SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
OrigineelDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Ik had theeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
MandDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Hij heeft 2 puntenquote:
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
https://www.mediacourant.(...)-diep-kun-je-zinken/
Waarom doet die man dat?Wortels zijn om op te eten.
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Diepquote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:36 schreef Homijn het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
1 wortel diepDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Geld. En veel ook.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:36 schreef Homijn het volgende:
[ afbeelding ]
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ik heb vandaag een sixpack appelcider gekocht, straks even 1tje openmaken
Ik heb het koudDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik zie geen ui?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:39 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT is helemaal gefascineerd door @:aardappelschotel z'n UI!
![]()
Hij verdient meer dan tijdens zijn acteurperiodequote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:36 schreef Homijn het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ik zat nog in een vorig deeltje toen ik het topic opende.quote:Ben net terug van Mini-ToT z'n zwemles.
![]()
* gebrokenglas zet de verwarming aan voor Drakinquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Kan er een zak wortels van kopenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:41 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Hij verdient meer dan tijdens zijn acteurperiodeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
.
[ Bericht 99% gewijzigd door gebrokenglas op 21-01-2025 17:37:57 ]Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zet de verwarming lager, ik heb net de jaarafrekening gezienquote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas zet de verwarming aan voor Drakin
![]()
owquote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Zet de verwarming lager, ik heb net de jaarafrekening gezien
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:
Nooit meer langer dan 2 minuten douchen, alleen sla eten en de verwarming 1 keer per week aan.
En een betalingsregeling die pas in juni ingaat.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:44 schreef drakin het volgende:
Nooit meer langer dan 2 minuten douchen, alleen sla eten en de verwarming 1 keer per week aan.
En een betalingsregeling die pas in juni ingaat.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik eet sla vandaag, wat eten jullie?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ofquote:
[ Bericht 6% gewijzigd door drakin op 21-01-2025 17:04:32 ]Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Dat is opmerkelijk! Die man die steeds met z'n wortel speelt, schijnt ook een sixpack te hebben.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:39 schreef drakin het volgende:
Ik heb vandaag een sixpack appelcider gekocht, straks even 1tje openmaken
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrrsinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Hoop het maar.quote:
Dat bewegen op muziek heeft me ook niet veel vrolijker gemaakt.:')![]()
Nasi met Satéquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Kan hij mijn betalingsregeling overnemen?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:47 schreef Homijn het volgende:
[..]
Dat is opmerkelijk! Die man die steeds met z'n wortel speelt, schijnt ook een sixpack te hebben.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ah je hebt de memoquote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:47 schreef maily het volgende:
[..]
Spinaziesla met feta en tomaat en olijfjes.
En vissoep.![]()
Gewoon lekker stokenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:44 schreef drakin het volgende:
En een betalingsregeling die pas in juni ingaat.![]()
Dat kan ik niet betalenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
![]()
Staat een paar berichten terugquote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
Wat valt er te huilenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Soms is het even nodig om je emoties eruit te gooienquote:
Ik ga me niet tot ferry niveau verlagenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:05 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Kontje verkopen achter het station dan maar
Tsja, maar die zit wel lekker warm nuquote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ga me niet tot ferry niveau verlagen![]()
En ik niet, dus?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Tsja, maar die zit wel lekker warm nuDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik heb ook geen wortelDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Kloptquote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je zegt net dat je niet meer stooktDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
JaDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Warme knuf!quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Soms is het even nodig om je emoties eruit te gooien![]()
![]()
quote:
Zo even kijken of er nog werk is tot het seizoen weer begint.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
![]()
![]()
![]()
Krijg er buikpijn vanDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Van jouw plaatjequote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ze zijn niet grootquote:
Klinkt vermoeiendquote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Stap 1: zet uw reet op de zadel en de voeten op de trappers.
Stap 2: peddelen maar!![]()
Ahja, dan snap ik hetquote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:34 schreef ToT het volgende:
[..]
De Noord/Zuidlijn; die raakt dat wat minder belast als iedereen gaat fietsen!![]()
![]()
Meh, moeilijk een geschikt plaatje er voor te vinden. Het moet echt exact kloppen, anders lukt het niet.
Kijk ik wel ff een andere keer naar.![]()
Dan heb je boter op je neusquote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Krijg je wel eens als je met je neus in de boter valt.![]()
![]()
En je neusquote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe groot die boterberg is.![]()
![]()
Dat zijn er 18!quote:
Wil je liever op #1 staan? Die plek komt met verantwoordelijkheden hoor, kun je dat wel aan?
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Hoi fan daar ben je dan. Zat al te wachtenquote:
Hoogste tijd dus ik loop NU naar de koelkast![]()
dus het is tijd
**PLOPPERDEPLOPPERDEPLOP**![]()
Ok gr grquote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:17 schreef Harrie het volgende:
[..]
Hoi fan daar ben je dan. Zat al te wachten
Hoogste tijd dus ik loop NU naar de koelkast![]()
dus het is tijd
**PLOPPERDEPLOPPERDEPLOP**Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Woordle?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:21 schreef Harrie het volgende:
Ik wacht nog wel ff, ben ook nog druk aan het puzzelenOf hoe de neuk het ook moge heten.
![]()
Bovenin, rechts naar links.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:22 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee oldskool: Ben op zoek naar het woord Regenpijp
[ afbeelding ]![]()
weet ik veelquote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:22 schreef ToT het volgende:
Welke ongelooflijke idioot heeft dat woord daar in gezet????![]()
![]()
![]()
Boven aan van rechts naar linksquote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:22 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee oldskool: Ben op zoek naar het woord Regenpijp
[ afbeelding ]"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Mijn mobiel is niet zo grootquote:
Stond ook al op dumpertquote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit is echt iets voor in de weblog @:paul![]()
![]()
O nee ToT maakt een grapquote:
Goed was ie toenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Fantastischquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
ja daar heb ik hem net ff opgezochtquote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:27 schreef Lovely het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/6562762_907c16a0![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:27 schreef Lovely het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/6562762_907c16a0![]()
![]()
NostalgieDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik dacht dat je echt bezig was met woordzoekerquote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:28 schreef Harrie het volgende:
[..]
ja daar heb ik hem net ff opgezocht
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕sinterklaaskapoentje
![]()
Ik had wel door dat deze waarschijnlijk gejat wasquote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik dacht dat je echt bezig was met woordzoeker
Hij was gewoon te goed:')![]()
Eigenlijk wel héquote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik had wel door dat deze waarschijnlijk gejat was
Hij was gewoon te goed
Laat maar
[ Bericht 19% gewijzigd door drakin op 21-01-2025 18:40:23 ]Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
![]()
![]()
Was wel paar keer weggedommeld terwijl ik in open kantoorruimte zatUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Kwam er niemand een kussentje brengen?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:43 schreef hemarookworst het volgende:
Was wel paar keer weggedommeld terwijl ik in open kantoorruimte zat![]()
Nee keek met mijn hoofd strategisch andere kant op dus ze zagen het nietquote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kwam er niemand een kussentje brengen?Uw ADH vitamine Worst
Lekker hoorquote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee keek met mijn hoofd strategisch andere kant op dus ze zagen het niet![]()
![]()
Ojee, vanavond maar eerder naar bedje toe ?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:43 schreef hemarookworst het volgende:
Was wel paar keer weggedommeld terwijl ik in open kantoorruimte zat
Nee was niet echt fijn, echt paar seconden ogen dicht en dan weer openquote:Uw ADH vitamine Worst
Ja, al was ik dat afgelopen nacht ook op tijd naar bed maar werd iets na 5 weer wakkerquote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ojee, vanavond maar eerder naar bedje toe ?Uw ADH vitamine Worst
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee was niet echt fijn, echt paar seconden ogen dicht en dan weer open![]()
![]()
Na 12en?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja, al was ik dat afgelopen nacht ook op tijd naar bed maar werd iets na 5 weer wakker
En toen kon je niet meer slapen?
Ik werd vannacht ook iets van 5x wakker, en ik heb voor mijn doen echt zeldzaam goed geslapen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja, al was ik dat afgelopen nacht ook op tijd naar bed maar werd iets na 5 weer wakker![]()
![]()
Schrok je wakker?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja, al was ik dat afgelopen nacht ook op tijd naar bed maar werd iets na 5 weer wakker![]()
Ben ik vannacht hier geweest?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Kwootzakquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ja en op de een of ander manier lijk ik meer last te hebben van het geluid buiten, dacht dat ik aan het drukke verkeer gewend benquote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Na 12en?
En toen kon je niet meer slapen?Ben echt iemand die 7-8 uur aan een ruk door moet slapenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik werd vannacht ook iets van 5x wakker, en ik heb voor mijn doen echt zeldzaam goed geslapen.Uw ADH vitamine Worst
![]()
Ik ook, maar dat is me volgens mij echt maar een handjevol keren in mijn leven gelukt!quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja en op de een of ander manier lijk ik meer last te hebben van het geluid buiten, dacht dat ik aan het drukke verkeer gewend ben
[..]
Ben echt iemand die 7-8 uur aan een ruk door moet slapen
Toevallig een paar weken geleden wel een keer.![]()
Hhhm misschien oordoppen in halen?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja en op de een of ander manier lijk ik meer last te hebben van het geluid buiten, dacht dat ik aan het drukke verkeer gewend ben
[..]
Ben echt iemand die 7-8 uur aan een ruk door moet slapen"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Op zo'n grijze koude mistige dag kan ik zomaar 10-11 uur slapen als ik vrij zou zijnquote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat is me volgens mij echt maar een handjevol keren in mijn leven gelukt!
Toevallig een paar weken geleden wel een keer.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groentensinterklaaskapoentje
![]()
Staat hier een TV aan in de woonkamer. Niet bepaald gezellig. Bij mijn eerdere opname was geen tv en was het kletsen of spelletjes spelen.:')![]()
is goed ga weblogje maken brbquote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit is echt iets voor in de weblog @:paulWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025sinterklaaskapoentje
![]()
Oh slapen heb ik gelukkig geen problemen mee. Ik word hoogstens een keer wakker om naar de wc te gaan.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat is me volgens mij echt maar een handjevol keren in mijn leven gelukt!
Toevallig een paar weken geleden wel een keer.:')![]()
Heb het even gemist behalve dat je bent opgenomen, maar waarvoor ben je opgenomen?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Staat hier een TV aan in de woonkamer. Niet bepaald gezellig. Bij mijn eerdere opname was geen tv en was het kletsen of spelletjes spelen.Uw ADH vitamine Worst
quote:
Freaks like me drink teasinterklaaskapoentje
![]()
Voor een hardnekkige depressie.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb het even gemist behalve dat je bent opgenomen, maar waarvoor ben je opgenomen?:')![]()
Oei sterktequote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Voor een hardnekkige depressie.Uw ADH vitamine Worst
Ik lig altijd op mijn rug, op zijn kan ik alleen maar even kort liggen daarna vind ik het niet fijnquote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar ligt dat ook fjjn, als je op je zij ligt?Uw ADH vitamine Worst
![]()
![]()
Ik met een teringlading onderbrekingen ook wel!quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Op zo'n grijze koude mistige dag kan ik zomaar 10-11 uur slapen als ik vrij zou zijn![]()
![]()
Hulloquote:
Nee hoorquote:
Maar je moet doen wat voor jou goed voelt
Als dat nu is gewoon. DoenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Als jk sporadisch een keer vroeg in bed lig
Wordt ik ‘s nachts niet wakker
Want doe dat alleen als ik echt te moe ben/ niet lekker benThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee hoor, dan ben je op tijd wakker om te bolkenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Forum Opties Forumhop: Hop naar: