Mike F. mensen. Die gaat een grote carrière tegemoet.quote:HAMBURG - Een Nederlandse tiener (15) heeft in Hamburg meerdere kogels afgevuurd op een 49-jarige Rus, die een Tsjetsjeense maffiabaas zou zijn. Na zijn vlucht naar een nabij gelegen restaurant werd de jongen ingehaald en daar zelf neergeschoten en door drie mannen mishandeld.
Alle vier werden gearresteerd. Het zou in het geval van de jonge schutter om Mike F. gaan. De justitie bevestigde maandag aan De Telegraaf dat de piepjonge F. uit Nederland komt.
In Duitse media wordt uitgebreid over ’de huurmoordenaar’ uit ons land geschreven. Volgens het OM zijn zijn verwondingen ’niet levensgevaarlijk’. Vanwege privacyrechten van de minderjarige verdachte en om het politieonderzoek niet in gevaar te brengen doen de autoriteiten verder geen mededelingen.
In de Hamburgse binnenstad, bekend vanwege de roemruchte Reeperbahn met het Red Light District, zou F. in een Turkse bakkerij bij de Steindamm een toilet bezocht hebben. Met een masker op zou hij daarna op de vermeende gangsterchef Rizvan A. zijn afgestormd. Na twee schoten op diens benen ging F. er vandoor.
Uit camerabeelden van een Italiaanse horecagelegenheid blijkt dat de doodsbange F. zich daar tussen ongeruste restaurantbezoekers verstopte. Zes personen zouden hem op straat gevolgd zijn en beschoten hebben. In de horecagelegenheid wordt de tiener mishandeld en ook in zijn benen geschoten. Uiteindelijk zijn kort daarna naast de Nederlander ook Rizvan A. en twee andere Kaukasiërs (32 en 52) gearresteerd.
In Duitsland wordt nu over de toenemende invloed van de zogeheten ’Mocro-maffia’ gedebatteerd. De burgemeester van Hamburg, Peter Tschentscher, toonde zich in gesprek met De Telegraaf bezorgd. Hij erkende dat ook in de Hamburgse haven minderjarige jongens uit Nederland als uithalers van drugs uit containers worden gearresteerd.
De federale minister van Binnenlandse Zaken, Nancy Faeser, bezocht onlangs al een internationale taskforce over deze grensoverschrijdende criminaliteit. En de hoogste baas van de Duitse politie zei tegen De Telegraafde afgelopen veel Nederlandse criminelen op te hebben gepakt. Hun gevaarlijke gedrag in de openbare ruimte bij achtervolgingen zou ’roekeloos’ zijn. In het Roergebied werden onlangs Amsterdammers van gijzeling en marteling in een drugszaak verdacht.
Dat toekomstperspectief zal wel niet zo heel lang meer zijn, zeker met die lage fopstraffen voor minderjarigen staat die zo weer buiten. En dat betekent voor hem ook meteen einde oefening. Deze jongen is klaar met zijn leven.quote:Op maandag 20 januari 2025 22:31 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Mike heeft vast een fooi gekregen om dit te doen, faalt ook nog eens, is gewond, is opgepakt, en mag nu de rest van z'n leven achterom kijken. Mooi toekomstperspectief hoor.
Dit jaquote:
Die grap was al gemaakt, Mike B. Is ook wel lastig om tien reacties te lezen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:23 schreef de_boswachter het volgende:
Op mijn 15e lag ik me suf te rukken op Tout Fabienne.
Even terug gelezen maar hij heeft het over een B&B agenda. Ik had een teringhekel aan B&B.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die grap was al gemaakt, Mike B. Is ook wel lastig om tien reacties te lezen.
Zuurtjes gegeten?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die grap was al gemaakt, Mike B. Is ook wel lastig om tien reacties te lezen.
Die carrière zal dan waarschijnlijk voor korte duur zijn, vrees ik zo.quote:Op maandag 20 januari 2025 22:27 schreef de_boswachter het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-maffiabaas-rizvan-a
[..]
Mike F. mensen. Die gaat een grote carrière tegemoet.
Duitsland is net zo'n speeltuin voor allochtone bendes als nederland.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 05:27 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik hoop dat de Duitsers korte metten maken met Nederlanders die denken dat Duitsland net zo'n speeltuin is als Nederland.
Altijd baas boven baas.quote:Op maandag 20 januari 2025 23:54 schreef Marsenal het volgende:
Op mijn 15e had ik een beavis en butthead agenda, deze guy schiet op tsjetsjeense maffiabazen
Als je met allochtone bendes Amerikanen bedoeld, ben ik het helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:16 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Duitsland is net zo'n speeltuin voor allochtone bendes als nederland.
Wat hebben de yanks met criminaliteit in Duitsland (en Nederland) te maken?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:19 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Als je met allochtone bendes Amerikanen bedoeld, ben ik het helemaal met je eens.
Denk dat dat wel meevalt eigenlijk.quote:
Die hebben hier gewoon vrij spel en worden geen strobreed in de weg gelegd.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:40 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Wat hebben de yanks met criminaliteit in Duitsland (en Nederland) te maken?
Ik denk niet dat Mike ooit van haar gehoord heeftquote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:23 schreef de_boswachter het volgende:
Op mijn 15e lag ik me suf te rukken op Tout Fabienne. Bizar hoe het perspectief van het leven op dezelfde leeftijd zo anders kan zijn.
Toen ik 15 was bestond call of duty niet eens.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik schoot op mijn 15de nazi's dood in call of duty.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 20 januari 2025 22:27 schreef de_boswachter het volgende:
In de Hamburgse binnenstad, bekend vanwege de roemruchte Reeperbahn met het Red Light District, zou F. in een Turkse bakkerij bij de Steindamm een toilet bezocht hebben. Met een masker op zou hij daarna op de vermeende gangsterchef Rizvan A. zijn afgestormd. Na twee schoten op diens benen ging F. er vandoor.
Nu even niet.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 01:35 schreef TwenteFC het volgende:
Al die moeite doen en veel risico lopen en die rus loopt nog rond ook.
Zou zijn familie nog gevaar lopen?quote:Op woensdag 22 januari 2025 16:14 schreef Kamelenteen het volgende:
Dit was een autochtone, blonde Nederlander. Dat maakt deze zaak behoorlijk uniek, naast zn leeftijd.
Hoop van ganser harte dat Duitsland geen jeugdstrafrecht kent en dit 15-jarige knaapje flink wat jaartjes zn zonden mag overdenken.
En geniet stiekem ook wel van het feit dat ie zelf ook in zn benen is geschoten door handlangers van de mafiabaas, waarvan ik ook hoop dat deze jaren mogen brommen en wegrotten in een Duitse cel. Kereltje is hier heel genadig vanaf gekomen.
Wellicht,.maar denk eigenlijk dat dat wel mee zal vallen gezien het hier niet om een ripdeal of vermiste partij drugs lijkt te gaan. En gezien het joch niet gelijk is doodgeschoten, zou het me niets verbazen als het hier bij blijft.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:02 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Zou zijn familie nog gevaar lopen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |