Mike F. mensen. Die gaat een grote carrière tegemoet.quote:HAMBURG - Een Nederlandse tiener (15) heeft in Hamburg meerdere kogels afgevuurd op een 49-jarige Rus, die een Tsjetsjeense maffiabaas zou zijn. Na zijn vlucht naar een nabij gelegen restaurant werd de jongen ingehaald en daar zelf neergeschoten en door drie mannen mishandeld.
Alle vier werden gearresteerd. Het zou in het geval van de jonge schutter om Mike F. gaan. De justitie bevestigde maandag aan De Telegraaf dat de piepjonge F. uit Nederland komt.
In Duitse media wordt uitgebreid over ’de huurmoordenaar’ uit ons land geschreven. Volgens het OM zijn zijn verwondingen ’niet levensgevaarlijk’. Vanwege privacyrechten van de minderjarige verdachte en om het politieonderzoek niet in gevaar te brengen doen de autoriteiten verder geen mededelingen.
In de Hamburgse binnenstad, bekend vanwege de roemruchte Reeperbahn met het Red Light District, zou F. in een Turkse bakkerij bij de Steindamm een toilet bezocht hebben. Met een masker op zou hij daarna op de vermeende gangsterchef Rizvan A. zijn afgestormd. Na twee schoten op diens benen ging F. er vandoor.
Uit camerabeelden van een Italiaanse horecagelegenheid blijkt dat de doodsbange F. zich daar tussen ongeruste restaurantbezoekers verstopte. Zes personen zouden hem op straat gevolgd zijn en beschoten hebben. In de horecagelegenheid wordt de tiener mishandeld en ook in zijn benen geschoten. Uiteindelijk zijn kort daarna naast de Nederlander ook Rizvan A. en twee andere Kaukasiërs (32 en 52) gearresteerd.
In Duitsland wordt nu over de toenemende invloed van de zogeheten ’Mocro-maffia’ gedebatteerd. De burgemeester van Hamburg, Peter Tschentscher, toonde zich in gesprek met De Telegraaf bezorgd. Hij erkende dat ook in de Hamburgse haven minderjarige jongens uit Nederland als uithalers van drugs uit containers worden gearresteerd.
De federale minister van Binnenlandse Zaken, Nancy Faeser, bezocht onlangs al een internationale taskforce over deze grensoverschrijdende criminaliteit. En de hoogste baas van de Duitse politie zei tegen De Telegraafde afgelopen veel Nederlandse criminelen op te hebben gepakt. Hun gevaarlijke gedrag in de openbare ruimte bij achtervolgingen zou ’roekeloos’ zijn. In het Roergebied werden onlangs Amsterdammers van gijzeling en marteling in een drugszaak verdacht.
Dat toekomstperspectief zal wel niet zo heel lang meer zijn, zeker met die lage fopstraffen voor minderjarigen staat die zo weer buiten. En dat betekent voor hem ook meteen einde oefening. Deze jongen is klaar met zijn leven.quote:Op maandag 20 januari 2025 22:31 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Mike heeft vast een fooi gekregen om dit te doen, faalt ook nog eens, is gewond, is opgepakt, en mag nu de rest van z'n leven achterom kijken. Mooi toekomstperspectief hoor.
Dit jaquote:
Die grap was al gemaakt, Mike B. Is ook wel lastig om tien reacties te lezen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:23 schreef de_boswachter het volgende:
Op mijn 15e lag ik me suf te rukken op Tout Fabienne.
Even terug gelezen maar hij heeft het over een B&B agenda. Ik had een teringhekel aan B&B.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die grap was al gemaakt, Mike B. Is ook wel lastig om tien reacties te lezen.
Zuurtjes gegeten?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die grap was al gemaakt, Mike B. Is ook wel lastig om tien reacties te lezen.
Die carrière zal dan waarschijnlijk voor korte duur zijn, vrees ik zo.quote:Op maandag 20 januari 2025 22:27 schreef de_boswachter het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-maffiabaas-rizvan-a
[..]
Mike F. mensen. Die gaat een grote carrière tegemoet.
Duitsland is net zo'n speeltuin voor allochtone bendes als nederland.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 05:27 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik hoop dat de Duitsers korte metten maken met Nederlanders die denken dat Duitsland net zo'n speeltuin is als Nederland.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |