Wat leuk voor je, gefeliciteerd maatquote:Op maandag 27 januari 2025 20:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is waar. Het heugelijke nieuws is dan wel weer dat ik ga samenwonen (lees: ze gaat haar veel te dure studentenkamer opzeggen om kosten te besparen). Wellicht dat ik ga drinken bij het vooruitzicht van een 'gezellige inrichting'
De kleine Caland is nu niet ver weg meerquote:Op maandag 27 januari 2025 20:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is waar. Het heugelijke nieuws is dan wel weer dat ik ga samenwonen (lees: ze gaat haar veel te dure studentenkamer opzeggen om kosten te besparen). Wellicht dat ik ga drinken bij het vooruitzicht van een 'gezellige inrichting'
quote:Op maandag 27 januari 2025 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tevens heb ik sinds 1 januari cola noch rum in huis gehaald, droge januari ditdat.
Dat doen jullie goed makkers. Om mij heen krijg ik juist het gevoel dat steeds minder mensen aan die droge januari doen.quote:
Stukje werken in de slagerij tussen de Polenquote:Op maandag 27 januari 2025 22:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[..]
Dat doen jullie goed makkers. Om mij heen krijg ik juist het gevoel dat steeds minder mensen aan die droge januari doen.
GETEMDquote:Op maandag 27 januari 2025 20:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Benieuwd wie @KingRoland deze week wat chloraat gaat toewensen in het CL topic.quote:Op maandag 27 januari 2025 16:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Frisdranken Coca-Cola company teruggeroepen wegens chloraat
Ik doe aan droge humor. Daar mag een dooie mus maximaal van genieten.quote:Op maandag 27 januari 2025 22:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[..]
Dat doen jullie goed makkers. Om mij heen krijg ik juist het gevoel dat steeds minder mensen aan die droge januari doen.
Sterkte maat. Hou ons op de hoogte (en doe niet zo uit de hoogtequote:Op dinsdag 28 januari 2025 05:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik doe aan droge humor. Daar mag een dooie mus maximaal van genieten.
Straks naar Den Bosch, CT-scan. Al dagen dik been van top tot teen. Kijken naar eventuele uitzaaiingen in onderbuik. Ben al verstrooid, dus zal wel loslopen.
Goeiemorgen.
In ieder geval een klimaatneutrale mouse jiggler.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:50 schreef RamboDirk het volgende:
Graag advies over een mouse jiggler, welke te kopen. @:kingroland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |