Dat zal nooit gebeuren, Tesla heeft DEI allang de deur uitgedaanquote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:43 schreef Vvdjemoeder het volgende:
En nu die gay teslas nog verboden maken
dus dit is voortaan weer een vrouw ?quote:
Misschien had het geholpen als je inhoudelijk op mijn post was ingegaan. In plaats van deze geveinsde verontwaardiging.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ah, ik zie dat ik bij de rationele en stabiele personen ook de FOK!gebruiker @:inslagenreuring had moeten toevoegen. Dezelfde teksten en kreten. 'Afwijkende minderheden de norm', echt, hoe krijg je het zelfs maar getypt zonder zelf van schaamte onder de tafel te kruipen? En dan zeggen dat minderheden mentale hulp nodig hebben.. Un-fucking-believable.
Dat dikgedrukte, wat bedoel je daar precies mee? oprechte vraagquote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:37 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Volgens mij was het tot de woke-waanzin redelijk vastomlijnd wat 'normaal' was.
Toen we afwijkende minderheden de norm gingen maken is het misgegaan. Gelukkig heeft de VS die bullshit nu de deur gewezen en dat volgt hier hopelijk snel.
Hopelijk krijgen de genoemde groepen snel mentale hulp. Maar dat grafsfeertje alsof ze op de trein geladen worden is walgelijk misplaatst.
Ze mogen gewoon nog werken, naar school of vrij rondlopen en op vakantie hoor.
Het is onmogelijk inhoudelijk in te gaan op een post die geen inhoud heeft, maar alleen een verzameling onderbuik kreten bevat, die geen enkele worteling hebben in de realiteit.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:56 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Misschien had het geholpen als je inhoudelijk op mijn post was ingegaan. In plaats van deze geveinsde verontwaardiging.
Gemiste kans.
Want al het boze rechtse volk zit op Xquote:Op woensdag 22 januari 2025 16:59 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Tja dan snap ik dat je niet weet wat er leeft bij het boze rechtse volluk.
Dat doet deze user nooit.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:56 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Misschien had het geholpen als je inhoudelijk op mijn post was ingegaan. In plaats van deze geveinsde verontwaardiging.
Gemiste kans.
Er zit wel een representatieve vertegenwoordigingquote:Op zaterdag 25 januari 2025 08:42 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Want al het boze rechtse volk zit op X
Als je dat echt denkt dan snap ik jou angst voor "rechts" wel.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:11 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Er zit wel een representatieve vertegenwoordiging
Als voorbeeld gaan we aanspreekvormen hij/zij wijzigen, genderneutrale toiletten, posters van transmensen in de Hema. Je kunt je geslacht wijzigen op je paspoort en in transitie gaan als je 14 bent.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 03:53 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Dat dikgedrukte, wat bedoel je daar precies mee? oprechte vraag
Ja, we moeten terug naar de jaren 50, toen homosexualiteit nog onder het strafrecht viel en het ok was voor militairen om vreedzame burgers van openbare pleinen af te meppen. Ik stel voor dat je (bepaalde fracties in) de tweede kamer een brief stuurt en vraagt om ‘transgenderisme’ op te nemen in het WvS. En misschien kan homosexualiteit er dan gelijk weer bij. Ben je ook gelijk van dat LHGBTIA+ gedoe af.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:29 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Als voorbeeld gaan we aanspreekvormen hij/zij wijzigen, genderneutrale toiletten, posters van transmensen in de Hema. Je kunt je geslacht wijzigen op je paspoort en in transitie gaan als je 14 bent.
En dat allemaal omdat minder dan 0.5% last heeft van deze tragische problematiek. Dat vind ik bizar.
Dat moet je ook niet willen normaliseren imo.
Een apart hokje voor ze maken omdat ze ook normaal gevonden willen worden. Wat een dommig concept.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, we moeten terug naar de jaren 50, toen homosexualiteit nog onder het strafrecht viel en het ok was voor militairen om vreedzame burgers van openbare pleinen af te meppen. Ik stel voor dat je (bepaalde fracties in) de tweede kamer een brief stuurt en vraagt om ‘transgenderisme’ op te nemen in het WvS. En misschien kan homosexualiteit er dan gelijk weer bij. Ben je ook gelijk van dat LHGBTIA+ gedoe af.
Gewoon weer normaal doen is voldoende.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, we moeten terug naar de jaren 50, toen homosexualiteit nog onder het strafrecht viel en het ok was voor militairen om vreedzame burgers van openbare pleinen af te meppen. Ik stel voor dat je (bepaalde fracties in) de tweede kamer een brief stuurt en vraagt om ‘transgenderisme’ op te nemen in het WvS. En misschien kan homosexualiteit er dan gelijk weer bij. Ben je ook gelijk van dat LHGBTIA+ gedoe af.
Oh, wat is normaal? Zijn we ineens allemaal hetzelfde? Wat is ‘gewoon’?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:53 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Gewoon weer normaal doen is voldoende.
Oh nee dadelijk kunnen homos niet meer trouwen in bepaalde Amerikaanse staten. Einde van de wereld.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:48 schreef Harmankardon het volgende:
https://www.nytimes.com/2(...)e-supreme-court.html
Daar gaat ie, 2025 wordt echt een topjaar.
Waarom zou je dat recht af willen pakken van een groep mensen? Het is niet dat er ook maar iemand slechter van wordt als homo's kunnen trouwen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:09 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Oh nee dadelijk kunnen homos niet meer trouwen in bepaalde Amerikaanse staten. Einde van de wereld.
Jawel. Ik vind dat het niet hoort dus ik word er slechter van.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:15 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het is niet dat er ook maar iemand slechter van wordt als homo's kunnen trouwen.
Hoe precies?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:16 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Jawel. Ik vind dat het niet hoort dus ik word er slechter van.
Er zijn mensen die het normaal vinden dat er homo's zijn. Of wil je gaan opleggen dat een Staatscommissie bepaalt wat 'normaal' is in jouw land? Dat is al eens geprobeerd, niet zo ver hier vandaan, zo'n 90 jaar geleden. Pakte ook niet zo denderend uit.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:53 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Gewoon weer normaal doen is voldoende.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |