Tuurlijk niet!quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Aws!
Dan hoop ik niemands nachtmerrie te zijn
Truequote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Denk het ook niet idd, maar je weet maar nooit
Ligt eraan met wat voor haakquote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Straks naar de Haakclub, eens zien of ze gillend wegrennen
Zo'n piratendingquote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ligt eraan met wat voor haak
Uit erge angst voor een vermoedelijke kettingreactie dat alles nog slechter maakt. Ik kan me er zelf totaal geen inschatting bij maken. Ik weet niet hoe mijn excuses ontvangen zullen worden.quote:Op zondag 19 januari 2025 21:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Wat maakt dat je niet sowieso al excuses aanbiedt?
Of de deur nu wel of niet op dat kiertje staat?
Jij zit er gigantisch mee, en zou het opluchten als je in elk geval sorry hebt gezegd voor wat je hebt gedaan (of juist had nagelaten)??
Goed idee!quote:
Sallyquote:
Hm, het zal wellicht wat 'lullig' klinken maar ik bedoel het niet zo.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:26 schreef srekiurbegnaam het volgende:
[..]
Uit erge angst voor een vermoedelijke kettingreactie dat alles nog slechter maakt. Ik kan me er zelf totaal geen inschatting bij maken. Ik weet niet hoe mijn excuses ontvangen zullen worden.
Het doet mij oprecht pijn, want ik zou het graag willen doen. Ik geef veel om die persoon en heb dat altijd gedaan, maar heb het vermoeden dat dit niet wordt geloofd. Er is al geruime tijd volledige radiostilte.
Ben er echt ziek van, valt heel zwaar. Had ik maar dit, had ik dit maar niet, die gedachten gaan dag en nacht rond, stopt niet. Ik ben er vaak lichamelijk ziek van. Beschouw mezelf ook absoluut niet als slachtoffer. Nagel aan mijn kist, niet eentje maar ongeveer het hele assortiment.
Komt helemaal niet lullig over, maar het is helaas niet zo makkelijk als bovenstaande. Was het maar zo.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm, het zal wellicht wat 'lullig' klinken maar ik bedoel het niet zo.
Als ik het zou zijn, zou ik allang hebben verteld wat me bezig hield, en ook op welke manier het je bezighoudt.
Dát je het maken van excuses erg moeilijk vindt, dat het je zelfs letterlijk ziek maakt, maar dat je die excuses wel heel graag wil maken en dat het oprecht gemeend is.
Maar ik wens je alle wijsheid, kracht en moed toe om met de situatie om te gaan.
En stiekem dat je de moed (en lef) vindt om tóch sorry te zeggen....
Dan duim ik voor je dat de situatie snel is afgelopen. Al dan niet dat jij er vrede mee gaat krijgen dat er geen excuses zijn (of worden) gemaakt, of dat dat juist wel gebeurt.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:55 schreef srekiurbegnaam het volgende:
[..]
Komt helemaal niet lullig over, maar het is helaas niet zo makkelijk als bovenstaande. Was het maar zo.
Dankjewel, voel me steeds meer uitgeput.
Nico!quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ligt eraan met wat voor haak
Dankjewel voor je reactie. Ik ken mezelf en ik ga er geen vrede mee krijgen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan duim ik voor je dat de situatie snel is afgelopen. Al dan niet dat jij er vrede mee gaat krijgen dat er geen excuses zijn (of worden) gemaakt, of dat dat juist wel gebeurt.
Met uiteraard dan wel een goede afloop.
En... Echt. Anders maar niet.
Hoe hard het ook klinkt, het is beter voor jou dat jij het uit je systeem krijgt/hebt. Ga ik dan nu vanuit.
Letterlijk lichamelijk ziek worden van stress is mogelijk, en niet gezond.
Knuffels? 🧸🧸🧸
(Dat zijn de mijnezie ook de OP!
Deze zetten de meeste mensen via mobiele telefoon: 🫂🫂en deze heb ik noooooit gesnapt: 🤗🤗
)
quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:24 schreef srekiurbegnaam het volgende:
[..]
Dankjewel voor je reactie. Ik ken mezelf en ik ga er geen vrede mee krijgen.
Knuffel terug.
Sallyquote:
CotSquote:Op zondag 26 januari 2025 11:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hallo hallo
Ik ben ook weer op Fok te vindeb
Jeej! Housewarming!quote:Op maandag 27 januari 2025 12:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Sleutels gekregen van het nieuwe huis
Redelijk wat kluswerk nog te doen maar het is niet zo erg als ik eerst dacht.
Dat ook. En buitengewoon verlof.quote:
Wat fijn voor je, die sleutel!quote:Op maandag 27 januari 2025 12:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Sleutels gekregen van het nieuwe huis
Redelijk wat kluswerk nog te doen maar het is niet zo erg als ik eerst dacht.
We gaan de stappen zetten iigquote:Op maandag 27 januari 2025 13:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat fijn voor je, die sleutel!
En fijn dat het meevalt
Succes!
quote:Op maandag 27 januari 2025 13:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Toe aan vakantie. Gewoon een week niemand zien of spreken
Maar goed, dat is niet optioneel
Jaaaaaaaquote:Op maandag 27 januari 2025 13:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We gaan de stappen zetten iig
quote:Op maandag 27 januari 2025 13:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaaaaaaa
Ben blij voor jou
Snap ik. Rust in je hoofdquote:Op maandag 27 januari 2025 13:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ben moe en wil gewoon even niks moeten
Optimist tot in de kist gespot.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Al het verlof is buitengewoon. Net als dat al het bier speciaal is.
Cotsquote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoi
Straks naar een clubje en vanmiddag een begeleider
Dank je welquote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Cots
Veel plezier en succes!
Gaat wel lukkenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel
Jij ook een succesvolle dag gewenst
In de kist hoef je geen belasting meer te betalen en zit niemand anders op je vaste flexplek.quote:
Tot dat na 20 jaar je graf geruimd wordt omdat iemand anders die flexplek nodig heeftquote:Op dinsdag 28 januari 2025 12:43 schreef Q. het volgende:
[..]
In de kist hoef je geen belasting meer te betalen en zit niemand anders op je vaste flexplek.
Poten af van mijn vaste grafplek!quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Tot dat na 20 jaar je graf geruimd wordt omdat iemand anders die flexplek nodig heeft
Nee. Maar je kunt wel je naam en een berichtje achterlaten.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 16:22 schreef Mr.Crow het volgende:
Ik mis Twisted.
Komt ze hier nog wel eens?
Gaaf, een soort van digitale voicemail.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 16:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee. Maar je kunt wel je naam en een berichtje achterlaten.
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:02 schreef CherryLips het volgende:
Jullie krijgen de groetjes van Twisted.
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:02 schreef CherryLips het volgende:
Eerste drie weken van dit jaar doorgebracht in Thailand dus dat was iig een beter begin.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 16:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Klein beetje bekomen van het klotejaar 2024?
Bah, zon.quote:Op woensdag 29 januari 2025 07:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Eerste drie weken van dit jaar doorgebracht in Thailand dus dat was iig een beter begin.
Sterkte.quote:Op woensdag 29 januari 2025 07:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, echt klote. Zon, cultuur, natuur, lekker eten. Niet aan te raden.
Jaloers.quote:Op woensdag 29 januari 2025 07:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Eerste drie weken van dit jaar doorgebracht in Thailand dus dat was iig een beter begin.
Jezuschristustehobbelpaard wat een derde wereld land #wouldnotvisitquote:Op woensdag 29 januari 2025 10:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Er waren geen vaste flexplekken dus er was niets aan.
Wie is Twisted?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:02 schreef CherryLips het volgende:
Avondquote:
Sneuquote:
Neeee, Diewertje is tofquote:
quote:
De mythequote:
Het sprookje.quote:
Heb je het nu over buuf?quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:07 schreef AirwiN het volgende:
Barb heeft het over sprookjes en Grumpy, een van de zeven dwergen, meldt zich meteen.
Ik werd geroepen?quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:07 schreef AirwiN het volgende:
Barb heeft het over sprookjes en Grumpy, een van de zeven dwergen, meldt zich meteen.
Oef, klinkt niet heel fijn om mee te maken.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:08 schreef srekiurbegnaam het volgende:
Vannacht badend in het zweet in complete paniek en verwarring wakker geworden. Sindsdien geen oog meer dichtgedaan. Ben zo ongeveer alles en iedereen kwijtgeraakt. Als ik kijk in de spiegel, zie ik mezelf niet meer, er lijkt wel een knop te zijn omgegaan.
Wat betreft dat in paniek (en een hartslag van 300) wakker schrikken in de nacht: ik had het ook wel een paar keer, ben onderzocht en het zou een vorm van Hyperventilatie zijn in mijn slaap.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:08 schreef srekiurbegnaam het volgende:
Vannacht badend in het zweet in complete paniek en verwarring wakker geworden. Sindsdien geen oog meer dichtgedaan. Ben zo ongeveer alles en iedereen kwijtgeraakt. Als ik kijk in de spiegel, zie ik mezelf niet meer, er lijkt wel een knop te zijn omgegaan.
Ik dacht oprecht dat ik er in bleef vannacht. Was misschien wel het beste geweest.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Wat betreft dat in paniek (en een hartslag van 300) wakker schrikken in de nacht: ik had het ook wel een paar keer, ben onderzocht en het zou een vorm van Hyperventilatie zijn in mijn slaap.
Ik had ook heel erg veel stress toentertijd.
Nee, zij is Sneeuwwitje.quote:
CotSquote:
Cotsquote:
Super!quote:Op zondag 2 februari 2025 09:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
Klussen bijna klaar
Je bent zellufquote:
Gaat je lukkenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Dadelijk naar een haakclubje
Even moed verzamelen om de kou en daarna drukte in te gaan...
quote:
Toe maar...#jaloersquote:
Huiswerk van de psychquote:Op woensdag 5 februari 2025 14:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Toe maar...#jaloers
Ik volgende week gelukkig. Familiebezoekje in Hollandistan. Zet de bitterballen maar vast klaar
Voetjes omhoog op de bank met een goed boek danquote:Op woensdag 5 februari 2025 14:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Huiswerk van de psychze vond me in een neerwaartse spiraal te zitten en teveel van mezelf vragen en bladibla
Is het koud in Nederland?quote:
Nee.quote:
quote:
quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Er is nog geen Elfstedentocht dus nog niet koud genoeg.
Waarom wantrouw ik deze berichten?quote:
* Barbusse cancelles ticket... Dan maar geen bitterballenquote:
quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
[..]
Waarom wantrouw ik deze berichten?
CotSquote:Op donderdag 6 februari 2025 09:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nieuwe dag met nieuwe kansen
Lekker borduren nu
Skeelers pakken.quote:
Alsjeblieft niet.quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Beetje deprimerende getallen
Als er nou een nul achter stond
Te warmquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Beetje deprimerende getallen
Als er nou een nul achter stond
Zwetenquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Jawel joh, lekker zweten in februari
Same here.quote:
Hoi jijquote:
* TheStigsDutchCousin pakt de zilveren kogelsquote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:21 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ben jullie grootste nachtmerrie
Try me!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:21 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ben jullie grootste nachtmerrie
Vliegen jou wel?quote:
Platslaan.quote:
Hoi jijquote:
Koekiequote:
Mwah. Toe aan vakantie.quote:
CotSquote:
Wij steunen jequote:Op maandag 10 februari 2025 11:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik voel met je meemorgen een drukke dag en ik heb er echt geen zin in. Alleen het is wat het is...
Dankquote:
Een dagje? Ik wel een jaarquote:Op maandag 10 februari 2025 11:07 schreef DrMarten het volgende:
Goeiemorgen
Compleet Koos motivatieloos vandaagHad nog wel een dagje extra weekend kunnen gebruiken.
Dat is dan weer ietwat overdreven, maar had een serieus leuk fijn weekend en dan de eerste werkdag beginnen met een enorm vervelende mail in je inbox is dan wel een domper om de week mee te beginnen.quote:Op maandag 10 februari 2025 11:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een dagje? Ik wel een jaar
quote:Op maandag 10 februari 2025 12:16 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat is dan weer ietwat overdreven, maar had een serieus leuk fijn weekend en dan de eerste werkdag beginnen met een enorm vervelende mail in je inbox is dan wel een domper om de week mee te beginnen.
Maar goed, nog maar 4,5 dag
Wat heb je gedaan, dat je weekend serieus leuk fijn was?quote:Op maandag 10 februari 2025 12:16 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat is dan weer ietwat overdreven, maar had een serieus leuk fijn weekend en dan de eerste werkdag beginnen met een enorm vervelende mail in je inbox is dan wel een domper om de week mee te beginnen.
Maar goed, nog maar 4,5 dag
Zaterdag geslaagd feestje van mijn broer die 50 werd en gister een redelijk spontane 2e date gehadquote:Op maandag 10 februari 2025 13:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan, dat je weekend serieus leuk fijn was?
Naar Hollandistan, bitterballen etenquote:
Klinkt goedquote:Op maandag 10 februari 2025 13:25 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zaterdag geslaagd feestje van mijn broer die 50 werd en gister een redelijk spontane 2e date gehad
Oeh, kom je ook bij mij langs?quote:Op maandag 10 februari 2025 13:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Naar Hollandistan, bitterballen eten
Ik mag al ruim 15 jaar Amersfoort niet meer in van m'n exquote:Op maandag 10 februari 2025 13:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oeh, kom je ook bij mij langs?
Ja hallo, ik heb niks met je ex te makenquote:Op maandag 10 februari 2025 13:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik mag al ruim 15 jaar Amersfoort niet meer in van m'n ex
Gelukkig maarquote:Op maandag 10 februari 2025 13:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja hallo, ik heb niks met je ex te maken
Dus, ik zie je komende week in Amersfoort?quote:
Nee, kom naar d'n Achterhoekquote:Op maandag 10 februari 2025 13:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dus, ik zie je komende week in Amersfoort?
Oke, dan ga ik wel naar de Achterhoek.quote:
Leuk!quote:Op maandag 10 februari 2025 13:51 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Yup. Nog wel de fase van kiek'n wat 't wot, maar wel leuk.
quote:Op maandag 10 februari 2025 13:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke, dan ga ik wel naar de Achterhoek.
Waar moet ik heen?
Contactverbod?quote:Op maandag 10 februari 2025 13:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik mag al ruim 15 jaar Amersfoort niet meer in van m'n ex
Nee, ze heeft een hex rondom de Stadsring gelegd, en als ik die oversteek vlieg ik in brandquote:
Dat geldt voor alle heidenen.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, ze heeft een hex rondom de Stadsring gelegd, en als ik die oversteek vlieg ik in brand
Ho STOP. Jij komt langs?!quote:Op maandag 10 februari 2025 13:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Naar Hollandistan, bitterballen eten
Ah, zij heeft de Tovergieter!quote:Op maandag 10 februari 2025 16:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, ze heeft een hex rondom de Stadsring gelegd, en als ik die oversteek vlieg ik in brand
Siiiiim 🇵🇹quote:
quote:
Ik ben ook blij.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Aws! Wat leukIk ben. Blij voor je
Ahw, schattigquote:
Yay, haarballenquote:
Je bent zellufquote:
"Look at that silly human."quote:
NIETUS!quote:
Is de schuld van woke.quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:09 schreef Barbusse het volgende:
De espresso die bij mij in de straat 75 cent kost, kost op de luchthaven ¤2,25. Flesje water ¤4, ipv 80 cent 🥲 En dan ben ik nog niet eens in Hollandistan.
#rant
Goede vlucht vriend!quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:09 schreef Barbusse het volgende:
De espresso die bij mij in de straat 75 cent kost, kost op de luchthaven ¤2,25. Flesje water ¤4, ipv 80 cent 🥲 En dan ben ik nog niet eens in Hollandistan.
#rant
Ze hebben ook m'n deodorant in beslag genomen 🥲quote:
Merciquote:
Ok boomer.quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:09 schreef Barbusse het volgende:
#rant
Vroeger was alles beter.quote:
Daar kun je nog over twisten. Het was in elk geval wel goedkoper.quote:
Succes komende week dan.quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:09 schreef Barbusse het volgende:
#rant
quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar kun je nog over twisten. Het was in elk geval wel goedkoper.
Ughquote:
In ieder geval al wel bitterballen opquote:
Rest in bitterballen? Bourbon? Bier? Barb?quote:
Waarom niet allemaal?quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Rest in bitterballen? Bourbon? Bier? Barb?
Nog niet.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 08:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Zijn er nog mensen verwend door een lief persoon? ivm Valentijn
Niet iedereen vindt datquote:Op vrijdag 14 februari 2025 08:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
maar maar maar... jij bent lief
Dat zijn stommerdsquote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niet iedereen vindt dat
Nahwquote:
Pics!quote:
Vanaf het moment dat ik op Schiphol voet op vaste bodem zette.quote:
De kroonkurken die je verdient zijn in Nederland niks waard zeker?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vanaf het moment dat ik op Schiphol voet op vaste bodem zette.
Oi. Authentieke echte Portugese wijnfleskurken he?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De kroonkurken die je verdient zijn in Nederland niks waard zeker?
Ik zit nu in de trein, lekker warm.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:16 schreef CherryLips het volgende:
Wel de verkeerde tijd van het jaar om onder bruggen te gaan slapen en langs de weg te staan liften.
Nu wordt het weer dinsdag.quote:
Je was okay.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vanaf het moment dat ik op Schiphol voet op vaste bodem zette.
Dierenbescherming Utrecht?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Nu wordt het weer dinsdag.Ze willen de mannelijke helft eerst van zn balletjes af laten helpen. Wat een waardeloze communicatie zeg.
Geen plek voor hem in de CL love shack?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:16 schreef CherryLips het volgende:
Wel de verkeerde tijd van het jaar om onder bruggen te gaan slapen en langs de weg te staan liften.
Stomquote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Nu wordt het weer dinsdag.Ze willen de mannelijke helft eerst van zn balletjes af laten helpen. Wat een waardeloze communicatie zeg.
Want katjesquote:Op zondag 16 februari 2025 14:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien of dinsdag nu niet te snel is.
Moet welquote:
quote:
Ja.quote:
Jullie zijn bijna van me af, je kunt de straat weer opquote:
En nu? Heb je nu een kat meegekregen met hechtingen en al?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Logisch dat eerst zijn ballen eraf moesten; een huisdier moet natuurlijk wel op zijn baasje lijken.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En nu? Heb je nu een kat meegekregen met hechtingen en al?
Arme beest ook helemaal kaal geschoren.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Logisch dat eerst zijn ballen eraf moesten; een huisdier moet natuurlijk wel op zijn baasje lijken.
De hele dag klaagmiauwen dat vroeger alles beter was.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Arme beest ook helemaal kaal geschoren.
Terechte klacht dit.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De hele dag klaagmiauwen dat vroeger alles beter was.
Vroeger.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De hele dag klaagmiauwen dat vroeger alles beter was.
Scheelt weer klitten.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Arme beest ook helemaal kaal geschoren.
17 graden toen ik aankwam. Ik klaag opeens stukken minder.quote:
Je bent een week te vroeg gekomen. Hier is het vrijdag 15.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
17 graden toen ik aankwam. Ik klaag opeens stukken minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |