nee iets met een bitterkoekjequote:
Ja lekker tegen haar aanliggen zoquote:Op maandag 20 januari 2025 23:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Klodder is er nog toch?
Gewoon tegen haar aankruipen
Heftig zegquote:Op maandag 20 januari 2025 23:01 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nou deze keer is het niet mijn tekst maar vooral van de politie die steeds vaker op school moet komen en ervaringen van leekrachten die richting hun pensioen gaan en die het echt zien verranderen en na corona nog een slag erger.
Spill the beans!quote:Op maandag 20 januari 2025 23:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nu kan ik alles zeggen zonder dat ze meeleest hihi
Naja, in vergelijking tot wat we eerder mee hebben gemaakt niet echt. De eerste 6 uur was op een stuk waar we al gereden hadden. Is wel mooi daar, daar niet van.quote:
Nee maar moet zo wel. Vroeg op.quote:
Jaquote:
Wat wil je weten?quote:
Handjes boven de dekensquote:Op maandag 20 januari 2025 23:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee maar moet zo wel. Vroeg op.
[..]
Ja
Nee joh gekkiequote:Op maandag 20 januari 2025 23:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee maar moet zo wel. Vroeg op.
[..]
Ja
[..]
Wat wil je weten?
quote:Op maandag 20 januari 2025 23:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nu kan ik alles zeggen zonder dat ze meeleest hihi
in je kont steken, dan kan je doen alsof je een sokpop bentquote:
Hoe 'naai' je iemand een vakantie aan?quote:Op maandag 20 januari 2025 23:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]heb jij haar stiekem een vakantie aangenaaid?
Wow that escalated quickly memequote:Op maandag 20 januari 2025 23:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
in je kont steken, dan kan je doen alsof je een sokpop bent
quote:Op maandag 20 januari 2025 23:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
in je kont steken, dan kan je doen alsof je een sokpop bent
Kijk in TRV HTL/SC hoe ik dat doequote:Op maandag 20 januari 2025 23:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoe 'naai' je iemand een vakantie aan?
Ja dat weet ik ook nietquote:Op maandag 20 januari 2025 23:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoe 'naai' je iemand een vakantie aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |