nee hoor hoeft geen een van die mafklappers dood, laat ze maar lekker tekeer gaanquote:Op woensdag 22 januari 2025 20:37 schreef Nexum het volgende:
Woke is zooooo gevaarlijk!!! Boehoe links wil ons vernietigen neeeeee transgenders maken mijn leven kapoooooot ik moet ze allemaal dood zien en wel NU!!!!![]()
![]()
We zullen het hier nooit over eens wordenquote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Ik vind Halsema eng, Klaver eng, Timmermans eng, Linkse mafklappers, allemaal. Niet te pruimen. En hun aanhang vind ik werkelijk verschrikkelijk en vooral dom. Maar Trump en zijn vriendjes zijn niet dom.
En dat is het grote verschil.
Ik houd ervan zaken scherp neer te zetten, dan begrijpen ze mij beter.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hier valt niet tegenop te discussiėren.![]()
Maar hee, ze hebben wel een dagje kunnen lachen om DEI-managers die de laan uit zijn gestuurd.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:04 schreef Jan_Onderwater het volgende:
ik schat dat de mensen die op hem gestemd hebben de meeste pijn gaan hebben
Onenigheid, een felle strijd,quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:15 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
We zullen het hier nooit over eens worden
jawel Trump heeft ook de popular vote binnengehaaldquote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee hoor, de meeste Amerikanen hebben helemaal niet op hem gestemd. Hij heeft de meeste kiesmannen gekregen en helaas zijn ook heel wat stemgerechtigde Amerikanen niet gaan stemmen.
.quote:Donald Trump's victory in individual votes marks the first time in 20 years the Republican presidential candidate won the popular vote.
The last time the Republican presidential candidate won the popular vote was in 2004, when incumbent George W. Bush defeated John Kerry
Het gaat niet om de popular vote.quote:Op donderdag 23 januari 2025 06:52 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
jawel Trump heeft ook de popular vote binnengehaald
https://www.fox9.com/news(...)-harris-donald-trump
[..]
.
Waarmee?quote:Op donderdag 23 januari 2025 07:52 schreef Mutant01 het volgende:
De deadline is verstreken toch? Is er al wat concreets gebeurd?
Die was al langer tanende.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:00 schreef matthijst het volgende:
Eens kijken hoe lang die regenbooghype hier nog standhoudt.
Icarus Musk taking off.quote:Op woensdag 22 januari 2025 14:13 schreef Vostok het volgende:
Zo makkelijk gaat dat, met een beetje hulp van een vriend.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 januari 2025 07:50 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Het gaat niet om de popular vote.
200 miljoen stemgerechtigden, circa 75 miljoen Trump-stemmers. Daar doelt ze op.
Er is altijd wel een manier te vinden om te spinnen, he... hou ajb op.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee hoor, de meeste Amerikanen hebben helemaal niet op hem gestemd. Hij heeft de meeste kiesmannen gekregen en helaas zijn ook heel wat stemgerechtigde Amerikanen niet gaan stemmen.
Trump had een gewone meerderheid maar geen absolute meerderheid van de stemmen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 08:26 schreef Red_85 het volgende:
[..]
[..]
Er is altijd wel een manier te vinden om te spinnen, he... hou ajb op.
Feit blijft, hij heeft de meerderheid van de stemmen gekregen. Dat er een hoop stemgerechtigden niet zijn komen opdagen, moeten zij weten.
Het treinnetwerk mag wel op de schip idd. Slaat helemaal ergens op voor zo'n groot land.quote:Op woensdag 22 januari 2025 11:44 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik verwacht van de Trump regering dat men electrische hogesnelheids treinen op zonnenergie aan gaat leggen van Oost naar West , en van Noord naar Zuid
daar is Musk heel erg voor
Er hangen toch wat deadlines aan. Overheidswebsites over dit onderwerp moesten op zwart en vanaf woensdag moesten alle mensen die op basis van DEI aan de slag zijn naar huis worden gestuurd. Dus mijn vraag is of dit nu ook is gebeurd?quote:
Dus? Moet het andere volk maar opkomen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Trump had een gewone meerderheid maar geen absolute meerderheid van de stemmen.
Geen van beiden kwam boven de 50% uit.
Dat is niet relevant in een first-past-the-postsysteem.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Maar hij zit in het Witte Huis en Biden niet meer. Kamala evenmin.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je maakt je zorgen?quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Er hangen toch wat deadlines aan. Overheidswebsites over dit onderwerp moesten op zwart en vanaf woensdag moesten alle mensen die op basis van DEI aan de slag zijn naar huis worden gestuurd. Dus mijn vraag is of dit nu ook is gebeurd?
Jij lijkt mij iemand die het vooroordelen niet schuwt! Iedereen die rechts is, is slim en alle linkse mensen zijn dom volgens jou?quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Ik vind Halsema eng, Klaver eng, Timmermans eng, Linkse mafklappers, allemaal. Niet te pruimen. En hun aanhang vind ik werkelijk verschrikkelijk en vooral dom. Maar Trump en zijn vriendjes zijn niet dom.
En dat is het grote verschil.
Genuanceerde post…quote:Op vrijdag 24 januari 2025 00:11 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Jij lijkt mij iemand die het vooroordelen niet schuwt! Iedereen die rechts is, is slim en alle linkse mensen zijn dom volgens jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |