Schijnen inderdaad best goed getrainde soldaten te zijn. Waarschijnlijk wilde Kim dat die gevechtservaring kregen (NK heeft natuurlijk geen oorlog gehad in de huidige generatie binnen het leger)quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:52 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ze schijnen best goed getraind te zijn. Ik denk dat ze gewoon netjes 1 voor 1 de dood in gejaagd worden, zonder voorkeur.
Alleen dit al zorgt ervoor dat ik niet geinteresseerd is.quote:Op donderdag 23 januari 2025 07:32 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
versus de oorlogshitsende NAVO.
Ja, diep respect. Tranen in m'n ogen, knoop in m'n maag.quote:Op donderdag 23 januari 2025 09:21 schreef phpmystyle het volgende:
Diep respect voor de lenigheid en de flexibiliteit van Mark.
https://www.telegraaf.nl/(...)nige-uitweg-oekraine
Er komt weer wat richting en sturing. Stukje management of expectations.
Je kan de VS wel naar ervaring vragen over oorlogen die lang duren.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:36 schreef michaelmoore het volgende:
Trump is een beetje klaar met die kleine rat
Bekijk deze YouTube-video
Ik ben ook cynisch he. De man lult gewoon wat hem wordt ingefluisterd. Hoewel zijn bias natuurlijk bij Oekraïne ligt. Maar als het opportuun is om je mening bij te stellen omdat de wind draait doet ie dat zonder problemen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 09:40 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ja, diep respect. Tranen in m'n ogen, knoop in m'n maag.
Ik begreep dat men de troepen vooral verkeerd inzet.quote:Op donderdag 23 januari 2025 07:46 schreef Shotty het volgende:
[..]
Schijnen inderdaad best goed getrainde soldaten te zijn. Waarschijnlijk wilde Kim dat die gevechtservaring kregen (NK heeft natuurlijk geen oorlog gehad in de huidige generatie binnen het leger)
Maar Rusland kent maar 1 tactiek: gooi er net zolang mensen tegenaan tot je je doel bereikt hebt. Dus hebben ze alsnog hoge verliescijfers.
Trump kan de olieprijs onder de 60 duwen , door venezuela meer lucht te gevenquote:Op donderdag 23 januari 2025 09:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben ook cynisch he. De man lult gewoon wat hem wordt ingefluisterd. Hoewel zijn bias natuurlijk bij Oekraïne ligt. Maar als het opportuun is om je mening bij te stellen omdat de wind draait doet ie dat zonder problemen.
Maar goed, aan de andere kant lijkt Trump publiekelijk de economische duimschroeven te willen aandraaien bij de Russen (wat kunnen ze nog sanctioneren?). Maar het lijkt erop dat op beide partijen de druk wordt opgevoerd.
Trump boeit het natuurlijk geen klote en zal voor beiden geen respect hebben. Hij snapt het gewicht van de oorlog wel goed. Regelt hij even vrede dan kan hij daar mooi slaatjes uit slaan. Wie welk plukje grond overhoudt, of wie er aan de macht blijven is natuurlijk helemaal niet boeiend.quote:Op donderdag 23 januari 2025 09:43 schreef xzaz het volgende:
[..]
Je kan de VS wel naar ervaring vragen over oorlogen die lang duren.
Dat zou inderdaad irritant voor Poetin zijn en de rest van de opec landen. Schiet ie ook zichzelf in z'n poot. En ook dat vangt de Russische overheid wel op.quote:Op donderdag 23 januari 2025 09:46 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Trump kan de olieprijs onder de 60 duwen , door venezuela meer lucht te geven
Dat zal Putin heel veel pijn doen
Ik krijg niks mee over dat de druk opgevoerd wordt op oekraine.quote:Op donderdag 23 januari 2025 09:44 schreef phpmystyle het volgende:
Maar het lijkt erop dat op beide partijen de druk wordt opgevoerd.
Ja, want ze hebben bomen genoeg om de geldpers op '11' te zetten. En, vergeet niet: russia stronk!quote:Op donderdag 23 januari 2025 09:49 schreef phpmystyle het volgende:
En ook dat vangt de Russische overheid wel op.
Het is vast een grapje!quote:Op donderdag 23 januari 2025 11:45 schreef ExTec het volgende:
[ x ]
Levert dit nou hersenkortsluiting op bij de: "JA MAAR DAT GELOOF JE TOCH ZELF NIET!" vredesbrigade?
Jamaar jamaar jullie geloven Trump toch niet?quote:Op donderdag 23 januari 2025 11:45 schreef ExTec het volgende:
[ x ]
Levert dit nou hersenkortsluiting op bij de: "JA MAAR DAT GELOOF JE TOCH ZELF NIET!" vredesbrigade?
Ik niet perse nee.quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jamaar jamaar jullie geloven Trump toch niet?
Waarom loog de deescalatie-brigade over de cijfers?quote:Op donderdag 23 januari 2025 11:45 schreef ExTec het volgende:
[ x ]
quote:Nieuw onderkomen vinden makkelijker gezegd dan gedaan
Klap voor Poetin: Syrië verdrijft Russische onderzeeërs, mogelijk grote gevolgen voor militaire aanwezigheid in Middellandse Zee
quote:Tartous - De Russische aanwezigheid in Syrië begint steeds kleiner te worden.
Sinds de val van het regime van dictator Bashar al-Assad lijkt het Kremlin te zijn verdreven uit zijn marinebasis in de Syrische havenstad Tartous.
Het betekent dat Rusland op zoek moet naar een nieuw onderkomen voor zijn onderzeeërs in de Middellandse Zee, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
t.quote:Nieuwe machthebbers Syrië geen Rusland-fans
Dat contract is nu opgezegd door de nieuwe Syrische regering, gevormd door rebellengroep HTS.
Eind vorig jaar namen zij bliksemsnel de macht over van Assad, die Syrië ontvluchtte naar Rusland.
HTS is geen fan van Moskou, omdat zij, evenals hun bondgenoten, tijdens het offensief gebombardeerd werden door de Russische luchtmach
Wel handig die Russische vertaling eroverheen. Nou begrijp ik wat Trump zegt.quote:Op donderdag 23 januari 2025 11:45 schreef ExTec het volgende:
[ x ]
En hup, daar gaat de geopolitieke invloed van de Russen nog verder door het afvoerputje. Hihi.quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:43 schreef michaelmoore het volgende:
Ach ach ach, wat sneu voor die kleine wereldheerser
https://www.telegraaf.nl/(...)-in-middellandse-zee
[..]
[..]
[..]
t.
goede zaak, die idoten hebben niks in de middellandse zee te zoeken, maar hier zit wel Israel en US achter, en terechtquote:Op donderdag 23 januari 2025 14:25 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
En hup, daar gaat de geopolitieke invloed van de Russen nog verder door het afvoerputje. Hihi.
Dat denk ik wel, maar dat is helaas niet relevant. Hij kan toch geen kant meer op. Hij regeert desnoods over een land in as, zolang hij maar niet aan een lantaarnpaal eindigt.quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:08 schreef Parafernalia het volgende:
Poll: Heeft Poetin spijt van de oorlog?
• Ja
• Nee
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |