Heb jij nu ook al een andere ui?quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:47 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja je kijkt naar Trump zijn masterplan. Geniaal, niet?
Ja, een zwart bamboeblaadje. Ik ben gaan kalligraferen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:48 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Heb jij nu ook al een andere ui?
Hoe zou Kim (laten) selecteren wie naar Rusland moet? Hij zal al z'n goede soldaten zelf willen houden. Krijg je dan random mannetjes die bij elkaar worden geraapt of toch nog wel mannen die gewend zijn geweest met elkaar te trainen in Noord Korea?quote:
Ze zeiden dat het handelsoverschot met 20% was 'gekelderd' tot 2 miljard. Ik vind die getallen niet echt logisch klinken dus ben wel benieuwd. Kan het alleen niet vinden gek genoeg.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:47 schreef oheng het volgende:
[..]
Zal straks even kijken, ben net thuis. Ook op Kommersant zie ik geen nieuws van de CB.
Wat ik wel zie is dat de indexering van uitkeringen en pensioenen omhoog is gegaan van 7,3% naar 9,5%
Ze schijnen best goed getraind te zijn. Ik denk dat ze gewoon netjes 1 voor 1 de dood in gejaagd worden, zonder voorkeur.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoe zou Kim (laten) selecteren wie naar Rusland moet? Hij zal al z'n goede soldaten zelf willen houden. Krijg je dan random mannetjes die bij elkaar worden geraapt of toch nog wel mannen die gewend zijn geweest met elkaar te trainen in Noord Korea?
Daarom is juist oekraine, een van de laatste mogelijkheden voor Rusland om een regionale supermacht /wereldmacht gezien te worden. dat Wit Rusland onder de invloedsfeer van Rusland blijft is natuurlijk een lachertje als je de invleoedsfeer van de VS of zelfs een landen als frankrijk, Japan en zelfs ook Zuidkorea hebben meer invloeds op de culturen over de wereld in vergelijking tot Rusland. Veel van hun invloed (op bv extreem rechtse opositie partijen) is gekochte invloed.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:23 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Die invloedssfeer kunnen ze vergeten. Die Warschaupactlanden gaan echt niet meer de NAVO verlaten en terug in de Russische moederschoot.
laat ze maar lekker sterrevequote:Op woensdag 22 januari 2025 15:49 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Nou, die Russen zijn goed in sterven. Kijk bijvoorbeeld naar de dodenaantallen in WO2.
Ze gooien er zo nog miljoenen doden tegenaan.
Ik heb geen idee waar dit over gaatquote:Op woensdag 22 januari 2025 20:10 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]
En nog maar eens 10 nieuwe voertuigen weggevaagd in kursk.
Haha, typfoutje mijnerzijdsquote:Op woensdag 22 januari 2025 19:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat zijn wel erg veel gewone Russen
Regel 1: alleen mannen die een vrouw en kinderen hebben.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoe zou Kim (laten) selecteren wie naar Rusland moet? Hij zal al z'n goede soldaten zelf willen houden. Krijg je dan random mannetjes die bij elkaar worden geraapt of toch nog wel mannen die gewend zijn geweest met elkaar te trainen in Noord Korea?
Al besproken.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:36 schreef michaelmoore het volgende:
Trump is een beetje klaar met die kleine rat
Bekijk deze YouTube-video
quote:https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lge5pwbhvk24
Serebrianskyi Forest, Luhansk region. Ukrainian Warriors from the 107th Battalion of the 63rd Mechanized Brigade captured a Russian infantryman with the help of a drone with a loudspeaker.
Ja, dat soort artikelen staan in Kommersant. Specifiek is hier het nieuwsartikel.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Ze zeiden dat het handelsoverschot met 20% was 'gekelderd' tot 2 miljard. Ik vind die getallen niet echt logisch klinken dus ben wel benieuwd. Kan het alleen niet vinden gek genoeg.
Dat is vrij gemakkelijk te controleren door de importstatistiek van andere landen te bezien, dit is dus niet een onderwerp waarover je statistiek hoeft te wantrouwen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:26 schreef oheng het volgende:
[..]
Ja, dat soort artikelen staan in Kommersant. Specifiek is hier het nieuwsartikel.
Maar ik kan dit soort cijfers onmogelijk serieus nemen. De russische overheid liegt over alles, en die 19,4% exportdaling in december is niet te controleren.
De realiteit is altijd erger.
Uiteraard, maar dat is wel een karweitje wat gedaan moet worden.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:33 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat is vrij gemakkelijk te controleren door de importstatistiek van andere landen te bezien, dit is dus niet een onderwerp waarover je statistiek hoeft te wantrouwen.
https://bsky.app/profile/noelreports.com/post/3lgdujvpugk23quote:Zelensky: "Russia must return to the pre-invasion borders. Only then would it be a fair opportunity to start negotiations."
Wit Rusland is maar een heel klein landjje he, als je de bevolking als maatstaf neemt , slechts 25% van het bevolkingsaantal van Ukrainequote:Op woensdag 22 januari 2025 20:02 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Daarom is juist oekraine, een van de laatste mogelijkheden voor Rusland om een regionale supermacht /wereldmacht gezien te worden. dat Wit Rusland onder de invloedsfeer van Rusland blijft is natuurlijk een lachertje als je de invleoedsfeer van de VS of zelfs een landen als frankrijk, Japan en zelfs ook Zuidkorea hebben meer invloeds op de culturen over de wereld in vergelijking tot Rusland. Veel van hun invloed (op bv extreem rechtse opositie partijen) is gekochte invloed.
Geen idee eigenlijk, maar dat komt bij exportcijfers altijd wel naar buiten zo gauw er iemand echt induikt.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:16 schreef oheng het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dat is wel een karweitje wat gedaan moet worden.
Ik kan mij herinnneren dat de export cijfers over 2023 ook aan alle kanten rammelden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |