quote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:44 schreef drakin het volgende:
Nooit meer langer dan 2 minuten douchen, alleen sla eten en de verwarming 1 keer per week aan.
En een betalingsregeling die pas in juni ingaat.
Ofquote:
Dat is opmerkelijk! Die man die steeds met z'n wortel speelt, schijnt ook een sixpack te hebben.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:39 schreef drakin het volgende:
Ik heb vandaag een sixpack appelcider gekocht, straks even 1tje openmaken
Hoop het maar.quote:
Kan hij mijn betalingsregeling overnemen?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:47 schreef Homijn het volgende:
[..]
Dat is opmerkelijk! Die man die steeds met z'n wortel speelt, schijnt ook een sixpack te hebben.
Ah je hebt de memoquote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:47 schreef maily het volgende:
[..]
Spinaziesla met feta en tomaat en olijfjes.
En vissoep.![]()
Gewoon lekker stokenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:44 schreef drakin het volgende:
Nooit meer langer dan 2 minuten douchen, alleen sla eten en de verwarming 1 keer per week aan.
En een betalingsregeling die pas in juni ingaat.
Dat kan ik niet betalenquote:
Staat een paar berichten terugquote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
Wat valt er te huilen
Soms is het even nodig om je emoties eruit te gooienquote:
Ik ga me niet tot ferry niveau verlagenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:05 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Kontje verkopen achter het station dan maar
Tsja, maar die zit wel lekker warm nuquote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ga me niet tot ferry niveau verlagen
En ik niet, dus?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Tsja, maar die zit wel lekker warm nu
Kloptquote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je zegt net dat je niet meer stookt
Warme knuf!quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Soms is het even nodig om je emoties eruit te gooien
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |