Trump is een kwaadaardige crimineel die achter de tralies thuishoort.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:21 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
En terecht. Trump is de redder van Amerika. Europa is te laat. En ironisch genoeg te “democratisch”.
Trump is redder van Amerika en daarmee het belangrijkste deel van de “Free World”. Maar daar kom jij over een jaartje of 10-15 nog wel achter, als Europa in steeds grotere chaos verkeerd.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:25 schreef Martinello het volgende:
[..]
Trump is een kwaadaardige crimineel die achter de tralies thuishoort.
Kun je daar wel Viaplay ontvangen?quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:17 schreef Eagles89 het volgende:
[..]. Ik heb inmiddels al een huis ver buiten Nederland gekocht
F1 TV is daar een stukkie goedkoper dan in NLquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:45 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Kun je daar wel Viaplay ontvangen?
Heerlijk dat jij je als gutmensch alvast een huis buiten Europa hebt gekocht. Waar maak je je dan nu nog druk om?quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:17 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Lol een “witte” man ook echt. Precies wat er zo misgaat in Nederland, jezelf “wit” noemen omdat je oh zi bang bent op de gevoelige teentjes van t import volk te trappen. Jij wenst iemand zeker ook een “fijn feest” ipv KERST feest. En voor het gescheiden zwemmen van mannen en vrouwen, nationale vrije dagen voor de Islam, overal alleen nog halal vreten, overal teksten in het Arabisch bij de gemeente zodat ze precies weten waar ze de huursubsidie en uitkering kunnen aanvragen, en de lijst wordt langer en langer. Sneu gutmensch. Maar van mij heb je in NL geen last meer, de ondergang van NL en West Europa jarenlang voorspellen en dan zelf er blijven wonen? Dat zou wel heel sneu en hypocriet zijn. Ik heb inmiddels al een huis ver buiten Nederland gekocht
Realisme.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:53 schreef Remco het volgende:
Het wekelijks stukje racisme met Wierd en Johan
Dat is een hele goeie, ik hield van Nederland, en het doet me heel veel pijn het te zien afglijden. Want er zijn nog heel veel hardwerkende sympathieke Hollandse families, zie de resultaten van de laatste verkiezingen, die om welke reden dan ook, wél in Nederland achterblijven.quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:15 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Heerlijk dat jij je als gutmensch alvast een huis buiten Europa hebt gekocht. Waar maak je je dan nu nog druk om?
Lijkt mij vrij logisch, die categorie hoort bij de zeldzame lui die dat niet nodig hoeven. Stinkend rijk in Nederland behoort niet tot de "allochtonen'.quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:17 schreef matthijst het volgende:
[..]
Realisme.
Gewoon zeldzaam dat er een blanke dader in opsporing verzocht zit.
Ach man, lees je eigen tekst nog een keer door, racist.quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:19 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Dat is een hele goeie, ik hield van Nederland, en het doet me heel veel pijn het te zien afglijden. Want er zijn nog heel veel hardwerkende sympathieke Hollandse families, zie de resultaten van de laatste verkiezingen, die om welke reden dan ook, wél in Nederland achterblijven.
Ja hoor. Want die allochtonen die je bij opsporing verzocht ziet hebben geen kansen gekregen in Nederland.quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:20 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Lijkt mij vrij logisch, die categorie hoort bij de zeldzame lui die dat niet nodig hoeven. Stinkend rijk in Nederland behoort niet tot de "allochtonen'.
Racist is tegenwoordig een geuzennaam. Het betekent namelijk dat je trots bent op de oorspronkelijke Nederlandse cultuur en samenleving en die graag wilt behouden. Dat je gewoon in het Nederlands in de supermarkt kunt vragen waar de melk staat, en je je eten en drinken in een restaurant niet in het Engels hoeft te bestellen. En je niet in een willekeurig winkelcentrum in de Randstad je een vreemde hoeft te voelen in eigen land. Dat Nederlandse gewoonten en tradities gewoon nog mogen blijven bestaan. Overigens is dat de samenleving en cultuur die DE reden was dat er massaal uit de Derde Wereld naar Nederland toe is geëmigreerd. Als dat racistisch is, dan is het een eer om racist genoemd te worden.quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:22 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ach man, lees je eigen tekst nog een keer door, racist.
Haha, en dan naar het buitenland verhuizenquote:Op donderdag 30 januari 2025 00:26 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Racist is tegenwoordig een geuzennaam. Het betekent namelijk dat je trots bent op de oorspronkelijke Nederlandse cultuur en samenleving en die graag wilt behouden. Dat je gewoon in het Nederlands in de supermarkt kunt vragen waar de melk staat, en je je eten en drinken in een restaurant niet in het Engels hoeft te bestellen. En je niet in een willekeurig winkelcentrum in de Randstad je een vreemde hoeft te voelen in eigen land. Dat Nederlandse gewoonten en tradities gewoon nog mogen blijven bestaan. Overigens is dat de samenleving en cultuur die DE reden was dat er massaal uit de Derde Wereld naar Nederland toe is geëmigreerd. Als dat racistisch is, dan is het een eer om racist genoemd te worden.
Blijf gewoon kijken, want Derksen is gewoon grappig en zeker niet ultra rechts.quote:Op donderdag 30 januari 2025 00:42 schreef APK het volgende:
Ik kijk dit vertiefte ultrarechtse kutprogramma overigens niet meer, als ik de reacties in dit topic lees was dat voor mij de juiste keuze
Lees je eigen tekst nog eens goed door met je 'tegenwoordig'. Tegenwoordig is namelijk dat je makkelijk universeel kunt communiceren, waaronder de engelse taal. En ik heb geen idee hoe jij jouw geschiedenislessen ooit hebt opgepikt, maar dat moet rampzalig zijn geweest als je het nu nog over de Derde Wereld hebt. Nee, ouwe witte kortzichtige bejaarde halfgare, er is maar EEN wereld.quote:Op donderdag 30 januari 2025 00:26 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Racist is tegenwoordig een geuzennaam. Het betekent namelijk dat je trots bent op de oorspronkelijke Nederlandse cultuur en samenleving en die graag wilt behouden. Dat je gewoon in het Nederlands in de supermarkt kunt vragen waar de melk staat, en je je eten en drinkin een restaurant niet in het Engels hoeft te bestellen. En je niet in een willekeurig winkelcentrum in de Randstad je een vreemde hoeft te voelen in eigen land. Dat Nederlandse gewoonten en tradities gewoon nog mogen blijven bestaan. Overigens is dat de samenleving en cultuur die DE reden was dat er massaal uit de Derde Wereld naar Nederland toe is geëmigreerd. Als dat racistisch is, dan is het een eer om racist genoemd te worden.
Snap je dan niet hoe triest het is? In plaats van dat je zegt wat klote zeg, dat je het land waarje ouders, grootouders en hun ouders woonden werkten en stierven, dat je dat gedag moet zeggen omdat je er je niet meer thuis kunt voelen, wat is er met Nederland gebeurd dat zoveel mensen zich zo voelen, in plaats van dat maak je me belachelijk. Maar ik kan je zeggen: ik ben niet de enige die vertrok, vertrekt en zal vertrekken. Je hebt geen idee hoe hard het momenteel gaat, en dit heeft het effect dat het alleen maar sneller achteruit holt in Nederland. Vermogende ondernemers, hard werkende belastingbetalende inwoners zonder enig crimineel verleden vertrekken, en de netto ontvangers blijven logischerwijs massaal achter. Wat weer tot gevolg heeft dat de kleinere groep netto betalers nóg meer zullen moeten inleveren, nóg zwaarder belast worden om de samenleving niet enorm diep te laten vallen. En precies dat is wat je momenteel ziet gebeuren, en nog veel erger zal zien worden: hogere bedragen aan je zorgverzekering, je belastingen hoger, de gemeentelijke heffingen hoger, accijns hard omhoog, compleet nieuwe belastingen, box 3 enorm omhoog, je eigen huis straks ook in box 3 want virtueel vermogen, electrische voordelen worden weer teruggedraaid om geld te besparen, wegenbelasting, suikerbelasting, hogere overdrachtsbelasting, kinderopvang flink omhoog, BTW verhoging (vandaag nog in het nieuws), hoger eigen risico, etc etc ALLES zal wel móeten stijgen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 00:39 schreef APK het volgende:
[..]
Haha, en dan naar het buitenland verhuizen
Ik vind het wel dapper dat je Nederland gaat verlaten. Stiekem speelt die gedachte steeds vaker door mijn hoofd. Maar ik heb (nog) redenen om hier te blijven, en ik zou niet weten waar ik heen moest en hoe ik daar dan mijn geld moet verdienen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 02:56 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Snap je dan niet hoe triest het is? In plaats van dat je zegt wat klote zeg, dat je het land waarje ouders, grootouders en hun ouders woonden werkten en stierven, dat je dat gedag moet zeggen omdat je er je niet meer thuis kunt voelen, wat is er met Nederland gebeurd dat zoveel mensen zich zo voelen, in plaats van dat maak je me belachelijk. Maar ik kan je zeggen: ik ben niet de enige die vertrok, vertrekt en zal vertrekken. Je hebt geen idee hoe hard het momenteel gaat, en dit heeft het effect dat het alleen maar sneller achteruit holt in Nederland. Vermogende ondernemers, hard werkende belastingbetalende inwoners zonder enig crimineel verleden vertrekken, en de netto ontvangers blijven logischerwijs massaal achter. Wat weer tot gevolg heeft dat de kleinere groep netto betalers nóg meer zullen moeten inleveren, nóg zwaarder belast worden om de samenleving niet enorm diep te laten vallen. En precies dat is wat je momenteel ziet gebeuren, en nog veel erger zal zien worden: hogere bedragen aan je zorgverzekering, je belastingen hoger, de gemeentelijke heffingen hoger, accijns hard omhoog, compleet nieuwe belastingen, box 3 enorm omhoog, je eigen huis straks ook in box 3 want virtueel vermogen, electrische voordelen worden weer teruggedraaid om geld te besparen, wegenbelasting, suikerbelasting, hogere overdrachtsbelasting, kinderopvang flink omhoog, BTW verhoging (vandaag nog in het nieuws), hoger eigen risico, etc etc ALLES zal wel móeten stijgen.
Waar ik mijn huis heb wonen zo ontzettend veel Nederlanders die zich niet meer thuis voelden in Nederland, en ik voel me daar ontzettend thuis, en nee, niet omdat er per se zoveel Nederlanders wonen, maar er wonen mensen die dezelfde waarden en normen delen, en ik kan niet wachten Nederland voorgoed te verlaten.
Helaas wel. Anders hadden die zwarte idioten mooi op hun eigen wereld kunnen blijven.quote:Op donderdag 30 januari 2025 01:08 schreef Firuze60 het volgende:
[..]t. Nee, ouwe witte kortzichtige bejaarde halfgare, er is maar EEN wereld.
Wederom onnodig huidskleur benoemen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 01:08 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Lees je eigen tekst nog eens goed door met je 'tegenwoordig'. Tegenwoordig is namelijk dat je makkelijk universeel kunt communiceren, waaronder de engelse taal. En ik heb geen idee hoe jij jouw geschiedenislessen ooit hebt opgepikt, maar dat moet rampzalig zijn geweest als je het nu nog over de Derde Wereld hebt. Nee, ouwe witte kortzichtige bejaarde halfgare, er is maar EEN wereld.
quote:Op donderdag 30 januari 2025 00:42 schreef APK het volgende:
Ik kijk dit vertiefte ultrarechtse kutprogramma overigens niet meer, als ik de reacties in dit topic lees was dat voor mij de juiste keuze
grappig, ik zag deze week nog blanke daders uit noord-Holland voorbij komen die Roemeense kunstschatten hadden geroofd.quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:17 schreef matthijst het volgende:
[..]
Realisme.
In het begin was het nog wel vermakelijk, inmiddels wordt het wel een beetje vervelend.quote:Op donderdag 30 januari 2025 02:56 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Snap je dan niet hoe triest het is? In plaats van dat je zegt wat klote zeg, dat je het land waarje ouders, grootouders en hun ouders woonden werkten en stierven, dat je dat gedag moet zeggen omdat je er je niet meer thuis kunt voelen, wat is er met Nederland gebeurd dat zoveel mensen zich zo voelen, in plaats van dat maak je me belachelijk. Maar ik kan je zeggen: ik ben niet de enige die vertrok, vertrekt en zal vertrekken. Je hebt geen idee hoe hard het momenteel gaat, en dit heeft het effect dat het alleen maar sneller achteruit holt in Nederland. Vermogende ondernemers, hard werkende belastingbetalende inwoners zonder enig crimineel verleden vertrekken, en de netto ontvangers blijven logischerwijs massaal achter. Wat weer tot gevolg heeft dat de kleinere groep netto betalers nóg meer zullen moeten inleveren, nóg zwaarder belast worden om de samenleving niet enorm diep te laten vallen. En precies dat is wat je momenteel ziet gebeuren, en nog veel erger zal zien worden: hogere bedragen aan je zorgverzekering, je belastingen hoger, de gemeentelijke heffingen hoger, accijns hard omhoog, compleet nieuwe belastingen, box 3 enorm omhoog, je eigen huis straks ook in box 3 want virtueel vermogen, electrische voordelen worden weer teruggedraaid om geld te besparen, wegenbelasting, suikerbelasting, hogere overdrachtsbelasting, kinderopvang flink omhoog, BTW verhoging (vandaag nog in het nieuws), hoger eigen risico, etc etc ALLES zal wel móeten stijgen.
Waar ik mijn huis heb wonen zo ontzettend veel Nederlanders die zich niet meer thuis voelden in Nederland, en ik voel me daar ontzettend thuis, en nee, niet omdat er per se zoveel Nederlanders wonen, maar er wonen mensen die dezelfde waarden en normen delen, en ik kan niet wachten Nederland voorgoed te verlaten.
Alle blanken het land uit!quote:Op donderdag 30 januari 2025 07:45 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
grappig, ik zag deze week nog blanke daders uit noord-Holland voorbij komen die Roemeense kunstschatten hadden geroofd.
Moeilijk woord?quote:Op donderdag 30 januari 2025 07:45 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
grappig, ik zag deze week nog blanke daders uit noord-Holland voorbij komen die Roemeense kunstschatten hadden geroofd.
quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:17 schreef matthijst het volgende:
[..]
Realisme.
Die was toch gecanceld?quote:
En Rutte wat is die dan wel nietquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:25 schreef Martinello het volgende:
Trump is een kwaadaardige crimineel die achter de tralies thuishoort.
Prima oplossing ditquote:Op donderdag 30 januari 2025 16:37 schreef Mylene het volgende:
Wat een verschil, Albert i.p.v. Gijp.
Geilquote:
Een kasthomo.quote:Op donderdag 30 januari 2025 16:33 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En Rutte wat is die dan wel niet
Over criminele eikels gesproken.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:46 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dyantha Brooks morgen![]()
Eens kijken of ze nog iets gaan zeggen over haar schoonvader Erik de Vlieger
Jij hebt professionele hulp nodig.quote:Op donderdag 30 januari 2025 16:33 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En Rutte wat is die dan wel niet
Ik snap je volledig. Het ligt ook een beetje aan de leeftijd die iemand heeft. En hoeveel hulbehoevende familie/kinderen/vrienden etc je hebt. Maar ook dichtbij Nederland denk ik dat er nog genoeg kansen zijn. Noorwegen, Finland, Zwitserland, misschien Denemarken, Polen, Hongarije en Oostenrijk ook nog wel, zijn landen die het in het toekomstige Europa heel erg goed gaan doen verwacht ik. En dan ben je met de auto of het vliegtuig relatief snel heen en weer naar Nederlandquote:Op donderdag 30 januari 2025 07:00 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Ik vind het wel dapper dat je Nederland gaat verlaten. Stiekem speelt die gedachte steeds vaker door mijn hoofd. Maar ik heb (nog) redenen om hier te blijven, en ik zou niet weten waar ik heen moest en hoe ik daar dan mijn geld moet verdienen.
Maar ik snap je frustratie, het begint hier ook steeds meer te spelen.
@Nober en ik zien liever DeeGodin.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:21 schreef Van_Poppel het volgende:
Benieuwd of Sensi weer van de partij is
Ik ben al een hele tijd gestopt met kijken.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:Nober en ik zien liever DeeGodin.
Hij springt zo uit een taart.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Genee zal wel een hele lucratieve schnabbel hebben.
SOW dat is een flinke opkomst idd. Zie je niet vaak.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
https://alarmeringen.nl/u(...)pad-zz-in-soest.html
Deze dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |