SPOILER: speeldag 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 8Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?![]()
Man man man manquote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:14 schreef Bomenverzameling het volgende: Ik ben het met Mex eens. Je mag hier gewoon rood voor geven. Het is zwaar, maar volgens de regels..
Noot noot.![]()
Heb je niet door hoe treurig je bent door elke keer persoonlijk te worden en te gaan schelden? Alleen omdat iemand een andere mening heeft? Je zou hier maar je plezier uithalen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:14 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zie: de dorpsgek vindt dat het rood is en dus was het geen rood.![]()
![]()
De dorpsgek roept vooral wat tegen PSV is.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:14 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zie: de dorpsgek vindt dat het rood is en dus was het geen rood.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Die verdediging van PSV is echt zo matig, met name de backpositiesOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Dit gaat snel mis zo.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Als je een dorpsgek ‘dorpsgek’ noemt is het geen schelden, Pipo.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:16 schreef CR7 het volgende:
[..]
Heb je niet door hoe treurig je bent door elke keer persoonlijk te worden en te gaan schelden? Alleen omdat iemand een andere mening heeft? Je zou hier maar je plezier uithalen.![]()
Ik vind ook dat ie hem niet hoeft te geven, maar geen duidelijke fout helaasquote:
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Eens hoor. Het gaat ook ieder weekend altijd weer over de VAR.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:16 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De VAR heeft het voetbal alleen maar verneukt. Afschaffen.
Noot noot.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: