SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BB deelt Axel mee dat Lennie is vertrokken - 21 januari 2025.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
rateltjequote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vragen om een schroevedraaier, was hij er al lang bij meegeleverd ....
geen idee ik herstel nog van het fluiten van Niels terwijl de stream nog op 600% stond na de fluistersessie van Sharice en Milenaquote:
Het geluid hard zetten is altijd een risico als je een koptelefoon op hebt.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:58 schreef ledn81 het volgende:
[..]
geen idee ik herstel nog van het fluiten van Niels terwijl de stream nog op 600% stond na de fluistersessie van Sharice en Milena
Matheus komt er bij zitten. Hij zegt dat hij een vlinder is.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:58 schreef Rhosyn het volgende:
Gefluister tussen Milena, Wicky en Charice.
Prima bondje, man en Belg eruit ... lijkt mij het meest logischquote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi bondje, Sharice, Milena, Wicky and Mattheus ....
Toch denk ik dat Matt Jeff niet laat schieten.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi bondje, Sharice, Milena, Wicky and Mattheus ....
Klopt denk ik. Diverse keren overleggen al gehad, vooral met Milena en beetje mensen uithoren.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik denk en hoop dat Sharice heel geraffineerd is ....
Nee, maar ik denk dat Jeffrey Niels ook liever kwijt is ....quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:03 schreef zodeju het volgende:
Toch denk ik dat Matt Jeff niet laat schieten.
Klinkt als een goed ideequote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:04 schreef ledn81 het volgende:
Milena, Wicky en Sharice willen op Niels..
Wicky heeft dubbele stem dan vermoed ik?
Die wil de dubbele stem inzetten op Niels?
Ik denk het wel, hij ziet ook wat Jeff doet en Matt is niet zo.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Toch denk ik dat Matt Jeff niet laat schieten.
Ja, alhoewel Niels niet direct een gevaar is voor hem....Denk dat hij Jordy liever heeft.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, maar ik denk dat Jeffrey Niels ook liever kwijt is ....
Ohw ja, slim van je.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:06 schreef BB-King het volgende:
Denk wel dat de DMs ditmaal genomineerd kunnen worden.
Jordy had immers ook met het spel van daarnet een nominatie target kunnen pakken.
2 dagen geleden zei jeff idd dat hij wel op jordy zou willen stemmenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, alhoewel Niels niet direct een gevaar is voor hem....Denk dat hij Jordy liever heeft.
Deze week kochtenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:04 schreef ledn81 het volgende:
Milena, Wicky en Sharice willen op Niels..
Wicky heeft dubbele stem dan vermoed ik?
Die wil de dubbele stem inzetten op Niels?
Nahhh, maatjes hoeven ook niet persee het zelfde te zijn. Denk dat Matt Jeff ontzettend goed kan doen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:06 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik denk het wel, hij ziet ook wat Jeff doet en Matt is niet zo.
Je bent een held @rinardoquote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:09 schreef rinardo het volgende:
[..]
Deze week kochten
Jordy De terugkaatser 800 euro
Wicky heeft er 3 gekocht Dubbele stem, De Censuur en De Wraak.
Sharice kocht 1 van 3000 euro,De zwarte gerechtigheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |