Nee ik heb afgezegd vanavond, ik ga donderdag weerquote:
Geen idee…quote:
Heb je een abo?quote:Op maandag 20 januari 2025 22:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee ik heb afgezegd vanavond, ik ga donderdag weer
quote:Op maandag 20 januari 2025 22:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Sowieso, daarom vergeleek ik mijn cavia's alleen met die paar leerlingen en niet met hen allemaal!
.quote:
Ja, vroeger was alles beter.quote:Op maandag 20 januari 2025 22:53 schreef Harrie het volgende:
[..]
Het wordt op de havo/vwo ook steeds erger trouwens
Dat ademhalen was wat lastig eerder vandaag. Busrit van bijna 12 uur waarvan een groot deel boven 4000 meter, hoogste punt wat ik zag was 4800.quote:Op maandag 20 januari 2025 22:57 schreef Harrie het volgende:
[..]
Kan maar 1 advies geven broeder..... op tijd blijven drinken (en ademhalen) dan komt het goed
Was jij vroeger ook/nog beter?quote:Op maandag 20 januari 2025 23:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, vroeger was alles beter.
Boomer
Nou deze keer is het niet mijn tekst maar vooral van de politie die steeds vaker op school moet komen en ervaringen van leekrachten die richting hun pensioen gaan en die het echt zien verranderen en na corona nog een slag erger.quote:Op maandag 20 januari 2025 23:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, vroeger was alles beter.
Boomer
Ja, alleen had ik dat zelf niet door.quote:
waar is dat feestjequote:Op maandag 20 januari 2025 23:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, alleen had ik dat zelf niet door.
Feest der gemiste kansen
Hoe was je ritje in de bus?quote:
Dit ken ik ergens van…quote:Op maandag 20 januari 2025 23:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, alleen had ik dat zelf niet door.
Feest der gemiste kansen
Ja, ik zie ook wel dingen veranderen. Tenminste dat ik denk, vroeger ging dat heel anders. En dan voel ik me oudquote:Op maandag 20 januari 2025 23:01 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nou deze keer is het niet mijn tekst maar vooral van de politie die steeds vaker op school moet komen en ervaringen van leekrachten die richting hun pensioen gaan en die het echt zien verranderen en na corona nog een slag erger.
Ja en diep 🫢quote:
Niet roken alstublieft.quote:Op maandag 20 januari 2025 22:53 schreef Fogel het volgende:
#zwaarlevengaatdoor
[ link | afbeelding ]
Die was OK, maar is wel de eerste keer deze vakantie dat ik dacht dat we dat ook wel over hadden kunnen slaan.quote:
Grootste verschil is dat "vroeger" de ouders wat meer hun taak als opvoeder serieus namen en dat tegenwoordig vaak als een taak van school gezien wordt.quote:Op maandag 20 januari 2025 23:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik zie ook wel dingen veranderen. Tenminste dat ik denk, vroeger ging dat heel anders. En dan voel ik me oud
Klodder is er nog toch?quote:Op maandag 20 januari 2025 23:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ben bang dat ik niet kan slapen
O niet echt heel boeiend dus.quote:Op maandag 20 januari 2025 23:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Die was OK, maar is wel de eerste keer deze vakantie dat ik dacht dat we dat ook wel over hadden kunnen slaan.
Heb je het al geprobeerd?quote:Op maandag 20 januari 2025 23:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Lekker tegen klodder aan kruipen.quote:Op maandag 20 januari 2025 23:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mijn advies: Doner Kebab tellen dat gaan een stuk beter dan schapenquote:Op maandag 20 januari 2025 23:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Blauwe M&M's tellenquote:Op maandag 20 januari 2025 23:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
nee iets met een bitterkoekjequote:
Ja lekker tegen haar aanliggen zoquote:Op maandag 20 januari 2025 23:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Klodder is er nog toch?
Gewoon tegen haar aankruipen
Heftig zegquote:Op maandag 20 januari 2025 23:01 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nou deze keer is het niet mijn tekst maar vooral van de politie die steeds vaker op school moet komen en ervaringen van leekrachten die richting hun pensioen gaan en die het echt zien verranderen en na corona nog een slag erger.
Spill the beans!quote:Op maandag 20 januari 2025 23:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nu kan ik alles zeggen zonder dat ze meeleest hihi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |