quote:
quote:Op maandag 20 januari 2025 23:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
in je kont steken, dan kan je doen alsof je een sokpop bent
Ik kan andere plekjes verzinnenquote:
kan je op die andere plekjes ook doen alsof je een sokpop bent?quote:
Ik was vandaag wat eerder weg gegaan op het werk dus wat eerder aan mijn middagdutje begonnen en ik hoop zo dat als ik zo in bed ga liggen dat ik ook echt kan slapenquote:Op maandag 20 januari 2025 23:23 schreef hemarookworst het volgende:
ik heb zin om te slapen maar ben niet moe genoeg
ja das klotequote:Op maandag 20 januari 2025 23:24 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik was vandaag wat eerder weg gegaan op het werk dus wat eerder aan mijn middagdutje begonnen en ik hoop zo dat als ik zo in bed ga liggen dat ik ook echt kan slapen
Hoop hetquote:Op maandag 20 januari 2025 23:24 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik was vandaag wat eerder weg gegaan op het werk dus wat eerder aan mijn middagdutje begonnen en ik hoop zo dat als ik zo in bed ga liggen dat ik ook echt kan slapen
maar vandaag bij zo'n vrouwke van de arbo blah blah geweest en die had als advies dat ik nog halve dagen ging werken dus dat vond ik wel positiefquote:
Oh dat is wel een fijn advies toch?quote:Op maandag 20 januari 2025 23:27 schreef Harrie het volgende:
[..]
maar vandaag bij zo'n vrouwke van de arbo blah blah geweest en die had als advies dat ik nog halve dagen ging werken dus dat vond ik wel positiefdat moet ik wel vol kunnen houden hoop ik
Ja, dat kan altijd!quote:Op maandag 20 januari 2025 23:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
kan je op die andere plekjes ook doen alsof je een sokpop bent?
Ja, ik heb liever een oplossing dat ik weer gewoon normaal aan het werk kan en niet heel de dag kei moe ben maar goed, we gaan het meemakenquote:Op maandag 20 januari 2025 23:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh dat is wel een fijn advies toch?
Had de arbo daar n idee over?quote:Op maandag 20 januari 2025 23:28 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja, ik heb liever een oplossing dat ik weer gewoon normaal aan het werk kan en niet heel de dag kei moe ben maar goed, we gaan het meemaken
Ja maar dat gaat pas over een week of 6-8 van start want wachtlijsten enzoquote:Op maandag 20 januari 2025 23:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Had de arbo daar n idee over?
Loopt er ook nog iets bij de dokter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |