Naja, in vergelijking tot wat we eerder mee hebben gemaakt niet echt. De eerste 6 uur was op een stuk waar we al gereden hadden. Is wel mooi daar, daar niet van.quote:
Nee maar moet zo wel. Vroeg op.quote:
Jaquote:
Wat wil je weten?quote:
Handjes boven de dekensquote:Op maandag 20 januari 2025 23:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee maar moet zo wel. Vroeg op.
[..]
Ja
Nee joh gekkiequote:Op maandag 20 januari 2025 23:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee maar moet zo wel. Vroeg op.
[..]
Ja
[..]
Wat wil je weten?
quote:Op maandag 20 januari 2025 23:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nu kan ik alles zeggen zonder dat ze meeleest hihi
in je kont steken, dan kan je doen alsof je een sokpop bentquote:
Hoe 'naai' je iemand een vakantie aan?quote:Op maandag 20 januari 2025 23:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]heb jij haar stiekem een vakantie aangenaaid?
Wow that escalated quickly memequote:Op maandag 20 januari 2025 23:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
in je kont steken, dan kan je doen alsof je een sokpop bent
quote:Op maandag 20 januari 2025 23:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kijk in TRV HTL/SC hoe ik dat doequote:Op maandag 20 januari 2025 23:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoe 'naai' je iemand een vakantie aan?
Ja dat weet ik ook nietquote:Op maandag 20 januari 2025 23:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoe 'naai' je iemand een vakantie aan?
Dat bepaal ik zelf welquote:
quote:
quote:Op maandag 20 januari 2025 23:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik kan andere plekjes verzinnenquote:
kan je op die andere plekjes ook doen alsof je een sokpop bent?quote:
Ik was vandaag wat eerder weg gegaan op het werk dus wat eerder aan mijn middagdutje begonnen en ik hoop zo dat als ik zo in bed ga liggen dat ik ook echt kan slapenquote:Op maandag 20 januari 2025 23:23 schreef hemarookworst het volgende:
ik heb zin om te slapen maar ben niet moe genoeg
ja das klotequote:Op maandag 20 januari 2025 23:24 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik was vandaag wat eerder weg gegaan op het werk dus wat eerder aan mijn middagdutje begonnen en ik hoop zo dat als ik zo in bed ga liggen dat ik ook echt kan slapen
Hoop hetquote:Op maandag 20 januari 2025 23:24 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik was vandaag wat eerder weg gegaan op het werk dus wat eerder aan mijn middagdutje begonnen en ik hoop zo dat als ik zo in bed ga liggen dat ik ook echt kan slapen
maar vandaag bij zo'n vrouwke van de arbo blah blah geweest en die had als advies dat ik nog halve dagen ging werken dus dat vond ik wel positiefquote:
Oh dat is wel een fijn advies toch?quote:Op maandag 20 januari 2025 23:27 schreef Harrie het volgende:
[..]
maar vandaag bij zo'n vrouwke van de arbo blah blah geweest en die had als advies dat ik nog halve dagen ging werken dus dat vond ik wel positiefdat moet ik wel vol kunnen houden hoop ik
Ja, dat kan altijd!quote:Op maandag 20 januari 2025 23:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
kan je op die andere plekjes ook doen alsof je een sokpop bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |