abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216373516
w/ w/ w/ Welkom bij de slowchat van WLR! Hier praten we over het leven op én vooral naast de fiets.

Neem lekker plaats aan de bar, een ketonendrankje is nooit ver weg. Of koffie. Of pizza met melk. Of zuip je de goot in.

Stamgasten :
Iedereen die WLR een warm hart toedraagt.

Algemene sfeer in dit topic:

Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_216373517
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:33 schreef Steven184 het volgende:

[..]
Tegelijkertijd hebben er absoluut ook gewoon meer mensen op Trump gestemd dan vorige keer. Terwijl men echt wel weet waar hij voorstaat. En blijkbaar is dat vanwege welke reden dan ook aantrekkelijker dan het alternatief.
  Moderator maandag 20 januari 2025 @ 22:36:00 #3
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_216373527
Op de aardbol?
pi_216373529
Op Mars?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_216373539

In Nederland? Waar de zon nooit meer schijnt.
pi_216373540
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:33 schreef Steven184 het volgende:

[..]
Tegelijkertijd hebben er absoluut ook gewoon meer mensen op Trump gestemd dan vorige keer. Terwijl men echt wel weet waar hij voorstaat. En blijkbaar is dat vanwege welke reden dan ook aantrekkelijker dan het alternatief.
In Nederland liepen VVD'ers ook gewoon over naar de PVV.

Welvarende mensen stemmen ook gewoon steeds meer voor hun eigen belang. Het not-in-my-backyard heeft nooit puur alleen aan PVV'ers of andere extreemrechtse malloten gekleefd.
pi_216373558
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:36 schreef Momo het volgende:
Op de aardbol?
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:36 schreef Felagund het volgende:
Op Mars?
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]

In Nederland? Waar de zon nooit meer schijnt.
Jullie mogen het zelf naar je eigen fantasie invullen
pi_216373636
Vandaag begaf Youp van 't Hek zich in een straal van 5 meter van mijn persoon.
pi_216373637
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:34 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Die 'reden' is dat Trump-stemmers gewoon zonder uitzondering vol-ko-men achterlijk zijn en geen functionerende hersencellen meer hebben. Je kan er geen enkele vorm van logica op los laten om hun acties en stemgedrag te verklaren, want die is er niet.

Dit alles is trouwens ook het resultaat van een decennialange doelbewuste afbraak van het onderwijssysteem. Meer dan de helft van alle Amerikanen kan amper lezen, om maar eens wat te noemen.
  maandag 20 januari 2025 @ 22:55:32 #10
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_216373717
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Vandaag begaf Youp van 't Hek zich in een straal van 5 meter van mijn persoon.
Was je bij de opnames van Een buitengewoon gesprek?
pi_216373744
Musk, blijkbaar kun je altijd nog dieper zinken.
  Moderator maandag 20 januari 2025 @ 22:59:20 #12
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_216373760
Een of andere idioot heeft in het verleden een bepaalde manier van groeten gehanteerd en als je nu toevallig iets doet wat erop lijkt (en het is een vrij natuurlijke beweging dus niet iets wat je heel bewust moet doen) dan ben je een duivel, een monster, een engerd.
pi_216373772
quote:
10s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:55 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Was je bij de opnames van Een buitengewoon gesprek?
Nee, in de opnamestudio's waar vroeger ook Promenade werd opgenomen @Slobeend

Maar hij had opnames met iemand anders.
pi_216373805
Je komt daar nog eens mensen tegen. Een paar maanden terug ook fantast Coley Parry in levende lijve gezien.
  Moderator maandag 20 januari 2025 @ 23:04:31 #15
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_216373814
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:59 schreef Slobeend het volgende:
Een of andere idioot heeft in het verleden een bepaalde manier van groeten gehanteerd en als je nu toevallig iets doet wat erop lijkt (en het is een vrij natuurlijke beweging dus niet iets wat je heel bewust moet doen) dan ben je een duivel, een monster, een engerd.
Dit is ongetwijfeld het fenomeen Eagles88.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_216373832
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:59 schreef Slobeend het volgende:
_O-
pi_216373870
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 23:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Dit is ongetwijfeld het fenomeen Eagles88.
Het is hem zowaar niet eens.
  maandag 20 januari 2025 @ 23:10:33 #18
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_216373876
quote:
10s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:48 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Die 'reden' is dat Trump-stemmers gewoon zonder uitzondering vol-ko-men achterlijk zijn en geen functionerende hersencellen meer hebben. Je kan er geen enkele vorm van logica op los laten om hun acties en stemgedrag te verklaren, want die is er niet.

Dit alles is trouwens ook het resultaat van een decennialange doelbewuste afbraak van het onderwijssysteem. Meer dan de helft van alle Amerikanen kan amper lezen, om maar eens wat te noemen.
Het is een hele rits aan redenen, ondermeer dat de twee alternatieven zijn; niet stemmen, en op de tegenstander stemmen.

Desalniettemin kan je je niet aan de indruk onttrekken dat Trump stemmers die je op rallies ziet in Nederland zonder uitzondering in de geestelijke gezondheidszorg zouden zitten.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_216373898
Als je hoort wat er allemaal geroepen wordt vandaag, kun je niet anders dan constateren dat het dichter aan schurkt tegen kleptocratie en oligarchie dan met een liberale democratie te maken heeft en zelfs parallellen kent met een duistere periode vanaf net voor de laatste wereldoorlog
  maandag 20 januari 2025 @ 23:15:59 #20
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_216373948
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 23:11 schreef Faraday01 het volgende:
Als je hoort wat er allemaal geroepen wordt vandaag, kun je niet anders dan constateren dat het dichter aan schurkt tegen kleptocratie en oligarchie dan met een liberale democratie te maken heeft en zelfs parallellen kent met een duistere periode vanaf net voor de laatste wereldoorlog
Zelfs parallelen is nog zacht uitgedrukt. Dit is een situatie die, terwijl men volledig bekend is met het hoe en wat van de nazi's, een situatie creëert waarin exact hetzelfde kan gebeuren. Waarschijnlijk wordt het geen genocide, maar het democratische vangnet om dat te voorkomen is in ieder geval afwezig.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_216373960
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 23:15 schreef Fretwork het volgende:

[..]
Zelfs parallelen is nog zacht uitgedrukt. Dit is een situatie die, terwijl men volledig bekend is met het hoe en wat van de nazi's, een situatie creëert waarin exact hetzelfde kan gebeuren. Waarschijnlijk wordt het geen genocide, maar het democratische vangnet om dat te voorkomen is in ieder geval afwezig.
We zorgen gewoon voor genocides die ver van ons bed plaatsvinden, al dan niet door het opheffen van digitale vangnetten. Dan hebben de NIMBY-figuren daar geen last van.
  maandag 20 januari 2025 @ 23:26:11 #22
262211 hhh38
pi_216374031
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 23:11 schreef Faraday01 het volgende:
We lopen ongeveer 8 jaar voor op het schema van de 20e eeuw. Al vraag ik me af wie deze keer de vrije wereld gaat verdedigen.
  maandag 20 januari 2025 @ 23:30:16 #23
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_216374068
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 23:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Je komt daar nog eens mensen tegen. Een paar maanden terug ook fantast Coley Parry in levende lijve gezien.
Spreek je zulke mensen ook wel eens?
pi_216374092
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 23:30 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Spreek je zulke mensen ook wel eens?
Alex Pastoor heb ik nog wel een korte conversatie mee gehad op het Afkicken-kantoor zelf, en had ook een boodschap in zijn gesigneerde boekje voor me achtergelaten.
  Moderator maandag 20 januari 2025 @ 23:36:18 #25
pi_216374103
Alex Pastoor is een vleesgeworden gele pot gel.
  maandag 20 januari 2025 @ 23:37:37 #26
262211 hhh38
pi_216374110
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 23:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Alex Pastoor is een vleesgeworden gele pot gel.
Wie wil jij als volgende trainer van ons aller Feyenoord?
  Moderator maandag 20 januari 2025 @ 23:39:53 #27
pi_216374118
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 23:37 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Wie wil jij als volgende trainer van ons aller Feyenoord?
Net als afgelopen zomer sta ik nog steeds volledig achter Henrik Rydstrom. Maar na dit gefaalde buitenlandse experiment gaat fraudeur Te Kloese op safe spelen en een nietszeggende Nederlander aanstellen. Dit gaat helemaal mis.
pi_216374127
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 23:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Net als afgelopen zomer sta ik nog steeds volledig achter Henrik Rydstrom. Maar na dit gefaalde buitenlandse experiment gaat fraudeur Te Kloese op safe spelen en een nietszeggende Nederlander aanstellen. Dit gaat helemaal mis.
Dan zou Te Kloese zijn hele scoutingstechniek voor de vorige aanstelling moeten laten varen. Daar geloof ik niet zo in.
  Moderator maandag 20 januari 2025 @ 23:46:16 #29
pi_216374142
quote:
11s.gif Op maandag 20 januari 2025 23:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Dan zou Te Kloese zijn hele scoutingstechniek voor de vorige aanstelling moeten laten varen. Daar geloof ik niet zo in.
Ik geloof niet in Te Kloese, amigo.

Ze schijnen in dat Praag zelfs in het stadion aanwezig geweest te zijn om te kijken hoe Priske met zijn assistenten omgaat, ze waren blijkbaar alleen even vergeten naar zijn manier van voetballen te kijken hahaha.
pi_216374152
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 23:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Ik geloof niet in Te Kloese, amigo.

Ze schijnen in dat Praag zelfs in het stadion aanwezig geweest te zijn om te kijken hoe Priske met zijn assistenten omgaat, ze waren blijkbaar alleen even vergeten naar zijn manier van voetballen te kijken hahaha.
Ik geloof ook niet in Te Kloese, maar ik geloof nooit dat er een Nederlands vlaggetje uit de datascouting van Feyenoord komt rollen.
pi_216374163
'Dus we hebben al een jaar lang behalve spelers ook trainers gescout', gaat Te Kloese verder. 'Dat gaat op dezelfde wijze. We doen aan data-scouting, aan video-scouting en we doen live-scouting. Die drie elementen staan centraal, en natuurlijk bij de ene wat meer dan bij de ander. Maar we zijn gedurende het seizoen bijvoorbeeld ook vier keer in Praag geweest, om Brian Priske tijdens een wedstrijd te observeren. Hoe hij met een vierde official omgaat, hoe het publiek op hem reageert, wat de wissels zijn, hoe hij met zijn assistent omgaat, etcetera. Zonder dat hij het wist, want anders krijg je geforceerd gedrag. Zo grondig gaan wij met zijn allen te werk en dat was bij de opvolging van Slot niet anders.'
  Moderator maandag 20 januari 2025 @ 23:49:24 #32
pi_216374165
quote:
10s.gif Op maandag 20 januari 2025 23:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Ik geloof ook niet in Te Kloese, maar ik geloof nooit dat er een Nederlands vlaggetje uit de datascouting van Feyenoord komt rollen.
Als hij Priske ontslaat ligt zijn eigen hoofd ook op het hakblok. En het is een overlever pur sang, dat merk je aan alles. Die stelt doodleuk Gio aan want die kent de club en de stad. Is het publiek weer even een paar weken stil.
pi_216374175
KloeseGOD _O_

Gaarne alle totaaldebiele takes in de open inrichting genaamd VBL te laten. Danku. :)
pi_216374181
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 23:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Als hij Priske ontslaat ligt zijn eigen hoofd ook op het hakblok. En het is een overlever pur sang, dat merk je aan alles. Die stelt doodleuk Gio aan want die kent de club en de stad. Is het publiek weer even een paar weken stil.
Na de schofterige transferzomer zou die dat eigenlijk nu al moeten liggen.
  Moderator maandag 20 januari 2025 @ 23:53:47 #35
pi_216374194
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 23:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
'Dus we hebben al een jaar lang behalve spelers ook trainers gescout', gaat Te Kloese verder. 'Dat gaat op dezelfde wijze. We doen aan data-scouting, aan video-scouting en we doen live-scouting. Die drie elementen staan centraal, en natuurlijk bij de ene wat meer dan bij de ander. Maar we zijn gedurende het seizoen bijvoorbeeld ook vier keer in Praag geweest, om Brian Priske tijdens een wedstrijd te observeren. Hoe hij met een vierde official omgaat, hoe het publiek op hem reageert, wat de wissels zijn, hoe hij met zijn assistent omgaat, etcetera. Zonder dat hij het wist, want anders krijg je geforceerd gedrag. Zo grondig gaan wij met zijn allen te werk en dat was bij de opvolging van Slot niet anders.'
Ja, dit bedoel ik dus. Ze hebben alles bestudeerd, het is ze blijkbaar alleen niet opgevallen dat hij een totaal andere trainer is dan Slot en dat je door hem aan te stellen de lijn van de voorgaande jaren totaal loslaat. Het is echt de blunder van de eeuw dat Priske meteen alles van Slot overboord heeft gegooid, om na één slechte oefenwedstrijd weer terug te krabbelen. Daarna wist je eigenlijk ook al meteen dat dit gedoemd was om te mislukken.
  maandag 20 januari 2025 @ 23:53:58 #36
262211 hhh38
pi_216374195
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 23:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Grondig incompetent zijn is misschien nog wel erger dan luiheid ;(
pi_216374197
Gelukkig heeft Don Alex Kroes the best of both worlds. De Telegraaf uit de nieuwshand laten eten en tegelijk Farioli hebben aangesteld.

Al werd ik op mijn vingers getikt op X dat het een spinseltje van Beuker zou zijn geweest om Farioli aan te stellen.
  Moderator maandag 20 januari 2025 @ 23:57:33 #38
pi_216374218
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 23:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
En de vorige. Gozert heeft Ivanusec op basis van een paar statistieken gehaald, het is hem alleen niet opgevallen dat hij ontzettend traag is, geen enkele versnelling heeft en volstrekt eenbenig is. Klein niveautje hoger dan Kroatië en al die beperkingen komen meteen aan het licht. Is dan een van je duurste transfers ooit, lekker gewerkt.

Het zag er even goed uit toen hij kon profiteren van het werk van Arnesen. Fenomeen ZKA zag dit allemaal al lang aankomen.
pi_216374220
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 23:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Ja, dit bedoel ik dus. Ze hebben alles bestudeerd, het is ze blijkbaar alleen niet opgevallen dat hij een totaal andere trainer is dan Slot en dat je door hem aan te stellen de lijn van de voorgaande jaren totaal loslaat. Het is echt de blunder van de eeuw dat Priske meteen alles van Slot overboord heeft gegooid, om na één slechte oefenwedstrijd weer terug te krabbelen. Daarna wist je eigenlijk ook al meteen dat dit gedoemd was om te mislukken.
Priske hanteert natuurlijk ook een andere manier van drukzetten, en dat soort ongein. Je ziet het aan de cijfers van Timber qua tackelen in de laatste derde van het veld.

Hoewel Priske wel gewoon pech heeft met de blessures, en het gedrocht van de zomer die Te Kloese heeft gehad. Ik denk dat andere trainers er niet opeens beter mee gaan voetballen. Tenzij de blessures debet zijn aan Priske, er weer vastigheid in het team terugkeert.
pi_216374232
Over het verval van Timber kun je sowieso boeken volschrijven. Hoe die van een dominante middenvelder in een poesje is getransformeerd, jongens toch.
  Moderator dinsdag 21 januari 2025 @ 00:02:34 #41
pi_216374252
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 23:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Over het verval van Timber kun je sowieso boeken volschrijven. Hoe die van een dominante middenvelder in een poesje is getransformeerd, jongens toch.
Als we toch bezig zijn met hete takes: ik zie niet in hoe Timber ooit op een hoger niveau gaat uitblinken. Hij probeert altijd overal doorheen te bulldozeren, als hij topfit is lukt dat in de Eredivisie wel, daarbuiten lijkt me dat toch lastiger. En nu hij bijna niet fit is geweest lukt het in de Eredivisie ook niet meer. Voor hem zou het helemaal niet slecht zijn om bij Feyenoord te blijven hangen.
pi_216374813
quote:
10s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:48 schreef Pistolero het volgende:

[..]

Wel lekker makkelijk. Ze zijn gek, er zijn geen problemen. Het licht aan hunnie, niet aan ons.

Daarmee ontsla je iedereen aan dd andere kant van het spectrum wel heel makkelijk om niet te hoeven kijken naar wat er fout is gegaan/gaat.
pi_216374943
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 07:02 schreef Steven184 het volgende:

[..]
Wel lekker makkelijk. Ze zijn gek, er zijn geen problemen. Het licht aan hunnie, niet aan ons.

Daarmee ontsla je iedereen aan dd andere kant van het spectrum wel heel makkelijk om niet te hoeven kijken naar wat er fout is gegaan/gaat.
Ik zeg helemaal nergens dat er geen problemen zijn. Integendeel, we hebben met zijn allen een gigantisch probleem.

Maar als je anno 2025 nog op Trump stemt(of op Wilders, Le Pen, of welke fascist dan ook) ben je gewoon voor altijd af en ben je inderdaad knettergek. Het moet maar eens afgelopen zijn met het normaliseren en met de fluwelen handschoen aanpakken van dat soort volk. Noem het beestje bij zijn naam.

En het is opzich al wel vrij duidelijk wat er de afgelopen 50 jaar allemaal fout is gegaan. En dat gaat facistisch rechts natuurlijk niet oplossen. Er zijn al tal van mensen/organisaties geweest die goede oplossingen voor onze problemen van de daken schreeuwen. Maarja, dat achterlijke stemvolk leeft in een compleet andere realiteit waar feiten en logica niet bestaan. Gewoon weer lekker op de volgende populist stemmen, hiep hoi.
pi_216375085
quote:
Ophef over handgebaar Musk
NOS-goden normaliseren de Hitler-groet alweer direct.

We schakelen naar de zesde versnelling op weg naar de afgrond, vroem vroem!
Jack does it in real time...
pi_216375117
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 07:51 schreef DeeBee het volgende:

[..]
Handgebaar, ok
Dit is wel een perfect voorbeeld van wat ik bedoel met het normaliseren en met de fluwelen handschoen behandelen van dat volk ja. Onze staatsomroep allen. Stukje kwaadaardig incompetente collaborateurs.

Het Overton-venster is inmiddels ook zo kneiterver naar rechts geschoven dat je een verrekijker nodig hebt om hem te zien.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 08:53:57 #46
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_216375595
Ontzettend dikke ochtend rant _O_
pi_216375624
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 07:32 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Ik zeg helemaal nergens dat er geen problemen zijn. Integendeel, we hebben met zijn allen een gigantisch probleem.

Maar als je anno 2025 nog op Trump stemt(of op Wilders, Le Pen, of welke fascist dan ook) ben je gewoon voor altijd af en ben je inderdaad knettergek. Het moet maar eens afgelopen zijn met het normaliseren en met de fluwelen handschoen aanpakken van dat soort volk. Noem het beestje bij zijn naam.

En het is opzich al wel vrij duidelijk wat er de afgelopen 50 jaar allemaal fout is gegaan. En dat gaat facistisch rechts natuurlijk niet oplossen. Er zijn al tal van mensen/organisaties geweest die goede oplossingen voor onze problemen van de daken schreeuwen. Maarja, dat achterlijke stemvolk leeft in een compleet andere realiteit waar feiten en logica niet bestaan. Gewoon weer lekker op de volgende populist stemmen, hiep hoi.
Nou wat ik heb meegekregen van de Biden Administration (binnenlandse Amerikaanse politiek is toch niet goed te volgen als buitenstaander), was toch wel na Bush Jr. het slechtste in mijn leven. Israel de genocide laten plegen is een beetje van het niveau dat je je vierjarige zoontje een genocide laat plegen waar je bij staat om steeds te zeggen "ja hij heeft eigenlijk wel gelijk, maar hij pakt het wel iets te hard aan, foei!"
  dinsdag 21 januari 2025 @ 09:15:15 #48
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_216375809
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 23:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Het is vooral de zomer van 2023 die ons nekt, letterlijk geen enkele speler die toen gehaald is voegt nu iets toe. En er is best wat geld uitgegeven.

Ik vind niet dat er heel slecht is ingekocht deze zomer, alleen valt het deze keer niet allemaal goed zoals in 22.
Met pijn en moeite derde
  dinsdag 21 januari 2025 @ 10:09:22 #49
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_216376260
Ach Van Baarle.
pi_216376296
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 08:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]
Nou wat ik heb meegekregen van de Biden Administration (binnenlandse Amerikaanse politiek is toch niet goed te volgen als buitenstaander), was toch wel na Bush Jr. het slechtste in mijn leven. Israel de genocide laten plegen is een beetje van het niveau dat je je vierjarige zoontje een genocide laat plegen waar je bij staat om steeds te zeggen "ja hij heeft eigenlijk wel gelijk, maar hij pakt het wel iets te hard aan, foei!"
Oorlogmisdadiger Bush Jr. was vooral een ontzettend domme en makkelijk beinvloedbare gek die enkel door nepotisme president is geworden.

De echte kwade genius achter de schermen was Dick Cheney. Misschien wel één van de meeste kwaadaardige figuren die er ooit zijn geweest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')