SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BB deelt Axel mee dat Lennie is vertrokken - 21 januari 2025.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
rateltjequote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vragen om een schroevedraaier, was hij er al lang bij meegeleverd ....
geen idee ik herstel nog van het fluiten van Niels terwijl de stream nog op 600% stond na de fluistersessie van Sharice en Milenaquote:
Het geluid hard zetten is altijd een risico als je een koptelefoon op hebt.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:58 schreef ledn81 het volgende:
[..]
geen idee ik herstel nog van het fluiten van Niels terwijl de stream nog op 600% stond na de fluistersessie van Sharice en Milena
Matheus komt er bij zitten. Hij zegt dat hij een vlinder is.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:58 schreef Rhosyn het volgende:
Gefluister tussen Milena, Wicky en Charice.
Prima bondje, man en Belg eruit ... lijkt mij het meest logischquote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi bondje, Sharice, Milena, Wicky and Mattheus ....
Toch denk ik dat Matt Jeff niet laat schieten.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi bondje, Sharice, Milena, Wicky and Mattheus ....
Klopt denk ik. Diverse keren overleggen al gehad, vooral met Milena en beetje mensen uithoren.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik denk en hoop dat Sharice heel geraffineerd is ....
Nee, maar ik denk dat Jeffrey Niels ook liever kwijt is ....quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:03 schreef zodeju het volgende:
Toch denk ik dat Matt Jeff niet laat schieten.
Klinkt als een goed ideequote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:04 schreef ledn81 het volgende:
Milena, Wicky en Sharice willen op Niels..
Wicky heeft dubbele stem dan vermoed ik?
Die wil de dubbele stem inzetten op Niels?
Ik denk het wel, hij ziet ook wat Jeff doet en Matt is niet zo.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Toch denk ik dat Matt Jeff niet laat schieten.
Ja, alhoewel Niels niet direct een gevaar is voor hem....Denk dat hij Jordy liever heeft.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, maar ik denk dat Jeffrey Niels ook liever kwijt is ....
Ohw ja, slim van je.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:06 schreef BB-King het volgende:
Denk wel dat de DMs ditmaal genomineerd kunnen worden.
Jordy had immers ook met het spel van daarnet een nominatie target kunnen pakken.
2 dagen geleden zei jeff idd dat hij wel op jordy zou willen stemmenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, alhoewel Niels niet direct een gevaar is voor hem....Denk dat hij Jordy liever heeft.
Deze week kochtenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:04 schreef ledn81 het volgende:
Milena, Wicky en Sharice willen op Niels..
Wicky heeft dubbele stem dan vermoed ik?
Die wil de dubbele stem inzetten op Niels?
Nahhh, maatjes hoeven ook niet persee het zelfde te zijn. Denk dat Matt Jeff ontzettend goed kan doen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:06 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik denk het wel, hij ziet ook wat Jeff doet en Matt is niet zo.
Je bent een held @rinardoquote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:09 schreef rinardo het volgende:
[..]
Deze week kochten
Jordy De terugkaatser 800 euro
Wicky heeft er 3 gekocht Dubbele stem, De Censuur en De Wraak.
Sharice kocht 1 van 3000 euro,De zwarte gerechtigheid
Dit is wel weer heel leuk om naar te luisteren.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:11 schreef Kissingbird het volgende:
op stream 1 hebben ze het over de bewoners op stream 2
op stream 2 hebben ze het over de bewoners op stream 1
Kon ik beiden gesprekken maar volgen!quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:11 schreef Kissingbird het volgende:
op stream 1 hebben ze het over de bewoners op stream 2
op stream 2 hebben ze het over de bewoners op stream 1
Er zitten 2 mensen die opnemen mee te kijken dus dat komt vast goedquote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:12 schreef Verity het volgende:
[..]
Kon ik beiden gesprekken maar volgen!
En jeffreyquote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:14 schreef ledn81 het volgende:
Het zou briljant zijn om nu Niels en Jordy erop te zetten
voor de derde keer een boze jordyquote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:14 schreef ledn81 het volgende:
Het zou briljant zijn om nu Niels en Jordy erop te zetten
Straks gaan Matt en Jeff nog samen bespreken wat elk groepje wil gaan doen......quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:14 schreef Puzzie het volgende:
Matthie is wel blij dat ze dit bespreken.
Axel moet perse schuldig blijvenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:15 schreef engine het volgende:
Jeffrey loopt helemaal vast als ze zeggen dat Keanu ook meer gepakt heeft. Daarna lult ie er maar overheen. Axel heeft het gedaan.
En dan is het meteen klaarquote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Straks gaan Matt en Jeff nog samen bespreken wat elk groepje wil gaan doen......
Zou zo maar kunnen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Straks gaan Matt en Jeff nog samen bespreken wat elk groepje wil gaan doen......
Ja raar welquote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:17 schreef Verity het volgende:
[..]
Die mannen hebben elkaar zo lopen ophitsen tegenover Axel, dat ze er vast inzitten.
ja juist wel tokens (dubbele stem van Wicky bijv).. maar geen target pins ofzo. Dat is niet leuk nu. Maar dat bedoel jij denk ook. Gewoon iedereen stemmen en wie zijn gekochte tokens inzet primaquote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het zou wel fijn zijn, als iedereen op iedereen kan stemmen deze week ....![]()
Geen vreemde noodsprongen met tokens en weet ik veel wat ...
Past toch niet op die slaapkamerquote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:17 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy weet wie hij erop wil zetten.
Ze denken dat morgen 2 nieuwe bewoners komen.. en een extra iemand
Ja, maar dat is voornamelijk Jordy, die gelijk beledigd was. "Met er komt eentje binnen en gelijk ons geld weg nemen en een grote mond heeft.....quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:17 schreef Verity het volgende:
[..]
Die mannen hebben elkaar zo lopen ophitsen tegenover Axel, dat ze er vast inzitten.
Die wast zijn handen idd niet na het zittend plassenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik weet bijna zeker dat Elsa 100% op Niels gaat ....
echt welquote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:21 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Past toch niet op die slaapkamer
Jordy was boos omdat hij tegen anderen.had gezegd niet op de mensen wilde stemmen die genomineerd waren dus een dogreden. Geld en kistje wist hij niet van. Later heeft niels dit verteld.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, maar dat is voornamelijk Jordy, die gelijk beledigd was. "Met er komt eentje binnen en gelijk ons geld weg nemen en een grote mond heeft.....
Zelfde als dat kistje volgens mij wist Jordy dat ook en beiden hielden duidelijk hun mond toen iedereen Jeffrey de schuld gaf.
En hij laat scheten .....quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:22 schreef ledn81 het volgende:
Die wast zijn handen idd niet na het zittend plassen
gatver... ik neem nu de afwasstream op en toen je bericht binnen kwam hoorde ik er weer 1 idd..quote:
Oh, dacht iemand bij de afwas......quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Op alles wat bij Jolien in de buurt komt
Schoolpleinliefde.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:26 schreef Kissingbird het volgende:
De kinderen geven elkaar weer een filmkus
Is er nou niemand in dat huis..die beetje nadenkt.. van het kan toch niet allemaal Axel zijn schuld zijnquote:
Naast slob hebben we nu ook geslobberquote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:26 schreef Kissingbird het volgende:
De kinderen geven elkaar weer een filmkus
Is de Paus homo ...quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:25 schreef Adat231 het volgende:
Gaat jolien hetzelfde stemmen als Jef?
We zullen zien......denk dat het ons zal verbazen.....quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:28 schreef ledn81 het volgende:
Het wordt deze week jongentjes (Niels, Jordy, Jeff) tegen de mannen (Sharice, Matthes en Milena) en Keanu en Wicky
Yep.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zit Jolien nu ook in het boudoir ?
Zul je zien dat dan degene die eruit gestemd is gewoon mag blijven omdat Lennie vertrokken is (Zoals met Rob destijds). En dan ipv een live-exit een live-entree; genezen Axel samen met nieuwe bewoner(s?) de hut in.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:28 schreef ledn81 het volgende:
Het wordt deze week jongentjes (Niels, Jordy, Jeff) tegen de mannen (Sharice, Matthes en Milena) en Keanu en Wicky
Jij snapt wat daar staat?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
We zullen zien......denk dat het ons zal verbazen.....
net nog niet..quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
ja dan waarschijnlijk een zwarte stem voor volgende week alvast.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:31 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zul je zien dat dan degene die eruit gestemd is gewoon mag blijven omdat Lennie vertrokken is (Zoals met Rob destijds). En dan ipv een live-exit een live-entree; genezen Axel samen met nieuwe bewoner(s?) de hut in.
[/speculaas]
Tuurlijk wel..quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:32 schreef Thorelf het volgende:
mogen ze nu wel of niet op axel stemmen?
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zou wel nep zijn voor de bewoners die hun gamechangers dan voor lul hebben ingezet.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:31 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zul je zien dat dan degene die eruit gestemd is gewoon mag blijven omdat Lennie vertrokken is (Zoals met Rob destijds). En dan ipv een live-exit een live-entree; genezen Axel samen met nieuwe bewoner(s?) de hut in.
[/speculaas]
Geen idee , maar dat willen ze wel.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:32 schreef Thorelf het volgende:
Is onduidelijk, Jordy en Niels leken straks in de veronderstelling dat ze Axel niet konden noemen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:32 schreef Thorelf het volgende:
Ja sorry je ziet dat van een kilometer afstand alquote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:57 schreef ledn81 het volgende:
Als het uit de kast komen van Keanu voor de papa van Keanu als een verrassing kwam ligt dat meer aan de papa van Keanu dan aan Keanu
Denk het ook nietquote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:34 schreef Puzzie het volgende:
Misschien gaat er niemand deze week weg na Lennies vertrek.
Nee, snap er niks van.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, jij niet?.....niets is wat het lijkt......alles is anders.
En Elsa weet niet wat ze wil nogquote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:37 schreef Puzzie het volgende:
Wicky fluisterend tegen Elsa: Ik denk dat er toch heel veel mensen op Niels gaan'
En Elsaquote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Milena gaat voor Niels en Axel ...
Het gaat om de bondjes, wie hoort bij wie. Wie stemt wie en denk dat er veel bij elkaar zitten om te polsen wie gaat op wie stemmen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:37 schreef Folies het volgende:
[..]
Nee, snap er niks van.
Maar zal wel niet aan mij besteed zijn.
Ah okay, de groepjes zijn nu duidelijk aan het worden dus.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het gaat om de bondjes, wie hoort bij wie. Wie stemt wie en denk dat er veel bij elkaar zitten om te polsen wie gaat op wie stemmen.
Daar is inderdaad geen touw aan vast te knopen.
Alleen graag horen wat de mannen gaan stemmen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:41 schreef Koos1958 het volgende:
Milena en sharice willen geen bondjes
ergens zijn ze dat al een soort vanquote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:41 schreef Koos1958 het volgende:
Milena en sharice willen geen bondjes
Welja, Kaenu wil ook geen bondje, wil alleen zijn daarin. Maar het is wel makkelijker als hij hoort wat het misschien gaat worden dus zit er wel bij.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ergens zijn ze dat al een soort van
Typisch gedrag van deze 2quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:45 schreef Rhosyn het volgende:
Jeffrey en Mattheus vinden het niet eerlijk dat hij vrijstelling heeft omdat hij ziek is. Dan ben ik ook ziek zegt Jeffrey en Mattheus zegt ik ook.
Jeffrey " we blijven tot het end ziek. Ze vinden zichzelf heel grappig
Afgunstige kleuters praten zoquote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:45 schreef Rhosyn het volgende:
Jeffrey en Mattheus vinden het niet eerlijk dat hij vrijstelling heeft omdat hij ziek is. Dan ben ik ook ziek zegt Jeffrey en Mattheus zegt ik ook.
Jeffrey " we blijven tot het end ziek. Ze vinden zichzelf heel grappig
Komt op mij toch over als een bondje , welke naam je er dan ook aan geeftquote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:46 schreef KinKiJan het volgende:
Sharice en Wicky zeiden eerder al dat het geen bondje was, maar meer een afspraak om in elk geval deze ronde door te komen.
Maar wat heeft ze gehoord?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:47 schreef Adat231 het volgende:
Ben benieuwd of Elsa Wicky vertelt wat ze gehoord heeft.
Wicky wel aan Elsa wat hij heeft gehoord. ( dat de meeste op Niels gaan)quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:47 schreef Adat231 het volgende:
Ben benieuwd of Elsa Wicky vertelt wat ze gehoord heeft.
Oh toen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:49 schreef Adat231 het volgende:
[..]
weet niet, maar ze stond bij de mannen toen het over het stemmen ging.
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Komt op mij toch over als een bondje , welke naam je er dan ook aan geeft
Als ik BB was zou ik het lekker een ronde overslaan.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:34 schreef Puzzie het volgende:
Misschien gaat er niemand deze week weg na Lennies vertrek.
Eensquote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:51 schreef Droopie het volgende:
[..]
Als ik BB was zou ik het lekker een ronde overslaan.
Er is 1 bewoner weg, Axel krijgt weer een normale "kans" om mee te doen, game on.
Anders wordt het ook zo drama met alles omgooien qua planning en draaiboeken.
Mag er wat mij betreft wel morgen/ donderdag al wel 2 mensen genomineerd worden voor volgende week. Onze behoefte voor drama moet wel gevoed worden.
Heel gevaarlijke tactiek van hemquote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:53 schreef ledn81 het volgende:
Benieuwd welke kant Mattie kiest in de DBK.. hij lult nu met 2 kanten mee
Moeten ze ff vragen of ie ff met ze wil tongenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:53 schreef Koos1958 het volgende:
Elsa als hij vrijgesteld wordt be ik zaterdag ook gelijk ziek en meer zeggen dat.
Weet niet of hij ook mag stemmen, of dat hij deze week helemaal niet meedoet. Hij kan ook de foon niet beantwoorden dus ik denk dat het bijna logisch is dat hij niet genomineerd kan worden. Niet de lusten ook niet de lasten.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:53 schreef Koos1958 het volgende:
Elsa als hij vrijgesteld wordt be ik zaterdag ook gelijk ziek en meer zeggen dat.
Dat kan hem ook zijn kop gaan kostenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:53 schreef ledn81 het volgende:
Benieuwd welke kant Mattie kiest in de DBK.. hij lult nu met 2 kanten mee
Zeker bij de kant Niels/Jordy/Jeffquote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat kan hem ook zijn kop gaan kosten
Ja iddquote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:56 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Zeker bij de kant Niels/Jordy/Jeff
Daarom vond ik het ook wel bijzonder dat ze hem vertrouwden bij het 'andere' kamp
Hij was met Jeffrey samen dus dan zou hij nu een andere kan moeten kiezen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat kan hem ook zijn kop gaan kosten
Dat zijn idd twee manipulatoren bij elkaar..quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:02 schreef cat123 het volgende:
Milena en Mattheus luisteren allebei aan beide kanten mee, wat ze daadwerkelijk gaan doen en welke kant het op gaat is maar de vraag,
Keanu blijft een beetje Zwitserland,
En sharice en wicky stoken de boel lekker allemaal tegen elkaar op om zelf hopelijk buiten schot te blijven.
Ze heet Sharicequote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:04 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Clarice was dat niet een personage uit Silence of the Lambs?
neequote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:03 schreef Hznootje het volgende:
Zou dat van Lennie vanavond al in de uitzending zitten?
yep, maar zij heet sharicequote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:04 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Clarice was dat niet een personage uit Silence of the Lambs?
ik ben veilig.. denkt ze.met een favoriet vriendje hier!quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:08 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
ze heeft het wel naar haar zin
Bedoelt ze misschien stoeien met Matt op de slaapkamer......het is nu pas ff over achten.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:15 schreef odie22 het volgende:
milena wil al slapen, komt door de ouderdom zegt sharice
Het lijkt wel een bejaardensoosquote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze gaan allemaal weer op tijd naar bed.
Dus wie in de buurt is?quote:
ze moeten toch iets te zeuren hebbenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:21 schreef Koos1958 het volgende:
Wat zitten die meiden te zeuren over bondjes.
Ik hoop juist van wel zijn alle bondjespraat voor niets geweestquote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Hopelijk mogen ze nu niet beslissen wie een nominatie target krijgen
Allebij genomineerd ondanks dat het niet kanquote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoop dat ze iets krijgen wat niet leuk is....
Zo iets ja maar BB vroeg wie hij het meest zou vertrouwen....quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:23 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Allebij genomineerd ondanks dat het niet kan
SPOILER: klik hier voor het filmpjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat er nog niemand met een stoel bij zit.quote:
Whaaa, inderdaad. Niels wilde een lijstje maken met wie hem op moest pakken.....meneer wil alles onder controle houden.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:25 schreef engine het volgende:
[..]
Dat er nog niemand met een stoel bij zit.
T leek wel een bandje, je verwacht Jordy, hij zegt Jordy en toch vraagt ie wiequote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zo iets ja maar BB vroeg wie hij het meest zou vertrouwen....
Ja, oh daar zeg je wat. Zou vanavond niet de eetstoelen en tafels komen????quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:25 schreef engine het volgende:
[..]
Dat er nog niemand met een stoel bij zit.
Versta ze haast ook niet.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:28 schreef Rhosyn het volgende:
Gesprek tussen Milena en Charice is zoooo oninteressant
Of om het eerlijk houden, zodat er geen gezeur van komen achteraf.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Whaaa, inderdaad. Niels wilde een lijstje maken met wie hem op moest pakken.....meneer wil alles onder controle houden.
Stom getrutquote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:30 schreef Verity het volgende:
[..]
Of het eerlijk houden, zodat er geen gezeur van komen achteraf.
De groep wilt ook al een lijst voor de decision room
Hij is de baas van de hutquote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:31 schreef Puzzie het volgende:
Niels is wel heel erg aanwezig met alles.
Dat zegt BB ook al weken.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:32 schreef Verity het volgende:
[..]
Vind ik ook. Dit jaar speel je het spel voor jezelf, niet samen met de groep.
En voor Mayonaisequote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:33 schreef Puzzie het volgende:
Keanu heeft een lowkey fobie voor teenslippers
en mayonaisequote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:33 schreef Puzzie het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:34 schreef happyme28 het volgende:
Ze laten zich ook naar slagbank leiden. Je weet dat er genomineerd moet worden en Niels mag gewoon die telefoon opnemen.
Sukkels
Een fobie zo erg, dat je vrienden foto's gaan sturenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:33 schreef Puzzie het volgende:
Het is ook allemaal wat aanstellerij wmb.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:36 schreef Droopie het volgende:
[..]
Een fobie zo erg, dat je vrienden foto's gaan sturen
Meneer weet niet wat een fobie is.
Dan snij je hun strot doorblokkeer je ze als er een loopje mee nemen.
'mag' opnemen.. die rende als een debiel naar die telefooncel toe vanuit de keuken.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:34 schreef happyme28 het volgende:
Ze laten zich ook naar slagbank leiden. Je weet dat er genomineerd moet worden en Niels mag gewoon die telefoon opnemen.
Sukkels
ja stom. Laten we hopen dat zij alleen targets mogen kiezen en niet definitief nomineren,quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:34 schreef happyme28 het volgende:
Sukkels
Ons nieuwe rupsje nooit genoeg,quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:36 schreef ledn81 het volgende:
[..]
'mag' opnemen.. die rende als een debiel naar die telefooncel toe vanuit de keuken.
Niels heeft nooit genoeg. heeft al 2 bedden en zal niet even iemand anders de kans geven ofzo![]()
[ x ]
Hij weet misschien dat veel mensen op hem gaan stemmen en was het een paniek reactiequote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:36 schreef ledn81 het volgende:
[..]
'mag' opnemen.. die rende als een debiel naar die telefooncel toe vanuit de keuken.
Niels heeft nooit genoeg. heeft al 2 bedden en zal niet even iemand anders de kans geven ofzo![]()
[ x ]
Idee voor Net 5, met Keanu naar de psych.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is ook allemaal wat aanstellerij wmb.
Moeten die sukkels maar het spel gaan spelen en hopelijk niet achteraf zeuren! Mensen kunnen het hebberig van Niels vinden, maar hij speelt het spel wel.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:34 schreef happyme28 het volgende:
Sukkels
Als je een spel zo graag wilt spelen, had ik een kamp voor die telefoon neergezet.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:36 schreef ledn81 het volgende:
[..]
[ x ]
Tis geen ponykamp, tis ieder voor zichquote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:36 schreef ledn81 het volgende:
[..]
[ x ]
Dan moet ie lekker in de telefooncel gaan zittenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Tis geen ponykamp, tis ieder voor zich
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |