SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
In principe kun je het allemaal aan de makelaar en notaris overlaten en kun je de documenten gewoon vanuit Thailand tekenen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 06:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar hoe doe je dat allemaal vanuit thailand en rotterdam dan verkopen en leeg krijgen. Moet denk ik dan een storage huren want die nieuwe is pas eind 2026
ja vind de woning niet in verhuurbare staat dus denk dat ik zo snel mogelijk dan verkoop. In mei kom ik naar nl dus dan kan ik het meeste al weg halenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 06:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
In principe kun je het allemaal aan de makelaar en notaris overlaten en kun je de documenten gewoon vanuit Thailand tekenen.
En ja zo’n storage unit kan je doen. Of bij familie neerzetten als ze ruimte hebben. Of je houdt het gewoon aan tot 2026 en je verhuurd het voor een jaar aan expats. Ik verwacht dat vastgoed komende twee jaar gewoon blijft doorstijgen.
Hoezo? Alles ziet er toch netjes uit? Expats zitten te dringen om woningen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 06:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vind de woning niet in verhuurbare staat dus denk dat ik zo snel mogelijk dan verkoop. In mei kom ik naar nl dus dan kan ik het meeste al weg halen
Ik vind het maar een karakterloos figuurquote:Op dinsdag 21 januari 2025 06:57 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Holy shit wat een aura![]()
![]()
That’s a woman looking for revenge.
Feli met je nieuwe woningquote:Op dinsdag 21 januari 2025 05:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Lekker![]()
Dimmie ik heb die nieuwbouw studionu zit ik in de stress
Toepasselijke kleding voor de dag dat de democratie in de US naar het graf wordt gedragen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 06:58 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Absolutely slaying![]()
Onzin. Effortlessly chic and elegantquote:Op dinsdag 21 januari 2025 06:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik vind het maar een karakterloos figuur
Het is alleen jammer dat er zo'n onsympathiek hoofd op zit.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Onzin. Effortlessly chic and elegant![]()
[ afbeelding ]
Democratisch verkozen man wordt ingehuldigd en dat is somehow het einde van democratie🤔quote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toepasselijke kleding voor de dag dat de democratie in de US naar het graf wordt gedragen.
Kijk naar de PI.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Democratisch verkozen man wordt ingehuldigd en dat is somehow het einde van democratie🤔
Misschien gaat ze ook wel uitgezet worden.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is alleen jammer dat er zo'n onsympathiek hoofd op zit.
Hmmm nee veel vlekken op de muur. Vloer is beschadigt op sommige plekken en zeer verouderde badkamerquote:Op dinsdag 21 januari 2025 06:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoezo? Alles ziet er toch netjes uit? Expats zitten te dringen om woningen.
"na een lichte opfrisbeurt is dit appartement klaar voor gebruik, met zijn karakteristieke vloeren en vintage badkamer"quote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmmm nee veel vlekken op de muur. Vloer is beschadigt op sommige plekken en zeer verouderde badkamer
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
"na een lichte opfrisbeurt is dit appartement klaar voor gebruik, met zijn karakteristieke vloeren en vintage badkamer"
de dag is nog jongquote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:31 schreef mschol het volgende:
X in je paspoort is ook niet meer mogelijk in USA
wanneer wordt LGBTQI+ verboden en weer ouderwets vervolgd met ouderwetse doodstraffen?
Dankjequote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Feli met je nieuwe woning![]()
Komt vast allemaal goed![]()
Op dinsdag 21 januari 2025 07:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Feli met je nieuwe woning![]()
Komt vast allemaal goedEn zoveel heb je nu ook weer niet te verhuizen toch vanuit Rotterdam? Op foto's leek je woning daar in ieder geval niet helemaal volgepropt met spullen en meubels.
"een cadeautje voor de enthousiaste klusser"quote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
"na een lichte opfrisbeurt is dit appartement klaar voor gebruik, met zijn karakteristieke vloeren en vintage badkamer"
Musk praat in ieder geval niet meer met je.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:31 schreef mschol het volgende:
X in je paspoort is ook niet meer mogelijk in USA
wanneer wordt LGBTQI+ verboden en weer ouderwets vervolgd met ouderwetse doodstraffen?
Alles weg doen en een keertje bij Ikea gaan shoppen for old times' sakequote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dankje![]()
nee eigenlijk heel weinig. Denk dat meeste ook wel weg kan. Bv mijn bank zal te groot zijn voor die studio Hmm en mijn bed ook denk ik
Ja misschien kan ik via collega korting krijgen :pquote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alles weg doen en een keertje bij Ikea gaan shoppen for old times' sake
Weet niet of je daar nou zoveel aan mistquote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Musk praat in ieder geval niet meer met je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |