Over criminele eikels gesproken.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:46 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dyantha Brooks morgen![]()
Eens kijken of ze nog iets gaan zeggen over haar schoonvader Erik de Vlieger
Jij hebt professionele hulp nodig.quote:Op donderdag 30 januari 2025 16:33 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En Rutte wat is die dan wel niet
Ik snap je volledig. Het ligt ook een beetje aan de leeftijd die iemand heeft. En hoeveel hulbehoevende familie/kinderen/vrienden etc je hebt. Maar ook dichtbij Nederland denk ik dat er nog genoeg kansen zijn. Noorwegen, Finland, Zwitserland, misschien Denemarken, Polen, Hongarije en Oostenrijk ook nog wel, zijn landen die het in het toekomstige Europa heel erg goed gaan doen verwacht ik. En dan ben je met de auto of het vliegtuig relatief snel heen en weer naar Nederlandquote:Op donderdag 30 januari 2025 07:00 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Ik vind het wel dapper dat je Nederland gaat verlaten. Stiekem speelt die gedachte steeds vaker door mijn hoofd. Maar ik heb (nog) redenen om hier te blijven, en ik zou niet weten waar ik heen moest en hoe ik daar dan mijn geld moet verdienen.
Maar ik snap je frustratie, het begint hier ook steeds meer te spelen.
@Nober en ik zien liever DeeGodin.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:21 schreef Van_Poppel het volgende:
Benieuwd of Sensi weer van de partij is
Ik ben al een hele tijd gestopt met kijken.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:Nober en ik zien liever DeeGodin.
Hij springt zo uit een taart.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Genee zal wel een hele lucratieve schnabbel hebben.
SOW dat is een flinke opkomst idd. Zie je niet vaak.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
https://alarmeringen.nl/u(...)pad-zz-in-soest.html
Deze dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |