quote:
Kwam er niemand een kussentje brengen?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:43 schreef hemarookworst het volgende:
Was wel paar keer weggedommeld terwijl ik in open kantoorruimte zat
Nee keek met mijn hoofd strategisch andere kant op dus ze zagen het nietquote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kwam er niemand een kussentje brengen?
Lekker hoorquote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee keek met mijn hoofd strategisch andere kant op dus ze zagen het niet
Ojee, vanavond maar eerder naar bedje toe ?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:43 schreef hemarookworst het volgende:
Was wel paar keer weggedommeld terwijl ik in open kantoorruimte zat
Nee was niet echt fijn, echt paar seconden ogen dicht en dan weer openquote:
Ja, al was ik dat afgelopen nacht ook op tijd naar bed maar werd iets na 5 weer wakkerquote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ojee, vanavond maar eerder naar bedje toe ?
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee was niet echt fijn, echt paar seconden ogen dicht en dan weer open
Na 12en?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja, al was ik dat afgelopen nacht ook op tijd naar bed maar werd iets na 5 weer wakker
Ik werd vannacht ook iets van 5x wakker, en ik heb voor mijn doen echt zeldzaam goed geslapen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja, al was ik dat afgelopen nacht ook op tijd naar bed maar werd iets na 5 weer wakker
Schrok je wakker?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kwootzakquote:
Ja en op de een of ander manier lijk ik meer last te hebben van het geluid buiten, dacht dat ik aan het drukke verkeer gewend benquote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Na 12en?
En toen kon je niet meer slapen?
Ben echt iemand die 7-8 uur aan een ruk door moet slapenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik werd vannacht ook iets van 5x wakker, en ik heb voor mijn doen echt zeldzaam goed geslapen.
Ik ook, maar dat is me volgens mij echt maar een handjevol keren in mijn leven gelukt!quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja en op de een of ander manier lijk ik meer last te hebben van het geluid buiten, dacht dat ik aan het drukke verkeer gewend ben
[..]
Ben echt iemand die 7-8 uur aan een ruk door moet slapen
Hhhm misschien oordoppen in halen?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja en op de een of ander manier lijk ik meer last te hebben van het geluid buiten, dacht dat ik aan het drukke verkeer gewend ben
[..]
Ben echt iemand die 7-8 uur aan een ruk door moet slapen
Op zo'n grijze koude mistige dag kan ik zomaar 10-11 uur slapen als ik vrij zou zijnquote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat is me volgens mij echt maar een handjevol keren in mijn leven gelukt!
Toevallig een paar weken geleden wel een keer.
is goed ga weblogje maken brbquote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit is echt iets voor in de weblog @:paul
Oh slapen heb ik gelukkig geen problemen mee. Ik word hoogstens een keer wakker om naar de wc te gaan.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat is me volgens mij echt maar een handjevol keren in mijn leven gelukt!
Toevallig een paar weken geleden wel een keer.
Heb het even gemist behalve dat je bent opgenomen, maar waarvoor ben je opgenomen?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Staat hier een TV aan in de woonkamer. Niet bepaald gezellig. Bij mijn eerdere opname was geen tv en was het kletsen of spelletjes spelen.
quote:
Voor een hardnekkige depressie.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb het even gemist behalve dat je bent opgenomen, maar waarvoor ben je opgenomen?
Oei sterktequote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Voor een hardnekkige depressie.
Maar ligt dat ook fijn, als je op je zij ligt?quote:
Ik lig altijd op mijn rug, op zijn kan ik alleen maar even kort liggen daarna vind ik het niet fijnquote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar ligt dat ook fjjn, als je op je zij ligt?
Ik met een teringlading onderbrekingen ook wel!quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Op zo'n grijze koude mistige dag kan ik zomaar 10-11 uur slapen als ik vrij zou zijn
Hulloquote:
Nee hoorquote:
Nee hoor, dan ben je op tijd wakker om te bolkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |