Altijd baas boven baas.quote:Op maandag 20 januari 2025 23:54 schreef Marsenal het volgende:
Op mijn 15e had ik een beavis en butthead agenda, deze guy schiet op tsjetsjeense maffiabazen
Als je met allochtone bendes Amerikanen bedoeld, ben ik het helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:16 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Duitsland is net zo'n speeltuin voor allochtone bendes als nederland.
Wat hebben de yanks met criminaliteit in Duitsland (en Nederland) te maken?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:19 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Als je met allochtone bendes Amerikanen bedoeld, ben ik het helemaal met je eens.
Denk dat dat wel meevalt eigenlijk.quote:
Die hebben hier gewoon vrij spel en worden geen strobreed in de weg gelegd.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:40 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Wat hebben de yanks met criminaliteit in Duitsland (en Nederland) te maken?
Ik denk niet dat Mike ooit van haar gehoord heeftquote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:23 schreef de_boswachter het volgende:
Op mijn 15e lag ik me suf te rukken op Tout Fabienne. Bizar hoe het perspectief van het leven op dezelfde leeftijd zo anders kan zijn.
Toen ik 15 was bestond call of duty niet eens.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik schoot op mijn 15de nazi's dood in call of duty.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 20 januari 2025 22:27 schreef de_boswachter het volgende:
In de Hamburgse binnenstad, bekend vanwege de roemruchte Reeperbahn met het Red Light District, zou F. in een Turkse bakkerij bij de Steindamm een toilet bezocht hebben. Met een masker op zou hij daarna op de vermeende gangsterchef Rizvan A. zijn afgestormd. Na twee schoten op diens benen ging F. er vandoor.
Nu even niet.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 01:35 schreef TwenteFC het volgende:
Al die moeite doen en veel risico lopen en die rus loopt nog rond ook.
Zou zijn familie nog gevaar lopen?quote:Op woensdag 22 januari 2025 16:14 schreef Kamelenteen het volgende:
Dit was een autochtone, blonde Nederlander. Dat maakt deze zaak behoorlijk uniek, naast zn leeftijd.
Hoop van ganser harte dat Duitsland geen jeugdstrafrecht kent en dit 15-jarige knaapje flink wat jaartjes zn zonden mag overdenken.
En geniet stiekem ook wel van het feit dat ie zelf ook in zn benen is geschoten door handlangers van de mafiabaas, waarvan ik ook hoop dat deze jaren mogen brommen en wegrotten in een Duitse cel. Kereltje is hier heel genadig vanaf gekomen.
Wellicht,.maar denk eigenlijk dat dat wel mee zal vallen gezien het hier niet om een ripdeal of vermiste partij drugs lijkt te gaan. En gezien het joch niet gelijk is doodgeschoten, zou het me niets verbazen als het hier bij blijft.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:02 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Zou zijn familie nog gevaar lopen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |