Leuk, die satisfyers aan het plafond.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:56 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Onderschrift: Guy Pearce's Study. Zou hij dit echt ZELF gekozen hebben?!
Bedankt maat. 3 satisfyers aan het plafond. Nee, dat zal Guy niet bedacht hebben nee. Meer de cuck van Carice.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:47 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
@:de_boswachter ik wilde net tikken:
[..]
Leuk, die satisfyers aan het plafond.
-----
Maar jij krijgt de eer!
Die zijn al een tijdje kapot volgens mij, ik heb momenteel geen tijd om zelf een nieuwe OP te maken, maar wil hem er met liefde inplakken als een ander hem aanlevert.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:01 schreef Troel het volgende:
Kunnen de plaatjes in de op gefixt worden aub>?
Dit was dan waarschijnlijk de oorzaak.quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:25 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dit was dan waarschijnlijk de oorzaak.
Of good for him, or bothquote:Op woensdag 22 januari 2025 15:00 schreef Duderinnetje het volgende:
Good for her. En mooi dat het zo harmonieus loopt en de media er geen drama van hebben kunnen maken.
Nou, dit! Fijn dat het ook op deze manier kan (en wat heerlijk vooral voor het kind dat het dus hier doorheen kon zonder media).quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:00 schreef Duderinnetje het volgende:
Good for her. En mooi dat het zo harmonieus loopt en de media er geen drama van hebben kunnen maken.
Nouja, dat is tussen de 2 of 3 jaar geleden, dus dat telt wel als 'years' tochquote:Op woensdag 22 januari 2025 16:06 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
[..]
Of good for him, or both
Wel apart dat in die eerdere fotoshoot vanuit 2022 ofzo, vrij recent nog, er duidelijk stond 'Guy's study' bij een kamer
Uit het recente interview:quote:Op woensdag 22 januari 2025 16:08 schreef Troel het volgende:
[..]
Nouja, dat is tussen de 2 of 3 jaar geleden, dus dat telt wel als 'years' tochEn als ze al langer uit elkaar waren, kan het nog steeds wel zijn study geweest zijn enzo
Misschien woont hij in Amsterdam nog wel in hetzelfde huis.quote:How often do you have sex?
Because we’re trying to get Monte to sleep in his bedroom, I’m sleeping above his bunk bed so not a lot at the moment.
Dat is misschien nog wel een logischere verklaring inderdaadquote:Op woensdag 22 januari 2025 16:15 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Uit het recente interview:
[..]
Misschien woont hij in Amsterdam nog wel in hetzelfde huis.
Link, want anders krijg ik weer op mijn kophttps://www.theguardian.c(...)but-ive-moved-on-now
Tuurlijk. En vooral vokr dat kind, denk ik.quote:Op woensdag 22 januari 2025 16:06 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
[..]
Of good for him, or both
Wel apart dat in die eerdere fotoshoot vanuit 2022 ofzo, vrij recent nog, er duidelijk stond 'Guy's study' bij een kamer
Ik denk dat Guy een Carice quota heeft, hij kan maar 10 uur per maand aan Carice-zuurheid verdragen.quote:
En hoe wou je jouw reactie classificeren, qua ph-waarde?quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik denk dat Guy een Carice quota heeft, hij kan maar 10 uur per maand aan Carice-zuurheid verdragen.
PH-Neutraal.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En hoe wou je jouw reactie classificeren, qua ph-waarde?
Ach gut, moest je huilen? Blijf jij dan maar lekker bij je Satisfyer, scheelt ons mannen een boel hoofdpijn.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:52 schreef Duderinnetje het volgende:
De satisfyer en een dildo met elkaar verwarren![]()
Niet zo gek dat die dingen het voor veel vrouwen winnen van mannen!
On topic: Domme topictitel voor een scheidingstopic. Maar hihaho het woord dildo in je titeltje kunnen stoppen, whoeee!
Nou nou nou nouquote:
Ja, daar hadden we het dus inderdaad over. Carice postte dat op Instagram.quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:42 schreef F_r het volgende:
https://www.linda.nl/nieu(...)cpbiIDsuViXajWj_mP2Q
Carice en Guy zijn al even geleden uit elkaar gegaan.
Grappig, een maand geleden zaten die twee nog happy together met hun kroost naast ons in een restaurant op Curacao.quote:Op donderdag 23 januari 2025 14:31 schreef Troel het volgende:
https://www.nu.nl/achterk(...)zijn-uit-elkaar.html
Niels Oosthoek en vriendin Karisa zijn uit elkaar
Ik dacht zo gauw dat zij met Justin Timberlake was.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:16 schreef Troel het volgende:
https://www.nu.nl/achterk(...)an-zestien-jaar.html
Jessica Alba vraagt scheiding aan na huwelijk van zestien jaar
Nee, dat is Jessica Biel toch?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik dacht zo gauw dat zij met Justin Timberlake was.
Ja, ik hoorde het vandaag in haar podcast. Dat hebben ze dan goed geheim weten te houden.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:20 schreef BE het volgende:
https://www.ad.nl/show/aa(...)vertellen~a4a587d36/
Gijs Groenteman en Aaf Brandt Corstius dus toch uit elkaar.
Ehhh nee. Dit was ook min of meer bekend. Yv wist te melden dat Gijs vreemd was gegaan.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde het vandaag in haar podcast. Dat hebben ze dan goed geheim weten te houden.
Eh nee, dat wilde nog helemaal niet zeggen dat ze in scheiding lagen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:22 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ehhh nee. Dit was ook min of meer bekend. Yv wist te melden dat Gijs vreemd was gegaan.
https://www.ditjesendatje(...)-corstius-gescheiden
Nee idd, dat van dat vreemdgaan was bekend, maar daarna werd het stil om die 2 op de bekende kanalen..quote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Eh nee, dat wilde nog helemaal niet zeggen dat ze in scheiding lagen.
Ik vind dat allebei van die rare "Calimero's". Bij Groenteman en van Roosmalen klapt hij ook altijd alsof hij een kleuter is.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:20 schreef BE het volgende:
https://www.ad.nl/show/aa(...)vertellen~a4a587d36/
Gijs Groenteman en Aaf Brandt Corstius dus toch uit elkaar.
Nou he! Pafferige kop, viezige baard, altijd wel het een of andere virusje van zich af aan het houden... brrrr... dan moet je wel echt op intellect vallen wil je daar opgewonden van raken.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:14 schreef vencodark het volgende:
Nu ging het er hier laatst over dat Dennis Weening geen heel aantrekkelijke man is maar dat híj vreemd zou gaan vind ik nog geloofwaardiger dan die zak hooi van een Gijs Groenteman.![]()
In die podcast van die twee is Groenteman net een dweperige, verliefde puber. Serieus alleen maar dom grinniken om elke scheet die v Roosmalen laat...quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:59 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik vind dat allebei van die rare "Calimero's". Bij Groenteman en van Roosmalen klapt hij ook altijd alsof hij een kleuter is.
Misschien een vrouw niet, maar een m0n wel?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:33 schreef BE het volgende:
[..]
Nou he! Pafferige kop, viezige baard, altijd wel het een of andere virusje van zich af aan het houden... brrrr... dan moet je wel echt op intellect vallen wil je daar opgewonden van raken.
Mijn vrouw luistert die podcast van Aaf Brandt Corstius, en die had het er maanden geleden al over dat ze haar hond maar 50% van de tijd ziet, dus het was niet alsof ze het angstvallig geheim hielden.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:46 schreef BE het volgende:
[..]
Nee idd, dat van dat vreemdgaan was bekend, maar daarna werd het stil om die 2 op de bekende kanalen..
Toch wel, volgens mij.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:45 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Mijn vrouw luistert die podcast van Aaf Brandt Corstius, en die had het er maanden geleden al over dat ze haar hond maar 50% van de tijd ziet, dus het was niet alsof ze het angstvallig geheim hielden.
Ik vind het echt knap dat ze het zo lang uit de media hebben weten te houden. Mooi om het pas openbaar te maken op het moment dat je alles wel weer op de rit hebt.quote:Netjes wel. Meestal zijn mensen in de media geneigd om op de socials 'duidelijkheid' te geven ofzo, die denken dat mensen dat moeten weten. Een vreemde misvatting.
Dan heb ik toch niet goed opgelet.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:22 schreef F_r het volgende:
Iemand hier had al getypt dat bij haar column niet meer stond getrouwd met Gijs
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |