SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Nee we gaan gelukkig uit van maar 3 weken. Voor die 2 jaar had ik depressieve periodes maar dat was altijd wel te overzien. Ik kon in elk geval altijd doorgaan met werk. Nu niet.quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:09 schreef ToT het volgende: [..] Je verblijf daar is toch 3 maand? Dus 3 weken kijken om te zien wat voor behandeling je nodig hebt. Als je eerlijk laat merken hoe je je voelt, is het voor hen ook duidelijker wat er aan de hand is. Serieus man, niet opgeven nu! Ook geen masker opzetten van "Ik ga dit wel effetjes ownen!" (in tegenstelling tot wat ik zei voor je er naar toe ging). Laat gewoon zien dat je je eenzaam voelt; dat soort gevoelens zijn waarvoor je daar bent! Die moeten ze juist zien zodat je het over 3 weken kunt aanpakken. Het is nu 3 weken ff flink afzien, maar je zit al 2 jaar in de shit (en als ik het me goed herinner was ze jaren daarvoor sowieso ook niet altijd even happy.) Het is nu een relatief korte pittige periode, maar dat is beter dan dat je in de loop van de komende jaren steeds verder en verder en verder afglijdt en in een nog ergere situatie terecht komt dan wat je deze 3 weken gaat meemaken.
Er is eigenlijk niet iets wat ik therapie zou noemen tot nu toe.quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:10 schreef ToT het volgende: [..] Tijdens deze observatieperiode, maar over 3 weken krijg je therapie aangeboden op basis van wat ze de komende 3 weken bij je observeren, toch?
Ja dank je voor de steun ...quote::')![]()
quote:![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:15 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
JahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dicteerknop op m’n iPhone. Speech to text werkt uitstekend.quote:
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
uhuquote:Op woensdag 22 januari 2025 13:16 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dicteerknop op m’n iPhone. Speech to text werkt uitstekend.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dus alleen 3 weken observatie en dan ga je daar weer weg?quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee we gaan gelukkig uit van maar 3 weken. Voor die 2 jaar had ik depressieve periodes maar dat was altijd wel te overzien. Ik kon in elk geval altijd doorgaan met werk. Nu niet.
[..]
Er is eigenlijk niet iets wat ik therapie zou noemen tot nu toe.
[..]
Ja dank je voor de steun ...sinterklaaskapoentje
![]()
Ik hoop hetquote:Op woensdag 22 januari 2025 13:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus alleen 3 weken observatie en dan ga je daar weer weg?:')![]()
Dus het is allemaal heel onduidelijk daar?quote:
Misschien zit je daar 3 weken, misschien langer.
Misschien is het alleen observatie, misschien komt ook nog therapie?
Is het überhaupt wel uitgelegd wat er gaat gebeuren?sinterklaaskapoentje
![]()
Het is echt ter observatie bedoelt, das wel duidelijk. Das het doel. En dan misschien vervolgbehandeling hier zoals bv ECT.quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus het is allemaal heel onduidelijk daar?
Misschien zit je daar 3 weken, misschien langer.
Misschien is het alleen observatie, misschien komt ook nog therapie?
Is het überhaupt wel uitgelegd wat er gaat gebeuren?:')![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het is echt ter observatie bedoelt, das wel duidelijk. Das het doel. En dan misschien vervolgbehandeling hier zoals bv ECT.Okee dan!
sinterklaaskapoentje
![]()
Oef, ECT is wel hefty shit dacht ik.quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het is echt ter observatie bedoelt, das wel duidelijk. Das het doel. En dan misschien vervolgbehandeling hier zoals bv ECT.
Maar wel mensen die er baat bij hebben.
Ik zou het zelf wel eng hebben gevonden, maar bij mij hielp EMDR afdoende
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
lekker nauwquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
lekker nauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Fijn dat dat jou hielp. Ik heb er niet zoveel aan want helemaal geen trauma's of andere redenen voor deze depressie. Die is er gewoon zonder reden.quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Oef, ECT is wel hefty shit dacht ik.
Maar wel mensen die er baat bij hebben.
Ik zou het zelf wel eng hebben gevonden, maar bij mij hielp EMDR afdoende:')![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
lekker nauwVieze vrouw!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Nee, dat had ik al in je R&P topic gelezenquote:Op woensdag 22 januari 2025 13:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Fijn dat dat jou hielp. Ik heb er niet zoveel aan want helemaal geen trauma's of andere redenen voor deze depressie. Die is er gewoon zonder reden.
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@sinterklaaskapoentje
![]()
Dank voor dequote:Op woensdag 22 januari 2025 13:34 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, dat had ik al in je R&P topic gelezen
:')![]()
Een worst zoals een worst hoort te zijnquote:Op woensdag 22 januari 2025 13:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat is wel een worst hoor heesinterklaaskapoentje
![]()
Ja ken GI Joe wel, maar vraag me niet wie dit isquote:Op woensdag 22 januari 2025 13:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jaren 80 cartoon volgens mij.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie is dit.???quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja ken GI Joe wel, maar vraag me niet wie dit isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wie is dit.???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
de man die GI JOE aanmoedigtquote:Op woensdag 22 januari 2025 13:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja ken GI Joe wel, maar vraag me niet wie dit isThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
GI JOE de tekenfilmquote:
met stranger danger enzovoortThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nooit gekekenquote:Op woensdag 22 januari 2025 13:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
GI JOE de tekenfilm
met stranger danger enzovoort![]()
![]()
Dora?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2025 14:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dora?Ik kijk blijkbaar niet zoveelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2025 14:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dora?Paw Patrol daar zijn mijn neefjes gek opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')![]()
En jij ook?quote:Op woensdag 22 januari 2025 14:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Paw Patrol daar zijn mijn neefjes gek op![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Is het al tijd om in een zwembad te plonzen?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
sorry
heb vanaf mijn 4de tot mijn 16de altijd moeten fietsen
eerst basisschool 4 km
en daarna vo 13 km
ik vind het goed zo
ik ga wel lekker lopenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 22-01-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3190 / +170 / +103 / 10715 / 11485
2. _UserName_ / 1353 / +170 / +159 / 1424 / 1805
3. Harrie / 1105 / +3 / +0 / 2829 / 3209
4. Dr.Mikey / 574 / +26 / +36 / 1042 / 1317
5. KillemWieft / 486 / +12 / +27 / 802 / 1050
6. drakin / 467 / +54 / +10 / 1634 / 1903
7. ToT / 359 / +8 / +11 / 3674 / 3939
8. Lovely / 307 / +35 / +0 / 2587 / 2900
9. kree / 298 / +0 / +0 / 2251 / 2479
10. mascara-klodder / 286 / +0 / +0 / 1578 / 1813
11. HappyCharly / 264 / +34 / +14 / 1756 / 1946
12. hemarookworst / 263 / +15 / +0 / 1260 / 1470
13. sinterklaaskapoentje / 262 / +16 / +11 / 2195 / 2462
14. AardappelSchotel / 260 / +46 / +6 / 1812 / 2056
15. MizzezAmy / 214 / +24 / +0 / 2447 / 2697
16. sp3c / 181 / +24 / +10 / 1079 / 1198
17. gebrokenglas / 172 / +5 / +11 / 1764 / 1953
18. maily / 171 / +20 / +0 / 1918 / 2097
19. roos94 / 144 / +0 / +0 / 420 / 500
20. loveyoulongtime / 120 / +0 / +0 / 1088 / 1171SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
13km lopen ook?quote:Op woensdag 22 januari 2025 14:27 schreef greysbones het volgende:
sorry
eerst basisschool 4 km
en daarna vo 13 km
ik vind het goed zo
ik ga wel lekker lopenI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Wax on, wax off!quote:
Of bedoel je deze man van de televisie?
FOK!ker Tong80 in VoetbalKrexxx bij de KRO in 1997![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2025 14:27 schreef greysbones het volgende:
sorry
eerst basisschool 4 km
en daarna vo 13 km
ik vind het goed zo
ik ga wel lekker lopen
Doen!quote:Op woensdag 22 januari 2025 14:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Wilde ik ook ooit een bolkplaatje van maken!
Ik heb je liggen met 2kmquote:Op woensdag 22 januari 2025 14:27 schreef greysbones het volgende:
sorry
eerst basisschool 4 km
en daarna vo 13 km
ik vind het goed zo
ik ga wel lekker lopen![]()
![]()
![]()
Genoeg medicijnen.
(Hij had het over een Speedy Gonzalez aan zijn deur die zijn medicijnen kwam brengen.)![]()
Ow, wil je dat? 😧quote:
Ja maar ik ken je ambities niet.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
* gebrokenglas zwaait terug naar iedereen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
* Lovely zwaait naar Gebrokenglasquote:Op woensdag 22 januari 2025 14:58 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas zwaait terug naar iedereen
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja en koude boven benen..quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:01 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Lekker bezig hoorLekker frisse neus nu zeker.
Morgen even een thermolegging kopen"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
ik heb geen puf vandaag
vanavond nog een stuk lopen
regende hier net
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hier nog droog, rond uur of vijf pas regen..quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:05 schreef greysbones het volgende:
ik heb geen puf vandaag
vanavond nog een stuk lopen
regende hier net"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik wil graag een rondje hardlopen, maar voelde na de vorige keer wat weerstand aan de hamstring erna, dus toch maar even 2 dagen extra rust. Leer het eindelijk eens om naar t lichaam te luisten. Heeft wat jaren geduurd dat wel.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Echt erg hard gelachenquote:Eerste 3 afleveringen stonden erop. Hoop dat de rest er snel op staat, want kan niet wachten
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
ik had ze dus ook alle 3 al gezienquote:Op woensdag 22 januari 2025 15:16 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Echt erg hard gelachenEerste 3 afleveringen stonden erop. Hoop dat de rest er snel op staat, want kan niet wachten
dacht dat er nog 1 wasThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Voor een tientje?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor een tientje?KoopjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Eerste seizoen vond ik niet leuk. 2e met arjan ederveen vond ik wel erg grappig. Dit seizoen tot nu toe ook leuk.quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Eerste 2 seizoenen gezien. Was best matig. En nu zitten er een hoop onbekenden bij?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Nou misschien eens kijken als ik me verveelquote:Op woensdag 22 januari 2025 15:22 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Eerste seizoen vond ik niet leuk. 2e met arjan ederveen vond ik wel erg grappig. Dit seizoen tot nu toe ook leuk.![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor een tientje?Artwork ziet er erg uit als magic the gatheringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
ik ken ze allemaalquote:Op woensdag 22 januari 2025 15:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Eerste 2 seizoenen gezien. Was best matig. En nu zitten er een hoop onbekenden bij?
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
wie ken je niet van Seizoen 3 dan?quote:
die isabella kan ik me voorstellenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik moet nog eens goed kijken, maar zag een plaatje waar ik er een aantal niet van kendequote:Op woensdag 22 januari 2025 15:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
wie ken je niet van Seizoen 3 dan?
die isabella kan ik me voorstellen![]()
Ja zo kunnen jullie nooit winnenquote:Op woensdag 22 januari 2025 15:38 schreef maily het volgende:
[..]
Waarom laat jij KaToetje zo laufen?!![]()
![]()
Ik had het topic op het ene scherm open staan, maar was op het andere scherm kleurplaten aan het uitprinten voor Mini-ToT en zijn harem-hoofddame!quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:38 schreef maily het volgende:
[..]
![]()
Echt hoorquote:Op woensdag 22 januari 2025 15:38 schreef maily het volgende:
[..]
I'm surrounded by morons!
Oh, nog niet vol?
quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:49 schreef Fogel het volgende:
[ link | afbeelding ]
#zwaarlevengaatdoor
#geenbiertoegestaanbijzwembadboehoe![]()
![]()
Da's dan wel een #heelswaerleefûhhhquote:Op woensdag 22 januari 2025 15:49 schreef Fogel het volgende:
[ link | afbeelding ]
#geenbiertoegestaanbijzwembadboehoe
~ Brigitte K.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@sinterklaaskapoentje
![]()
Het is hier trouwens wel toegestaan om een dutje te doen. Dat is wel fijn.:')![]()
Nu wachten op de resultaten?quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Net vragenlijst en fysieke tests gehadsinterklaaskapoentje
![]()
Nee het was een nulmeting. Later gaan ze de zelfde vragen opnieuw doen. En fysiek alles in orde.quote::')![]()
Ah kijk, da's tenminste iets series!quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Net vragenlijst en fysieke tests gehad![]()
![]()
Zat ik me ook al af te vragen!quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wie gebruikte die woorden ook al weer![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ja voelde me wel serieus genomen ook al was het een stagiair die het deedquote::')![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Abraham Mquote:Op woensdag 22 januari 2025 15:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wie gebruikte die woorden ook al weerProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Dat badje ziet er uit alsof er net een baby in heeft zitten schijtenquote:Op woensdag 22 januari 2025 15:49 schreef Fogel het volgende:
[ link | afbeelding ]
#zwaarlevengaatdoor
#geenbiertoegestaanbijzwembadboehoe![]()
Maximaal genieten dus![]()
![]()
Ik denk dat dat Fogel zelf wasquote:Op woensdag 22 januari 2025 16:00 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat badje ziet er uit alsof er net een baby in heeft zitten schijten![]()
Maximaal genieten dus![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2025 16:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nope bird komt aan de trekken![]()
![]()
Maak er wat moois vanquote:Op woensdag 22 januari 2025 16:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Maar goed ik ben schilderen![]()
![]()
Nee ging over beschuldigingen aan zijn adres.quote:Op woensdag 22 januari 2025 16:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja in de zaak Wilders was het niet?quote:De bekende advocaat sleepte de journalist destijds voor de rechter nadat die Moszkowicz in een radiouitzending ''maffiamaatje'' had genoemd.
De kortgedingrechter had daar geen moeite mee. Zij oordeelde dat Moszkowicz een hoge boom is, die wind moet kunnen vangen. Bovendien vond zij dat Kelder over voldoende feitelijke gronden beschikte waarop hij die pittige kwalificatie kon baseren. Moszkowicz, die in februari de verdediging van Willem Holleeder neerlegde, noemde het oordeel van de rechter ''infaam en abject''.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ben benieuwdquote:Op woensdag 22 januari 2025 16:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zal het resultaat l posten![]()
![]()
Ah lekker, was je moe na de tests?quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Het is hier trouwens wel toegestaan om een dutje te doen. Dat is wel fijn.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Fijn!quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja voelde me wel serieus genomen ook al was het een stagiair die het deed![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2025 16:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat daar nooit een happy hardcore versie van gemaakt is zeg....Gemiste kans...
![]()
![]()
Ja van Peppie en Kokkie is het bijvoorbeeld wel gedaan, en de mosselman enzo, waarom hier niet van?quote:![]()
![]()
Misschien wel hoor, heb nog ergens zo'n Hakkuh top 100 liggen, misschien staat ie er wel opquote:Op woensdag 22 januari 2025 16:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja van Peppie en Kokkie is het bijvoorbeeld wel gedaan, en de mosselman enzo, waarom hier niet van?![]()
![]()
BBQ staat aan redelijk stabiel op 110 raden, bacon er op, rookhout er in..... en nu wachten![]()
@Paul zet hem er maar bijredelijk op tijd vandaag
**PLOPPERDEPLOPPERDEPLOP**
![]()
![]()
![]()
Proost![]()
Zo zijn wijquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik lees nooit terug Kapoentje, dus mijn vraag: Hoe gaat het, beetje vol te houdenquote:Op woensdag 22 januari 2025 16:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Lag daarvoor in mijn bed![]()
![]()
Helaas, nee.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Gelukt!quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Forum Opties Forumhop: Hop naar: