16e keer alquote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:40 schreef MadMaster het volgende:
En terwijl ik probeer iets te vinden over het protest, kom ik dit tegen:
[ afbeelding ]
https://x.com/NLRebellion/status/1901543710770307097
Ik vind het best angstwekkend hoe makkelijk bepaalde figuren te programmeren zijn.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:39 schreef Red_85 het volgende:
stijve aap heeft echt met iedereen ruzie zo te zien.
Aan wie ligt het nou?
Dat zag je toch ook tijdens de corona periode?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:46 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Ik vind het best angstwekkend hoe makkelijk bepaalde figuren te programmeren zijn.
Organisatoren opsporen en arresteren. ME neerzetten en schade verhalen op die teringlijers.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:40 schreef MadMaster het volgende:
En terwijl ik probeer iets te vinden over het protest, kom ik dit tegen:
[ afbeelding ]
https://x.com/NLRebellion/status/1901543710770307097
Sociale media algoritmes doen daar hard aan mee, de zg Fabeltjesfuikquote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:23 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat zag je toch ook tijdens de corona periode?
Simpel beïnvloedbaar en te winnen met de 'juiste manier' van informatie te vreten geven.
Dit ja.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:25 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Sociale media algoritmes doen daar hard aan mee, de zg Fabeltjesfuik
Is trouwens niet alleen voor antivax of zo, maar voor eigenlijk alles. Of het nu de schade van stikstof is, de vleesindustrie, klimaat, asielzoekers, huizenschaarste, armoede in Nederland, kwaliteit van het onderwijs, inzet van landbouwchemie, whatever, Als je daar in sociale media een paar keer op klikt wordt je volgestopt met bevestiging van vooroordelen.quote:
XR, Pro Palestijnse denonstraties, beroepsdemonstrant…quote:XR stapt naar de rechter na huisbezoek politie, ook korpschef kritisch
Korpschef Janny Knol is kritisch op het politieoptreden bij een huisbezoek aan een klimaatactiviste in Amersfoort. Beelden hiervan circuleren op sociale media en roepen veel reacties op. Extinction Rebellion (XR) laat dinsdag weten naar de rechter te stappen.
Een vrouw die vaker heeft meegedaan aan pro-Palestijnse demonstraties deelde dit weekend op sociale media beelden van een huisbezoek van de politie. De agent aan de deur vroeg de activist of zij van plan was vaker naar demonstraties te gaan en wat haar standpunt was.
Ik weet niet hoor, maar ik begin niet gelijk te filmen als de politie aan m'n deur staat.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:45 schreef MadMaster het volgende:
Best wel vervelend, als je door anderen getreiterd wordt tijdens je dagelijkse activiteiten…
[..]
XR, Pro Palestijnse denonstraties, beroepsdemonstrant…
https://www.nu.nl/binnenl(...)pschef-kritisch.html
FTFYquote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:25 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit ja.
Pure aids die algoritmes social media.
Achterlijk zijn de bedrijven en de aanhangers daarvan omdat die de atmosfeer niet schoon willen laten èn die de jongere generaties geen ruim stuk land gunnen om onafhankelijk van de bedrijven te kunnen leven.quote:Op dinsdag 8 april 2025 20:12 schreef Nober het volgende:
Achterlijk links.
[ x ]
https://x.com/Sandervandam2/status/1909265411830358449
Zonder te werken, op kosten van de staat?quote:Op dinsdag 8 april 2025 20:23 schreef torentje het volgende:
[..]
Achterlijk zijn de bedrijven en de aanhangers daarvan omdat die de atmosfeer niet schoon willen laten èn die de jongere generaties geen ruim stuk land gunnen om onafhankelijk van de bedrijven te kunnen leven.
En wat is jouw bijdrage aan een betere wereld? Hand ophouden en ageren?quote:Op dinsdag 8 april 2025 20:23 schreef torentje het volgende:
[..]
Achterlijk zijn de bedrijven en de aanhangers daarvan omdat die de atmosfeer niet schoon willen laten èn die de jongere generaties geen ruim stuk land gunnen om onafhankelijk van de bedrijven te kunnen leven.
Ik probeer mensen bewust te maken van het onrecht dat mensen wordt aangedaan door de bedrijven en hun aanhangers.quote:Op woensdag 9 april 2025 12:16 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
En wat is jouw bijdrage aan een betere wereld? Hand ophouden en ageren?
Zie mijn reactie aan onderwater.quote:Op woensdag 9 april 2025 11:59 schreef Gia het volgende:
[..]
Zonder te werken, op kosten van de staat?
Een stuk land kun je kopen, als je eerst werkt en spaart en/of een hypotheek kunt krijgen.
Enige wat je bereikt is aversie.quote:Op woensdag 9 april 2025 12:39 schreef torentje het volgende:
[..]
Ik probeer mensen bewust te maken van het onrecht dat mensen wordt aangedaan door de bedrijven en hun aanhangers.
Dat staat jou als aanhanger van een bedrijf of als zijnde een bedrijfsleider echter niet aan is te zien aan de vijandige reacties op mijn bijdrages.quote:Op woensdag 9 april 2025 12:43 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Enige wat je bereikt is aversie.
Je lult alleen maar
Als het overal stinkt moet je misschien eens onder je eigen schoenzolen kijken.quote:Op woensdag 9 april 2025 12:39 schreef torentje het volgende:
[..]
Ik probeer mensen bewust te maken van het onrecht dat mensen wordt aangedaan door de bedrijven en hun aanhangers.
Daarbij, jij negeert volkomen (bewust of onbewust) het gegeven dat bedrijven en hun aanhangers slechts met groter geweld nemen en niet willen delen.
Jij rijdt geen auto? Gebruikt nooit het vliegtuig? Woont in een tiny house off-grid? Doet geen boodschappen, maar verbouwt je eigen groente en fruit? Oftewel: Jij maakt geen gebruik van alles wat die bedrijven vervaardigen?quote:Op woensdag 9 april 2025 12:39 schreef torentje het volgende:
[..]
Daarbij, jij negeert volkomen (bewust of onbewust) het gegeven dat bedrijven en hun aanhangers slechts met groter geweld nemen en niet willen delen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |