SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
In principe kun je het allemaal aan de makelaar en notaris overlaten en kun je de documenten gewoon vanuit Thailand tekenen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 06:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar hoe doe je dat allemaal vanuit thailand en rotterdam dan verkopen en leeg krijgen. Moet denk ik dan een storage huren want die nieuwe is pas eind 2026
ja vind de woning niet in verhuurbare staat dus denk dat ik zo snel mogelijk dan verkoop. In mei kom ik naar nl dus dan kan ik het meeste al weg halenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 06:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
In principe kun je het allemaal aan de makelaar en notaris overlaten en kun je de documenten gewoon vanuit Thailand tekenen.
En ja zo’n storage unit kan je doen. Of bij familie neerzetten als ze ruimte hebben. Of je houdt het gewoon aan tot 2026 en je verhuurd het voor een jaar aan expats. Ik verwacht dat vastgoed komende twee jaar gewoon blijft doorstijgen.
Hoezo? Alles ziet er toch netjes uit? Expats zitten te dringen om woningen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 06:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vind de woning niet in verhuurbare staat dus denk dat ik zo snel mogelijk dan verkoop. In mei kom ik naar nl dus dan kan ik het meeste al weg halen
Ik vind het maar een karakterloos figuurquote:Op dinsdag 21 januari 2025 06:57 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Holy shit wat een aura![]()
![]()
That’s a woman looking for revenge.
Feli met je nieuwe woningquote:Op dinsdag 21 januari 2025 05:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Lekker![]()
Dimmie ik heb die nieuwbouw studionu zit ik in de stress
Toepasselijke kleding voor de dag dat de democratie in de US naar het graf wordt gedragen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 06:58 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Absolutely slaying![]()
Onzin. Effortlessly chic and elegantquote:Op dinsdag 21 januari 2025 06:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik vind het maar een karakterloos figuur
Het is alleen jammer dat er zo'n onsympathiek hoofd op zit.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Onzin. Effortlessly chic and elegant![]()
[ afbeelding ]
Democratisch verkozen man wordt ingehuldigd en dat is somehow het einde van democratie🤔quote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toepasselijke kleding voor de dag dat de democratie in de US naar het graf wordt gedragen.
Kijk naar de PI.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Democratisch verkozen man wordt ingehuldigd en dat is somehow het einde van democratie🤔
Misschien gaat ze ook wel uitgezet worden.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is alleen jammer dat er zo'n onsympathiek hoofd op zit.
Hmmm nee veel vlekken op de muur. Vloer is beschadigt op sommige plekken en zeer verouderde badkamerquote:Op dinsdag 21 januari 2025 06:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoezo? Alles ziet er toch netjes uit? Expats zitten te dringen om woningen.
"na een lichte opfrisbeurt is dit appartement klaar voor gebruik, met zijn karakteristieke vloeren en vintage badkamer"quote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmmm nee veel vlekken op de muur. Vloer is beschadigt op sommige plekken en zeer verouderde badkamer
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
"na een lichte opfrisbeurt is dit appartement klaar voor gebruik, met zijn karakteristieke vloeren en vintage badkamer"
de dag is nog jongquote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:31 schreef mschol het volgende:
X in je paspoort is ook niet meer mogelijk in USA
wanneer wordt LGBTQI+ verboden en weer ouderwets vervolgd met ouderwetse doodstraffen?
Dankjequote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Feli met je nieuwe woning![]()
Komt vast allemaal goed![]()
Op dinsdag 21 januari 2025 07:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Feli met je nieuwe woning![]()
Komt vast allemaal goedEn zoveel heb je nu ook weer niet te verhuizen toch vanuit Rotterdam? Op foto's leek je woning daar in ieder geval niet helemaal volgepropt met spullen en meubels.
"een cadeautje voor de enthousiaste klusser"quote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
"na een lichte opfrisbeurt is dit appartement klaar voor gebruik, met zijn karakteristieke vloeren en vintage badkamer"
Musk praat in ieder geval niet meer met je.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:31 schreef mschol het volgende:
wanneer wordt LGBTQI+ verboden en weer ouderwets vervolgd met ouderwetse doodstraffen?
Alles weg doen en een keertje bij Ikea gaan shoppen for old times' sakequote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dankje![]()
nee eigenlijk heel weinig. Denk dat meeste ook wel weg kan. Bv mijn bank zal te groot zijn voor die studio Hmm en mijn bed ook denk ik
Ja misschien kan ik via collega korting krijgen :pquote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alles weg doen en een keertje bij Ikea gaan shoppen for old times' sake
Weet niet of je daar nou zoveel aan mistquote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Musk praat in ieder geval niet meer met je.
Dankje Moet nu een meeting met de makelaar plannen. Dat kan ook via teams voor als je nog vragen hebtquote:
Een X in je paspoort is dan ook compleet debielquote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:31 schreef mschol het volgende:
postzegel gekocht? gratzquote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dankje![]()
nee eigenlijk heel weinig. Denk dat meeste ook wel weg kan. Bv mijn bank zal te groot zijn voor die studio Hmm en mijn bed ook denk ik
Dit is voor het Europees portfolio.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:38 schreef gianni61 het volgende:
Ballebal nu al vastgoedmagneet in Thailand?
Ja dat heb ik gezien. De keuken is met inbouw apparatuur en vaatwasser. Je kan uit 2 kleuren kiezen. Badkamer heb ik niet gezien nog.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:37 schreef kwiwi het volgende:
Vergeet trouwens niet dat er bij nieuwbouw vaak nog wat extra kosten bovenop komen @:bitterbal
Dan hebben ze bijvoorbeeld alleen budget voor een super basis keuken en badkamer erin berekend en als je iets anders wil kost dat weer extra etc.
Magneet?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:38 schreef gianni61 het volgende:
Nee dit is in Den Haag https://cornerlofts.nl/quote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:38 schreef gianni61 het volgende:
Die staat over 4 jaar tussen Musk, Bezos en Pichai als Trump voor de derde keer wordt benoemd als president.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:38 schreef gianni61 het volgende:
Ja Rotterdam is te groot om zo leeg te laten staan plus hoge Vve en erfpacht wat verloopt in 2035. Dat staat nu op 50 duizend per appartementquote:
Ja!quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dit is in Den Haag https://cornerlofts.nl/
Ga Rotterdam verkopen
Thais vastgoed wordt langzaam aan gewerkt :p
Doe ik ook zo’n verkapte hitler groetquote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die staat over 4 jaar tussen Musk, Bezos en Pichai als Trump voor de derde keer wordt benoemd als president.
Misschien nog wat voor @DeZwabber ?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dit is in Den Haag https://cornerlofts.nl/
Ja locatie is zeer mooi. 2 keer rollen en je staat op Hsquote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien nog wat voor @:dezwabber ?
Naast het station en lage prijs
Natuurlijk niet vergeten om 'Heil Foqueville' te roepen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Doe ik ook zo’n verkapte hitler groet
Eens. Maar heb ook niets beters voor onder de 2 gevonden in Den Haag en Rotterdam. Die van mij is 167 duizend trouwensquote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:44 schreef datismijnmening het volgende:
180k voor 19m2 is wel echt krankzinnig hoor
Is het ook al in de ghetto?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja locatie is zeer mooi. 2 keer rollen en je staat op Hs
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Natuurlijk niet vergeten om 'Heil Foqueville' te roepen.
Ja.. vroeger.. De zus van mijn oma heeft nog een vrijstaande villa midden in maastricht met enorme tuin waar ze ooit 25'000 gulden voor betaald heeftquote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:45 schreef datismijnmening het volgende:
Kocht je vroeger een rijtjeshuis voor.
Ja maar Hs hebben ze laatste jaren helemaal getransformeerdquote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is het ook al in de ghetto?
Dat is het “Total living” concept. Iedereen in hokjes stoppen en dan wat extra lebensraum om te delen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:44 schreef datismijnmening het volgende:
Net zoals in Bangkok. Maar daar heb je nog een zwembadquote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is het “Total living” concept. Iedereen in hokjes stoppen en dan wat extra lebensraum om te delen.
Ja daar krijg je hier 26 vierkante meter voor.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:44 schreef datismijnmening het volgende:
Ja bizar.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja.. vroeger.. De zus van mijn oma heeft nog een vrijstaande villa midden in maastricht met enorme tuin waar ze ooit 25'000 gulden voor betaald heeft
You will own nothing and you'll be happyquote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is het “Total living” concept. Iedereen in hokjes stoppen en dan wat extra lebensraum om te delen.
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja daar krijg je hier 26 vierkante meter voor.
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 06:57 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Holy shit wat een aura![]()
![]()
That’s a woman looking for revenge.
Ze kan het allemaal niet meer aanzien.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 06:58 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Absolutely slaying![]()
Nou dan valt dit in den haag reuze mee qua prijs.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja daar krijg je hier 26 vierkante meter voor.
Ach ja voor jou is het op zich prima want je bent hier waarschijnlijk toch maar een paar weken in het jaar.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:49 schreef bitterbal het volgende:
Er stond op een leuke locatie in Den Haag nog iets te koop van 30 verkante meter geloof ik maar had je 300 euro aan maandelijkse kosten dus dat schoot ook niet op. Voor deze studio is het 3 euro per vierkante meter wat de verwachting is voor service kosten Vve is nog niet bekend
Eerst Taylor, nu deze...quote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:51 schreef UitStraling het volgende:
Wat zit Dimmy allemaal die Balkanhoer te adoreren?
Looks like a fucking lizzard
Dat had K nooit gedaan natuurlijk:p maar het is meer voor mijn spullen. Idd een plek als ik terug kom voor vakantie en een inschrijf adres. Plus belasting technisch ook handigquote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ach ja voor jou is het op zich prima want je bent hier waarschijnlijk toch maar een paar weken in het jaar.
Maar stel je moet een heel jaar in een hok van 19m2 wonen, ik zou helemaal gek worden
Ook goedemorgen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:51 schreef UitStraling het volgende:
Wat zit Dimmy allemaal die Balkanhoer te adoreren?
Looks like a fucking lizzard
Het plebs moet toch ergens wonen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ach ja voor jou is het op zich prima want je bent hier waarschijnlijk toch maar een paar weken in het jaar.
Maar stel je moet een heel jaar in een hok van 19m2 wonen, ik zou helemaal gek worden
Maar iedereen piept en klaagt over dat er geen huizen beschikbaar zijn, ben jij dan zoveel slimmer en uitgekookter of zijn hullie gewoon zwaar gehandicapt?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:49 schreef bitterbal het volgende:
Er stond op een leuke locatie in Den Haag nog iets te koop van 30 verkante meter geloof ik maar had je 300 euro aan maandelijkse kosten dus dat schoot ook niet op. Voor deze studio is het 3 euro per vierkante meter wat de verwachting is voor service kosten Vve is nog niet bekend
Geld.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar iedereen piept en klaagt over dat er geen huizen beschikbaar zijn, ben jij dan zoveel slimmer en uitgekookter of zijn hullie gewoon zwaar gehandicapt?
Heb je deze vorig jaar ook al eens gedeeld?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:57 schreef CherryLips het volgende:
https://www.funda.nl/detail/43868676
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:57 schreef CherryLips het volgende:
Dat is toch een gezinswoning en geen appartement.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:57 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met cuckstoel![]()
Dat ze het een appartement durven noemenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:57 schreef CherryLips het volgende:
Kan wel. Zitten natuurlijk meerdere studio's in dat pand.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je deze vorig jaar ook al eens gedeeld?
Dat werk je binnen een maandje of drie toch wel bij elkaar, beetje opletten met boodschappen en even geen Lego kopen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:57 schreef CherryLips het volgende:
Gaat om de prijs/m2 verhouding die krom is.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar iedereen piept en klaagt over dat er geen huizen beschikbaar zijn, ben jij dan zoveel slimmer en uitgekookter of zijn hullie gewoon zwaar gehandicapt?
Dat zal het wel zijn dan. Hier hebben ze splitsen van woningen beetje aan banden gelegd inmiddels.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan wel. Zitten natuurlijk meerdere studio's in dat pand.
die wordt dus vast skyhighquote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:49 schreef bitterbal het volgende:
Of huisje van LEGO bouwen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat werk je binnen een maandje of drie toch wel bij elkaar, beetje opletten met boodschappen en even geen Lego kopen.
Ja dan moet je zeggen, er is genoeg woonruimte binnen een fucking dagje te vinden maar ik vind het te duur voor wat je ervoor terugkrijgt.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gaat om de prijs/m2 verhouding die krom is.
Volgens mij was dit eerst een garage met een woning erachter. Woon er vlakbij. Duizend keer langs gekomen. Geen idee wat er eerst zatquote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat zal het wel zijn dan. Hier hebben ze splitsen van woningen beetje aan banden gelegd inmiddels.
Teveel mensen die op dezelfde plek willen wonen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Even tussen de regels doorlezen jongedamequote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:02 schreef datismijnmening het volgende:
Oh het dagelijkse Uitstraling blaatuurtje begint vroeg vandaag.
Prima voor Pjotr, Oemfoefoe en Mohammed met zijn 40 kinderen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:03 schreef CherryLips het volgende:
Er zit hier achter nog zo'n constructie, dat ze een bovenwoning boven een winkel hebben opgesplitst in drie hokken.
Een omgebouwde garage in Ede voor 2 ton?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:57 schreef CherryLips het volgende:
Op 20 vierkante meter kun je geen gezin beginnenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dan moet je zeggen, er is genoeg woonruimte binnen een fucking dagje te vinden maar ik vind het te duur voor wat je ervoor terugkrijgt.
Zo heb ik vrienden die 10 jaar geleden alle woningen ook te duur vonden, of ze miste de grote garage midden in de stad. Huren wel voor 1500+ euro per maand een appartementquote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dan moet je zeggen, er is genoeg woonruimte binnen een fucking dagje te vinden maar ik vind het te duur voor wat je ervoor terugkrijgt.
Heb je die van mij gezien?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een omgebouwde garage in Ede voor 2 ton?
Klopt.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Teveel mensen die op dezelfde plek willen wonen.
Wie wil dat tegenwoordig nog? Hier in Foqueville zijn we een perfecte weerspiegeling van het volk en Los is de enige met kinderen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Op 20 vierkante meter kun je geen gezin beginnen
En Koenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wie wil dat tegenwoordig nog? Hier in Foqueville zijn we een perfecte weerspiegeling van het volk en Los is de enige met kinderen.
De rest wil de LEGO niet delen.
Heb jij ook een huis in Ede op het oog?quote:
En tribunalenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Klopt.
Tijd voor deportaties
Krom? Is gewoon marktwerking.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
@bitterbalquote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Op 20 vierkante meter kun je geen gezin beginnen
Je kind de eerste 18 jaar van het leven outsourcen naar India.quote:
Yesquote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:06 schreef Karzai het volgende:
Tis gewoon een hotel kamertje met een keuken
Nee Den Haagquote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb jij ook een huis in Ede op het oog?
Zo heb ik járen gewoond hoor. Natuurlijk is het niet ideaal, maar het was wat ik kon betalen en liever op mezelf wonen dan bij m'n ouders. En als je hele dagen werkt en daarnaast nog sport/beetje sociaal leven hebt ben je sowieso niet zoveel thuis.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zo'n minihokje?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee Den Haag
https://cornerlofts.nl/
Kleine studio heb ik toegewezen gekregen
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kind de eerste 18 jaar van het leven outsourcen naar India.
Maar waar zet je bijvoorbeeld je wasmachine en droger neer?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo heb ik járen gewoond hoor. Natuurlijk is het niet ideaal, maar het was wat ik kon betalen en liever op mezelf wonen dan bij m'n ouders. En als je hele dagen werkt en daarnaast nog sport/beetje sociaal leven hebt ben je sowieso niet zoveel thuis.
Denk dat Kwiwies naar een wasserette ging danquote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar waar zet je bijvoorbeeld je wasmachine en droger neer?
Wasmachine stond in een kleine gangkast en droger had ik niet.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmmm ik zou echt de muren op me zien afkomen denk ik. En ik ben ook niet hyperorganized dus binnen drie dagen zou het één grote teringzooi zijnquote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo heb ik járen gewoond hoor. Natuurlijk is het niet ideaal, maar het was wat ik kon betalen en liever op mezelf wonen dan bij m'n ouders. En als je hele dagen werkt en daarnaast nog sport/beetje sociaal leven hebt ben je sowieso niet zoveel thuis.
Denk dat ik me heel erg zou gaan irriteren dat je nergens echt ruimte voor hebtquote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wasmachine stond in een kleine gangkast en droger had ik niet.
quote:Op maandag 20 januari 2025 20:21 schreef LTVDK het volgende:
@:haags @:4EverBlackEyed, vanaf woensdag weer de DG bij Plus 3 voor 9,99
Er is een laundry room in het gebouwquote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je mag ook niet zelf kiezen hoe je je kraan aansluitquote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja voor jou is het dan meer je eigen hotelletjequote:
Hoe kun je zo levenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je mag ook niet zelf kiezen hoe je je kraan aansluit
quote:Op maandag 20 januari 2025 23:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even sparen voor de Olympische Spelen.
Ik denk niet dat ik dat voor elkaar krijg, al zou ik het willenquote:
Oh ja, dit weertype hebben we nog niet meegemaakt, de afgelopen paar maandenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is weer eens mistig voor de verandering.
Vind je het niets?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja voor jou is het dan meer je eigen hotelletje
Nee, inderdaad. Wel eens leuk voor de verandering.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, dit weertype hebben we nog niet meegemaakt, de afgelopen paar maanden
Oh dan zit die zeker op een saaie conventionele plekquote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je mag ook niet zelf kiezen hoe je je kraan aansluit
Ik heb het echt nodigquote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dat voor elkaar krijg, al zou ik het willen
Nou hequote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Wel eens leuk voor de verandering.
Oke, lijkt me lastig als je dan een keer minder uur slaaptquote:
Vind het zo op elkaar gepropt, komt denk ik ook door de vorm. Voor zo'n kleine ruimte kun je denk ik beter een langgerekte vorm hebben, dan kun je nog een beetje aparte 'zones' makenquote:
Ik zie geen plek voor een bureau/computer.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind het zo op elkaar gepropt, komt denk ik ook door de vorm. Voor zo'n kleine ruimte kun je denk ik beter een langgerekte vorm hebben, dan kun je nog een beetje aparte 'zones' maken
[ afbeelding ]
Waar is de smurfkamer?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind het zo op elkaar gepropt, komt denk ik ook door de vorm. Voor zo'n kleine ruimte kun je denk ik beter een langgerekte vorm hebben, dan kun je nog een beetje aparte 'zones' maken
[ afbeelding ]
datze alles aangeven in mm zegt genoeg tochquote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dat mag alleen hip in een cafe op je flaptopquote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zie geen plek voor een bureau/computer.
Ja, dat is meestal mijn normale uren aan slaapquote:
Er staat toch een eettafel?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zie geen plek voor een bureau/computer.
Ja, ik denk niet dat mijn baas daar blij van wordt als ik daar ga 'thuis'werken. Tevens, dan heb je geen tweede beeldscherm.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:50 schreef mschol het volgende:
[..]
datze alles aangeven in mm zegt genoeg toch
[..]
dat mag alleen hip in een cafe op je flaptop
Ja, precies, EETtafel, dat is om aan te eten, niet om te werken/gamen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Er staat toch een eettafel?
bezemhok, niet meer niet minderquote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik denk niet dat mijn baas daar blij van wordt als ik daar ga 'thuis'werken. Tevens, dan heb je geen tweede beeldscherm.
Op het bureau.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:52 schreef mschol het volgende:
[..]
waar wil je in dat bezemhok een 2de scherm kwijt dan?
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, precies, EETtafel, dat is om aan te eten, niet om te werken/gamen.
Gewoon je tweede beeldscherm meenemen onder je arm.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik denk niet dat mijn baas daar blij van wordt als ik daar ga 'thuis'werken. Tevens, dan heb je geen tweede beeldscherm.
Ik werk gewoon met de laptop op schoot op de bankquote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Ik werk zo vaak aan de eettafel.
Dit is voor mensen die helemaal geen spullen hebben.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zou na vijf minuten al last van mijn rug hebben.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik werk gewoon met de laptop op schoot op de bank
Je hebt nu toch ook van die uitklapschermpjes? Zijn net zo groot als 1 laptop, kun je uitklappen en aan je laptop koppelen. Heb je ineens 3 schermenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon je tweede beeldscherm meenemen onder je arm.
Kan best.
Denken in oplossingen, Luc
Alles onbelangrijkquote:
Een hele dag?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog beterquote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:54 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Je hebt nu toch ook van die uitklapschermpjes? Zijn net zo groot als 1 laptop, kun je uitklappen en aan je laptop koppelen. Heb je ineens 3 schermen
Gaat eigenlijk wel prima, als ik aan de keukentafel ga zitten heb ik daar een stuk meer last vanquote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:54 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Een hele dag?Hoe gaat het met je rug?
Kan. Maar ik weet van mijzelf dat ik beter kan leren en minder snel afgeleid ben als ik rechtop aan een tafel zit.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moest jij ook vast gedacht hebbenquote:
Actievere houdingquote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kan. Maar ik weet van mijzelf dat ik beter kan leren en minder snel afgeleid ben als ik rechtop aan een tafel zit.
Apart.... Of je bent gewoon een diehardquote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat eigenlijk wel prima, als ik aan de keukentafel ga zitten heb ik daar een stuk meer last van
Oplossingen zat. Je moet net het goeje gat in de markt vindenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nog beter
Zie je nou wat voor oplossingen er op de markt zijn ?
Samequote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik daar eigenlijk geen last van had, kwestie van een beetje handig indelen. En ik ben heel opgeruimd dus had ook geen last van m'n eigen rotzooiquote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat ik me heel erg zou gaan irriteren dat je nergens echt ruimte voor hebtVoordeel is wel dat je lekker snel klaar bent met schoonmaken en stofzuigen
Jongeuh, ik had al bijna weer een nieuwequote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moest jij ook vast gedacht hebben
In je auto
Of de wil om er gebruik van te makenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:59 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Apart.... Of je bent gewoon een diehard
[..]
Oplossingen zat. Je moet net het goeje gat in de markt vinden
Ja omdat je onderrug het niet gewend is om die spieren te gebruikenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat eigenlijk wel prima, als ik aan de keukentafel ga zitten heb ik daar een stuk meer last van
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:00 schreef rival het volgende:
[..]
Jongeuh, ik had al bijna weer een nieuwe
Doe het er maar meequote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat is dit voor bakfietsmoederkalender joh?![]()
Betere stoel een optie?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Keukentafel en stoelen zijn net te hoog om lang aan te zitten, prima voor het eten maar niet om urenlang aan te zitten. Al is dat ook voornamelijk voor mijn kapotte arm, als die te hoog zit gaat die knellen en slapen, wat best irritant is.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:59 schreef TaMieke het volgende:
Apart.... Of je bent gewoon een diehard
Denk dat een hoop posters even vergeten dat dit (helemaal voor die regio) zo'n beetje de enige opties zijn voor starters waarbij je ALLEEN een plekje kan hebben.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik daar eigenlijk geen last van had, kwestie van een beetje handig indelen. En ik ben heel opgeruimd dus had ook geen last van m'n eigen rotzooi
Mijn onderrug zijn de sterkste spieren in mijn lichaamquote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja omdat je onderrug het niet gewend is om die spieren te gebruiken
Ben wel aan het kijken naar een nieuwe eettafel, niet per se voor de ergonomie maar omdat ik de huidige tafel beu benquote:
Ow ja dat snap ik. Armen moeten toch eigenlijk wat lager liggen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Keukentafel en stoelen zijn net te hoog om lang aan te zitten, prima voor het eten maar niet om urenlang aan te zitten. Al is dat ook voornamelijk voor mijn kapotte arm, als die te hoog zit gaat die knellen en slapen, wat best irritant is.
Nee op een tafel of bureau is dat niet heel ergonomisch nee, zit je de hele tijd naar beneden te staren en krijg je een zere nek. Daarom op de bank liggen zodat je scherm wat meer op ooghoogte zitquote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:04 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow ja dat snap ik. Armen moeten toch eigenlijk wat lager liggen.
Volgens mij kun je sowieso niet echt een ergonomische houding aanhouden met een laptop alleen.
Begrijpelijk.quote:
Nee, zeker niet. Je gaat sowieso zitten garnalen (want je scherm staat te laag).quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:04 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Volgens mij kun je sowieso niet echt een ergonomische houding aanhouden met een laptop alleen.
Much ergo.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee op een tafel of bureau is dat niet heel ergonomisch nee, zit je de hele tijd naar beneden te staren en krijg je een zere nek. Daarom op de bank liggen zodat je scherm wat meer op ooghoogte zit
Ja, dit.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Denk dat een hoop posters even vergeten dat dit (helemaal voor die regio) zo'n beetje de enige opties zijn voor starters waarbij je ALLEEN een plekje kan hebben.
Tuurlijk, ik heb ook liever meer ruimte, maar veel liever m'n eigen plekje en even wat keuzes maken.
Corporate shrimpquote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. Je gaat sowieso zitten garnalen (want je scherm staat te laag).
Ik kan nog steeds die hipsters in koffiezaakjes niet begrijpen die het te boomer vinden om een muis te gebruikenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:04 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hamstermolentje op volle toeren?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Was in de droger stoppen en werkjes werken
Alle hipsters zo last van hun rug en schouders.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:07 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds die hipsters in koffiezaakjes niet begrijpen die het te boomer vinden om een muis te gebruiken
Spanakopita.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:07 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik denk hierbij aan wat anders
Mijn kaken zijn m'n sterkste spieren.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn onderrug zijn de sterkste spieren in mijn lichaamDie zijn heel de dag bezig mijn lijf recht te houden omdat ze alles van de kapotte buikspieren moeten opvangen
Ja, tenzij je een geldboompje hebt zul je toch altijd ergens een compromis moeten maken. Ik woonde niet eens in de buurt van de randstad, maar had gewoon geen geldquote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Denk dat een hoop posters even vergeten dat dit (helemaal voor die regio) zo'n beetje de enige opties zijn voor starters waarbij je ALLEEN een plekje kan hebben.
Tuurlijk, ik heb ook liever meer ruimte, maar veel liever m'n eigen plekje en even wat keuzes maken.
Dat zeiden Hitler en Stalin vast ook.quote:
Sow.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat zeiden Hitler en Stalin vast ook.
Nou nou nou.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is nog eens een lijst om tussen te staan.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zit nu een lijst omheen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:19 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is nog eens een lijst om tussen te staan.
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:19 schreef Wereldgozer het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
@:4everblackeyed
Musk en Trump?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dit niet eens zo heel erg vergezocht.quote:
Ook goed.quote:
Je zou zeggen zonder bank dan maar waar laat je dan je kleren?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aan de handgrepen van de keukenkastjes.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je zou zeggen zonder bank dan maar waar laat je dan je kleren?
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:36 schreef rival het volgende:
[..]
Aan de handgrepen van de keukenkastjes.
Zeg datquote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:08 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hamstermolentje op volle toeren?
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb het koud en ik heb het warm.
Mi-ni-maal ebola x een chronisch verstopt endeldarmpje.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zijn ptsd is getriggerd?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Mijn opa heeft de groet van Musk op repeat staan.
Dat hoop ik niet.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ben je ziek aan het worden?
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn kaken zijn m'n sterkste spieren.
Overgang?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
* TheStigsDutchCousin helm dicht doetquote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waar koud waar warm?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hebben mannen amper last van, wij kopen een motor, een leren jasje en scoren een 20-jarige uit Roemenië voor erbij.quote:
Hoofd tegen je rug leggen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
hoofd warm, rug (voornamelijk) koud.
Soort Dorothy in The Wizard of Oz.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:06 schreef gianni61 het volgende:
ik zag net elon musk op social media voorbij komen. je hoorde nog net niet het klakken van zn hielen bij die groet
Zn hoofd lijkt wle meer op de Tinmanquote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Soort Dorothy in The Wizard of Oz.
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:06 schreef gianni61 het volgende:
ik zag net elon musk op social media voorbij komen. je hoorde nog net niet het klakken van zn hielen bij die groet
Die van elon was toch wel wat duidelijker, vooral de klop op de borst erbijquote:
BLA ¯\_(ツ)_/¯quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:15 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk die gekleurde schetsjes van woonsituatie op die loftdinges. Maar geen van die situaties is dus zo klein als dus de bouwtekening van de kamer van 19m²
Die zou ik net kunnen betalen. Als ik geen studieschuld had. En de overdracht niet ook nog met allerlei kosten zou komen.
Als ik niet 80% zou werken zou er iets meer mogelijk zijn, maar dan kom ik dus in de knoei met m'n opleiding.
hmm, mn bed past er wel in, maar dan zou ik de tv aan de kledingkast moeten hangen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:15 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk die gekleurde schetsjes van woonsituatie op die loftdinges. Maar geen van die situaties is dus zo klein als dus de bouwtekening van de kamer van 19m²
Die zou ik net kunnen betalen. Als ik geen studieschuld had. En de overdracht niet ook nog met allerlei kosten zou komen.
Als ik niet 80% zou werken zou er iets meer mogelijk zijn, maar dan kom ik dus in de knoei met m'n opleiding.
er is helemaal geen discussie gaandequote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:20 schreef DeZwabber het volgende:
Goed ik heb eigenlijk helemaal geen zin in deze discussie ook.
Ja, dat staat daar toch rechts op dat plaatje.quote:
Totaal niet.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die van elon was toch wel wat duidelijker, vooral de klop op de borst erbij
Vivek is alweer gestoptquote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:15 schreef datismijnmening het volgende:
Trump: “Okay Elon go up there and talk about making the government more efficient"
Elon:
[ afbeelding ]
ja ik zag hetquote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat staat daar toch rechts op dat plaatje.
uh huhquote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Totaal niet.
[ x ]
Maar letterlijk niemand geeft nog een neuk wat “nazi” roepen is ook al een miljoenmiljard keer gedaan
“Gestopt”. Hij heeft hele MAGA beweging tegen zich in het harnas gejaagd met zijn H-1B uitsprakenquote:
Valt wel mee toch? Tenzij je een gigantisch bed hebt.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, mn bed past er wel in, maar dan zou ik de tv aan de kledingkast moeten hangen.
en verder alles vanuit bed moeten doen.
TV kijken op je laptop of tablet.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, mn bed past er wel in, maar dan zou ik de tv aan de kledingkast moeten hangen.
en verder alles vanuit bed moeten doen.
op een breedte van 2830 een bed neerzetten van 1800 laat aan beide zijden 500mm,quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Tenzij je een gigantisch bed hebt.
Groot bed beste bed.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Tenzij je een gigantisch bed hebt.
tuurlijk, er zijn altijd optie. ik wil alleen aangeven dat ik het erg klein vind.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:40 schreef bitterbal het volgende:
ja kan misschien een slaapbank kopen?
ja is het ook. Het is puur dat ik dit doe omdat ik weet dat ik er niet ga wonenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tuurlijk, er zijn altijd optie. ik wil alleen aangeven dat ik het erg klein vind.
Geheid iedere keer als ik reageer op dit soort suggesties zal ik moeten aanhoren dat ik verwend ben of te moeilijk doe.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
er is helemaal geen discussie gaande
Ja, nu hou je de hele discussie gewoon in je eentje..quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geheid iedere keer als ik reageer op dit soort suggesties zal ik moeten aanhoren dat ik verwend ben of te moeilijk doe.
En zelfs al zou ik dit kunnen betalen, ik wil hier weg omdat ik nu richting de 40 ga en geen eigen leven kan hebben hier. Kan dat wel in een hok waar ik moet kiezen tussen een tweepersoonsbed of een tafel, en op de gang m'n kleren moet wassen? En iedereen die vanuit zijn eigen warme huis zegt "Dat heb ik ook gedaan hoor toen ik tiener was." moet zichzelf misschien even achter de oren krabben of dat passend is.
Als ik thuis was, had ik nu een mooie tekening kunnen maken om te laten zien wat ik bedoelquote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op een breedte van 2830 een bed neerzetten van 1800 laat aan beide zijden 500mm,
dan op 3445 - 2150 van het bed en en 600 van de kast hoeft ook maar 700 over om te lopen. daar ga je geen tafel tussen frotten
Mijn hele punt was dat de discussie toch onvermijdelijk is. Omdat dit iedere keer gebeurt als iemand goedbedoeld iets voorstelt en de Raad van Ikweethetbeter aan de slag gaat.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, nu hou je de hele discussie gewoon in je eentje..
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mijn hele punt was dat de discussie toch onvermijdelijk is. Omdat dit iedere keer gebeurt als iemand goedbedoeld iets voorstelt en de Raad van Ikweethetbeter aan de slag gaat.
Ik was in ieder geval geen tiener toen ik zo woonde. Sterker nog, had eerder een stuk groter gewoond in sociale huur maar dit was het enige dat ik in de privé sector kon betalen toen. En ja, kon daar prima een eigen leven hebben.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geheid iedere keer als ik reageer op dit soort suggesties zal ik moeten aanhoren dat ik verwend ben of te moeilijk doe.
En zelfs al zou ik dit kunnen betalen, ik wil hier weg omdat ik nu richting de 40 ga en geen eigen leven kan hebben hier. Kan dat wel in een hok waar ik moet kiezen tussen een tweepersoonsbed of een tafel, en op de gang m'n kleren moet wassen? En iedereen die vanuit zijn eigen warme huis zegt "Dat heb ik ook gedaan hoor toen ik tiener was." moet zichzelf misschien even achter de oren krabben of dat passend is.
als tiener dacht ik er niet over om uit huis te gaan .quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik was in ieder geval geen tiener toen ik zo woonde. Sterker nog, had eerder een stuk groter gewoond in sociale huur maar dit was het enige dat ik in de privé sector kon betalen toen. En ja, kon daar prima een eigen leven hebben.
Nou ja, als de conslusie is: "Ik weet dat je depressief bent omdat je je leven niet kan beginnen, maar heb je al geprobeerd om geen leven en 30 jaar schulden te hebben?" Dan is het eigenlijk geen oplossing.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
nou ja het is ook makkelijk advies geven vanachter een beeldscherm. Maar goed het is misschien een eerste stap. Ligt er natuurlijk ook aan hoe graag iemand thuis weg wilt
Zijn het studieschulden?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja, als de conslusie is: "Ik weet dat je depressief bent omdat je je leven niet kan beginnen, maar heb je al geprobeerd om geen leven en 30 jaar schulden te hebben?" Dan is het eigenlijk geen oplossing.
Maar goed. Ik kan het toch niet betalen.
Ik ook niet. Dat kwam echt pas vlak voordat ik ook daadwerkelijk uit huis ging op m'n 24e.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als tiener dacht ik er niet over om uit huis te gaan .
Doet me denken aan de studio waar ik als eerst woonde toen ik op mezelf ging. Leuke tijd gehad daar.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:15 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kon me niet snel genoeg uit de voeten makenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als tiener dacht ik er niet over om uit huis te gaan .
ja, klinkt.. uhm.. leuk..quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kon me niet snel genoeg uit de voeten makenZat zelfs liever op kamers, in m'n kamertje van een paar m2 waar de naaktslakken continu door de kamer kropen, dan bij m'n ouders. Hele vloer lag op een gegeven moment vol zout omdat ik had gelezen dat ze daarmee wegbleven
Nou ze bleven niet weg, ze kropen door het zout en gingen dan dood in m'n kamer
#nostalgie
Al die seks tijdens tentamenweek...quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ook niet. Dat kwam echt pas vlak voordat ik ook daadwerkelijk uit huis ging op m'n 24e.
Zo'n studentenhuis was absoluut niets voor mij geweest.
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kon me niet snel genoeg uit de voeten makenZat zelfs liever op kamers, in m'n kamertje van een paar m2 waar de naaktslakken continu door de kamer kropen, dan bij m'n ouders. Hele vloer lag op een gegeven moment vol zout omdat ik had gelezen dat ze daarmee wegbleven
#nostalgie
en dan nog eens bij het hertentamen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Al die seks tijdens tentamenweek...
Tegenwoordig helemaal. Loop soms voor inspiratie door die ingerichte kamers. Zou er zelf nooit opgekomen zijn om een kamer zo handig in te richten als zij doen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:54 schreef Miniem het volgende:
[..]
Doet me denken aan de studio waar ik als eerst woonde toen ik op mezelf ging. Leuke tijd gehad daar.
Ik had geen tafel. Alleen een salontafel, bank, bed en dressoir waar mn tv op stond. Maar Ikea heeft ook allerlei slimme oplossingen voor kleine ruimtes
Alleen tijdens de tentamenweek?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zolang het allemaal praktisch is vind ik het wel leuk. Moet geen doel op zichzelf worden. De walk-in-closet van Cali moet ik ook weer beetje optimaliseren binnenkort.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tegenwoordig helemaal. Loop soms voor inspiratie door die ingerichte kamers. Zou er zelf nooit opgekomen zijn om een kamer zo handig in te richten als zij doen.
Wetenschappelijk aangetoond dat seks goed is voor de werking van je hersenen en dat studenten die voor een tentamen seks hadden hogere resultaten halen dan studenten die dat niet dedenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ach, behalve dat had ik het prima naar m'n zin hoor. Op zondag lekker de hele dag in m'n pyjama op bed liggen zonder om 10u te horen "zeg, is het niet eens tijd om op te staan en je aan te kleden?". Was toen geen ochtendmensquote:
Ik wilde in zo'n nieuwe studentenflat wonen met dus van die studio's. Alles van jezelfquote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ook niet. Dat kwam echt pas vlak voordat ik ook daadwerkelijk uit huis ging op m'n 24e.
Zo'n studentenhuis was absoluut niets voor mij geweest.
Mocht dat niet?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had jij ook tussendoor seks?
@Amaquote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
#nostalgie
Gewoon niks van die mensen aantrekkenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, de lerares liet het me altijd 6x overdoenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en dan nog eens bij het hertentamen.
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zat op een katholieke universiteit; dus met een paar weesgegroetjes mag alles.
@Amaquote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
#nostalgie
Weinig vrouwen denk ikquote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zat op een katholieke universiteit; dus met een paar weesgegroetjes mag alles.
Had iemand @Ama al gementioned?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
#nostalgie
Doe eens niet zo homofoobquote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Weinig vrouwen denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |