Geen idee, maar musk is erg houterig dus kan beide dingen zijn.quote:Op maandag 20 januari 2025 23:09 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een jood mocht als eerste zijn zegen uitspreken over het presidentschap.
Het was een hele rare inauguratie en ik denk dat er veel extreme dingen te gebeuren staan, maar musk bracht hier niet de hitlergroet
Nou iemand die tot 6 maanden geleden er van overtuigd was, dat hij vandaag nog wel 4 jaar de baas van de wereld had kunnen zijnquote:Op maandag 20 januari 2025 23:23 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja Biden leek een stuk geschikter als je hem met zo'n clown vergelijkt.
Die Herr Flick vibe stond haar wel.quote:Op maandag 20 januari 2025 23:13 schreef TLC het volgende:
Melania zag er wel uit als de zwarte weduwe, brr enge golddigging bitch
Von die reifen bis am der asfaltquote:
Wel kinky natuurlijk, zou ze n zweepje thuis bij haar bed hebben liggen ?quote:Op maandag 20 januari 2025 23:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die Herr Flick vibe stond haar wel.
Gewoon een half afgekloven bigpen.quote:Op maandag 20 januari 2025 23:29 schreef Dutch_view het volgende:
Het wordt tijd om decreten te tekenen achter een tiny desk met sharpie
Trump is volkomen losgeslagen en levensgevaarlijk. Maar geen racist of antisemiet.quote:Op maandag 20 januari 2025 23:24 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Geen idee, maar musk is erg houterig dus kan beide dingen zijn.
trump zal geen Nazi antisemitistisch beleid uitvoeren, want inderdaad er zijn veel prominente joden in zijn officieuze cirkel (of misschien wel dan kan die eindelijk zijn schoonzoon eruit trappen).
Ik vraag me echt af hoe al die milieuliefhebbende anti gasgussler politiek correcte teslarijders morgen naar hun werk gaan. Met wat voor gevoel stap je je tesla in?quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 20 januari 2025 23:35 schreef Ali_boo het volgende:
Hoe duidelijk wil je het hebben? Adolf, Adolf, Adolf![]()
[ x ]
Die hoed ook. Dat haar ogen niet te zien is.quote:Op maandag 20 januari 2025 23:36 schreef Tengano het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom Melania voor die outfit heeft gekozen; ik vind het eigenlijk niet feestelijk en meer nogal sinister. Ze had toch ook wel voor iets luchtigers kunnen kiezen. Maxima had zoiets heel misschien met dodenherdenking gedragen. Vind het zelf niet zo gepast.
Nou ja, kans is inderdaad vrij groot dat het een complot is.quote:Op maandag 20 januari 2025 23:37 schreef Droopie het volgende:
Die hoed ook. Dat haar ogen niet te zien is.
Zal je zien, zijn er straks weer wappies die zeggen, ja dat was zij niet.
Absoluut niet. Ik ben tegen alles waar Trump voor staat (bijna alles) maar Democraten kunnen een hoop leren van de manier waarom Trump zijn campagne heeft geleid. Biden is een zoutzak en een duivelse centrist, precies iets wat de Democraten NIET nodig hebben. Trump mag dan valse beloftes maken en plannen hebben waar we terecht skeptisch over zijn, hij weet zich veel meer te binden aan het publiek dan Biden ooit heeft gekund.quote:Op maandag 20 januari 2025 23:23 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja Biden leek een stuk geschikter als je hem met zo'n clown vergelijkt.
Een duivelse centrist? Wat betekent dat überhaupt?quote:Op maandag 20 januari 2025 23:39 schreef Nexum het volgende:
[..]
Absoluut niet. Ik ben tegen alles waar Trump voor staat (bijna alles) maar Democraten kunnen een hoop leren van de manier waarom Trump zijn campagne heeft geleid. Biden is een zoutzak en een duivelse centrist, precies iets wat de Democraten NIET nodig hebben. Trump mag dan valse beloftes maken en plannen hebben waar we terecht skeptisch over zijn, hij weet zich veel meer te binden aan het publiek dan Biden ooit heeft gekund.
Ja? Ik vind het wel chic.quote:Op maandag 20 januari 2025 23:36 schreef Tengano het volgende:
Ik snap gewoon niet waarom Melania voor die outfit heeft gekozen; ik vind het eigenlijk niet feestelijk en meer nogal sinister. Ze had toch ook wel voor iets luchtigers kunnen kiezen. Maxima had zoiets heel misschien met dodenherdenking gedragen. Vind het zelf niet zo gepast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |