom niet met dat geouwehoer van dat ze chauvinistisch zijn.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Jij niet, want je kent me. Moet je je eens klas van nog zo’n 25 als mij voorstellen joh.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:04 schreef Harrie het volgende:
[..]
Man(3x) wie geloofd die shit nu nogI'm surrounded by morons!
Een wat?quote:I'm surrounded by morons!
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Forum Opties Forumhop: Hop naar: