Swastika's waren geen onderdeel van de Bellamy Salutquote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:48 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ooh dus deze Amerikanen houden dus gewoon een traditie in stand?![]()
[ afbeelding ]
En doen ze die salut nu nog?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:52 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Swastika's waren geen onderdeel van de Bellamy Salut
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:51 schreef TheFreshPrince het volgende:
Musk z'n favoriete (matige) grap:Mijn opa heeft ongeveer 100 stuka's uit de lucht weten te halen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was verder wel een waardeloze vliegtuigmonteur.''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
In de jaren 40 zijn ze ermee gestoptquote:
Keek een tijd terug een docu over 'Trump en de Joden' en toen liep er een tussen allelrei gasten op 6 januari met dat soort shits met dat soort teksten en nog zei die gozer dat de andere partij Joden haat.quote:
Dat was in dat geval geen bug maar een feature.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:53 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Was verder wel een waardeloze vliegtuigmonteur.
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:52 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
'Dan is hij dus ook een bezorgde burger'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
Maar alleen dat mag je dan weer niet zeggen want dat is vieswokelinks gedachtengoed.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:53 schreef mcmlxiv het volgende:
Ach, wel of niet een hitlergroet. Dat in deze topicreeks trumpanzees rondhangen die hardop dromen van gedwongen heropvoeding of vernietiging van "LTGBQI" losers zegt ruim voldoende over het gedachtegoed en de haat van deze beweging.
Ze zijn er in de 2e wereldoorlog mee gestopt.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:52 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Swastika's waren geen onderdeel van de Bellamy Salut
Mijn opa en oma hebben 5 jaar lang een Joods gezin verborgen gehouden, vijf jaar lang! Tussen 1983 en 1988.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:53 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Mijn opa heeft ongeveer 100 stuka's uit de lucht weten te halen.
Was verder wel een waardeloze vliegtuigmonteur.
Acht, het is weer eens wat anders dan die continue conservatieve kramp over alles dat nét anders is dan wat zij nog uit hun jeugd kennen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:44 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Gaat dit echt weer een 4 jaar lange linkse angstpsychose worden?
Nou ja, ik ben nog niet eens "pro Trump "maar dan mag je nog wel gewoon kritisch zijn over het gebaar dat Elon Musk maakte.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:53 schreef mcmlxiv het volgende:
Ach, wel of niet een hitlergroet. Dat in deze topicreeks trumpanzees rondhangen die hardop dromen van gedwongen heropvoeding of vernietiging van "LTGBQI" losers zegt ruim voldoende over het gedachtegoed en de haat van deze beweging.
Duitsers hebben geen monopolie op handgebaren, autowegen, balkons en volkswagens. Echt doodvermoeiend deze vergelijkingquote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
En doen ze die salut nu nog?
En zo ja, waarom niet?
Klopt.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:53 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Als je wilt weten waarom links wereldwijd terrein verliest en niet meer serieus genomen wordt dan hoef je alleen maar dit topic door te scrollen.
Typisch links, we gaan nu weken emmeren over een onhandig gebaar van een een autist met rare trekjes. Ondertussen heeft rechts de bal en is men op links druk met spijkers op laag water zoeken.
Bedankt sherlockquote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:44 schreef Eightyone het volgende:
Op o.a. Instagram worden inmiddels zoekopdrachten geblokkeerd die gerelateerd zijn aan de Democraten.
https://www.volkskrant.nl(...)i-of-obama~bd61cee8/
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:20 schreef Momo het volgende:
NWS / Instagram blokkeert hashtags
Maar de bazen mochten gisteren wel op dit feestje zijn!
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:35 schreef Momo het volgende:
NWS / Instagram blokkeert hashtags
Elon kan iedereen lekker afleiden zodat we het niet hier over hoeven te hebben
Hitler heeft deze groet gekopieerd van de Romeinen, wij steken soms de hand op om iemand te groeten.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:05 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het was geen exacte HItlergroet, het waren niet exact de 14 woorden.
Ter vergelijking:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er waren wél tientallen alternatieven voor deze groet die niet controversieel waren.
Het zal er vast niets mee te maken hebben dat zijn opa en oma lid waren van de Canadese nazipartij, die vervolgens geemigreerd zijn naar zuid afrika omdat ze de regels omtrend apartheid van de Nationalistische partij aldaar wel zagen zitten.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:01 schreef Danny het volgende:
[..]
Het was ook geen hitlergroet. Zelfs een joodse organisatie die antisemitisme opspoort en aanpakt noemt het 'een moment van enthousiasme'. Maar ik snap wel dat het door musk/trumphaters natuurlijk meteen doelbewust als zodanig wordt geļnterpreteerd. Of het wel of niet waar is maakt daarbij niet uit, het is een stok om mee te slaan.
Het was hooguit onhandig om het op die manier te doen, maar het lijkt me sterk dat hij daarover heeft nagedacht.
https://www.reuters.com/w(...)scrutiny-2025-01-21/
https://www.ad.nl/buitenl(...)itlergroet~a0c00a05/
https://www.hln.be/buiten(...)vermoeiend~a61d65ae/
Hij zei 'mijn hart gaat uit naar jullie allemaal!' en vervolgens slaat hij op zijn hart en smijt dat symbolisch naar iedereen. Maar nee, dat moet natuurlijk als nazigroet gezien worden
Dat mag, maar het is wel vreemd omdat het een 100% kopie is. Als het echt zo onhandig is, had ie vast al afstand gedaan ervan, want jij wil nu immers niet de schijn tegen je hebben als iemand met zoveel macht.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:57 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben nog niet eens "pro Trump "maar dan mag je nog wel gewoon kritisch zijn over het gebaar dat Elon Musk maakte.
...en ik vond dat geen Hitler-groet.
Elon Musk is slim genoeg om te weten dat die hele discussie nog meer Trump-fans gaat opleveren.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:59 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat mag, maar het is wel vreemd omdat het een 100% kopie is. Als het echt zo onhandig is, had ie vast al afstand gedaan ervan, want jij wil nu immers niet de schijn tegen je hebben als iemand met zoveel macht.
Jij hebt duidelijk de uitzending van gisteravond niet gekeken. En overigens ook de tekst van de Heritage Foundation niet gelezen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:59 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
3 likes voor deze waardeloze post.
Het woord heropvoeden komt in deze reeks voor het eerst en alleen voor in jouw reactie.
Heb je dan ook een filmpje daarvan. Nogmaals, het gaat niet om een arm omhoog, het gaat om de hele handeling.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:59 schreef Danny het volgende:
En dit dan?
[ afbeelding ]
Maskers al jaren af: Obama en Harris doen Hitlergroet!
Ja maar dat zijn stilstaande beelden....quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:59 schreef Danny het volgende:
En dit dan?
[ afbeelding ]
Das anders. Kijk maar naar 't filmpje. Groetjes extreemlinks, hup Hamas.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:59 schreef Danny het volgende:
En dit dan?
[ afbeelding ]
Ja, zometeen nog even door iedereen zijn pohi gaan spitten natuurlijk om wat nieuwe beledigingen te verzinnen in plaats van inhoudelijk te discussiėren.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:01 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
De doorgeslagen rechtse obsessie met wie wie plust is op zijn zachtst wel wat opmerkelijk.
Er was gisteren een uitzending over deze topicreeks op fok die vandaag pas gestart is? Waar kan ik die terugkijken want dat moet dan een bijzondere uitzending zijn.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:01 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk de uitzending van gisteravond niet gekeken. En overigens ook de tekst van de Heritage Foundation niet gelezen.
Dat zou dan niet de eerste keer zijn vandaag.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:02 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Ja, zometeen nog even door iedereen zijn pohi gaan spitten natuurlijk om wat nieuwe beledigingen te verzinnen in plaats van inhoudelijk te discussiėren.
Ik vind het opmerkelijk dat je een post plust die werkelijk van begin tot eind verzonnen is.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:01 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
De doorgeslagen rechtse obsessie met wie wie plust is op zijn zachtst gezegd wel wat opmerkelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |