Heeft hij verdiensten?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:56 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
2 uur.
Godallejezus.
Ik lag op zeker ogenblik op Wikipedia een artikel te lezen over ene Wouter Wippert, maar ik wilde gewoon slapen.
Topprestatiequote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:05 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Hij kwam een keer te snel.
Er zitten geen lelijke beelden tussen. Of je moet bij m'n tegenstander zijn. Daar kan de gemiddelde FOK!er zich beter mee identificeren.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Knip er maar wat moois uit makker.
Witlof.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is dit de beste of zijn er nog meer fragmenten die tot gif zijn verheven?
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er zitten geen lelijke beelden tussen. Of je moet bij m'n tegenstander zijn. Daar kan de gemiddelde FOK!er zich beter mee identificeren.
Toen had ik net de zetpil in m'n reet.quote:
Tong gaat voor altijd op FOK! doorleven zo met wat mooie gifjes. Als ik weer eens bij de desktop ben zal ik ook een goede selecteren.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Knip er maar wat moois uit makker.
Ben je dat echt?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toen had ik net de zetpil in m'n reet.
Volgens mij was het de vraag; hoor je het in Keulen donderen?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toen had ik net de zetpil in m'n reet.
Niet doorvertellen hoor. Ze liggen nu al met slaapzakken voor de deur.quote:
Klopt. Iets met klepel.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:20 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Volgens mij was het de vraag; hoor je het in Keulen donderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |