Das anders. Kijk maar naar 't filmpje. Groetjes extreemlinks, hup Hamas.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:59 schreef Danny het volgende:
En dit dan?
[ afbeelding ]
Maskers al jaren af: Obama en Harris doen Hitlergroet!
Ja, zometeen nog even door iedereen zijn pohi gaan spitten natuurlijk om wat nieuwe beledigingen te verzinnen in plaats van inhoudelijk te discussiėren.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:01 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
De doorgeslagen rechtse obsessie met wie wie plust is op zijn zachtst wel wat opmerkelijk.
Er was gisteren een uitzending over deze topicreeks op fok die vandaag pas gestart is? Waar kan ik die terugkijken want dat moet dan een bijzondere uitzending zijn.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:01 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk de uitzending van gisteravond niet gekeken. En overigens ook de tekst van de Heritage Foundation niet gelezen.
Dat zou dan niet de eerste keer zijn vandaag.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:02 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Ja, zometeen nog even door iedereen zijn pohi gaan spitten natuurlijk om wat nieuwe beledigingen te verzinnen in plaats van inhoudelijk te discussiėren.
Ik vind het opmerkelijk dat je een post plust die werkelijk van begin tot eind verzonnen is.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:01 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
De doorgeslagen rechtse obsessie met wie wie plust is op zijn zachtst gezegd wel wat opmerkelijk.
Waarom ga je als Fok! mee in de Elon Musk gekheid ? Die man is knettergek om juist zo de aandacht te zoeken met een gebaar als dat. En nee het is geen nazi groet, maar meneer weet heel goed wat hij aan het doen isquote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:59 schreef Danny het volgende:
En dit dan?
[ afbeelding ]
Inhoudelijk discussieren over dingen die alleen in het hoofd van bepaalde users plaatsvinden?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:02 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Ja, zometeen nog even door iedereen zijn pohi gaan spitten natuurlijk om wat nieuwe beledigingen te verzinnen in plaats van inhoudelijk te discussiėren.
Ben je ook verbaasd dat mensen er wel een Hitlergroet in zien?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:57 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben nog niet eens "pro Trump "maar dan mag je nog wel gewoon kritisch zijn over het gebaar dat Elon Musk maakte.
...en ik vond dat geen Hitler-groet.
Maar ik snap zo de polarisatie wel.
Ongetwijfeld een stabiel persoon, met alleen maar fijne positieve gedachtengoed.quote:
Wat gek.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:54 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
In de jaren 40 zijn ze ermee gestopt
Je draait het om: hij deed eerst 2 keer een hitlergroet en daarna zei hij, met zijn hand op zijn hart: "My heart goes out to you".quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:06 schreef Danny het volgende:
[..]
https://www.hln.be/buiten(...)vermoeiend~a61d65ae/
Hij zei 'mijn hart gaat uit naar jullie allemaal!' en vervolgens slaat hij op zijn hart en smijt dat symbolisch naar iedereen. Maar nee, dat moet natuurlijk als nazigroet gezien worden
Gewoon alles uit context trekken zodat het in je narrative past joh
inclusief context, van 0:54 tot 1:08quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:04 schreef Jojoke het volgende:
Nu Musk deze groet in alle openbaarheid heeft gebruikt, denk ik wel dat we het vaker gaan zien. Een deel van de aanhang zal het nu als legitiem zien om deze groet te gebruiken. En zo dreigt de geschiedenis zich in een ander jasje weer te herhalen.
[ afbeelding ]
Plaats dan de filmpjes of gifjes.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:59 schreef Danny het volgende:
En dit dan?
[ afbeelding ]
Hij is precies aan het kijken hoe ver hij kan gaan.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:04 schreef Jojoke het volgende:
Nu Musk deze groet in alle openbaarheid heeft gebruikt, denk ik wel dat we het vaker gaan zien. Een deel van de aanhang zal het nu als legitiem zien om deze groet te gebruiken. En zo dreigt de geschiedenis zich in een ander jasje weer te herhalen.
[ afbeelding ]
same difference. het is context die zijn bedoeling duidelijk maakt. Tenminste; voor iedereen die snapt wat 'context' betekent.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je draait het om: hij deed eerst 2 keer een hitlergroet en daarna zei hij, met zijn hand op zijn hart: "My heart goes out to you".
Een hartelijke groet...quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:07 schreef Danny het volgende:
[..]
inclusief context, van 0:54 tot 1:08
niks nazigroet.
Bekijk deze YouTube-video
Gelukkig snap jij dat.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:08 schreef Danny het volgende:
[..]
same difference. het is context die zijn bedoeling duidelijk maakt. Tenminste; voor iedereen die snapt wat 'context' betekent.
Waar is de context van Harris of Obama?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:07 schreef Danny het volgende:
[..]
inclusief context, van 0:54 tot 1:08
niks nazigroet.
Bekijk deze YouTube-video
Ja @Danny, hoe durf je niet mee te gaan in de massa-psychose die TDS/EDS heetquote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Waarom ga je als Fok! mee in de Elon Musk gekheid ? Die man is knettergek om juist zo de aandacht te zoeken met een gebaar als dat. En nee het is geen nazi groet, maar meneer weet heel goed wat hij aan het doen is
Ja, we kunnen het ook eens hebben over wat er echt kwalijk is aan Trump en Musk. Onder andere dat er de bazen van TikTok en Meta ook lekker eerste rij mogen zitten om de anus van Trump te likken en nu bepaalde hashtags in de ban doen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja @:Danny, hoe durf je niet mee te gaan in de massa-psychose die TDS/EDS heet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |