Het hanteren van een zogeheten 'merit-based' systeem heeft niets te maken met haat, angst of het christendom. Kwaliteit moet simpelweg altijd leidend zijn, anders functioneert alles in de maatschappij minder goed.quote:Op woensdag 22 januari 2025 11:30 schreef ems. het volgende:
Typisch zo'n verzonnen 'vijand' voor het bange en haatvolle christelijke/trumpiaanse volk.
True, het worden weer 4 spectaculaire jarenquote:Op woensdag 22 januari 2025 11:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nou ja zeg eerlijk het is wel een vermakelijke shitshow. Dat wordt de komende 4 jaar gigantisch smullen en vooral heel dankbaar zijn dat er een flinke sloot water tussen hier en daar zit die bovendien elk jaar zo'n 2 centimeter in de breedte groeit.
volgende US verkiezingen zal wel weer een Trump worden denk ik, Eric loopt zich al vast warmquote:Op woensdag 22 januari 2025 11:10 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Voor de conservatieve achterban is dit juist wel belangrijk. En Trump weet dat heeeeel goed.
Dit zijn weer belangrijke overwinningen die het goed doen bij de achterban.
En waar ze weer vrolijk mee kunnen schermen bij de volgende verkiezingen.
ik verwacht van de Trump regering dat men electrische hogesnelheids treinen op zonnenergie aan gaat leggen van Oost naar West , en van Noord naar Zuidquote:Op woensdag 22 januari 2025 11:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Trump is een product van een falend politiek systeem. Dat was Biden ook. Het kan natuurlijk niet veel slechter dan Trump verwacht niet dat een verrot systeem ineens fantastische resultaten gaat geven.
Jammer dat dat niet van toepassing is op Trump en de absolute fucking muppets die hij in de regering heeft gezet. Geld en ja-knikken is leidend.quote:Op woensdag 22 januari 2025 11:33 schreef HowardRoark het volgende:
[..]Kwaliteit moet simpelweg altijd leidend zijn, anders functioneert alles in de maatschappij minder goed.
uiteindelijk?quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:07 schreef RotatoR het volgende:
Uiteindelijk zal hier ook wel die anti-woke trend zichtbaar worden aangezien we alles van de VS overnemen.
Klopt maar voor mjin gevoel is die beweging al lang en breed op gang, helaas.quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:10 schreef RotatoR het volgende:
[..]
We lopen meestal een paar jaar achter op de VS.
Vergeet niet de mensen met twee rechterhanden.quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:59 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ja, dit betreft inderdaad beleid dat nogal wordt omarmd binnen progressief en linkse kringen.
En dit zorgt er vervolgens voor dat mensen worden aangenomen op basis van onveranderlijke kenmerken en niet op kwaliteit. Je kunt best rekening houden met kleine dingen, zoals Henk die intellectueel uitstekend functioneert maar in een rolstoel zit of Anja die fantastisch kan programmeren maar een stotterprobleem heeft.
Maar het is op geen enkele manier acceptabel om individuen uit minderheidsgroepen, zonder de juiste competenties (of met aantoonbaar mindere competenties), aannemen voor posities enkel omdat zij tot een bepaalde minderheidsgroep behoren. Dit komt dus neer op het voortrekken op basis van etniciteit, huidskleur, seksuele oriëntatie of (zelfverzonnen) geslacht.
klopt Europees welquote:Op woensdag 22 januari 2025 12:13 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Klopt maar voor mjin gevoel is die beweging al lang en breed op gang, helaas.
quote:Polen wil als nieuwe EU-voorzitter mes zetten in Green Deal van Timmermans: ‘Als we failliet gaan, kunnen we niets doen voor het milieu’
author avatar
Alexander Bakker
Aangepast: 9 min geleden15 min geledenin Buitenland
Straatsburg - In een vlammende toespraak in het Europees Parlement heeft de Poolse premier Donald Tusk opgeroepen tot deregulering.
Als het aan hem ligt gaat het mes in de Green Deal van voormalig Eurocommissaris Frans Timmermans. „
Als wij failliet gaan kunnen we niets doen voor het milieu.”
De Amerikaanse president stelt mensen aan die hij het meest geschikt acht. Het staat je vrij het daar niet mee eens te zijn.quote:Op woensdag 22 januari 2025 11:52 schreef ems. het volgende:
[..]
Jammer dat dat niet van toepassing is op Trump en de absolute fucking muppets die hij in de regering heeft gezet. Geld en ja-knikken is leidend.
Ik zie hier nog geen BOA voor de deur van het toilet staan die mij om mijn legitimatie vraagt, eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:13 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Klopt maar voor mjin gevoel is die beweging al lang en breed op gang, helaas.
nou ik vond Biden meer een clown eigenlijkquote:
Biden was meer dementquote:Op woensdag 22 januari 2025 12:25 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nou ik vond Biden meer een clown eigenlijk
Racistische of op andere kenmerken discriminerende quota en doelstellingen ben ik eigenlijk ook wel klaar mee. Racisme is slecht tenzij het "positief" is en dan heel verbaasd zijn als mensen boos worden en denken dat je gek bent.quote:Op woensdag 22 januari 2025 11:30 schreef ems. het volgende:
Typisch zo'n verzonnen 'vijand' voor het bange en haatvolle christelijke/trumpiaanse volk.
De Amerikaanse president stelt mensen aan die hij 'op tv heb gezien'. 19 mensen van Fox.quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:17 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De Amerikaanse president stelt mensen aan die hij het meest geschikt acht. Het staat je vrij het daar niet mee eens te zijn.
Ik durf te wedden dat die het beter zouden doen dan ons huidig kabinet.quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:26 schreef probeer het volgende:
[..]
De Amerikaanse president stelt mensen aan die hij 'op tv heb gezien'. 19 mensen van Fox.
Stel je eens voor dat Schoof een stel BN-ers van de tv in diens kabinet plaatst.
De BBB het het al geprobeerd. Ziet er leuk uit op tv, maar komt in de 2e kamer niet verder dan totaal gepruts.quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:26 schreef probeer het volgende:
[..]
De Amerikaanse president stelt mensen aan die hij 'op tv heb gezien'. 19 mensen van Fox.
Stel je eens voor dat Schoof een stel BN-ers van de tv in diens kabinet plaatst.
Ja weet je, zo onderhand weet ik niet of die nou perse incapabeler zouden zijn dan de huidige selectie.quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:26 schreef probeer het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |